Průměrné emise nových aut v Německu přes rekordní podíl elektromobilů vzrostly. A to jsou jejich emise fiktivně nulové
9.ledna | Petr Miler
Nebýt to k pláči, musíme se smát. Část automobilového světa si hraje na ohledy k přírodě v situaci, kdy se prodává víc a víc SUV, nová auta jsou těžší a výkonnější. Nemůže to fungovat, a tak to ani nefunguje, i když ta nejtěžší a nejvýkonnější „elektrická hovada” považujete za fontánu čistoty. více zde
Němci po najetí 100 tisíc km s VW ID.3 varují před dalším problémem elektromobilů. Baterií to jen začíná, další jsou brzdy
9.ledna | Petr Prokopec
O problematičnosti baterií elektrických aut z krátko- i dlouhodobého hlediska se ví a výsledky dlouhodobého testu ADACu ji nerozporují. Přes obecně pozitivnější přístup k věci ale Němci varují ještě před jiným, dnes přehlíženým problémem. více zde
Škoda v Česku dokázala prodat jako nové auto 7 let nevyráběný Yeti, zmrtvýchvstání loni zažil i Rapid
8.ledna | Petr Miler
Nešálí vás zrak a nevyjel na vás roky starý článek, v Česku se v prosinci skutečně prodala Škoda Yeti jako úplně nový vůz. A když se podíváme na celoroční statistiky, není to jediná anomálie. více zde
Mechanici zveřejnili ta největší zvěrstva, s nimiž lidé loni přijeli do autoservisů, je to komedie i tragédie současně
8.ledna | Petr Prokopec
Více než o čemkoli jiném svědčí tyto případy o tom, s čím jsou také lidé schopni jezdit po silnicích a klidně riskovat zdraví všech okolo. Že se s tím následně nestydí přijet do servisu, je nakonec dobře, je to někdy ale opravdu hořce úsměvné. více zde
BMW těží z toho, že mu soupeři vyklízí cestu, ze zdánlivě okrajového zboží dělá prodejní superhity
8.ledna | Petr Prokopec
Nechceme říci, že k tomu BMW přišlo jako slepý k houslím, to by nebylo fér, muselo se o to také samo zasloužit. Těžko by ale udělalo hit z ostrých aut s manuálními převodovkami nebo jiných vozů než SUV, kdyby se většina konkurence k témuž neotočila zády. více zde
Data o spotřebě vašeho auta od roku 2021 teď míří do Bruselu, jejich předávání můžete zamezit
8.ledna | Petr Miler
Mluvilo se o tom mnohokrát, velmi plíživý nástup těchto praktik ale mohl snadno způsobit, že si ani neuvědomujete, že „přišel ten den”. Od 1. ledna 2024 může mít EU na stole všechna data o spotřebě vašeho vozu za poslední víc než tři roky, i když vaše auto není připojené k internetu. více zde
Negativní ohlasy publikují na internetu hlavně majitelé elektromobilů, ukázala studie, je jich násobně víc
8.ledna | Petr Miler
Rozdíl mezi mírou negativity majitelů spalovacích a elektrických je tak ohromný, že nemůže být náhodný. Co tato diference znamená, je otázkou, nás vede k domněnce o negativním vnímání světa jako celku ze strany těchto lidí, tedy alespoň nezanedbatelné části z nich. více zde
Majitelé elektromobilů tráví u „rychlých” nabíječek v průměru 42 minut, je to k smíchu i k pláči současně
5.ledna | Petr Miler
Uvážíme-li, jak malé jsou baterie současných aut a kolik lidí tato místa využívá jen k částečnému dobití, když je to nezbytné, jde o naprosto bláznivé číslo. Výsledek studie jen podtrhuje mizérii praktické použitelnosti elektrických aut. více zde