Reklama

Nový Ford Focus je venku. Nemá jediný benzinový čtyřválec a vyrábí se v Číně

 | 45 příspěvků | 10.4.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Vyrábí se v Číně jako i Me.. | 10.4.2018 15:38reagovat
avatar

Vyrábí se v Číně jako i Mercedes Benz, Audi, Volvo, Volkswagen, Škoda a další.

Nepřihlášený Cikrt

Torzka vzadu a tříválce. S.. | 10.4.2018 15:46reagovat
avatar

Torzka vzadu a tříválce. Smutný konec.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

A vaše Octavia má taky mot.. | 10.4.2018 16:20reagovat
avatar

A vaše Octavia má taky motorky do sekačky, tak co tu pláčeš Prokoppes. Focus vypadá vyváženě, lepší než nová A od MB

Nepřihlášený hook

Jako vzdy vypapada krasne | 10.4.2018 16:22reagovat
avatar

Jako vzdy vypapada krasne

Nepřihlášený Michal Chaloupka

Huyundai - Ford s motorem.. | 10.4.2018 16:28reagovat
avatar

Huyundai - Ford s motorem ze sekačky...smutné

Nepřihlášený Focus

Sice tří hrnek ale se 180-.. | 10.4.2018 16:31reagovat
avatar

Sice tří hrnek ale se 180-ti koňadrama!!! K čemu 1.4 MPI s 55kW?? To si radši koupím tohle Ecoboost a budu věřit klukům konstruktérskejm. Za 5 let se to stejně nerozpadne a pak už se to bude sr*t jako všechno ostatní.

Nepřihlášený Gašpo

No, ten design je skutočne.. | 10.4.2018 16:45reagovat
avatar

No, ten design je skutočne šitý na čínsky vkus. Asi aby ich čínsky robotníci montovali s láskou. K motorom sa vyjadrovať ani nebudem.

Spomínam na Focus mk1 s ktorým McRae vyhrával WRC. To bolo auto s nadčasovým vzhľadom, rajcovným zadkom a pozerať sa na neho dá dodnes.

A čo je toto? Bez toho loga by to asi každý tipoval na kórejský produkt.

Nepřihlášený Sir CHerokee

Technologicky a desginově.. | 10.4.2018 17:12reagovat
avatar

Technologicky a desginově to vypadá dobře, ale ty motory... bez 4 válce to opravdu není zajímavé. Uvidíme, co na to zákazník.A s tou výrobou, snad to nebude v Číně i pro nás...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Autoexp

kdepak jsem tyhle tvary vi.. | 10.4.2018 17:16reagovat
avatar

kdepak jsem tyhle tvary viděl.. ehm u korejců.. zklamání z designu, bez nápadu.

Nepřihlášený FoFo

Reakce na: Technologicky a desginově.. | 10.4.2018 17:22reagovat
avatar

Nebude, výroba najede v Saarlouis a nahradí samozřejmě současný model, jen pan Prokopec potřeboval senzační titulek a tak. V číně se jinak samozřejmě dnes vyrábí snad úplně vše...

Nepřihlášený FoFo

Reakce na: Torzka vzadu a tříválce. S.. | 10.4.2018 17:42reagovat
avatar

To jako že např. Octavia má multilink vždy a všude? Toto je celkem logický, levný verze s 1.0EB s torzkou, vyšší verze samozřejmě s víceprvkem... Ty smutný konče :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Torzka vzadu a tříválce. S.. | 10.4.2018 17:48reagovat
avatar

A co je na torzce špatného.Viceprvek je jen dojná kráva pro servis.Na hovno

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Torzka vzadu a tříválce. S.. | 10.4.2018 17:50reagovat
avatar

Ford Focus je celosvětově jeden z nejúspěšnějších modelů historie.3 válec je na hovno jinak auto je krásné.

Nepřihlášený

Vypadáto jako ten korejske.. | 10.4.2018 17:52reagovat
avatar

Vypadáto jako ten korejskej mrd i30

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Elin

Reakce na: A co je na torzce špatného.. | 10.4.2018 18:29reagovat
avatar

Moje rec, v jednoduchosti je krasa. Apropo moje 13 let stara Fiesta natrhla s torzkou rit OCT, která jaksi nezatáčí vůbec idealne....

Nepřihlášený Tonda

Reakce na: Vypadáto jako ten korejske.. | 10.4.2018 18:31reagovat
avatar

Vystizne receno, biiiiida

Nepřihlášený

Hodne slabej design | 10.4.2018 18:34reagovat
avatar

Hodne slabej design

Nepřihlášený

Zvenku hnusné, zevnitř hnu.. | 10.4.2018 18:34reagovat
avatar

Zvenku hnusné, zevnitř hnusné, čajna.

Nepřihlášený

Reakce na: To jako že např. Octavia m.. | 10.4.2018 18:54reagovat
avatar

No hlavně, že se té Octě všichni chechtali, že má v nižších verzích vzadu torzku a nyní když s tím přijede Focus, tak je to najednou "logický".

Nepřihlášený Krabat

Prostě tragédie Fordu pokr.. | 10.4.2018 21:58reagovat
avatar

Prostě tragédie Fordu pokračuje. Podivný design zvenku i zevnitř, ubohé motory a tipuji, že do půl roku bude auto uvnitř vrzat jako ostatně každý Ford.

Když to srovnám se studií třeba nové Mazdy 3 a jejími atmosférickými motory, pak nevěřím, že by si normálně přemýšlející člověk tenhle Focus koupil. Snad jedině z nostalgie nebo totálního fandovství ke značce. :)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Prostě tragédie Fordu pokr.. | 10.4.2018 22:48reagovat
avatar

no to zas asi ne :)

Nepřihlášený Karel.

To hodně podělali, třívále.. | 10.4.2018 23:15reagovat
avatar

To hodně podělali, tříválec jako základ, no dejme tomu pro nějaké městské jezdce, ale pokrýt s ním celou běžnou nabídku je úlet. Konkurence také hýří tříválci, ale pořád nabízí čtyři hrnky. Na to v Evropě dojedou. Vsadím se, že v USA si takoví ojeb nedovolí.

Nepřihlášený Ferda

Reakce na: Prostě tragédie Fordu pokr.. | 11.4.2018 08:32reagovat
avatar

Je to přesně naopak, normálně přemýšlející lidé v Evropě si koupí Golfa, Astru, Octavii nebo tohoto Focuse a jenom pár jedinců koupí z nostalgie nebo totálního fandovství ke značce Ma 3. Mazdě zcela ujel vlak a její atmo motory odrazují čím dál víc lidí, takže i Korejci, kteří přeplňování objevili nedávno, prodají i30 a Ceedů víc než Mazda trojek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shone9522

- Co se týče výroby, nevím.. | 11.4.2018 09:00reagovat
avatar

- Co se týče výroby, nevím proč autor uvádí v EU, že výroba bude v číně, když evropské vozy budou vyráběny v Německém závodě v Saarlouis.

- ST varianta podle mě nedostane 3-válec a to z jednoho a to velice důležitého detailu a to je výkon. Současná generace má kolem 250 koní a nová bude mít určitě víc aby mohla konkurovat vozům jako Hyundai i30N, Golf GTI apod. a tolik koní ze 3-Válce 1.5 podle mě nedostanou.

Nepřihlášený Benn

Reakce na: Je to přesně naopak, normál.. | 11.4.2018 09:18reagovat
avatar

Oni se pak s těma atmo mazdamam budou smát... až vám začne odcházet turbo a milion kundovin na těch malejch přefouklejch pidimotůrkách.

Ono je sice hezký vymáčknout skoro 200 koní z litrovýho tříválce, ale ono se to na spolehlivosti projevi. Takovej motor nemuze takovy tlaky vydrzet dlouho. Naopak klobouk dolu pred mazdou, ktera dokaze udrzet nizky emise celou flotilovou radou i s atmosferickyma motorama.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JPP

Reakce na: Oni se pak s těma atmo maz.. | 11.4.2018 09:51reagovat
avatar

200 koní z litru nikdo nemačká, 180 koní z 1,5 litru není nic co by dnešními technologiemi nešlo zvládnout.

Nepřihlášený Benn

tak schválně sem hodně nad.. | 11.4.2018 10:20reagovat
avatar

tak schválně sem hodně nadsadil... bohužel se k tomu blížíme. Ono i 180 koní z 1,5 je celkem dost... a jo věřim že to zvládnout jde. Taky věřim že většina lidí s takovym motorem nebude umět pořádně zacházet a prostě se to bude srát.

A ikdyby uměly, tak prostě nemůže vydržet tolik co 2+ l atmosféra se 180 koňma. Která si ve měste sice veme víc, ale jak chceš ten výkon bude papat i ta přifouklá 1,5 dost.

Se uvidí až tyhle oturbený motůrky budou mít 10 let a víc a nalítáno 300+ jak na tom ty stroje budou. Pro většinu aut 80-00 to nebyl žádnej problém.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Benn

Možná spíš až 85-05 to.. | 11.4.2018 10:29reagovat
avatar

Možná spíš až 85-05

to se dělaly auta ještě celkem poctivě. Lidi si zvykly jen dolejvat kapaliny a jezdit, bez toho aby měly cokoliv v hlavě, sem tam něco rozvody, spojka, brzdy... spotřební věci. Tyhle moturky budou potrebovat aby se k nim clovek choval a i ty pece budou muset dostat vic. Navic dneska to je samý šidítko, samej plast. Maj už pomalu víc peněz za servis než z prodejů aut... ono kolikrát v "tý jednoduchosti byla ta síla".

Nepřihlášený tzu

Reakce na: tak schválně sem hodně nad.. | 11.4.2018 11:04reagovat
avatar

Diky za radu :)Jdu si koupit pocitac 386, velky procesor a k velikosti adekvatni vykon. Domivam se, ze ty dnesni x-jadra, prece nemůžou při těchto malych rozmerech a vysokych vykonech nic vydrzet.

Nepřihlášený Benn

jaká ironie xD ale tezk.. | 11.4.2018 11:18reagovat
avatar

jaká ironie xD

ale tezko se bavit s nekym kdo srovnava elektronicky kremikovy cipy s termodinamickym motorem... fyzikar by mel radost :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JPP

Reakce na: tak schválně sem hodně nad.. | 11.4.2018 11:26reagovat
avatar

Po bazarech je už dnes hromada přímovstřikových turb s nalétanými 300tkm a více a v reálu jich je ještě mnohonásobně víc (stáčení tacho je celoevropský sport). A málokterý kupec nového auta má představu, že chce auto které vydrží více než 300tkm. A když se podívám na cenu třeba Golfu 1.4 TSI v bazarech a na cenu Ma3 s dvoulitrem, tak si cenu lépe drží ten Golf (a to zdaleka nejen v ČR, ale podle Eurotaxu v celé Evropě), takže buď jsou kupci ojetin totální tupci a kupují si z nějakého neznámého důvodu auta po smrti nebo to s tou spolehlivosti není zdaleka takový problém. Možná je větší problém, že ta 10 let stará Mazda je už tak prorezlá, že i kdyby měla motor zářící novotou, tak si ji stejně nikdo nekoupí.

Nepřihlášený tzu

Reakce na: jaká ironie xD ale tezk.. | 11.4.2018 11:40reagovat
avatar

A mistr se ozval,njn. Chtěl jsem tim rict, ze pokrok/ vyvoj jak v oblasti materiálového, tak technologického inženýrství, atd. jde stále kupředu na všech frontách. Toto je jenom jednim prikladem…skoda je jen ze ,ehm, nekteri lide jsou strasny konzervy

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Benn

Plný bazary... a lidi to k.. | 11.4.2018 11:50reagovat
avatar

Plný bazary... a lidi to kupujou

to neni žádná přímá úměra. Spíš to vidim tak že se to prostě začíná srát a tak to radši pošlou do světa, proto sou toho plný bazary. Že VW si drží líp cenu než japonci je daný trhem... třeba přímo tady u nás si ještě líp drží cenu i škoda před vw, a je to logický když sou tady jako ojetiny nejprodávanější (vw za nima). To ještě neznamená že mazda je horší s kvalitou.

A ještě pokud jde o nejprodávanější ojetiny i za minulej rok u nás vládly tdička... žádný tsi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Benn

Reakce na: A mistr se ozval,njn. Chtěl.. | 11.4.2018 12:04reagovat
avatar

bohuzel ten hlinik z kteryho delaj bloky a hlavy je porad stejnej uz par desitek let... kdyz na nej budes pusobit vetsima tlakama a teplotou, proste vydrzi min. To je proste neoddiskutovatelnej fakt.

Na cpu cip zadny mechanicky a tlakovy namahani nepusobi, ten se jen vic zahrejva... proto maj taky dneska mnohem vetsi naroky na chlazeni.

Mimochodem az takova konzerva nejsem... ale budoucnost vidim jinde... oni i ty automobilky to delaj hlavne kvuli ruznejm regulacim a ekonormam... ktery sou vetsinou navic kontraproduktivni. To je na tom prave to nejsmutnejsi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tzu

Reakce na: bohuzel ten hlinik z ktery.. | 11.4.2018 12:39reagovat
avatar

Ok, to mi staci...

Nepřihlášený nobody

Vypadá jako Hyundai i30, i.. | 11.4.2018 14:44reagovat
avatar

Vypadá jako Hyundai i30, i ta palubka je mu podobná. A bez benzinového čtyřválce? To i ta i30 je nabízí. Ubohé a smutné, kam se dostal tradiční výrobce. Za mě nikdy, i kdyby měl sebevymakanější konektivitu, nebo milion asistentů. Štastní kupci minulé generace....

Nepřihlášený JPP

Reakce na: Plný bazary... a lidi to k.. | 11.4.2018 16:46reagovat
avatar

Plácáš nesmysly.

1. VW si u nás drží cenu lépe než Škoda, stačí se podívat třeba do toho eurotaxu.

2. 85% aut kupují firmy a ty je po 3-4 letech a nájezdu 150-200tkm posílají do světa, protože si berou v novém cyklu leasingu nebo účetních odpisů nová auta. Takže těch 85% se pravidelně objeví po 3-4 letech v bazaru. A tam si je berou soukromí kupci. A jsou za ně ochotni zaplatit tím víc, čím je větší předpoklad, že jim budou další roky sloužit. Kupující nejsou pitomci aby platili předražené ceny za něco co je nespolehlivé.

Nepřihlášený Benn

v evropě... u nás se dá re.. | 11.4.2018 17:13reagovat
avatar

v evropě... u nás se dá reálně sehnat levnejc golf než octa v podobný výbavě a nájezdu.

A nejvíc se točí ojetý diesly... žádný tsi. U nás... v evropě s hrozbou zákazu do velkejch měst už to taky může bejt jinak.

Mazdy (a většina japonců) většinou končí na ceně dílů a servisu, jezdí jich tu málo a originál sou drahý a druhovýroba tu pro japonce moc neni rozšířená. Proto nejsou tolik vyhledávaný jako ojetiny. To ale ještě neznamená že sou nespolehlivý... V americe sou po velkejch pickupech nejprodávanější právě japonci celkově, je to prostě rozdílnej trh... nebo v americe je zákazník debil, jem evropskej zákazník ví co je spolehlivý?? Ale no tak...

Nepřihlášený J.

koniec...ten dizajn jak Hn.. | 11.4.2018 17:28reagovat
avatar

koniec...ten dizajn jak Hnújdaj. Fofo štvorvalec až od 150k?...škoda ale trojhrnček 125k nie, dakujem/možno vo Fieste... Zlatá Mazda 2.0 Skyactive. Focus/Ford E.U. R.I.P.

Nepřihlášený Ketsy

Jak to ze nema!!!!!! Po.. | 17.4.2018 14:19reagovat
avatar

Jak to ze nema!!!!!!

Pod kapotou nového Focusu budou dva benzínové a dva dieselové motory v různých výkonových variantách. Benzín zastupuje tříválec 1,0 EcoBoost a čtyřválec 1,5 EcoBoost - ten první je oproti minulosti vylepšený, ten druhý je zbrusu nový.

Tříválec bude na českém trhu k mání s výkonem 100 a 125 koní. K tomu silnějšímu si můžete kromě šestistupňového manuálu objednat osmistupňovou automatickou převodovku klasické konstrukce s hydrodynamickým měničem točivého momentu. Patnáctistovka je k mání s výkonem 150 nebo 182 koní a automat je k mání s její slabší verzí.

Diesely mají objem 1,5 nebo 2,0 litru, v obou případech mají čtyři válce a jsou nazvané EcoBlue. „Jedna-pětka“ nabízí 95 nebo 120 koní, dvoulitr dává 150 koní. K silnější verzi patnáctistovky a k dvoulitru je opět možné mít automatickou převodovku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Míra

Vyrábí se v Číně, pro zámo.. | 31.5.2018 21:23reagovat
avatar

Vyrábí se v Číně, pro zámořský trh. Předpokládám, že do Česka půjdou ty vyrobené v Německu. Ale nechci kazit radost škodovkářům :D :D

Nepřihlášený Motor

Reakce na: To jako že např. Octavia m.. | 7.8.2018 22:05reagovat
avatar

Kdyby tam Ford neměl znak tak si myslím že jeto něco z Koree.Malo místa slabé motoru.hnus.Drzim se svého Forda Focusu II 1.8 benzin.muzu s tím tahat i přívěs...

Nepřihlášený

Reakce na: Jak to ze nema!!!!!! Po.. | 8.8.2018 08:22reagovat
avatar

Blábol, 1.5 ecoboost není čtyřválec, ale tříválec. Čtyřválec to byl v minulé generaci.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama