Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
První výrobce aut začal nabízet záruku na 15 let. Aby bezpečně přebil konkurenci
5.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Když nechcete být srovnáváni s nikým a ničím, musíte být výjimeční ve všech ohledech. U Bugatti jsou si toho zjevně vědomi a nabízí jedinečnou záruku.
Bugatti Veyron bylo milníkem nejen z technologického hlediska, jeho příchod znamenal začátek nové éry automobilismu pro ty nejbohatší z bohatých. Mnohamilionová pořizovací cena byla totiž jen branou k dalším enormním výdajům. Třeba provedení Super Sport vyžaduje každoroční údržbu, za kterou zaplatíte přes 700 tisíc korun. V této částce přitom není započítána výměna oleje, která vyjde na půl milionu korun. A aby toho nebylo málo, počítat musíte také s výměnou pneumatik a dokonce také ráfků, což každých 12 tisíc kilometrů „schramstne“ 2,9 milionu korun. Milion pro vás musí být něco jako pro běžného člověka stovka, abyste si takové auto mohli dovolit.
Bugatti si zjevně bylo vědomo, že to není ideální stav, proto v souvislosti s debutem modelu Chiron zmiňovalo, že jeho vlastnictví již nebude tak drahé jako u předchůdce. A aby majitelům Veyronů trochu ulehčilo život, spustilo nyní Loyalty Maintenance Program. Ten je dle výrobce zaměřen na „zachování technického stavu modelu Veyron na velmi vysoké úrovni v dlouhodobém horizontu“. Součástí programu je přitom i 15letá záruční lhůta.
Ano, čtete správně, Bugatti se aktuálně rozhodlo, že Veyron bude pokryt nejdelší zárukou na světě, která dalece překoná vše, co jsme dosud poznali. Pomyslným rekordmanem je dosud záruka na 7 let bez omezení km, kterou nabídla Honda, Bugatti jde ale dál, ještě dvakrát dál. I kdybyste si tedy nyní pořídili jeden z prvních exemplářů, jež byly vyrobeny v roce 2004, stále ještě můžete po další rok počítat s tovární zárukou. U vozů z konce výroby se pak tato lhůta protahuje až na závěr příští dekády.
„Žádná jiná značka není tak nablízku svému zákazníkovi jako Bugatti - a to platí po celou dobu vlastnictví,“ říká k novinkám Franco Utzeri, šéf divize Certified & Financial Services. „Kombinace ověřené servisní historie, dlouhé záruční lhůty a individuální podpory v rámci zákaznického servisu je tím, co majitelé Veyronu dostávají navíc vůči zbytku světa. Zároveň je i něčím více než jen potvrzením kvality.“
V současné době automobilka nabízí své poprodejní služby skrze 34 dealerů a partnerských firem. Zákazníci přitom mohou počítat i s tzv. létajícími doktory, kteří napomáhají automobilce odstraňovat drobnější závady, jako byla třeba nedávná svolávací akce spojená se možným špatným ukotvením sedadel modelu Chiron. Létající doktoři takto velmi rychle zkontrolovali ty ze 47 dodaných aut, se kterými se majitelé nemohli rychle dostat do servisu.
Kromě péče o zákaznické vozy se navíc nový záruční program týká i změny majitele. Pokud si to nový vlastník bude přát, respektive pokud jeho vyhlédnutý exemplář bude pod onou prodlouženou zárukou, pak může očekávat zevrubnou kontrolu naprosto všech komponentů od airbagů až třeba po svíčky. Pokud navíc některý díl nebude fungovat, jak má, dojde automaticky k jeho nahrazení.
Za Bugatti se tedy platí nemalé peníze, a to nejen za pořízení, ale také za provoz. Nicméně na druhou stranu můžete skutečně počítat s přístupem, jaký je vlastní spíše šperkařským firmám. Takové Tiffany totiž pro změnu majitelům prstenů, řetízků či čehokoliv ze svého sortimentu nabízí doživotní čištění zdarma. Nikoliv však jen v butiku, kde jste šperk zakoupili, ale ve všech na celém světě...
Kupříkladu Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse bylo vyráběno v letech 2012-2015. Nová prodloužená záruka tak může klidně platit až do konce příští dekády, což je něco neuvěřitelného
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
před 4 hodinami - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
před 6 hodinami - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
včera
Nové na MotoForum.cz
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? včera 16:00
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time včera 08:03
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
- Úspěšné operace předloktí pro Ayumu Sasakiho 26.3.2024
- Novotný a Clark získali důležité poznatky a zkušenosti 26.3.2024
Nejčtenější články
- Ford po zrušení dvou třetin výroby zastavil i prodej svého elektrického propadáku, důvod odmítá zveřejnit
26.2.2024 - Nový elektrický Renault 5 vypadá sexy a dával by i smysl, ale ne za avizovanou cenu
26.2.2024 - Rusové znovu mohou nakupovat svá oblíbená auta od Hyundai a Kie, akorát bez jejich log
26.2.2024 - My jsme vám to říkali: Japonci se mohou jen smát evropským a americkým automobilkám, jak si vylamují zuby na elektromobilech
26.2.2024 - 50 let starý, i u nás dobře známý sovětský offroad zesměšnil v přímém srovnání moderního amerického soupeře
26.2.2024 (398)
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 16:42 - Honza z Krumlova
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 13:54 - Předseda
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.28. 03:30 - brnenska.odchytova