Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu
27.7.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
V Kvasinách začala výroba nového českého SUV, které se v nabídce Škody zařadí mezi Kodiaq a místo uvolněné Yetim. Cena tomu odpovídá.
Škoda včerejším dnem ve východočeských Kvasinách odstartovala výrobu nového SUV Karoq. To v nabídce značky nahradí model Yeti, není ale přímým nástupcem, v pomyslném žebříčku modelů stoupá o něco výše. Ohromit tak chce nejen designem, ale i prvky výbavy, které dosud byly k mání jen u Volkswagenu či Audi. Na mysli máme třeba digitální přístrojový štít, pokud ale toužíte zrovna po něm, rovnou zapomeňte na aktuální toulky po čerstvě spuštěném konfigurátoru. Virtuální kokpit totiž bude k mání až v první polovině roku 2018.
Není to ovšem jediné omezení, stejně tak je třeba více než půlrok vyčkat na příchod dvoulitrového turbodieselu o výkonu 140 kW/190 koní, který bude spárován s pohonem všech kol a automatickou převodovkou DSG. Momentálně tedy lze vybírat pouze z pěti motorizací a dvou úrovní výbavy, přičemž stupeň Ambition startuje na částce 529 900 Kč. Karoq bude jistě k mání i s cenou pod půl milionu korun, ovšem taktéž nikoliv hned.
Škoda totiž uvedla, že zájemci budou moci sáhnout i po základní úrovni Active. Ta však ve zmiňovaném konfigurátoru i ceníku prozatím chybí, seznámit nás s ní značka hodlá až v říjnu, kdy odstartují reálné dodávky zákazníkům. My jsme se proto aktuálně podívali na zoubek nejlevnějšímu modelu, jaký je prozatím k mání, stejně jako tomu nejdražšímu. Jeho cena přitom přesahuje milion korun, což rozhodně není málo.
Za danou sumu je možné počítat motorem 2,0 TDI se 110 kW/150 koňmi, automatem a pohonem 4x4. Standardem jsou přitom 17palcová kola, čelní LEDky, vyhřívaná přední i zadní sedadla či multimediální systém Amundsen s osmipalcovým displejem. Příplatková výbava ovšem tuto selekci rozšiřuje třeba o lité devatenáctky, sound system Canton, sportovní sedadla nebo celou řadu paketů.
Danou selekci si můžete prohlédnout níže na fotkách, kde se Karoq chlubí červenou metalízou Velvet. Ta je nejdražším příplatkovým lakem a účet navyšuje o 23 100 Kč. Jak jsme ovšem zmínili, ani částka lehce přes milion korun není konečnou, chystaná silnější dieselová verze v kombinaci s virtuálním kokpitem a dalšími prvky nejspíše koncový účet vyšroubuje na 1,2 milionu korun.
Pokud ale máte hlouběji do kapsy, je vám prozatím k dispozici i nižší úroveň Ambition startující na částce 529 900 Kč. Za to je možné počítat s litrovým tříválcem o výkonu 85 kW/115 koní, šestistupňovým manuálem, pohonem předních (16palcových litých) kol či třeba automatickou klimatizací. Kupodivu ale součástí výbavy není lak, za nejlevnější bílou je třeba připlatit další čtyři tisíce korun.
Koncový účet se tedy zastavil na sumě 533 900 Kč, přičemž výbava zahrnuje kromě zmíněného i multimédia Bolero s osmipalcovým displejem, vyhřívaná přední sedadla či zadní parkovací senzory. Chybět vám tedy nic nebude, v rámci zavazadelníku lze počítat s objemem 1 630 litrů. Ten okouzlit může, tříválec pod kapotou ale již tak lákavý není. Dost ale bylo našich mouder, ideální konfiguraci si můžete zkusit poskládat sami...
Škoda včerejším dnem odstartovala výrobu nového SUV Karoq
Takto vypadá prozatímní základní verze...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejčtenější články
- Nejlevnější Mercedes-AMG GT v prodeji stojí míň než lepší škodovky, dojem s ním uděláte milionový
26.3.2024 - Oblíbené Hyundai i30 dostalo místo nové generace druhý facelift, i Korejci radši přešlapují na místě
26.3.2024 - Stellantis propustil dalších 400 lidí, otevřeně říká, že je to kvůli elektromobilům
26.3.2024 - Hned tři oblíbené německé sporťáky končí bez nástupce. Lidé by je chtěli dál, prodávat se ale dál nesmí
26.3.2024 - Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 02:01 - Lachende Bestien
- Fiat a vše kolem nich 04.23. 21:45 - Lachende Bestien
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999