Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové Audi A3 2012 odhalilo svůj interiér
10.1.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Audi představí novou generaci modelu A3 až na autosalonu v Ženevě, do interiéru nás ale nechalo nahlédnout již nyní. A to bez větších okolků.
Naše pozornost se v posledních dnech soustředí hlavně na detroitský autosalon, kde se představilo až neobvykle velké množství nových automobilových modelů a konceptů. Zdá se být holým nerozumem pokoušet se v éteru prorazit s „nedetroitskými” novinkami, neboť logicky budou muset sdílet prostor se záplavou těch zbývajících, některým automobilkám se to ale zdá být jako dobrý nápad. Třeba Kia se dnes vytasila s první fotkou nového Cee'du, Opel ukázal novou Mokku a Toyota se přidala do party s odhalením Yarisu Hybrid. Lidem z Audi to zřejmě bylo líto, a tak k již tak velké vlně novinek přidali další, kterou nemůžeme ignorovat - na veletrhu spotřební elektroniky CES v Las Vegas odhalili interiér nové generace modelu A3.
O té je všeobecně známo, že se představí na březnovém autosalonu v Ženevě, a její očekávané vlastnosti jsme pro vás shrnuli již loni v říjnu. V tomto směru vám více neřekneme, neboť o technice Audi dále mlčí, vnitřek vozu ale už tři měsíce před premiérou neskrývá ani v nejmenším.
Níže si tak můžete prohlédnout jeho první oficiální fotografie, které zachycují celkovou architekturu palubní desky i řadu jejích detailů. Důvodem, proč Audi nedělalo s uvolněním těchto snímků žádné „cavyky” je zřejmě fakt, že fotografie až tak mnoho nového vlastně neodhalují. Velmi podobně koncipovaný interiér ukázala již ženevská studie A3 sedan a ani pozdější ilustrace nového hatchbacku nenaznačovaly něco zásadně jiného.
Vnitřek se tak na jednu stranu drží toho, na co jsme u Audi obecně i konkrétně modelu A3 zvyklí, většinu prvků ale posouvá trochu novým směrem. Interiér alespoň na pohled vypadá velmi střízlivě - palubní deska se zdá být, krátká a nízká, středová konzole je velmi kompaktní a ani středový tunel nemíří do nebes. Dojem lehkosti podporuje i tenoučký displej palubního systému nebo řešení výdechů ventilace. Uvolněné obrázky skýtají i několik detailních pohledů, které odhalují pár zajímavostí - třeba z detailu středové konzole se zdá, že vůz zcela pozbude přehrávače CD a vsadí zřejmě již jen iPody, flash disky a podobná média a přehrávače. Zjevné též je, že i tento model se čtyř kruhů pozbude klasické ruční brzdy a dá přednost elektronicky ovládanému řešení.
Audi dále prozradilo, že výstupem palubního systému bude sedmipalcová obrazovka pracující s třídimenzionální grafikou. Automobilka slibuje, že celý informačně zábavní systém je zcela přepracován (nám ale dosti připomíná ten používaný třeba novou A6) a v budoucnu nabídne i dotykové ovládání. Zprvu však bude nutné mu povely vydávat buď tradičním ovladačem, touchpadem známým opět z A6, nebo hlasem. Novinkou by měl být též v této třídě dosti netradiční head-up displej coby volitelná výbava.
Dojem z interiéru nové A3 si jistě uděláte sami, máme ale za to, že příznivce ingolstadstkých řešení přiložené snímky nezklamou. Jak by mohla nová A3 vypadat z vnějšku můžeme stále jen hádat, níže ale najdete dvě ilustrace, které by finální podobě tří- i pětidvéřové varianty měly být velmi blízké. Zde se totiž žádné velké překvapení nedá očekávat...
Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012
Toto je skutečná podoba interiéru nového Audi A3
Z vnějšku by mělo vypadat nějak takto
Ilustrace: Autoweek, Video: Autoblog.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
včera - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda