Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Golf 2017: brzké odhalení faceliftu potvrzeno, změní víc, než se čekalo
14.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Designová proměna bestselleru nebude markantní, pod kapotou se ale objeví novinka, kterou měla dostat až další generace.
Představení faceliftovaného Volkswagenu Golf jsme očekávali již na autosalonu v Paříži. Že se tak nakonec nestalo, snad již nemusíme dodávat. „Lidový vůz“ se totiž stejně jako třeba BMW v případě nové řady 5 rozhodl ke slavnostní premiéře mimo výstaviště. Nyní přitom německá značka potvrdila, že debut je naplánován na počátek listopadu. Kromě evolučního vzhledu pak máme čekat revoluci pod kapotou.
Přestože jde o pouhý facelift, vylepšený Golf nakonec dostane do vínku techniku, jenž byla očekávána až u osmé generace. Tedy 48voltový elektrický okruh, se kterým bude možná hybridizace benzinového ústrojí. Daná strategie má přitom nést ovoce hlavně ve Státech, kde prodeje Volkswagenu poklesly především v důsledku výpadku dieselových agregátů.
Nástupcem „naftožroutů“ a rozšířením evropské nabídky by se přitom měla stát varianta postavená na základech litrového tříválce TSI. Přeplňování ovšem v případě Golfu počítá s elektricky řízeným kompresorem, jemuž bude asistovat startér/generátor. Součástí paketu pak budou levné olověné baterie, ve kterých bude uskladněna energie, jíž vůz generuje při regenerativním brzdění.
Přítomnost levných akumulátorů a absence klasického elektromotoru mají přitom udržet hmotnost i cenu na uzdě. Zároveň logicky dojde k ponížení spotřeby, neboť elektrická energie nemá asistovat pouze při rozjezdech, ale zároveň stojí za roztáčením elektrického kompresoru. S vyšším výkonem lze tedy počítat již od nulových otáček, což uspoří palivo.
Bližší informace dorazí záhy, pročež aktuálně jen dodáme, že Volkswagen samozřejmě nekončí ani s dieselovými motory. Ty budou v Evropě nadále k mání, nově ovšem dostanou do vínku poměrně drahé vstřikování roztoku močoviny, jenž sice srazí emise, ovšem dost možná zvedne cenu nad zmiňovaný 48voltový hybridní systém.
Faceliftovaný VW Golf se již ukázal na reálných ilustracích jako hatchback...
Takto vypadá facelift v palubním systému...
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 3 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 5 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 6 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 8 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva