Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru WRX S4 tS: nová edice láká vzhledem, odrazuje dostupností
5.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonci oslavují vítězství na Ringu výbavou, která vylepšuje točivý moment a přihazuje kovaná kola a karbonové křídlo. Není ale pro nás.
Japonská automobilka s hvězdokupou ve znaku nám vcelku pravidelně dává důvod k závisti. Pro domácí trh připravuje limitované edice, které by se nám líbily i v Evropě. Nejinak je tomu dnes, kdy se představuje Subaru WRX S4 tS. To oslavuje vítězství značky v kategorii SP3T během letošního i loňského závodu 24 hodin Nürburgringu. Japonci produkci nelimitují kusy, ale časem, kdy je třeba učinit objednávku - šance jsou ovšem vcelku velké, mezním termínem je až 12. březen 2017.
A oč tedy přijdeme? Při pohledu na motorový prostor se zdá, že důvod k nářku prakticky neexistuje. Zvláště když WRX S4 tS je k dispozici pouze s automatickou převodovkou CVT, kterou značka nabízí pod názvem Sport Lineatronic. Ta zajišťuje přenos základních 300 koní a 400 Nm na všechna čtyři kola, nicméně podle Subaru byl při akceleraci úpravou sacího traktu a výfukového potrubí o 10 procent vylepšen průběh točivého momentu.
Konkrétní data související s jízdní dynamikou automobilka nezveřejnila. Dodává však, že WRX S4 tS profituje z komponentů, jež dostala již předchozí edice S207. Máme tu tedy nové přední zavěšení DampMatic II se stavitelnými tlumiči, aktivní vektorování točivého momentu či posílené brzdy Brembo, které vpředu svírají čtyřpístkové třmeny. Zesílena je také zadní náprava i pomocný nosný rám.
Vzhled umocňuje použití 19palcových kovaných kol BBS ve stříbrném provedení, exkluzivní zadní nárazník či všudypřítomné emblémy divize STI. Dovnitř se pak vpředu nastěhovala kůží čalouněná sedadla Recaro, která krášlí stříbrné švy. Stejně jako zadní lavici. Mimo to nechybí ani speciální ozdobné lišty dveřních prahů nebo specifický přístrojový štít. A opomenout nesmíme ani na kůží obšitý volant.
Tím ale Subaru nekončí, dále totiž nabízí ještě nástavbu pro novou limitovanou edici, a sice paket NBR Challenge. Jeho součástí jsou 19palcová kola BBC v černém odstínu, mohutné zadní křídlo z karbonových vláken a volant potažený semišem s vyznačenou středovou polohou. Cena za toto provedení přitom činí 5 292 000 yenů (cca 1 256 000 Kč), zatímco za základní WRX S4 tS dáte 4 968 000 JPY (1 179 000 Kč).
Subaru nově na domácím trhu nabízí edici WRX S4 tS, ke které je možné přihodit ještě paket NBR Challenge
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024 - Lewis Hamilton asi pochopil kouzlo Maxe Verstappena, mezi velkými cenami začíná „smažit” počítačové hry
15.4.2024
Nejčtenější články
- BMW unikly ještě lepší záběry jeho nového X, nejlépe ukazují, proč budou mít SUV značky znovu navrch
20.3.2024 - Nový Mercedes-AMG GT se čtyřválcovým motorem je další odpovědí na otázku, kterou nikdo nepoložil
20.3.2024 - Tesla Cybertruck zkusila přebrodit docela normální potok, asi metr za ním se začala rozpadat
20.3.2024 - Putinova limuzína dostala facelift, poprvé se ukáže světu při inauguraci staronového ruského prezidenta
20.3.2024 - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
20.3.2024
Živá témata na fóru
- Pneu koutek 04.18. 09:17 - Snowman000
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.18. 07:37 - petr_riha
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- BMW Divize 04.17. 21:57 - jerry
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.17. 15:24 - mattonecz
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 04.17. 12:48 - řidičBOB