Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru WRX S4 tS: nová edice láká vzhledem, odrazuje dostupností
5.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonci oslavují vítězství na Ringu výbavou, která vylepšuje točivý moment a přihazuje kovaná kola a karbonové křídlo. Není ale pro nás.
Japonská automobilka s hvězdokupou ve znaku nám vcelku pravidelně dává důvod k závisti. Pro domácí trh připravuje limitované edice, které by se nám líbily i v Evropě. Nejinak je tomu dnes, kdy se představuje Subaru WRX S4 tS. To oslavuje vítězství značky v kategorii SP3T během letošního i loňského závodu 24 hodin Nürburgringu. Japonci produkci nelimitují kusy, ale časem, kdy je třeba učinit objednávku - šance jsou ovšem vcelku velké, mezním termínem je až 12. březen 2017.
A oč tedy přijdeme? Při pohledu na motorový prostor se zdá, že důvod k nářku prakticky neexistuje. Zvláště když WRX S4 tS je k dispozici pouze s automatickou převodovkou CVT, kterou značka nabízí pod názvem Sport Lineatronic. Ta zajišťuje přenos základních 300 koní a 400 Nm na všechna čtyři kola, nicméně podle Subaru byl při akceleraci úpravou sacího traktu a výfukového potrubí o 10 procent vylepšen průběh točivého momentu.
Konkrétní data související s jízdní dynamikou automobilka nezveřejnila. Dodává však, že WRX S4 tS profituje z komponentů, jež dostala již předchozí edice S207. Máme tu tedy nové přední zavěšení DampMatic II se stavitelnými tlumiči, aktivní vektorování točivého momentu či posílené brzdy Brembo, které vpředu svírají čtyřpístkové třmeny. Zesílena je také zadní náprava i pomocný nosný rám.
Vzhled umocňuje použití 19palcových kovaných kol BBS ve stříbrném provedení, exkluzivní zadní nárazník či všudypřítomné emblémy divize STI. Dovnitř se pak vpředu nastěhovala kůží čalouněná sedadla Recaro, která krášlí stříbrné švy. Stejně jako zadní lavici. Mimo to nechybí ani speciální ozdobné lišty dveřních prahů nebo specifický přístrojový štít. A opomenout nesmíme ani na kůží obšitý volant.
Tím ale Subaru nekončí, dále totiž nabízí ještě nástavbu pro novou limitovanou edici, a sice paket NBR Challenge. Jeho součástí jsou 19palcová kola BBC v černém odstínu, mohutné zadní křídlo z karbonových vláken a volant potažený semišem s vyznačenou středovou polohou. Cena za toto provedení přitom činí 5 292 000 yenů (cca 1 256 000 Kč), zatímco za základní WRX S4 tS dáte 4 968 000 JPY (1 179 000 Kč).
Subaru nově na domácím trhu nabízí edici WRX S4 tS, ke které je možné přihodit ještě paket NBR Challenge
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejnovější články
- Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
před 11 hodinami - Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
včera - Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - Nové levné SUV Citroënu vypadá velmi lákavě, stát má jen 225 tisíc Kč. EU se už proto vyhne obloukem
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera
Živá témata na fóru
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 21:35 - Čičo
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry