Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou

Obvykle se nestává, aby se doposud nepředstavený model auta nacházel nemaskovaný, jen plachtou přikrytý na letišti bez jakéhokoli doprovodu. V případě nového BMW M8 Competition se ale přesně to stalo a poblíž byl někdo drzý z foťákem po ruce.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou

26.5.2019 | Petr Miler

Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Obvykle se nestává, aby se doposud nepředstavený model auta nacházel nemaskovaný, jen plachtou přikrytý na letišti bez jakéhokoli doprovodu. V případě nového BMW M8 Competition se ale přesně to stalo a poblíž byl někdo drzý z foťákem po ruce.

BMW přitápí pod kotlem a na trh hrne stále více eMkových verzí svých aut. K tradičním modelům M3 a M5 a dnes už též etablovaným SUV X5M a X6M přibyly v posledních letech typy M2, M4, X3M a X4M. Dobrá, doplnění nabídky o M4 je spíše hra se slovíčky, zbylé vozy jsou ale skutečně nové a brzy se k nim přidá další - M8.

Příchod výkonné verze sportovního kupé a kabrioletu řady 8 je už nějaký čas hotovou věcí, v prodeji je ale dosud nanejvýš varianta M850i. „Plnotučná” M8 posune možnosti velmi podobné techniky ještě o kus dále a nyní vám můžeme dosud nejlépe ukázat, co od ní lze očekávat.

Přiložené snímky byly pořízeny na letišti v jihoafrickém Johannesburgu a soudě podle dalších okolností bychom řekli, že se tam vůz ocitl kvůli natáčení oficiálních videí či pořizování prezentačních fotek. Při jeho převozu zpět do Německa byl ponechán osamocený bez jakéhokoli maskování a doprovodu, je přehozený převozní plachtou a někomu zjevně nedalo, aby se u drze podíval pod sukni.

Díky tomu můžeme už měsíce před oficiálním odhalením spatřit téměř veškeré myslitelné detaily exteriéru. Prohlédnout si lze především agresivněji tvarované nárazníky, které M8 jasně odlišují od současné M850i, tradiční čtveřici koncovek výfuků nebo dokonce nápis M8 Competition kousek nad. Jestli se vám takto vyparáděná osmička líbí, posuďte sami, její technika to zřejmě bude mít s hledáním popularity o noho jednodušší.

Oficiálně zatím nevíme nic, očekává se však, že M8 Competition převezme techniku současné M5 Competition, jen s o něco vyšším výkonem. M5 přitom disponuje dvakrát přeplňovaným osmiválcem o objemu 4,4 litru, který svých až 625 koní posílá přes osmistupňový automat na všechna kola, volitelně se ale umí stát jen zadokolkou. V případě M8 Competition má být výkon posunut až k hranici okolo 640 koní a stát se novým firemním vrcholem, zbytek by měl být zachován beze změn.

Na další detaily si musíme počkat, dlouho by nás ale mnichovská automobilka už napínat neměla. Debut nové M8 včetně verze Competition je očekáván v průběhu léta, takže za nějaké dva měsíce by mělo být vše jasné. Pokud se tedy Němci po tomto předčasném odhalení nerozhodnou odhalení uspíšit.


Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 1 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 01Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 2 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 02Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 3 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 03Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 4 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 04Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 5 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 05Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 6 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 06Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 7 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 07Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 8 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 08Nový vrchol BMW byl drze do detailu nafocen měsíce před premiérou - 9 - BMW M8 Competition 2020 spy detailni 09
Nové BMW M8 Competition už není tajemstvím, v Jihoafrické republice byl poněkud drze natočen při převozu zpět do Německa

Zdroj: BMW Blog

Petr Miler

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše