Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo

Novinka Opelu kromě zvýšeného podvozku počítá s ochrannými plasty či „off-roadovým“ interiérem. Motory ale zřejmě nové nedostane.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo

12.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Novinka Opelu kromě zvýšeného podvozku počítá s ochrannými plasty či „off-roadovým“ interiérem. Motory ale zřejmě nové nedostane.

Zákazníci v poslední době volají zejména po crossoverech a SUV. Je proto jen logické, že automobilky na jejich touhy adekvátně reagují a chrlí na trh stále větší množství těchto vozů. Většina z nich přitom zejména v prvních měsících výroby může počítat s enormním zájmem, najdou se ovšem i takové modely, které se potkají s nezájmem zákazníků. Momentálně je přitom sporné, do jakého tábora se zařadí nový Opel Karl Rocks, jehož podstatu už podle jména uhádnete.

Německá automobilka tedy této variantě navýšila světlou výšku o 18 milimetrů, přičemž zároveň sáhla i po tradičních designových doplňcích crossoverů a SUV. Máme tu tedy nové ochranné pláty v čelní a zadní části vozu, černé plastové lemy blatníků a odlišné boční prahy. Dorazily také funkční střešní ližiny a specifická 15palcová litá kola v dvoubarevném designu.

Opel neopomněl ani na interiér, kde má jeho „off-roadový“ charakter zdůraznit odlišné látkové čalounění Favo. To je přitom určeno pouze variantě Rocks. Zmínit můžeme také ozdobné lišty nástupních prahů a standardní rádio R 300 (či příplatkový systém R 4.0 IntelliLink spárovatelný s Apple CarPlay a Android Auto), jenž lemuje rámeček z lesklého plastu.

O motorech se automobilka momentálně nezmiňuje, nicméně v tomto ohledu moc velký odklon od základního Opelu Karl nečekáme. Stejné je to ostatně také v případě bezpečnostních a asistenčních systémů, mezi nimiž nechybí kupříkladu parkovací asistent, tempomat či City Mode - tedy řízení naladěné na jízdu ve městě, jenž lze aktivovat stiskem tlačítka.

Více nám značka řekne na sklonku měsíce přímo v Paříži, pročež aktuálně jen dodáme, že i Karl Rocks počítá s pětimístnou konfigurací interiéru a zavazadelníkem o objemu až 1 013 litrů. Ceny se přitom stoprocentně posunou směrem vzhůru, a to nejspíše o nějakých 50 tisíc korun u srovnatelných výbavových verzí a motorizací.


Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo - 1 - Opel Karl Rocks 2016 prvni sada 01Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo - 2 - Opel Karl Rocks 2016 prvni sada 02Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo - 3 - Opel Karl Rocks 2016 prvni sada 03Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo - 4 - Opel Karl Rocks 2016 prvni sada 04Opel Karl Rocks si hraje na SUV, má větší světlou výšku a plasty všude okolo - 5 - Opel Karl Rocks 2016 prvni sada 05
Opel Karl se dočkal nové varianty Rocks, která počítá se zvýšeným podvozkem a robustnějším vzhledem

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.