Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru WRX S4 tS: nová edice láká vzhledem, odrazuje dostupností
5.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonci oslavují vítězství na Ringu výbavou, která vylepšuje točivý moment a přihazuje kovaná kola a karbonové křídlo. Není ale pro nás.
Japonská automobilka s hvězdokupou ve znaku nám vcelku pravidelně dává důvod k závisti. Pro domácí trh připravuje limitované edice, které by se nám líbily i v Evropě. Nejinak je tomu dnes, kdy se představuje Subaru WRX S4 tS. To oslavuje vítězství značky v kategorii SP3T během letošního i loňského závodu 24 hodin Nürburgringu. Japonci produkci nelimitují kusy, ale časem, kdy je třeba učinit objednávku - šance jsou ovšem vcelku velké, mezním termínem je až 12. březen 2017.
A oč tedy přijdeme? Při pohledu na motorový prostor se zdá, že důvod k nářku prakticky neexistuje. Zvláště když WRX S4 tS je k dispozici pouze s automatickou převodovkou CVT, kterou značka nabízí pod názvem Sport Lineatronic. Ta zajišťuje přenos základních 300 koní a 400 Nm na všechna čtyři kola, nicméně podle Subaru byl při akceleraci úpravou sacího traktu a výfukového potrubí o 10 procent vylepšen průběh točivého momentu.
Konkrétní data související s jízdní dynamikou automobilka nezveřejnila. Dodává však, že WRX S4 tS profituje z komponentů, jež dostala již předchozí edice S207. Máme tu tedy nové přední zavěšení DampMatic II se stavitelnými tlumiči, aktivní vektorování točivého momentu či posílené brzdy Brembo, které vpředu svírají čtyřpístkové třmeny. Zesílena je také zadní náprava i pomocný nosný rám.
Vzhled umocňuje použití 19palcových kovaných kol BBS ve stříbrném provedení, exkluzivní zadní nárazník či všudypřítomné emblémy divize STI. Dovnitř se pak vpředu nastěhovala kůží čalouněná sedadla Recaro, která krášlí stříbrné švy. Stejně jako zadní lavici. Mimo to nechybí ani speciální ozdobné lišty dveřních prahů nebo specifický přístrojový štít. A opomenout nesmíme ani na kůží obšitý volant.
Tím ale Subaru nekončí, dále totiž nabízí ještě nástavbu pro novou limitovanou edici, a sice paket NBR Challenge. Jeho součástí jsou 19palcová kola BBC v černém odstínu, mohutné zadní křídlo z karbonových vláken a volant potažený semišem s vyznačenou středovou polohou. Cena za toto provedení přitom činí 5 292 000 yenů (cca 1 256 000 Kč), zatímco za základní WRX S4 tS dáte 4 968 000 JPY (1 179 000 Kč).
Subaru nově na domácím trhu nabízí edici WRX S4 tS, ke které je možné přihodit ještě paket NBR Challenge
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
před 3 hodinami - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
před 6 hodinami - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
včera
Nejčtenější články
- Novou vrcholnou Teslu Model 3 odhalil únik z natáčení reklamy ve Španělsku, bude znovu „směšná”
26.2.2024 - Ford po zrušení dvou třetin výroby zastavil i prodej svého elektrického propadáku, důvod odmítá zveřejnit
26.2.2024 - Nový elektrický Renault 5 vypadá sexy a dával by i smysl, ale ne za avizovanou cenu
26.2.2024 - Rusové znovu mohou nakupovat svá oblíbená auta od Hyundai a Kie, akorát bez jejich log
26.2.2024 - My jsme vám to říkali: Japonci se mohou jen smát evropským a americkým automobilkám, jak si vylamují zuby na elektromobilech
26.2.2024
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 18:41 - řidičBOB
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 16:42 - Honza z Krumlova
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 13:54 - Předseda
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.28. 03:30 - brnenska.odchytova