Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW T-Roc má české ceny. Jsou překvapivě nízké, Škodě Karoq nadělají potíže
6.10.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Očekávané nové SUV z Wolfsburgu je v České republice k mání za ceny jen lehce vyšší než u Golfu, zároveň ale výrazně nižší než u české sestry.
Před několika málo dny se objevily informace, dle kterých by Volkswagen rád přestěhoval výrobu některých modelů Škody do Německa. Důvodem takového kroku je rostoucí odbyt a zisk mladoboleslavské automobilky za situace, kdy VW klesají prodeje i marže. Některé německé továrny proto jedou na půl plynu a české vozy by tak dělníky dostatečně vytížily. Jak vše dopadne, to je zatím nejisté, nicméně Volkswagen začíná proti Škodě zjevně bojovat i jinak.
Jasně patrné je to na cenách nového SUV T-Roc, jehož předprodej tento týden začíná. Základní model osazený litrovým tříválcem o výkonu 85 kW/115 koní a výbavou T-Roc je totiž k dispozici od 452 900 Kč. To lze označit za příznivou cenu, neboť třeba Golf se stejnou pohonnou jednotkou je k mání jen o 38 tisíc korun levněji. A pokud byste naopak zatoužili po Škodě Karoq s o trochu delším rozvorem, zaplatíte za variantu s toutéž motorizací 529 900 Kč.
Stran toho je T-Roc také levnější než srovnatelný Seat Ateca, ve výsledku jde tedy skutečně o zajímavou alternativu ve světě kompaktních SUV. Zvláště když se na Volkswagen chlubí poměrně výrazným designem, s nímž je spárována vcelku bohatá výbava. Již základ totiž dostal klimatizaci, audio systém, kůží obšitý volant, monitoring jízdních pruhů, autonomní brzdy nebo LEDky vpředu a vzadu a 16palcová litá kola.
Pokud toužíte po vyšším standardu, musíte zamířit na úroveň Design, kde se již počítá s 1,5litrovým čtyřválcem TSI Evo disponujícím 110 kW/150 koňmi. Platit v takové chvíli budete 584 900 Kč, stran pohonné jednotky přitom můžete počítat s šestistupňovým manuálem, parkovacími senzory, adaptivním tempomatem, předními vyhřívanými sedadly, kůží obšitým volantem nebo černě lakovanými střešními ližinami.
O stupeň výše se nachází T-Roc Design Style, který s výše zmíněným agregátem startuje na 614 900 Kč. Výbava přitom zahrnuje lité sedmnáctky, kontrastně lakovanou střechu či třeba detekci únavy řidiče. Pokud pak toužíte třeba ještě po červeně lakovaných brzdových třmenech, černém čalounění stropu nebo digitálním přístrojovém štítu, musíte zvolit vrcholnou úroveň Sport, jenž je k mání od 652 900 Kč.
Lze pak jen dodat, že vedle benzinových motorů je aktuálně v nabídce ještě motor 2,0 TDI se 110 kW/150 koňmi, jenž na úrovni Design vychází na 692 200 Kč. Pohonná jednotka je přitom v jeho případě spojena taktéž s manuální převodovkou, ovšem již i s pohonem všech kol 4Motion. Tato kombinace je k mání i o úroveň výše, se stupněm Sport pak lze spojit i 2,0 TSI se 140 kW/190 koňmi (808 900 Kč).
Bližší informace o jednotlivých položkách standardní či příplatkové výbavy najdete v aktuálně spuštěném konfigurátoru. My poté jen dodáme, že od března 2018 bude v nabídce také 1,6 TDI s 85 kW/115 koňmi a 2,0 TDI se 140 kW/190 koňmi. První vozy by pak za zákazníky měly dorazit hned na počátku příštího roku.
Nový Volkswagen T-Roc je na českém trhu k mání nebývale levně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
- Oliver König pojede IDM s Ducati 23.4.2024
- Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024 22.4.2024
Nejčtenější články
- Novináři nás utěšují tím, že nový elektromobil má větší dojezd než vůz z roku 1968. I tak je hůř použitelný
25.3.2024 - Bugatti schopné zrychlit z 0 na 500 km/h za 20 s prochází finálními testy, ladí ho sám držitel vytrvalostní trojkoruny
25.3.2024 - Babičkou do garáže schovaný nový VW z roku 1996 nikdo nechce. Stroj času s pouhými 50 km stojí pořád víc
25.3.2024 - Stellantis našel uplatnění pro svou osiřelou továrnu v Polsku, bude tam montovat levná čínská auta
25.3.2024 - Únik provalil novou vrcholnou verzi Tesly Model 3, Musk využil své vlády nad Twitterem, aby zahladil stopy
25.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva