Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 GTS 2017 má po faceliftu, je to nejsilnější 911 s manuálem
9.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
GTS podle očekávání těž přišlo o motor s atmosférickým plněním. Díky turbu ale získalo 20 extra koní a manuální řazení zůstává dále v nabídce.
Stávající nabídka Porsche rozhodně není okleštěná, a to ani za předpokladu, že se zajímáte jen o model 911. Ten je k dispozici v nemalých 16 verzích, svého favorita si tak snadno může nalézt každý. Automobilka z Zuffenhausenu měla ovšem pocit, že stále ještě existují volná místa na trhu, a proto aktuálně vyrukovala s vylepšenou variantou GTS. Ta je přitom k dispozici hned v pěti provedeních (Carrera GTS, Carrera 4 GTS, Carrera GTS Cabriolet, Carrera 4 GTS Cabriolet, Targa 4 GTS).
Po stránce vizuální celá pětka dostala do vínku nové čelní a zadní světlomety, k nimž se přidávají modifikované nárazníky. Vpředu přitom nechybí čelní splitter z programu Sport Design, vzadu lze pro změnu počítat s černým páskem, který vůz vizuálně rozšiřuje. Dále tu máme ještě dvojici koncovek výfuku, které pokrývá černá barva - tak jako výplet čelní masky nebo 20palcová litá kola s centrální maticí.
Jakkoliv se přitom hlavně černě lakované prvky starají o vizuální odlišení verze GTS od zbytku nabídky, zásadní rozdíl hledejme v motorovém prostoru. Zde sice taktéž najdeme přeplňovaný třílitrový šestiválec, který tak bohužel střídá předchozí atmosférickou jednotku. Vůči ní přitom posílil o 20 koní, máme zde tedy 450 koní a 550 Nm točivého momentu - tedy o 30 koní více než v případě dosud nejsilnějšího Porsche 911 Carrera S.
Pokud do dané rovnice zahrneme automatickou převodovku PDK a pohon všech kol, pak nejrychlejší Carrera 4 GTS zvládá akceleraci z klidu na stovku za 3,6 sekundy. Dle tvrzení automobilky se přitom má v průměru pohybovat za 8,3 litru na sto kilometrů, byť realita samozřejmě bude záviset na sešlápnutí plynového pedálu. Či na vaší volbě, mimo automat je totiž standardně u všech variant GTS stále k dispozici sedmistupňový manuál, což dělá z GTS vůbec nejsilnější „manuální” 911 - od Turba a GT3 výše už můžete volit jen automat, 500koňová 911 R je pak dávno vyprodaná.
Dále je součástí základní výbavy podvozek PASM, se kterým vůz klesl o 10 milimetrů blíže k zemi, či paket Sport Chrono, jehož součástí jsou dynamické úchyty motoru a sportovní výfukový systém. Dále je možné počítat s prvky čalouněnými Alcantarou nebo sedadly stavitelnými elektricky ve čtyřech směrech. Ceny pak startují na sumě 124 451 EUR (cca 3 363 500 Kč) za základní GTS s manuálem a pohonem zadních kol.
Porsche 911 GTS je k mání v pěti variacích, celkovou nabídku modelu tak rozšiřuje na již jednadvacet položek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
včera - Tesla Cybertruck mohutně skóruje při dopravních nehodách, ostatní auta se od ní odráží jako kuličky v pinballu
včera - Tento stroj vypadá jako přívěs za Cybertruck, je to ale spása pro Česko. Sám hledá a opravuje díry v silnicích
26.3.2024
Nejnovější články
- Ford si nechal patentovat chytré řešení převozu větších věcí, bude mu ho závidět i Škoda se svým Simply Clever
před hodinou - Krachující Fisker se pokouší zachránit zoufalým výprodejem. Auta zlevnil skoro o polovinu, stojí míň než základní Octavie
před 3 hodinami - Firma, která předělává spalovací auta na elektrický pohon, je na hranici bankrotu, bez peněz zastavila činnost
včera - Němci vybrali pohodlné ojetiny, které vás nezruinují koupí ani provozem. Je mezi nimi i Škoda Octavia
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva