Majitel elektromobilu zažaloval automobilku kvůli vylhanému dojezdu. A vyhrál, má dostat 470 tisíc Kč ze ztracené hodnoty
28.ledna | Petr Miler
Jedněmi z velkých přetvářek, které provází elektrická auta a ve výsledku spíš poškozují než kultivují jejich pověst, jsou uváděné informace o jejich dojezdu. Majitelé to obvykle zjistí a přesto mlčí, tento si to nechtěl nechat líbit. více zde
Němci upravili levný kombík Dacie na ponuré auto pro dobrodruhy, zapůsobit umí vzhledem i ceníkem
27.ledna | Petr Prokopec
Stále úspěšnější rumunský vůz u nás startuje o víc jak 200 tisíc Kč pod základní cenou Škody Octavia, kterou v lecčem dokáže vyrovnat i překonat. Tohle provedení už moc levné není, o to zajímavěji ale svérázně vyparáděný Jogger působí. více zde
Už i finanční šéf Porsche si myslí, že zákaz prodeje spalovacích aut od roku 2035 EU zruší
27.ledna | Petr Miler
Porsche k elektromobilům nikdy nepřistupovalo vyloženě dogmaticky, i tak mělo dost absurdní cíle ohledně jejich zastoupení v prodejním mixu značky za několik málo let. I po premiéře elektrického Macanu si ale finanční šéf firmy Meschke myslí, že věci nepůjdou podle plánu. více zde
Němci vybrali levné dieselové ojetiny, které vás nezruinují ani provozem, je tu i nechtěná verze Škody Octavia III
26.ledna | Petr Prokopec
Možná si říkáte, že něco jako nechtěná ojetá Octavia s motorem TDI nemůže existovat, jenže k verzi s relativně slabým motorem 1,6 TDI se spousta lidí staví odmítavě. Proto nestojí moc a jezdí za hubičku, stejně jako dalších pět aut z tohoto přehledu. více zde
Srovnejte si nový Volkswagen Golf VIII s jeho předchozím provedením, 5 rozdílů budete hledat obtížně
26.ledna | Petr Miler
Němci jsou mistři neviditelných modernizací. A zjevně se od svých tradic nedokážou oprostit ani ve chvíli, kdy se snaží věci podstatně změnit. Golf 8 měl být s faceliftem podstatně jiný, ale není. Patrné je to na první pohled. více zde
Původně jen elektrický Jeep ve spalovací verzi válcuje prodeje. U nás teď překonává elektřinu v poměru 15:1, míří na další trhy
26.ledna | Petr Miler
Zmýlená zas jednou neplatí. Zákazníci se k záměrům automobilky otočili zády takovým způsobem, že verzi, která se původně měla prodávat jako jedna jediná, nekupují skoro vůbec. A situace zašla tak daleko, že strategie musela být změněna také na Britských ostrovech. více zde
Toyota si je jistá výdrží svých aut tak moc, že záruku dává i na 10leté ojetiny s 200 tisíci najetými km
26.ledna | Petr Prokopec
Je to jistě dáno i snahou zalíbit se stále širším skupinám lidí, kteří si nové vozy nemohou dovolit, přesto je to odvážný krok. Desetileté auto s takovým nájezdem nemusí být zdaleka vrak, tovární záruku byste u něj přesto nečekali. více zde
Německé politiky už automobilky neberou vážně, přijde renesance spalovacích motorů, říká „automobilový papež”
24.ledna | Petr Miler
„Situace je příliš vážná, automobilový průmysl je životně důležitý pro přežití celé naší ekonomiky,” říká, když - vzhledem ke svým dlouhodobým názorům nepřekvapivě - volá po návratu dotací na elektromobily. Pochybujeme, že se to stane, právě to ale může průmysl zachránit. více zde