Šéf je zpátky. Nový Mercedes G se tváří jako ten starý, stejné má ale jen dva díly

 | 16 příspěvků | 15.1.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

jebat | 15.1.2018 11:44reagovat
avatar

jebat

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ef

pecka, jen už mohli vypust.. | 15.1.2018 11:52reagovat
avatar

pecka, jen už mohli vypustit ty šílený panty...

Nepřihlášený M

Me se teda zvenci libi vic.. | 15.1.2018 11:59reagovat
avatar

Me se teda zvenci libi vic ten posledni facelift toho staryho. Tohle je trochu jako navrat do 1997.

Ale mozna si nechavaji vizualni munici na novy G63.

Nepřihlášený plzeňák

Bohužel kult se stal image.. | 15.1.2018 12:36reagovat
avatar

Bohužel kult se stal image pro zazobance a ti si vynutili změny. Přední lichoběžníky už tento stroj přesouvají z opravdového terénního vozu do segmentu SUV. Podvozkově se to podobá prvním MLkům. No, nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně. Jinak vzhledově se mi to i líbí. Ale hranáč je hranáč.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený E1

Reakce na: Bohužel kult se stal image.. | 15.1.2018 12:57reagovat
avatar

nesouhlas. Lichoběžníky z toho SUV rozhodně nedělají.

Nepřihlášený Jirka

Lichoběžníky nejsou na záv.. | 15.1.2018 13:34reagovat
avatar

Lichoběžníky nejsou na závadu, jsou pohodlnější než tuhá přední náprava a dnešní doba si žádá pohodlí a to taky díky ceně která míří na rozmazlené zákazníky.

Moje Sorento FL a Pajero V60 zastanou taky v terénu hodně, ale za daleko příjemnější cenu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sumy

Reakce na: Lichoběžníky nejsou na záv.. | 15.1.2018 14:02reagovat
avatar

Pajero má lichoběžníky už od první generace, tedy cca 83 rok?1.G lichoběžník s torzkama, vzádu tujá a listí. 2.g(1991)Nezávislá s torzkama a zadek tuhá na vinutejch(pouze Evolution měl komplet nezavislej podvozek. No a pak až u 3. generace(2000) přišel komplet nezavislej podvozek s vinutejma. Nevim, nějak nejsem zastáncem tuhý na přední nápravě a pro běžný off není přední nezávislá vůbec na závadu(navíc když to má komplet špéry)

Nepřihlášený Jirka

U Pajera III V60 je nezávi.. | 15.1.2018 15:40reagovat
avatar

U Pajera III V60 je nezávislé zavěšení vepředu i vzadu a je to velice pohodlný auto který zvládne terén opravdu neskutečný. Proto bych to rád viděl u toho G kde bez vzduchovýho podvozku bude jízdní komfort asi jako na mojem Sorentu s tuhou zadní nápravou. Tedy zadek ne tak pohodlný, zato jednoduše a levněji řešený. Nezávislé uložení je totiž velice složité a drahé na výrobu. Proto to G nedostal i nyní a radši jde cestou velkého zisku bez velkých výrobních nákladů.

Nepřihlášený Pivosan

...a z G se stal Iphone me.. | 15.1.2018 17:16reagovat
avatar

...a z G se stal Iphone mezi auty.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AntiSUV

ODPORNE | 15.1.2018 17:35reagovat
avatar

ODPORNE

Nepřihlášený Máslo

Reakce na: ...a z G se stal Iphone me.. | 15.1.2018 22:41reagovat
avatar

Přesné. Né, že bych ho teda nechtěl.

Nepřihlášený Milan

Ne, že bych byl staromil a.. | 16.1.2018 00:32reagovat
avatar

Ne, že bych byl staromil ale staré G má koule, tohle je taková, příjde mi to jako vylepšená čínská kopie, to skloubení retro tvarů a rádoby zapuštěné světlomety nebo ta oblinka u zadních dveří přecházející v lem.

Tohle je pro mě na půl Mini Clubman. I ty okna vypadají zvláštně.

G dle mě přišlo o maskulinní detaily a stalo se metrosexuálem co chytil druhou mízu. A to vždy vypadá nepatřičně.

Nepřihlášený hoblina

Reakce na: jebat | 16.1.2018 08:46reagovat
avatar

Má to takový vykulený až vyděšený světlomety.

Mafiánům se to v Rusku líbit asi nebude.

Nepřihlášený Driver

Nezdá se to každému druhém.. | 16.1.2018 10:33reagovat
avatar

Nezdá se to každému druhému ale Mercedes asi dělal mega velké výzkumy, než tohle naprojektoval. Defender je proti tomu jak V3S, totální krám do totálního terénu ale na dálnici nepoužitelný. Nové G zaujme tím, že půjde používat každodenně jak na dálnici, tak v terénu, a může mít luxusní výbavu. Podle mě to auto nemá ve své kategorii ŽÁDNOU konkurenci. Kdo chce G ten má třeba S Brabus nebo tisíc jiných důvodů a neřeší co, ale v jaké verzi si to G objedná.

Nepřihlášený Julian

Napsal Petr PAK Prokopec a.. | 16.1.2018 21:17reagovat
avatar

Napsal Petr PAK Prokopec a protože jej asi platí od počtu slov tak to debilní, nesmyslné a zbytečné "pak" nacpal úplně všude... :(

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama