Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Podívejte se na nový vrchol německého luxusu, vrací lesk dvakrát upadlé značce
13.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Do třetice všeho dobrého, řekli si asi u koncernu Daimler, když zkusili trochu jinak vrátit život značce Maybach. Teď se má čile k světu a toto je její nejnovější stroj.
Mercedes-AMG G63 nebude jediným zástupcem třícípé hvězdy na stánku značky na autosalonu v Ženevě. Německá automobilka ve švýcarské metropoli představí rovněž inovovanou třídu S ve verzi Maybach. Ta se změnila zvenčí i zevnitř, na první pohled si ale všimnete hlavně o poznání majestátnějšího zevnějšku. Zásluhu na tom má především nová čelní maska disponující vertikálně stylizovanými lamelami, které byly iinspirovány pánskými proužkovanými obleky.
Dále mohou zákazníci počítat s nabídkou dvoubarevných laků, kde lze vybírat z devíti variací. Pro všechny tmavé barvy přitom bude k dispozici dodatečně ještě dvojitá vrstva průhledného laku, jenž má dodat karoserii na hloubce i lesku. Aby toho bylo stoprocentně dosaženo, je druhá vrstva nanášena ručně. Během procesu přitom ještě dochází na její opískování, což mohou provádět jen trénovaní specialisté.
Mercedes dále osvěžil nabídku litých kol, která budou k dispozici pouze ve 20palcové velikosti. Na výběr jsou přitom čtyři různé designy, z nichž jeden byl dosud zasvěcen pouze limitované edici S 650 Cabriolet. Tím nám ale venkovní proměna končí, za dalšími změnami je třeba vyrazit do kabiny.
I tam přitom vládne dvoubarevné téma, přičemž nově značka nabízí kombinaci hnědé a černé či případně béžové a černé kůže Nappa. Luxus lze dále navýšit kontrastním prošíváním, přičemž k dispozici je nit v bronzovém, zlatém nebo platinovém odstínu. Vzadu pak zákazníci mohou již standardně počítat se sedadly Executive či vylepšeným hlasovým ovládáním. K dispozici samozřejmě mají i více místa než cestující v prodloužené třídě S, neboť provedení Maybach naměříme 5 462 milimetrů na délku a 3 365 mm v rámci rozvoru (+20 cm vůči základu).
Lze pak jen dodat, že vůz bude k dispozici ve třech variantách. Jako S560 počítá se čtyřlitrovým osmiválcem, jehož 469 koní může zamířit na zadní nebo všechna čtyři kola. Akcelerace na stovku přitom pokaždé zabere 4,9 sekundy. Pokud vám to ale nestačí, lze sáhnout po dvanáctiválcovém vrcholu S650. Ten již disponuje 630 koňmi, s nimiž stejnou disciplínu zvládne o dvě desetiny rychleji.
Auto nabídku Maybachu posouvá zase o kousek výš, a tak trochu vrací lesk značce, která jednou upadl sama a podruhé už pod křídly Daimleru. Teď to na podobný scénář nevypadá, neboť druhá novodobá reinkarnace Maybachu je daleko větším úspěchem než ta předchozí, třebaže tehdy byla spojena s ještě mnohem propracovanějšími stroji. Byly ale příliš drahé a stejně se o nich říkalo, že jsou to pořád „jen” Mercedesy. Dnešní upravené modely to ani neskrývají, jsou dostupnější a stuttgartská automobilka říká, že za poslední tři roky prodala více než 25 tisíc exemplářů. Loni pak dokonce byl dokonce každý desátý prodaný exemplář třídy S právě Maybach. Není tedy vlastně ani překvapivé, že značka jen vylepšila to, po čem zákazníci touží...
Mercedes-Maybach je nově ještě majestátnější, hlavně díky upravené čelní masce. Uvnitř pak nabízí ještě větší luxus a komfort
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
dnes - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 6 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 8 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 9 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 11 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
dnes
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda