Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace

Obtížně uvěřitelný, ale reálné obrysy stále více nabírající projekt amerického tunera se pochlubil i svým interiérem. Ani ten nevypadá nezajímavě.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace

22.11.2017 | Mirek Mazal | Přidat příspěvek

Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Obtížně uvěřitelný, ale reálné obrysy stále více nabírající projekt amerického tunera se pochlubil i svým interiérem. Ani ten nevypadá nezajímavě.

Firma Hennessey do souboje o nejrychlejší auto světa už jednou zasáhla, tehdy z toho ale byl kvůli dosažení potřebné rychlostní mety jen v jednom směru jízdy oficiální rekord nebyl. Americká automobilka, pokud tak tuhle firmu můžeme nazvat, se ale nevzdala a pustila se do vývoje dnes už odhaleného modelu Venom F5 s nadějí, že ukáže záda všem aspirantům na zlomovou rychlostní metu 500 km/h. Nejnovější stroj Hennessey slibuje hodně a útok na první místo v žebříčku nejrychlejších silničních vozů k tomu patří.

Ambice značky jsou ale známé, stejně jako vzhled vozu a jeho základní technické parametry. Co jsme dosud vidět nemohli, je interiér stále chystaného stroje a přesně to nyní Hennessey napravuje. V tomto případě jde o počítačové vizualizace, nemáme ale mnoho důvodů si myslet, že hotový vnitřek Venomu F5 bude vypadat jinak.

Jak je z obrázků vidět, karbonem se nešetřilo ani tady. Z tohoto moderního materiálu jsou rozsáhlé části interiéru palubní desky, výplní dveří, středové konzole a dokonce i kousky volantu. Ten bude k dispozici ve dvou provedeních, v obou případech tříramenných s plochou horní a dolní částí.

V první verzi je volant střižený klasičtěji s „budíky” umístěnými za ním. V tom druhém vypadá zajímavěji, jakoby jej někdo vytáhl z Formule 1. Zahrnuje množství displejů i ovládacích prvků včetně těch pro směrová světla, rádio, přepínač dálkových světel, volič řazení, klakson a dvě zajímavá tlačítka červené barvy. Jejich význam zatím není znám, ale můžeme doufat, že souviset budou s něčím vzrušujícím.

Vedle volantu se můžete všimnout řazení pádly automatické sedmistupňové převodovky a plně digitální přístrojový štít, který zobrazuje mj. logo „ERS“, což znamená systém rekuperace energie. Nové fotky ukazují také krajní podélné výdechy klimatizace včetně tří podélných centrálních otvorů, které napodobují trojitý výfukový systém Venomu F5. Pod kruhovými otvory bude informační systém s dotykovou obrazovkou, ale spíše se bude vše ovládat z volantu. Pod obrazovkou by měl být umístěný středový panel s otočnými ovladači, které budou obsluhovat teplotní komfort na palubě.

Z prvních snímků je vidět jednoduchost a účelnost, přitom i jistá elegance. Automobilka slibuje brzy poskytnout další fotky, tak snad i podobně brzy zjistíme, jak moc jsme se trefili s odhady funkcí některých ovládacích prvků.


Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 1 - Hennessey Venom F5 interier prvni 01Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 2 - Hennessey Venom F5 interier prvni 02Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 3 - Hennessey Venom F5 interier prvni 03Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 4 - Hennessey Venom F5 interier prvni 04Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 5 - Hennessey Venom F5 interier prvni 05
Interiér Venomu F5 už není tajemstvím

Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 6 - Hennessey F5 2019 prvni sada 01Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 7 - Hennessey F5 2019 prvni sada 02Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 8 - Hennessey F5 2019 prvni sada 03Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 9 - Hennessey F5 2019 prvni sada 04Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 10 - Hennessey F5 2019 prvni sada 05Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 11 - Hennessey F5 2019 prvni sada 06Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 12 - Hennessey F5 2019 prvni sada 07Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 13 - Hennessey F5 2019 prvni sada 08Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 14 - Hennessey F5 2019 prvni sada 09Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 15 - Hennessey F5 2019 prvni sada 10Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 16 - Hennessey F5 2019 prvni sada 11Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 17 - Hennessey F5 2019 prvni sada 12Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 18 - Hennessey F5 2019 prvni sada 13Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 19 - Hennessey F5 2019 prvni sada 14Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 20 - Hennessey F5 2019 prvni sada 15Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 21 - Hennessey F5 2019 prvni sada 16Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 22 - Hennessey F5 2019 prvni sada 17Takhle to vypadá v autě, která má jet přes 500 km/h. K dispozici jsou dvě konfigurace - 23 - Hennessey F5 2019 prvni sada 18
Zvnějšku jsme si vůz mohli prohlédnout už dříve

Mirek Mazal

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.