Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW e-Golf 2017: facelift i pro elektrickou verzi. Je výkonnější a dojede dál
17.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Elektrická verze evropského bestselleru má motor o výkonu 135 koní. Zlepšilo se zrychlení na stovku i dojezd na nabití, jinak ale v EU a jinak v USA.
Na facelift Volkswagenu Golf jsme čekali opravdu dlouho. Nakonec se německá automobilka pochlapila teprve před pár dny. Během virtuálního debutu nám ukázala standardní hatchback a kombík, stejně jako výše postavené varianty GTI a GTE. Zároveň přitom bylo oznámeno, že v Los Angeles můžeme čekat i modernizovaný e-Golf.
Stejně jako v případě základního modelu se i VW e-Golf zvenčí proměnil jen nepatrně. K většímu množství změn došlo pod kapotou, kam se místo dosavadních akumulátorů s 24,2 kilowatthodinami nastěhoval nový paket lithium-iontových baterií o kapacitě 35,8 kWh. Dle Volkswagenu se tak dojezd zvětšil takřka o 50 procent na udávaných 300 km dle cyklu NEDC, podle standardů americké EPA je to reálnějších 200 km.
Kromě dojezdu došlo také k navýšení výkonu a točivého momentu. Namísto 115 koní a 270 Nm nyní e-Golf produkuje 135 koní a 290 Nm, což vylepšilo akceleraci z klidu na stovku - ta nyní proběhne za 9,6 sekundy. Vylepšeno bylo také dobíjení, jenž skrze domácí zásuvky proběhne za méně než šest hodin. Při využití rychlodobíjecích stanic, jež jsou k mání za příplatek, postačí k 80procentní kapacitě pouhá hodina.
Zmínit můžeme také rozšířenou selekci bezpečnostních asistentů, mezi nimiž nechybí přednárazový systém s autonomními brzdami. Za příplatek je pak možné pořídit paket Drive Assistance Package, jehož součástí je adaptivní tempomat, detekce chodců či vozů ve slepém úhlu, monitoring jízdních pruhů či automatické přepínání světel. Dále pak paket zahrnuje i 12,3palcový virtuální kokpit.
V případě interiéru lze rovněž zmínit 9,2palcovou centrální obrazovku, se kterou jsou spojeny systémy Apple CarPlay, Android Auto či MirrorLink, stejně jako ovládání pomocí gest. Zákazníci pak mohou již v základu počítat se službami e-remote, které umožňují dálkové zapnutí klimatizace či zahájení dobíjení. Cenu Volkswagen upřesní později.
Faceliftovaný Volkswagen e-Golf dostal do vínku vyšší výkon i delší dojezd
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před 8 minutami - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před hodinou - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 3 hodinami - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 4 hodinami - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 03.29. 09:49 - abgx1
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 21:35 - Čičo
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry