Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové Hyundai i30 má úplný český ceník, hned dvakrát. Škodě zatápí ještě víc
1.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nový korejský kompakt lze pořídit od 370 tisíc korun. A na výběr nemáte jen litrový tříválec, ale i jedna-čtyřku s válcem navíc a atmosférickým plněním.
Nová generace Hyundai i30 dorazila na český trh již v lednu. V ten moment byla k dispozici pouze jediná úroveň výbavy Symbol doplněná přeplňovaným litrovým tříválcem o výkonu 120 koní. Hyundai si za ni účtoval 399 990 Kč. Konkurenci faceliftované Škody Octavia jste tedy mohli získat o osm tisíc korun levněji, a to navíc s vyšším výkonem pod kapotou a hlavně s bohatší standardní výbavou. To naznačilo, že Korejci plánují cenovou válku se „sousedem z Boleslavi”. Jak také jinak...
Kompletní ceníky (zajímavé je, že Hyundai v nich novou i30 tituluje jako liftback, i když je to hatchback - liftbackem bude spíše verze fastback, to aby se nám ta označení karoserie nepletla...) to potvrzují, ceny nové i30 startují níže než u Octavie. První ceník je platný jen v březnu a opět začíná u tříválce 1,0 T-GDI a široké standardní výbavy zvané Czech Edition. Zahrnuje 15palcová ocelová kola, tónovaná okna, manuální klimatizace, tempomat s omezovačem rychlosti, světelný senzor či monitoring jízdních pruhů LKAS.
Za toto provedení dáte 369 990 Kč, tedy o čtyřicet tisíc méně než u českého liftbacku. Sáhnout ovšem můžete i po úrovni Czech Edition Club, která dále přihazuje 15palcová litá kola, LEDky pro denní svícení, přisvěcování do zatáčky, kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, elektricky ovládaná zadní okna nebo zadní parkovací senzory. Tedy snad vše, co je potřeba k životu. Cena je přitom oproti základní úrovni o dvacet tisíc korun vyšší.
Dále zde máme již od ledna nabízené provedení Symbol, které je kromě tříválce vybaveno 16palcovými litými koly, vyhřívaným volantem, rádiem s 5palcovým displejem a šesti reproduktory či zadní parkovací kamerou. Za tuto výbavu i nadále dáte bez deseti korun 400 000 Kč. O šedesát tisíc korun výše pak startuje provedení Symbol D, jež disponuje motorem 1,6 CRDi o výkonu 110 koní a navíc třeba plnohodnotnými čelními LEDkami.
Přesunout se můžeme k vrcholu, tedy k úrovni Symbol Elite. Ta je spojena se zcela novým motorem 1,4 T-GDI naladěným na 140 koní a dvouspojkovým automatem. Hyundai za ni chce 549 990 Kč, za což je kromě hnacího ústrojí dodá také automatické brzdy, 17palcová litá kola, kožené čalounění a panoramatické střešní okno.
Standardní ceník uvádí úrovně Entry, Style a Trikolor, přičemž sáhnout lze rovněž po atmosférické benzinové jedna-čtyřce disponující 100 koňmi, to kdyby vám tříválce nevoněly. Platit budete znovu 369 990 Kč nebo můžete přitlačit a sáhnout po již zmiňovaném novém motoru 1,4 T-GDI doplněném manuální převodovkou (za 499 990 Kč). Diesel 1,6 CRDi je pak k dispozici ve třech úrovních - 95, 110 a 136 koní - a ceny startují od 439 990 Kč. Za dalších 50 tisíc korun navíc manuál může nahradit automat.
Kompletní přehled základních cen najdete níže, bližší informace o výbavách jednotlivých verzí naleznete ve standardním ceníku (PDF, 210 kB) či ceníku limitované nabídky (PDF, 502 kB), kde jediným prvkem za příplatek je metalický lak za třináct tisíc korun.
Přehled základních cen dle obou ceníků nového Hyundai i30
Fotografie nového Hyundai i30 z loňské premiéry
Nové Hyundai i30 je nakonec k dispozici již od 370 tisíc korun, a to s atmosférickou jedna-čtyřkou či s přeplňovaným tříválcem 1,0 T-GDI
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 10 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda