Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Peugeot Traveller: francouzský Multivan dorazil na český trh, jen s diesely
3.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bratr Citroënu SpaceTourer a Toyoty Proace je k mání v několika délkách i výškách. Zvolit lze tři motorizace, pohon 4x4 i dvě základní řady Family a Business.
Na počátku února jsme si mohli představit nový Citroën SpaceTourer, který vznikl ve spolupráci s automobilkami Peugeot a Toyota. Na představení variant Traveller a Proace však již nedošlo, nicméně tento nedostatek můžeme nyní částečně odčinit. Francouzský model totiž míří na český trh, kde bude zákazníkům k dispozici ve dvou řadách Family a Business. Navzájem se přitom liší zaměřením na specifickou klientelu, přičemž rodinná varianta nabízí maximálně osm míst k sezení, ta firemní pak devět.
Kromě této selekce je u obou řad k dispozici hned trojí provedení, kde změny souvisí s odlišnými rozměry. Varianta Compact má 4 606 milimetrů na délku a 2 925 mm v případě rozvoru, verze Standard disponuje 4 956 a 3 275 mm a nejdelšímu Long naměříme 5 306 a 3 275 mm. Šířka je pokaždé 1 920 milimetrů, výška se ovšem pohybuje od 1 890 do 1 935 mm. V případě provedení 4x4 pak ještě narůstá o dalších 5 milimetrů.
Ve všech případech je možné sáhnout po pěti- až osmimístném, respektive devítimístném provedení. V závislosti na vaší volbě či vyjmuté druhé a třetí řadě sedadel se přitom pohybuje velikost zavazadlového prostoru, který u verze Compact při plném obsazení činí jen 280 litrů. U vrcholného modelu Long však lze pouze s jednou - logicky přední - řadou sedadel počítat s 4 900 litry.
Přesunout se můžeme pod kapotu, kde je možné vybírat ze tří dieselových motorizací. Základem je jedna-šestka BlueHDi, která byla naladěna na 116 koní a počítá s šestistupňovým manuálem. Se stejnou převodovkou je k dispozici také dvoulitr o výkonu 150 koní, zatímco vrcholnou verzi 2,0 BlueHDi se 177 koňmi dostáváte jen s šestistupňovým automatem.
Motory vždy zásobují přední nápravu, Peugeot ovšem pro slabší dvoulitr nabízí i přestavbu na pohon 4x4, kterou má na starosti firma Dangel. Za tuto modifikaci si přitom musíte připlatit 24 tisíc korun, mimo to je ovšem v nabídce také paket All Road zahrnující zvýšený podvozek a kryt motoru. Tato volba vás přitom vyjde dle délky vozu na 16 až 24 tisíc korun.
Tím se dostáváme k cenám, které u řady Family startují na 675 000 Kč bez DPH. Za to přitom dostáváte výbavu Active zahrnující 17palcová ocelová kola, LEDky pro denní svícení, posuvné boční dveře na obou stranách, dvouzónovou klimatizaci, audio systém s portem na USB a osmi reproduktory, tempomat či třeba dešťový a světelný senzor.
Dále je možné zvolit výbavu Allure, která je k dispozici od nemalých 825 tisíc korun bez daně. V té chvíli je již možné počítat se 17palcovými litými koly, xenonovými světly, panoramatickým střešním oknem, předními sedadly s masážním strojkem, koženým čalouněním či multimédii Peugeot Connect. Jejich součástí je přitom sedmipalcový displej.
Přesunout se můžeme k řadě Business, jenž lze pořídit již od 635 tisíc korun, opět bez DPH. Součástí výbavy - zvané trochu neoriginálně - Business jsou přitom 16palcová ocelová kola, LEDky pro denní svícení, manuální klimatizace, přední okna v elektrice, multifunkční volant, stavitelné sedadlo řidiče či posuvné boční dveře na straně spolujezdce.
Vyšší stupeň Business VIP je pak k dispozici pouze ve středním a nejdelším provedení a navíc pouze s dvoulitrovým turbodieselem. Cena proto startuje až na 915 000 Kč bez DPH, očekávat přitom můžete 17palcová litá kola, čtyři samostatná sedadla ve druhé a třetí řadě s možností otočení proti směru jízdy nebo perforované kožené čalounění.
Bližší podrobnosti najdete jako obvykle v kompletních oficiálních cenících, které je možné stáhnout z webu českého zastoupení Peugeotu jak pro variantu Traveller Family (PDF, 1,9 MB), tak Traveller pro provedení Business (PDF, 1,8 MB). V obou případech je přitom možné zapátrat také v rozsáhlé příplatkové výbavě.
Peugeot Traveller dorazil na český trh, jeho ceny startují na 635 tisících korun bez daně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- VW up! se vrátil ze záhrobí. Tohle je Geparda a není to aprílový žert, zadní kola nemá jen naoko
před 2 hodinami - Nejlevnější Tesly v Evropě už stojí jen jako obyčejná Fabia, klidně i vybavené vozy s 4x4 a 350 koňmi
před 4 hodinami - Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před 5 hodinami - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 7 hodinami - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva