Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Alivio: produkční Authentics pro Čínu odhalen, dostal více chromu a výkonu
9.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Oproti indickému Suzuki Ciaz nabízí čínská verze dynamičtější a luxusnější vizáž a 120 koní pod kapotou. Je však také o poznání dražší.
Je tomu přesně týden, co jsme vám mohli představit nové Suzuki Ciaz. To je určené indickému trhu, přičemž vzešlo z konceptu Authentics. Stejné kořeny ovšem podepírají i sedan Alivio, který si pro změnu hodlá podmanit čínské publikum. Ač se přitom na první pohled může zdát, že oba vozy jsou jednovaječnými dvojčaty, rozdílů je nakonec více, než jsme čekali a navíc se neskrývají pouze v detailech.
Začít můžeme rozměry, kdy Ciaz je 4 490 mm dlouhý, 1 730 mm široký a 1 485 mm vysoký. Čínské Alivio má ve srovnání s tím poněkud dynamičtější postoj, neboť na délku vykazuje 4 545 milimetrů a na výšku 1 475 mm. Šířka je však již shodná s indickou verzí, stejně jako oba modely počítají s identickým rozvorem 2 650 mm.
Ještě než nakoukneme pod kapotu, kde evidujeme další změny, je třeba popsat výše zmíněné vizuální odlišnosti. Alivio se totiž pyšní většími litými koly, střešním oknem, rozměrnější čelní maskou a větším množstvím chromu. Ten kromě přídě rámuje mlhovky a zadní světla, přičemž najít jej můžeme také na klikách a okenních obrubách.
V motorovém prostoru pak svou práci odvádí pouze1,6litrový benzinový čtyřválec naladěný na 120 koní a 158 Nm točivého momentu. To sice na první pohled není zrovna enormní výkon, Ciaz však v tomto směru nabízí ještě menší stádo. Benzinová verze totiž produkuje 92 koní, zatímco diesel od Fiatu nabízí koní 90.
Liší se rovněž nabídka převodovek, kdy standardem je sice v obou případech pětistupňový manuál, v Číně jej však doprovází volitelné CVT. Indové ve srovnání s tím mohou sáhnout pouze po čtyřstupňovém automatu, který je navíc k dispozici pouze pro benzinový motor. Oproti tomu Číňané nemají v nabídce diesel.
V rámci interiéru pak změny zřejmě budou souviset pouze s výbavou, v tomto směru však tisková zpráva i obrazový materiál mlčí. Dodat tedy můžeme pouze tolik, že cena na čínském trhu by měla startovat okolo 110 000 čínských yuanů (cca 384 350 Kč), což oproti Indii představuje citelné podražení.
Suzuki Alivio je nepatrně větší, luxusnější a výkonnější než jeho indický bratr Ciaz
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před hodinou - Škoda překvapivě stvořila víc jak 1000koňové auto, řádit s ním budete moci i vy
před 2 hodinami - Dodnes úplně nový, totálně oholený Ford Focus první generace může být váš, při jeho jednoduchosti je to auto navěky
před 4 hodinami - Fiskeru došly peníze. Už neplatí ani úroky z dluhů, bankrot očekává každým dnem
před 5 hodinami - Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva