Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Amarok V6 TDI dorazil do ČR, nabídne manuál i pro 224koňovou verzi
2.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Výrazně Faceliftovaný pick-up osazený třílitrovým turbodieselem je zatím k mání pouze s automatem a více než 200 koňmi. Nabídka se však rozšíří.
O českých cenách faceliftovaného Volkswagenu Amarok jsme mluvili již na sklonku srpna. V ten moment byl ovšem k dispozici pouze konfigurátor. S kompletním ceníkem (PDF, 197 kB) přišlo tuzemské zastoupení až minulý měsíc, samotná auta pak do České republiky fyzicky dorazila teprve nyní. Souběžně se začátkem prodejů přichází pár nových informací, tak se k německému pick-upu osazenému nově šestiválcem namísto předchozího čtyřválce vrátíme.
Jak jsme probírali už dříve, facelift je v případě modernizace Amaroku možná slabé slovo. Volkswagen změnami místo užitkového pracanta předem vytváří skromnější konkurenci pro Mercedes X - vůz je nyní spíše stylovým strojem pro ty, kterým se zamlouvá styl SUV v trochu jiné podobě nežli autem určeným primárně pro praktické účely. A tomu odpovídají změny pod kapotou, kde čistě čtyřválcové motory nahrazují šestiválce, i v interiéru, který se změnil podobně podstatným způsobem.
V případě české nabídky inovovaného modelu je prozatímním základem varianta DoubleCab Comfortline osazená třílitrovým turbodieselem o výkonu 204 koní. Ten na všechna čtyři kola přenáší osmistupňová automatická převodovka, přičemž cena startuje na 980 009 Kč včetně DPH. V jeho výbavě jsou zahrnuty 17palcová litá kola, klimatizace, audio systém Composition se čtyřmi reproduktory a tempomat.
Jednotlivými položkami výbavy jsme se zabývali již v srpnu, nyní tedy jen v rychlosti dodáme, že ve stejné motorizaci je možné pořídit také variantu DoubleCab Highline nabízející třeba lité osmnáctky, automatickou klimatizaci či čelní bi-xenony s LEDkami pro denní svícení. V takové chvíli budete platit 1 128 008 Kč. Dopřát si ovšem můžete i motor naladěný na 224 koní, a to za 1 157 625 Kč.
Vrcholem současné - a nejspíše i budoucí - nabídky je provedení DoubleCab Aventura, které taktéž počítá s 224 koňmi, automatem či systémem 4Motion. Jeho cena ovšem již šplhá na 1 393 990 Kč. Podle tuzemského zastoupení Volkswagenu se portfolio v budoucnu rozšíří také směrem dolů. Dorazit má motor 3,0 V6 TDI naladěný na 163 koní a možnost volby manuálu pro všechny motorizace, včetně té nejvyšší.
Druhá novinka je vskutku zajímavá, dosud jsme totiž měli za to, že ruční řazení bude spojeno pouze s nejméně výkonným provedením třílitrového turbodieselu. Volkswagen ale evidentně hodlá oslovit i ty, kteří si raději řadí sami, což bude znamenat i nižší cenu - kombinace 224 koní a manuálu by mohla být k mání od nějakých zhruba 1,1 milionu korun. Základní model se 163 koňmi by se pak mohl dostat pod hranici 900 tisíc korun včetně daně.
Volkswagen Amarok je zatím k mání pouze s automatem. Nabídka se však rozšíří také o manuál, který bude možné spojit se 163, 204 nebo dokonce i 224 koňmi
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus 09:00
- Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu 08:39
- Na čele YART Yamaha včera 20:02
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu včera 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 10:00
Nejnovější články
- Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 3 hodinami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 4 hodinami - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva