Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Captur 2017 má konečně české ceny, nezdražil o moc
4.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Některé automobilky s facelifty svých modelů získávají na sebevědomí, o Renaultu to ale zjevně neplatí. Jeho Captur sotva podražil, i když nabízí víc.
Tuzemské zastoupení Renaultu v těchto dnech rozhodně nemá složené ruce v klíně. Sotva totiž uvedlo na český trh nový Koleos, již tu máme rovněž ceny faceliftovaného modelu Captur. Ty jsou v případě základní úrovně výbavy Life oproti dosluhujícímu provedení vyšší o pět tisíc korun, což by zejména inovovaná čelní maska, která dodává vozu svěžejší výraz, mohla ospravedlnit. Zvláště když Renault navíc i zájemcům o toto provedení zpřístupnil klimatizaci, byť za příplatek.
Zatímco tedy dosluhující Captur, který je možné i nadále objednávat, startuje na sumě 309 900 Kč, faceliftované provedení lze pořídit od 314 900 Kč. V obou případech přitom přední kola pohání nešťastný 0,9litrový tříválec TCe, který dává 90 koní. Výbava pak zahrnuje 16palcová ocelová kola či tmavý látkový interiér, za většinu dalších komfortních prvků je ale třeba připlácet - třeba za 20 000 Kč získáte paket Advantage, který zahrnuje klimatizaci a audio systém.
Za dalšími položkami je třeba posun na úroveň Zen, kterou již s dosluhující variantou srovnávat nemůžeme. Renault totiž pozměnil skladbu své nabídky a modifikoval i názvy některých stupňů výbavy. Dříve jste tedy mohli sáhnout po úrovních Advantage a Limited, nyní jejich role přebírá pouze zmiňovaný Zen, který s výše popsanou pohonnou jednotku vychází na 342 900 Kč.
Za nemalým cenovým posunem vůči základu stojí již standardně dodávaná klimatizace či 16palcová litá kola. Uvnitř je možné počítat s látkovým čalouněním v kombinaci černá/slonová kost Ivoire, překvapením je volant potažený kůží či přední mlhovky. Za pouhých 10 tisíc korun pak lze dokoupit ještě paket Media Nav, jehož součástí je navigace, a máte základní potřeby pokryty.
Stejná nabídka je spojena s dalšími motorizacemi, jenž jsou na této úrovni nabízeny. Sáhnout tedy lze i po mnohem lepší čtyřválcové jedna-dvojce se 120 koňmi, kterou lze spřáhnout s manuálem (367 900 Kč) či automatem EDC (+30 tisíc korun). Mezi převodovkami lze volit také u slabšího 1,5litrového dieselu, který produkuje 90 koní, a je k mání od 412 900 Kč, respektive od 447 900 Kč.
Tytéž pohonné jednotky lze objednávat s úrovní výbavy Intens, přičemž cenový nárůst pokaždé činí 52 tisíc korun. Za to již můžete navíc počítat se 17palcovými koly nebo pakety Parking a Limited, jejichž součástí jsou třeba zadní parkovací senzory, světelný a dešťový senzor nebo automatická klimatizace. Nechybí ani multimediální systém Media Nav Evolution.
Vrchol nabídky tvoří úrovně X-Mod a nejluxusnější Initiale Paris, přičemž první zmíněná je k mání i se základním tříválcem, a to od 427 900 Kč. Ve druhém případě je již základním agregátem jedna-dvojka, se kterou je spojena cena 519 900 Kč. Počítat je ovšem možné se specifickými litými sedmnáctkami, paketem Bose nebo s koženým čalouněním Nappa.
Přehled základních cen najdete níže, podrobnější informace si můžete projít v oficiálním ceníku (PDF 1,1 MB), který lze stáhnout z webu českého zastoupení. Jeho součástí je i originální příslušenství, do nějž se nastěhoval třeba i chladicí box schopný pobrat až 24 litrů, za který dáte 2 690 Kč.
Přehled základních cen Renaultu Captur 2017
Fotografie Renaultu Captur 2017
Přepracovaný Captur startuje na českém trhu na 314 900 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
včera - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva