Škoda 1,0 TSI: tříválec vytlačí motor 1,2 TSI ze všech modelů až po Octavii

 | 46 příspěvků | 13.1.2015 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Fero

uz som sa bal , ze dnes ne.. | 13.1.2015 14:09reagovat
avatar

uz som sa bal , ze dnes nepride dalsi plac nad emisiami a trojvalcov v renaulte :)

Nepřihlášený Bubulak

Tenhle problém má dvě řeše.. | 13.1.2015 14:30reagovat
avatar

Tenhle problém má dvě řešení:

1. Nekupovat auta se srandovními motůrky dobrými leda tak do sekačky na trávu. Možno volby tady pořád je. Auta "se základními motorizacemi" ostatně nejezdila dobře nikdy.

2. Nevolit politické strany, které mají v programu pytloviny tohoto typu. Takže kdo jste volili ČSSD, ANO nebo Kalouska (o různých sockomouších typu KSČM či Zelených raději ani nemluvím) tak se nedivte.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jklhjkl

Reakce na: Tenhle problém má dvě řeše.. | 13.1.2015 15:22reagovat
avatar

ad 1: to je tazke, ked lepsie motory su sialene drahe a v malych autach uz ani nie su..

ad 2: uplny suhlas

Nepřihlášený krkavec

Pane redaktore, já novinářům.. | 13.1.2015 16:44reagovat
avatar

Pane redaktore, já novinářům věřím, že i když se ten tříválec "nepovede", tak už jenom, že je to vw a škodofka, tak tomu jistě pomůžete - to zase bude testů, jak jsou ty motory skvělé i když jim kuny žerou kabely, odcházejí řetězy /nahradíme řemenem/, odcházejí turba a nevim, co ještě - víme, jak to tady "funguje". Kdo maže, ten jede. Vite

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Klacek

Takže lidi, rychle kupujte.. | 13.1.2015 16:48reagovat
avatar

Takže lidi, rychle kupujte "nejlepší" TSI motory, protože lepší nebudou - ať prodeje rostou - dobře pane redaktore, skrytá reklama, taky reklama - ať ovce kupujou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený **********

Reakce na: Pane redaktore, já novinářům.. | 13.1.2015 17:12reagovat
avatar

Já taky, takovej Myčka s auto.cz, z něj udělá sportovní majstrštyk jedná báseň,Prostě jak utech a to proti nim nic fakt nemám, je to sportovní motor se vším všudy.No prča....

Nepřihlášený Beny9700

No potěš koště a jak dlouh.. | 13.1.2015 17:47reagovat
avatar

No potěš koště a jak dlouho to vydrží jezdit bez poruch?

Už se ale bojím, až nahodí daně na naše velkoobjemové motory, aby nás nutili kupovat tyhle sekačky na trávu se zvukem šicího stroje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Kdo to má číst? To bylo ke.. | 13.1.2015 19:32reagovat
avatar

Kdo to má číst? To bylo keců a kritiky na 1,2 HTP a i ti největší kecalové si ji pořídili a dnes na ní nedají dopustit, najeto hodně přes 200tis.km. Rád si zase za pár let přečtu co se tu bude psát. Pomlouvá se škoda, ale nikomu nevadí že Mondeo má také tříhrnek.A na výkon pořádně natažené. Ale jak se mluví o škodě má každý fůru keců.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený j

Reakce na: Kdo to má číst? To bylo ke.. | 13.1.2015 20:47reagovat
avatar

No vždyť HTP je taky šlápnutí vedle... sice ne úplně tragické, ale minimálně co do projevu šicího stroje teda žádná sláva (a konstrukčně to rozhodně extra povedený motor taky nebyl).

Nepřihlášený Stan

Tak ať. Většina mých aut v.. | 13.1.2015 21:13reagovat
avatar

Tak ať. Většina mých aut včetně toho posledního je min. šestiválec, benzín. Co mě stojí více na PHM to ušetřím na servise...

Nepřihlášený VIPER

Tak to je teda peklo.Je za.. | 13.1.2015 21:22reagovat
avatar

Tak to je teda peklo.Je zajímavý,že utahujou opasky u aut,ale ti co nejvíc k.r.í ovzdušítěm s enic nestane a se spotřebou všelijakých materiálů ani nemluvě.Vemte si jem pitomý brambůrky pytlik jako pátrací balon a je to napůl prázdný.Proč šetřit,když velikost prodává.A my se máme uskromnovat.TŮDLEE

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený maxvel

A to jsme teprv na začátku.. | 13.1.2015 22:07reagovat
avatar

A to jsme teprv na začátku.Nebude dlouho trvat,kdy do těhle kafemlejnků nacpou 2 turba,zapřáhnou elektromotor a 200 koní bude na světě.Sice motor bude spotřebák,ale to beztak tsička už jsou.

Nepřihlášený Sova

Já nerozumím tomu, proč na.. | 13.1.2015 22:11reagovat
avatar

Já nerozumím tomu, proč nad tím tak lamentujete. Nebude to jediná motorizace v nabídce. Tak si vyberte vyšší kubaturu a co kdo "ještě nabízí za tříválce" vám může být upřímně u pr****.

Důchodcům, co najedou 3 tis km ročně (a že jich je), bude stačit i litrový tříválec.

Nepřihlášený PepaJ

1,0 TSI v OIII no to me po.. | 13.1.2015 22:14reagovat
avatar

1,0 TSI v OIII no to me poser...v kine :(

Nepřihlášený Fanda

Autor si pouze dovolil nap.. | 13.1.2015 22:50reagovat
avatar

Autor si pouze dovolil napsat,že díky nesmyslným nařízením EU budou postupně nahrazovat tříválce čtyřválcové motory a že je to pro nás zákazníky škoda.Reakce některých zde připomínají silnou paranoia.

Nepřihlášený Alojs

Slava slava a jeste jednou.. | 14.1.2015 07:16reagovat
avatar

Slava slava a jeste jednou slava uz jen krucek a budeme tam cpat motory z pincka ---- a to bude teprv trhak.... :(

Nepřihlášený Bismarck

Ale ma to riesenie... pros.. | 14.1.2015 07:36reagovat
avatar

Ale ma to riesenie... proste sa im vykadit na tieto motorove omyly ci uz 0,9 od Renaultu alebo 1,0 od Skody... A rovno predajcom povedat, ze pod 1,2 motor neberiem a idem inde. Hadam nepodlahnu uplne vsetky automobilky tymto nezmyslom???

Zobrazit reakce..

vana

Na tohle jsou ale lidi ves.. | 14.1.2015 07:41reagovat
avatar

Na tohle jsou ale lidi vesměs moc velké ovce

Nepřihlášený robert

To je zase hysterie. Když.. | 14.1.2015 08:02reagovat
avatar

To je zase hysterie. Když před lety končila slavná 1,8 turbo, tak taky všichni plakali, že takhle skvělý motor už nikdy nebude. A nadávalo se na ekologické předpisy a vývoj dopředu . A jak to dopadlo víme všichni. Teď tu máme to samé s 1,2 TSI.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lumi

Reakce na: Tak to je teda peklo.Je za.. | 14.1.2015 08:32reagovat
avatar

Tak k tem bramburkum doporucuji se podivat na Jidlo s.r.o. tam to krasne "vysvetlil" proc to tak je.

Nepřihlášený Beny9700

Reakce na: To je zase hysterie. Když.. | 14.1.2015 09:06reagovat
avatar

Slavnou 1,8T stále mám a je to paráda - 250 000 km, jen benzín, olej, rozvody a vodní pumpa :-), šlape a jede jako hodinky.

No a k tomu pro zábavu 2,5 V6 :-). Jen benzín, olej a rozvody :-).

To ty tříhrnky TSI nedávaj :-).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jenyk

Moje dve osobni auta pijou.. | 14.1.2015 10:58reagovat
avatar

Moje dve osobni auta pijou benzin ve ctrnacti valcich celkoveho objemu 10,7 litru. Kdo ma vic pochlubte se?

Nepřihlášený FZ8

motor 1.0 TSi ještě nikd.. | 14.1.2015 12:11reagovat
avatar

motor 1.0 TSi ještě nikdo neměl možnost vyzkoušet a už je zákonitě lepší jak 0.9 TCe 90k. Nechval dne před večerem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Tříhrnek půjde do pětkovéh.. | 14.1.2015 16:23reagovat
avatar

Tříhrnek půjde do pětkového bavoráku, takže nad čím tady brečíte.

Zobrazit reakce..

papy

Reakce na: Tříhrnek půjde do pětkovéh.. | 14.1.2015 16:42reagovat
avatar

tak nad tým budeme "brečet" ešte viac.

Nepřihlášený Sova

Stejne ty pětkový báva nek.. | 14.1.2015 17:36reagovat
avatar

Stejne ty pětkový báva nekupujete, tak vám to může být u zadnice :D

Nepřihlášený Terradyn

Reakce na: Slavnou 1,8T stále mám a j.. | 14.1.2015 18:51reagovat
avatar

vela stastia s turbom a jeho variabilnymi lopatkami... to turbo malo byt uz vodou chladene... to auto aj motor su super do chvile, ked sa zacnu od tepla deformovat lopatky...

Nepřihlášený Ivan kostka

Reakce na: To je zase hysterie. Když.. | 14.1.2015 21:07reagovat
avatar

To iste bolo ked sa motory 1,9 TDI 66 & 81 kw prestali vyrabat ;[;[ a nahradili ich 1,9 TDI PD ale zase 100ludi 100 chuti cim chcem povedat ze to nebolo az tak zle No co sa tohto kroku tyka [ prechod na 3 valce ] tak to je fakt bieda ;[;[ jeho zivotnost bude mizerna to ma nik nepresvedcsi ze ten motor vydrzi bez problemov trebars 250 000 km

Nepřihlášený Ivan Kostka

Reakce na: motor 1.0 TSi ještě nikd.. | 14.1.2015 21:13reagovat
avatar

Este je tu 3 valcova 1,3 THP 130 koni od peugeotu ;];];] tej tiez nedavam dlhu zivotnost ako vsetkym motorom z 3 valcami To skorej 2 valce a BiTurbo ale casom aj to bude ;];];] svet ide do sraciek ;] Kde sa hrabu na TDI 66 & 81 KW pripadne SDI co je motor na cely zivot a pojde aj na prepaleny repkovy olej ;];]

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ivan Kostka

Reakce na: Pane redaktore, já novinářům.. | 14.1.2015 21:17reagovat
avatar

Ja prist do predajne akejkolvek automobilky a zacal by sa mi venovat pandrlak ktory by sa mi snazil nahovorit aby som kupil akykolvek 3 valcovi motor tak sa asi neovladnem !!!

Nepřihlášený oh.c

Reakce na: Tenhle problém má dvě řeše.. | 14.1.2015 21:25reagovat
avatar

Obávám se, že na obojí je již možná pozdě. "EUroodpornící" stanovili cíle boje se smrtícím plynem CO2 a všichni jim to schválili. Já také, protože jsem mlčel :-(. Co k tomu dodat. Pro dokreslení obrázku doporučuji dohledat článek "chytrá síť" o energetice. Evropa míří do středověku. Měl jsem asi štěstí, že jsem zažil trochu té svobody. V roce 2050 se ve bude o individuální dopravě asi jen tajně psát na ilegálních sítích.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený zedjag

Reakce na: Takže lidi, rychle kupujte.. | 14.1.2015 21:25reagovat
avatar

Naprosto stejně to vidím i já. Ovce, okamžitě běžte pro 1.2TSI.

Nepřihlášený zedjag

Reakce na: Ale ma to riesenie... pros.. | 14.1.2015 21:29reagovat
avatar

Jo, Japonci se ještě drží, ale i je asi v EU brzo ekoteror sfoukne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bismarck

Reakce na: Jo, Japonci se ještě drží,.. | 15.1.2015 07:54reagovat
avatar

Tak si uz len ostava priat, aby dovtedy EU zaniklo... lebo nic dobre od tych paprdov sa neda ocakavat, len hromadu nezmyslov... Aj tak sa ide cela EU napchat amikom do zadku a posluchaju ich ako psik...

Nepřihlášený Bismarck

Reakce na: Obávám se, že na obojí je.. | 15.1.2015 07:56reagovat
avatar

Bohuzial, pracujem v energetike a viem moc dobre, o com pises... Ono to zacalo cipovanim psov a v buducnosti to caka kazdeho z nas. To vsetko "oni" robia pre nase dobro, ale my sme taki "hlupi" a nechapeme to... Slucka sa stahuje a moc casu nam uz neostava...

Nepřihlášený Ondra S.

Litrové turbo asi nepojede.. | 15.1.2015 12:11reagovat
avatar

Litrové turbo asi nepojede tak zle, ale do těžké fábie to moc není. Ze životnosti bych takový strach neměl, ale ono strašně záleží, jak to nakonec bude udělané a z jakého materiálu.

Není to tak dávno, co stará fábie šla ještě koupit i s 2,0i 85kW a nyní už i 1,2turbo je moc. Však ty motory 1,2tsi také nebyly bez chyby, zvláště ta verze s řetězem, kde byla příliš slabá pružina v napínáku kvůli nízkým odporům a tak to občas přeskočilo. Řešení by bylo kuchnout napínák, dás silnější pružinu a masivnější řetěz.

A to já jsem, když už fábii, tak chtěl s 1,4tsi a zkusit tam narvat manuál a klidně kvůli tomu převařit nosník.

Rozhodně ale neuděláte chybu, když si zachováte poctivá auta z konce 90 let a po roce 2000, kterým dopřejete náležitou údržbu a konzervaci všeho možného, aby jste nemuseli jezdit s takovými moderními předigitalizovanými kraxnami s parodií na motor a hromadami kurvítek.

Nepřihlášený SeaRanger12

Ponekud nechapu proc redak.. | 15.1.2015 15:37reagovat
avatar

Ponekud nechapu proc redakce porovnava 0,9Tce a 1,2TSi. Vždyť ta 0,9TCe by se měla porovnat s tou novou 1,0TSI a 1,2TSi odpovídá u Renaultu 1,2TCe, ne?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jouza

Prosím nesrovnavat EA111 v.. | 17.1.2015 10:43reagovat
avatar

Prosím nesrovnavat EA111 v Rapidu a EA211 v Octavii ... oba jsou to 1,2 TSI ale kazdy ma jinou techniku.

Ten v Octavii III (EA211) je nesrovnatelne lepsi ... znam spoustu lidi co jsou z nej nadseni a to pred tim meli samy silnejsi motory ... takze, nejdriv projet, pak kecat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Reakce na: Ponekud nechapu proc redak.. | 18.1.2015 01:39reagovat
avatar

To som si všimol aj ja. Prečo autor porovnáva vw 4valec 1.2 s Renault 3valcom 0.9?

Mne nesedí ani ospevovaná 1.2 tsi, pre mňa je to v Yetti, s ktorým som jazdil, leňochod.

Určite by som ten motor nechcel, stále je kopec výrobcov, ktorí robia lepšie motory.

Nepřihlášený

Reakce na: Slavnou 1,8T stále mám a j.. | 18.1.2015 15:21reagovat
avatar

By si sa divil keby ta s tou 1.2 TSI som tvoju 1.8T strelil ;) Nadavaš a pritom nenaš šajnu. Za posledne tri roky prešlo mojimi rukami 30 nových áut a odvazim sa povedať že 80% z nich su motory lepsie než 2.5 tdi a 1.8 tsi, aby si sa nedivil ze na semafore ta streli fabia 1.0 to by si pozeral :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Beny9700

Reakce na: By si sa divil keby ta s t.. | 18.1.2015 16:47reagovat
avatar

Hm, mám 1,8T a 2,5 V6 atmobenzín. Ne 1,8 TSI a 2,5 TDI :-). Divit se určitě nebudu, 1,0 na ně nemá a mít nebude. Objem úplně nenahradíš ani obrovským turbem.

Nepřihlášený

Reakce na: Este je tu 3 valcova 1,3 T.. | 18.1.2015 19:21reagovat
avatar

Opravim ta je to 1,2

Nepřihlášený tombas

Tříválec je konečně dobrý.. | 20.1.2015 19:48reagovat
avatar

Tříválec je konečně dobrý nápad, dám si do auta dva do V a bude to super šestiválec Bi turbo! S těma TSIčkama to nebylo ono, osmiválec je do fábie přece jen už trochu moc :D.

Nepřihlášený MOJE JMÉNO

Reakce na: Prosím nesrovnavat EA111 v.. | 15.2.2015 17:41reagovat
avatar

Garantuju Vám, že kdyby jste nevědě, jestli je pod kapotou verze 111, nebo 211, tak to rozhodně nemáte šanci poznat. Ikdyž ? Ten starší dvouventil táhnul mnohem lépe odspoda.

Nepřihlášený Vlasta

Reakce na: No potěš koště a jak dlouh.. | 14.11.2017 19:01reagovat
avatar

Asi jste ve Fabii tří válec 1.0 TSI,píšu o motorizaci 81kw, 200 Nm neseděl. Měl jsem SUV 2.0 TDI, tak mohu porovnávat. Stejná cesta a Fábka z toho vyšla lépe. O minimálně 2 litry na 100 km spotřeby méně, je živější. Pro zajímavost, při 2/3 zatížení spotřeba při 130 km/ h průměr 5,4 l. Otáčky kolem 2700 ot/min. V běžném provozu 1750 až 2000 ot/min. Mohu vás ubezpečit, že dálnice např. Praha - M. Boleslav budete mít problém v této motorizaci Fábii stačit, při přítomnosti DSG si při výjezdu z Prahy zařadí převodovka 7 a v M. Boleslavy podřadí na nižší rychlost. On je důležitý krouťák a toto autíčko ho má víc než dostačující.Mimochodem, motor je velmi dobře odhlučněn, tak pokud tady někdo píše o sekačce, tak se pěkně ...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama