Trápí vás krátký dojezd elektromobilu? Připřáhněte generátor

 | 33 příspěvků | 17.2.2014 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený jozephko

Konečne to niekoho napadlo.. | 17.2.2014 18:30reagovat
avatar

Konečne to niekoho napadlo. Toto je super elegantné riešenie na dlhšie cestovanie. Ak niekto cestuje na dlhšie trasy raz - dvakrát za rok, tak sa rozšírenie dojazdu eletkromobilov takýmto spôsobom javí ako veľmi zaujímavé riešenie...

vana

Jistě, kvůli jedné dvěma c.. | 17.2.2014 18:49reagovat
avatar

Jistě, kvůli jedné dvěma cestám za rok určitě budu kupovat takové heblo

Nepřihlášený dali

Nikde jsem na tom neviděl.. | 17.2.2014 19:54reagovat
avatar

Nikde jsem na tom neviděl žádný označení rychlosti, z čehož plyne že maximální povolená rychlost takovéto soupravy je ve většině zemí 80km/h. Neni lepší jít na vlak? Třeba elektrickej :D

Nepřihlášený miro

...ale tohle přece vyřešil.. | 17.2.2014 20:00reagovat
avatar

...ale tohle přece vyřešili naši předkové už více než před 200 lety,když se řešil dojezd konězpřežky po Evropě.Prostě se po určitých úsecích vyměnili koně za odpočaté a nakrmené.Nešlo by to i s bateriemi?

Nepřihlášený Malevozy.cz

Sice pěkný nápad ale třeba.. | 17.2.2014 20:26reagovat
avatar

Sice pěkný nápad ale třeba všechny hybridní Toyoty nejsou vůbec homologované pro tažení přívěsů.

Nepřihlášený Fido

Sice to je řešení ale osob.. | 17.2.2014 20:37reagovat
avatar

Sice to je řešení ale osobně ho pokládám za mizerné.

lepší by bylo přímo do elektromobilu integrovat unifikovaný (a vyjímatelný) modul. Ten by mohl obsahovat podobnou elektrocentrálu ale byl by do budoucna zaměnitelný za modul s palivovými články nebo jiným zdrojem energie (případně druhou sadou baterií).

Nepřihlášený frantisek

Vsichni jste vedle, tenhle.. | 18.2.2014 01:08reagovat
avatar

Vsichni jste vedle, tenhle prives bude tlacit auto do kopce :)

Nepřihlášený

Zoufalí evropané dělají zo.. | 18.2.2014 03:18reagovat
avatar

Zoufalí evropané dělají zoufalé věci, aby přežili pod vládou idiotů. Ano, určitě se vyplatí si koupit pro občasnou jízdu celý další agregát, aby s tím mohl jezdit majitel 80km/h po dálnici a předjížděli ho kamiony. Zvlášť pokud bude normální způsob dopravy trestán. A jakákoliv ekologicko-ekonomická katastrofa se může vyplatit, když se vhodně zadotuje. A parazitovat se dá až do úplné smrti hostitele.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený treke

No ako to vystizne zhodnot.. | 18.2.2014 07:06reagovat
avatar

No ako to vystizne zhodnotit ?

Krasne a uzitocne, nemam slov.

(=klauniada)

Nepřihlášený Zion

To uz radsej kupit tu Tatu.. | 18.2.2014 08:21reagovat
avatar

To uz radsej kupit tu Tatu nano a v pripade dlhsej jazdy ist na nej.... vyjde to narovnako

Nepřihlášený legi

A čo tak živiť sa prenájmo.. | 18.2.2014 15:05reagovat
avatar

A čo tak živiť sa prenájmom tých vozíkov? Spotreba optimalizovaného motora /aj turbíny (Jaguar cx75), mullerov cyklus.../ bude nižšia ako keby motor priamo poháňal kolesá! Na občasnú dlhšiu jazdu si extender prenajmeš, a vychutnáš si tichú jazdu ako v Rolls Royci, stále a bez potreby vlastnenia viacerých áut.

Zobrazit reakce..

vana

Reakce na: A čo tak živiť sa prenájmo.. | 18.2.2014 15:41reagovat
avatar

legi: z čeho by měla vyplývat ta menší spotřeba ? Přívěs zhoršuje aerodynamiku a ztráty v generátoru a akumulátorech ti žádný Millerův cyklus nenahradí, a ta nepovedená turbína od Jaguaru už vůbec

Nepřihlášený Jaromír Vegr

Opět možnost jak ukázat,.. | 18.2.2014 18:04reagovat
avatar

Opět možnost jak ukázat, že to nejde. Již autor konstatoval, že pasírovat elektriku přes benzín není to pravé. Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše a my ukazujeme jak to jde. Přijďte mezi nás, třeba 1. března na seminář U Krbu. Naše auta problémy s dojezdem nemají a Tesla to ukazuje ještě lépe, nejlépe pan Mate Rimac.

Je také pravda, že není mnoho elektromobilů, které mají tažné zařízení. My to máme.

elektromobily-os.cz

vana

Tažné na elektromobilu ? N.. | 18.2.2014 19:13reagovat
avatar

Tažné na elektromobilu ? No to je úžasné ...

Nepřihlášený radon

Kdyz pominu achilovu patu.. | 18.2.2014 19:19reagovat
avatar

Kdyz pominu achilovu patu elektromobilu (neni dost materialu jako lithia do baterii pro celou planetu), tak v pripade skokoveho a brutalniho zdrazeni ropy ... je to jedine okamzite schudne reseni pro motorizaci bohateho severu. Proste pri cene benzinu 150 Kc/l by tech hornich deset tisic vymenilo Audi 6 za pidi elektromobily v podobne cene a na obcasne delsi cesty by se zastavili v pujcovne voziku a generatoru.

Ale proc to kupovat uz ted? Ze by nektere vlady mely informace o tom ... ne, radeji zadne konspiracni teorie ?

Nepřihlášený Jaromír Vegr

Kdo Vám, prosím, řekl, že.. | 18.2.2014 22:36reagovat
avatar

Kdo Vám, prosím, řekl, že je málo Lithia? Jen u nás je vytěženo na povrchu v jedné jediné lokalitě Li na milion vozidel a v zemi je ho 10x tolik.

V mořské vodě je ho také víc, než ho budeme potzřebovat a lze recyklovat. Zatím se to však nedělá, není důvod. Baterie budou fungovat dlouho a zatím jich je velmi málo.

A nejsou konspirační teorie, konspirace je v praxi tvrdě realizována.

Nepřihlášený Ondra S.

Vozík s agregátem za elekr.. | 18.2.2014 23:16reagovat
avatar

Vozík s agregátem za elekrtomobil, to snad NE!

Nepatřím mezi odpůrce elektromobility, ale tohle mi příjde poněkud absurdní až prasácké!

Dávat za elektromobil vozík s BENZÍNOVÝM generátorem je prasečina jak zvon už z principu! Kdyby ve vozíku byla další baterie pro zvýšení celkové kapacity a dojezdu, tak to bych bral, protože standardní malé baterky těchto vozítek by byly vhodné z hlediska dojezdu tak ještě do cestovního elektroscootru jako Vectrix, ale na auto je to úplně nedostatečný!! Při jízdě na delší cestu by se daly místo dobíjení jen přepřahat vozíky s čerstvýma baterkama, aby bylo zdržení co nejmenší. Takový vozík s generátorem na benzín ale degraduje celou myšlenku elektromobility a ekologicky udržitelné dopravy na frašku. Kdyby ten generátor byl aspoň na plyn, nebo na dřevoplyn, nebo na jiné obnovitelné zdroje, tak bych to možná ještě překousl, ale benzín, to ne!

Nepřihlášený lojz

Všichni na to jdete špatno.. | 19.2.2014 00:54reagovat
avatar

Všichni na to jdete špatnou cestou. A ještě k tomu řádně nečtete autoforum. Francouzi jsou o krok dopředu a do nového Peugeota 2008 budou nabízet vzduchový pohon.

A protože emisní Euro normy platí pro pohon motorových vozidel, není nic snažšího než za to připojit dlouhá desetiletí osvědčený stavební mobilní kompresor. Tohle řešení má ještě pár much, ale dá se na tom zapracovat.

http://www.youtube.com/watch?v=aqbL0CSgV8w

vana

lojz: pecka ! :-) | 19.2.2014 07:41reagovat
avatar

lojz: pecka ! :-)

Nepřihlášený dub

Už vidím tu skvělou budouc.. | 19.2.2014 15:10reagovat
avatar

Už vidím tu skvělou budoucnost. Australský road train po evropsku. Renault Zoe, za ním zapřažených 6 generátorů, 2 malé cisterny s palivem pro generátory a jede se na Jadran!

Nepřihlášený cerny pasazer

Reakce na: Zoufalí evropané dělají zo.. | 20.2.2014 07:21reagovat
avatar

Souhlas. Jen nevím proč bych měl být oním idiotem, který to vše ve výsledku zaplatí. Sluníčkoví lidé zapracovali a budeme tu mít skutečně "krásné" eko prostředí. Jen ale nevím, čím se místní (EU) lidé budou živit. Aha už to mám. Spalovací motory budou zakázány, paráda - nyní potřebuje spoustu lidské síly (lidmi tažené potahy všeho druhu..). V této souvislosti mě napadají géniové typu "mao" a " polpot" a slovo genocida. Ale bude to zřejmě nutné. Smutné je na tom jenom to, že v koncentračním táboře budu zlikvidován jako neefektivní jedinec :-(. Uff to je výhled....

Nepřihlášený tombas

Kdy už lidé konečně pochop.. | 23.2.2014 20:50reagovat
avatar

Kdy už lidé konečně pochopí, že elektromobily jsou slepá cesta? Pár pokusných králíků si elektromobil koupilo za přispění masívní dotace (naštěstí ne u nás), na kterou se jim složili ostatní daňoví poplatníci.

Tohle stupidní řešení vozíčkovým generátorem jenom potrvzuje nesmyslnost elektromobilů.

Tam, kde by elektromobilyměly být teoreticky největším přínosem - ve městě - jsou nejméně použitelné. Většina lidí bydlí v paneláku, to budou tahat z oken prodlužovačky na parkoviště?

Kdo z vás má možnost si v zaměstnání nabíjet auto?

Každý, kdo jezdí o víkendu na výlety, za rodinou apod. by potřeboval celý den, se zastávkou na dobití, aby někam dojel. NESMYSL

Budoucnost má např. vodíkový pohon nebo jeho modifikace, v blízké budoucnosti především plyn CNG.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra S.

Reakce na: Kdy už lidé konečně pochop.. | 28.2.2014 14:49reagovat
avatar

Elektromobil není slepá cesta. Do města jsou ideální, ale pro lidi, co bydlí v paneláku a nemají garáž s elektřinou je to problém.

Pro ty, co bydlí v RD, nebo mají garáž s elektřinou, kde by mohli potom nabíjet je to zajimavá alternativa, žádná slepá cesta.

Největší problém já naopak vidím v předraženosti elektromobilů (mají stát tolik, co srovnatelné auto na fosilní palivo) a předraženosti baterek (reálná cena má být kolem 2000kč/kWh). Pro lidi je to prostě teď zatím drahé, protože automobilky nechtějí, aby se elektromobilita rozšířila, protože jsou jednoduché, spolehlivé a neprodali by tolik náhradních dílů a lidem by se to ještě mohlo začít líbit.

Nepřihlášený Ondra S.

Reakce na: Kdy už lidé konečně pochop.. | 28.2.2014 15:24reagovat
avatar

Elektromobil není slepou cestou!!

Naopak mohu tvrdit, že bydlení v bytě je slepou cestou, protože jsou to vlastně jen ohromné ubytovny, ve kterých si můžete (jako zvíře) koupit předražený kotec, nebo si ho vzít na lichvářskou hypotéku a potom se půl života honit, abyste splatili ten předraženej kutloch i s úroky a věřit, že je váš i když to tak doopravdy nikdy nemůže být, protože maximálně vlasníte malou část velkého domu a tím je danné veškeré omezení vás a vašeho užívání toho zatraceného předraženého kutkochu, kde sice lze přespat, ale jinak je všechno ostatní problém!

Chápu, že plno lidí je sice nenáročných na životní prostor, ale potom nadává na elektromobil, protože v tom zatraceným předraženým kutlochu si ho ani nenabijí, protože všechno je tam problém. Problém ale je v jejich králíkárnovém bydlení, nikoliv v elektromobilu samotném a to je jádro problému!

Ten vodík by sice perspektivní byl, ale pouze v případě, že by auto obsahovalo výkonný vyvíječ vodíku a třeba palivový článek, nebo případně i spalovací motor na vodík a tankovala by se cistá voda z kohoutku.

To CNG opět pouze v kombinaci s levnou malou plničkou, která by vám to pomalu natlačila doma v garáži s plynovou přípojkou, jinak to pro mě opět poztrádá smysl, protože jinak se toho moc nemění proti současnosti.

vana

Teď jsi fakt pobavil. Jen.. | 28.2.2014 15:49reagovat
avatar

Teď jsi fakt pobavil. Jen je trochu divné že u králíkárnového bydlení auta na benzín v pohodě fungujou, a přitom by neměly protože problém je podle tebe přece v bydlení a ne v autech samotných

A mohl bys podrobněji rozvést odkud by měl ten tvůj výkonný vyvíječ vodíku v autě brát energii ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Johny

Reakce na: Teď jsi fakt pobavil. Jen.. | 1.7.2017 07:56reagovat
avatar

Nevím o tom,že by u králíkárnového bydlení fungoval jakýkoliv automobil,ten můj byl před i po zavedení parkovacích zón zaparkovaný o dvě a klidně i tři,čtyři ulice dál,to znamená několik kilometrů od bytu.To není problém?Další problém týkající se zón je v tom,že jako občan už nemám nárok jet autem do jiné části města,plného králíkáren.Je to problém bydlení a aut.

Nepřihlášený Arni

Toto by malo vyhrať hlavnú.. | 1.7.2017 10:00reagovat
avatar

Toto by malo vyhrať hlavnú trofej nemohucnosti výrobcov baterkačov. Názorný príklad,že si nevedia rady s hlavným problémom,dojazdom.Preto vlády elektromobily dotuju,lebo normálny človek pri zmysloch, dobrovoľne a bez nátlaku si baterkara za plnú výrobnú cenu nikdy nekupy.Tato komédia na dvoch kolesách by mala odradiť záujemcov o ne.

Nepřihlášený Petrix

Podle mne to naopak smysl.. | 4.6.2019 14:02reagovat
avatar

Podle mne to naopak smysl dává... běžné každodenní cestování zvládá elektromobil, nemusí s sebou tahat motor tak jako hybridy... na delší cestu jednou za čas připojím vozík s agregátem jako extender. Mohly by se půjčovat, aby to doma nepřekáželo...

Nepřihlášený Martin Holub

https://www.info.cz/auto/u.. | 11.6.2019 23:06reagovat
avatar

https://www.info.cz/auto/usporna-auta-techto-5-vozu-ma-nejni zsi-spotrebu-na-trhu-1130.html

Nepřihlášený

Copak je to na obrazku za.. | 17.6.2019 08:27reagovat
avatar

Copak je to na obrazku za auto, pratele ???

https://www.novinky.cz/auto/507721-ford-testuje-novou -generaci-autonomniho-rizeni-tesit-se-muze-i-volkswagen.html

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama