Toto je nový luxusní tahač Volva. Bez nadsázky skrývá malý hotel na kolech

 | 9 příspěvků | 3.8.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený JP77

proti přirovnání s hotelem.. | 3.8.2017 11:33reagovat
avatar

proti přirovnání s hotelem mám námitku, uznal bych to jen když by tam měli i záchod a umyvadlo, bez těchto dvou věcí ne. přitom by záchod nemusel být v kabině, ale venku za kabinou, ani by nemusel mít pevný stěny, ale jen skládací látkový jako stan. teoreticky by to nemuselo venku za kabinou zabírat skoro žádný prostor, jen kousek vývod z odpadní nádrže a na tom výklopné sedátko a nějaká zástěna jako ve sprše. myslím že mezi kabinou a návěsem by na to bylo místo.

Nepřihlášený

Na poměry USA mi to nepřij.. | 3.8.2017 13:02reagovat
avatar

Na poměry USA mi to nepřijde jako kdoví co. Mimochodem zajímavý fakt: v USA se 40 procent nákladu přepraví po železnici. V EU to je 8 procent. Kamiony patří na koleje a i za mořem to dobře vědí. V EU se politici snaží nacpat na koleje lidi jen aby jim vzali možnost individuální dopravy. Už padl i návrh na to, aby se musel člověk při nástupu do vlaku legitimovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený eLzyx1

Reakce na: Na poměry USA mi to nepřij.. | 3.8.2017 15:30reagovat
avatar

že by to bylo tím, že v Americe je to všude kuva daleko a u nás v Evropě je to všude co bych šutrem dohodil?

Nepřihlášený

Promluvil idiot.... Asi p.. | 3.8.2017 21:23reagovat
avatar

Promluvil idiot....

Asi pan odborník nikdy neviděl americká Volva a trucky Jako nový Kenwort nebo Petrbild nebo Mack nebo Volva které prodávají tam a tady ty evropské sračky.Tomu říkám komfort a starost o řidiče a ne tahle hnusná plastová bedna.:-(((

Nepřihlášený Bobe

Je zajímavé že ve Francii.. | 3.8.2017 21:51reagovat
avatar

Je zajímavé že ve Francii ale i v Německu jsou vidět americké tahače a evidentně nemají problém s evropskou homologaci. Problém je u majitelů přepravních společností. Ty absolutně přehlížejí bezpečnost, pohodlí a zdraví svých řidičů a proto kupují ten nejlevnější tahač dokonce bez lednice.

Co se týče vzdálenosti v USA, ani tady v evropě není problém ujet vzdálenost 2500km s jediným nákladem. Jenom z Prahy do Barcelony je to přes 2000km.

Jo a silnice byli odjakživa stavěny pro převoz zboží a ne pro individuální dopravu jednotlivců. A tím odjakživa znamená již od dob první stezky.

Nepřihlášený Jan Josef Štika

A k čemu je to dobré.I kdy.. | 3.8.2017 21:57reagovat
avatar

A k čemu je to dobré.I kdyby skrýval vanu s výřivkou a masážní sprchou,podle vypatlaných debilů z Bruselu by stejně řidič musel na noc do hotelu.

Nepřihlášený Mate

No v čr nám to bude k niče.. | 4.8.2017 00:16reagovat
avatar

No v čr nám to bude k ničemo mohli by jste tajat pouze krátké návěsy :/

Nepřihlášený Honza

S takovym tahacem by jsme.. | 5.8.2017 09:23reagovat
avatar

S takovym tahacem by jsme uz na preplnenych parkovištích uz vůbec nezaparkovali

Nepřihlášený 76madmax

Zdá sa mi to alebo podobný.. | 6.8.2017 15:12reagovat
avatar

Zdá sa mi to alebo podobný systém mala už Scania v 90 rokoch?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše