Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Sníte o soukromém tryskáči na kolech? Tohle auto jím je, bez přehánění doslova
1.9.2018 | Mirek Mazal
Dva luxusní dopravní prostředky staví před některé uživatele dilema, kterému dát přednost. V případě Limo-Jetu můžete podobné starosti pustit z hlav. Je obojím naráz.
Někteří cestující nevědí, jestli své úspory procestovat nejtišším a nejluxusnějším vozem světa nebo rovnou zvolit podobný luxus v soukromém tryskáči. Společnost Jetsetter se podívala na obě možnosti a přinesla svérázný kompromis. Jmenuje se Limo-Jet a před pár dny jej představila na festivalu Knowledge Fest v Dallasu.
Návštěvníci mohli vidět křížence letounu nejvyšší třídy s diskotékou a osobním automobilem. Základem stavby se stalo letadlo značky Learjet z USA, které se do vzduchu už nikdy nepodívá, protože se stalo homologovaným automobilem se všemi potřebnými doklady pro provoz na pozemních komunikacích.
Rachot proudových motorů vystřídala hudební soustava stereo reproduktorů o výkonu 4 500 wattů, která doplňuje audiovizuální zážitek z kabiny pojízdného tryskáče. Reproduktory a světla jsou napojena na pětici palubních televizorů viditelných z kožených sedaček po levém boku aerodynamického trupu. Dovnitř se pohodlně vejde jedna menší diskotéka i s občerstvením, vchod výklopnými dveřmi zůstal věrný světu letadel.
Řidič pestrého korábu má své místo na vlastním sedadle uprostřed kabiny za dlouhým nosem bývalého letadla. Pomocí pedálů a volantu obsluhuje čtveřici domontovaných 28palcových kol s nízkoprofilovými pneumatikami. Během údajně dvanáct let trvající konstrukce pomáhali se na stavbě specializovaní výrobci komponentů podvozku. V roce 2006 Frank DeAngelo vymyslel exotický plán a pustil se do práce. „V té době jsem byl dost hloupý, abych řekl, jo, udělejme to,“ usmívá se DeAngelo. Jen stavba zadní sklolaminátové kapoty vzala 9 měsíců a o elektroinstalaci prý se raději ani nechce bavit. Do projektu se zapojilo až 100 dalších lidí.
Výsledkem je kovově rudý osmiválcový přízrak s celkovou váhou 5,4 tuny o délce 12,8 metru. Ocas s křídlem míří 3,8 metru vzhůru k nebesům. Limo-Jet používá k bezpečné jízdě sadu kamer monitorující okolí, hlavně široké zadní partie jsou těžce kontrolovatelné z pozice pilota. Na dlouhé jízdy to nebude, ale luxusní párty napříč městem může stát za hřích.
Bláznivý nápad jednoho muže se stal skutečností a propojil dva světy. Letadlo se změnilo na blikající limuzínu
Zdroj: Limo-Jet@Facebook
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 11 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva