Honda Civic Type R vs. Škoda Superb 2,0 TSI ve zrychlení: jasná věc. A jste si jisti?

 | 146 příspěvků | 16.6.2015 Autoforum.cz
Reagovat

Nepřihlášený J.J.

Pecka. Ale on to někdo psa.. | 16.6.2015 20:06reagovat
avatar

Pecka. Ale on to někdo psal už pod tím prvním článkem. TSI dneska hrajou jinou ligu, nemá na ně nikdo. Teda aspoň co do rychlosti a spotřeby, se spolehlivostí je to podle všeho horší.

Nepřihlášený AlRek

Hezky zdokumentované! Jsem.. | 16.6.2015 20:12reagovat
avatar

Hezky zdokumentované! Jsem zvědavý, čím to Škoda-haters popřou tentokrát :-) Kdo poznal TSI, ví svoje, nejlepší turba dneška!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený G

opravdu?? hyperkomfortn.. | 16.6.2015 20:14reagovat
avatar

opravdu??

hyperkomfortní limuzína ;) ale jinak, jede to pekne

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel Březina

Reakce na: Hezky zdokumentované! Jsem.. | 16.6.2015 20:15reagovat
avatar

No někteří jistě řeknou, že je to přece hothatch a ten musí mít přítlak a tak. Jenže Honda uvádí, že to má menší odpor vzduchu než Leon Cupra i přes větší přítlak. K tomu převody, kila, turbo... Vlastně to nedává smysl. Kdepak jen soudruzi z Japonska udělali chybu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Ten Civic je prostě přeceňo.. | 16.6.2015 20:17reagovat
avatar

Ten Civic je prostě přeceňovaný až to není hezké! Takové haló kolem něho, přitom by ho v přímce rozsekal i Golf 1.4 TSI 103 kW! Mrkněte na zrychlení na tomto webu a uvidíte! VW prostě zrychlení umí! Civic vypadá vzhledově jako nějaký cirkus! Spousta lidí z něho dělá nejlepší auto světa a ja se ptám - proč? :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WVW

Reakce na: opravdu?? hyperkomfortn.. | 16.6.2015 20:18reagovat
avatar

Tak komfort dynamiku v přímce nepopírá :-) Jinde než v přímce by to dopadlo jinak. Ale zajímavý i tak.

Nepřihlášený Jakub

Takže se ukázalo že chipnu.. | 16.6.2015 20:18reagovat
avatar

Takže se ukázalo že chipnutá škodovka má lepší max rychlost a eště by potřebovala hodně dlouhou rovinku aby civica dohnala a předjela :) u auta jde o ovladatelnost a zrychlení ne o max :) tedka eště porovnat kufry a škodovka bude auto roku :D :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WVW

Reakce na: Ten Civic je prostě přeceňo.. | 16.6.2015 20:18reagovat
avatar

Vypadá to, že je přeceňovaný. Ve srovnání s Cuprou bych si na něj nevsadil, v přímce určitě ne :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Chybu neudělali nikde. Do.. | 16.6.2015 20:21reagovat
avatar

Chybu neudělali nikde. Do nějakých 180km/h má Honda jasně navrch. A při vysokých rychlostech hmotnost není až tak důležitá, rozhoduje aerodynamika. A tam jsou na tom velká tělesa lépe než menší. Není překvapením, že předlouhý Superb má lepší aerodynamiku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PUNISHER

Koukam, ze AF jede stylem.. | 16.6.2015 20:21reagovat
avatar

Koukam, ze AF jede stylem vse proti Honde a cokoliv TSI je supr. 1. Uplne nesmyslny srovnani predokolky a ctyrkolky, 2. onanie nad Skodou nezna mezi. Osobne je mi to jako priznivci MB fuk, ale jsem si jistej, ze na silnici by Civic Superba rozdrti, vzdyt to vyvijeli zavodni jezdci a ne mr. Kabanl.

Srovnani typu 0-250 je fakt k hovnu, to bych chtel videt, kde to clovek bezne vyuzije. Kdybych chtel HH tak na sebe chci upozornit, cili Hondu nebo Subaru. Kdyz budu manazerek, budu vlhky ze Superbu a Passaaatu. Kdyz budu redaktor AF, budu psat tendencne. Fakt smutny. PS: Docela divny jak vsude na konkurenci, ale i treba Slovensku nebo Anglii TypeR jen a jen chvali no a tady je to plech nejvetsi. Stydte se.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rovi

Reakce na: Takže se ukázalo že chipnu.. | 16.6.2015 20:22reagovat
avatar

Takovýhle srovnání tu přece nikdo nedělá. A nejde tu ani o Vmax, tu by měl mít vyšší Civic a o hodně (270 vs. 250). Tady jde spíš o to, že ani v nižších rychlostech Civic moc nezíská (do 200 skoro nic) a pak to opravdu projíždí na celé čáře, i když by právě u Vmax měl získávat. Myslím, že to plní účel. Ukazuje, že Honda by měla být rychlejší. S těmi kily a koňmi by měla Superb rozsekat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WVW

Reakce na: Chybu neudělali nikde. Do.. | 16.6.2015 20:24reagovat
avatar

No, jestli sis nevšiml, tak Civic má jet 270. A to zdaleka nejede, ani po X kilometrech. Tak bych to tak úplně neomlouval. A ten náskok do 180 mi přijde být dost minimální, když si vezmu, že Sup s dvěma lidmi a bagáží mohl vážit tak 1,75 tuny a Civic aspoň 300 kg míň. Plus koně.

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Takovýhle srovnání tu přec.. | 16.6.2015 20:25reagovat
avatar

Nic proti ale ten superb s 280koníkama by takhle fakt nejel :) to pozná aj děcko ke v šemu v 4x4....ted at to porovnaj co lépe zajede trat,má lepší zrychlení a lépe brzdí :) nikoho max. rychlost nezajímá :D

Nepřihlášený michal

superb hyperkonfortny to j.. | 16.6.2015 20:25reagovat
avatar

superb hyperkonfortny to je taky blud ako ze skoda ma lacny servis by ma zaujimalo ci mal typ zapnutu alebo vypnutu trakcnu kontrolu predsa len 310 koni sa sprava inak na jednej naprave ako na dvoch plus skusenosti vodica neobhajujem civic ale robit zo skody a z tsi najlepsiu vec na svete je podla mna blud ako novy superb je iny ako stary ale to nieje auto ktore by som si kupil ani type r .. mam radsej pohodlne auta

Nepřihlášený Mareček

trocha odveci nemyslíte na.. | 16.6.2015 20:27reagovat
avatar

trocha odveci nemyslíte na tachometri ukazuje na superbe už 120 a tým červeným na spodku videa je len niečo cez 90, trocha hlúposť

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Beastie Boy

Reakce na: Koukam, ze AF jede stylem.. | 16.6.2015 20:27reagovat
avatar

Fakt by me zajimalo, jak moc velkou roli bude hrat na suchy silnici pri akceleraci pohon 4x4. Ten na zacatku prida nula nic a pak mnohem vice ubere tim ze vazi o 50 kg min.

Jinak nevidim, ze by tu nekdo vypravel ze je Type R spatny. Naopak uz ted vidim chvalu predem. Jen to proste nezrychluje tak moc, jak by melo. A to tak rozhodne vypada. Nekoupim si prece odlehceny HH co nema ani sklopny zadni sedacky abych pak v prime mel problemy se slabsi skodovkou co v komfortu veze pul rodiny. I kdyz ji jindy nandam. Sorry, zaujaty jsi tu zjevne ty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R. Petrýs

Reakce na: trocha odveci nemyslíte na.. | 16.6.2015 20:29reagovat
avatar

Asi není těžké pochopit, že GPS může mít při akceleraci zpoždění. Je to nakonec napsané i v článku. GPS se slabším příjmem (skály apod.) bude přesné až při ustálenější rychlosti. Takže ta GPS je tam zjevně hlavně kvůli tomu, abys pak při ustálenější rychlosti viděl, kolik to proměřuje. Stačí myslet.

Nepřihlášený HH

Vtipný :-) Tohle hondisti.. | 16.6.2015 20:31reagovat
avatar

Vtipný :-) Tohle hondisti neskousnou :-) A budou se vymlouvat na jinou rychlost na okruhu a tak :-) Jasně, s tím souhlas, ale podle mě je docela ostuda že Civic utápí tolik koní a kilo v bůhví čem :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

no tak, klidek vsichni. je.. | 16.6.2015 20:34reagovat
avatar

no tak, klidek vsichni. je to proste srovnani zrychleni, nic vic a nic min. zasazuje to veci do kontextu. jako takovy je to pro me zajimavy, dal to nerika nic.

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Vtipný :-) Tohle hondisti.. | 16.6.2015 20:35reagovat
avatar

Však dočkej času až to budou srovnávat normálně na netu tohle je jasně upravenej superb 4x4 by takhle určitě nejelo ani v pohádce :D

Nepřihlášený

Jinak palec dolů za napros.. | 16.6.2015 20:35reagovat
avatar

Jinak palec dolů za naprosto nepřesné měření, pokud to vůbec měřením lze nazvat. GPS ukazuje při zrychlování hausunmera, což by už snad redaktoři mohli vědět. Chybu tachometrů netestovali v celém rozsahu.

Jinak odhadem z těchto velmi nepřesných dat to vypadá, že ten Civic by byl při rychlosti 150km/h minimálně o 100 metrů před Superbem.

Nepřihlášený dali

A nějaký zrychlený video S.. | 16.6.2015 20:37reagovat
avatar

A nějaký zrychlený video Superba z Ringu by nebylo? Třeba 7:48.... aspoň BTG? Moc prosím :)

Nepřihlášený Daniel

Reakce na: Koukam, ze AF jede stylem.. | 16.6.2015 20:38reagovat
avatar

Souhlasím s Punisherem, celý článek mi přijde jako anti-Honda a preference všeho co je "domácí" .. Jako super, že tam není takovej rozdíl v přímce, ačkoli ze semaforů by Superbu stejně odjel, ale zkuste třeba okruh, chytráci - tam můžete srovnat tu vaši "línou Hondu TR a hyper-luxusní limůzínu s nejlepším motorem dneška TSI ... achjo, jak špatně se mi tohle čte.

Nepřihlášený XXX

Redaktor opět perlil. Dejt.. | 16.6.2015 20:43reagovat
avatar

Redaktor opět perlil. Dejte ty dvě auta vedle sebe na okruh nebo uzavřenou silnici a pak zjistíte, že váš super ultra mega nafoukly Pero pardon Superb můžete tak akorát pustit ze skály.

Nepřihlášený

Ale ten rozdíl v přímce je.. | 16.6.2015 20:44reagovat
avatar

Ale ten rozdíl v přímce je přece obrovský. Honda jede od počátku měření v 10 sekundě do 30 sekundy o nějakých 20km/h ( 5,5m/s) rychleji než Superb. Takže za prvních 20 sekund bude mít Civic náskok cca 110 metrů.

Nepřihlášený Zbláznili jste se?

To chcete srovnávat tyhle.. | 16.6.2015 20:52reagovat
avatar

To chcete srovnávat tyhle dva vozy? Děláte si už prdel, že?

Český novináři jsou tak zaplacený Škodovkou a VW, že bych se z toho už poblil.

K čemu je srovnávání dvou naprosto rozdílných aut na rovině? Postavte Škodovku na Nürburgring a dojede minutu a půl za Hondou.

A vychvalování přeturbovanýho TSI, kterej padne na 60 000? To dokáže každá automobilka, když bude chtít.. díky bohu nechce a radši mají o trochu menší výkon a mnohem větší spolehlivost.

Nepřihlášený

Ajaj, mistni skoda-positiv.. | 16.6.2015 20:55reagovat
avatar

Ajaj, mistni skoda-positiv redakce zase perli, kdyz ne u BMW tak ted pro zmenu u hondy. Bavici. :D

Nepřihlášený Už nepiš

Prosím redaktora, který to.. | 16.6.2015 20:56reagovat
avatar

Prosím redaktora, který tohle napsal, aby už v životě už nic nepsal.

Takovýhle článek je výsměch.

Nepřihlášený Cho0se

Tak superb nemel do 180ti.. | 16.6.2015 20:59reagovat
avatar

Tak superb nemel do 180ti sanci. Jde o zrychleni, maximalka zajima jen Frantu z hospody. Takze video o nicem...

Nepřihlášený slon

ak maju obe auta rovnaky o.. | 16.6.2015 21:15reagovat
avatar

ak maju obe auta rovnaky odpor vzduchu a deklarovany vykon tak je fyzikalne nemozne aby superb, navyse so 4x4 ktore ubera vykon bol rychlejsi ako CTR, jedine ze by bolo CTR zabite sprevodovanim (co vraj nie je). Toto absolutne nechapem ako je mozne, nie ako fanusik jedneho ci druheho ale ako clovek ktory veri ze fyzika v realnom svete funguje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: ak maju obe auta rovnaky o.. | 16.6.2015 21:20reagovat
avatar

protože superb jede z kopce s rozdílem 5m a civic do kopce s rozdílem 2m:)

Nepřihlášený Hadac

Vůbec bych se nedivil, kdy.. | 16.6.2015 21:21reagovat
avatar

Vůbec bych se nedivil, kdyby Superb jel z kopce a Civic do kopce. U našich novinářů už objektivní pohled nečekám, jak píše kolega nad.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rolda

Reakce na: Fakt by me zajimalo, jak m.. | 16.6.2015 21:29reagovat
avatar

promiň ale to "zrychlování" je irelevantní, Honda prohlašovala že auto bude rychlé a mrštné což na 90% bude v zatáčkách mu bude težké konkurovat ale lidé chtějí i dlouhou šestku jako cestovní rychlost také je jasně vidět jak to zrychluje dokuď nezařadí šestku ;) Dalším mínusem superba bude výdrž jeho motoru ty slavné TSI jedou otom žádná ale jedou 250tis akončí na vrakovišti :-/ civic má být hlavně zábavné auto a o tom hothatch je .. rychlý a zábavný , težko bude zábavný na letištní ploše ale na vedlejší silnici v zákrutech věřím že bude peckový ! :-) tam zase superb bude nudný velký koráb , jiank srovnáváme uplne odlisná auta ;)

Nepřihlášený Pala

Redakcia zámerne píše takét.. | 16.6.2015 21:33reagovat
avatar

Redakcia zámerne píše takéto články kvôli vyvolávaniu rozruchu. Nech dajú obe autá vedľa seba, prípadne i na tú istú motorovú brzdu. Inak to z článku vyzerá, že Superb popiera fyzikálne zákony.

Nepřihlášený Lukas Beneš

Už začala okurková sezona?.. | 16.6.2015 21:40reagovat
avatar

Už začala okurková sezona? protože článek tomu odpovídá....

osobně ve škodovce za půl milionu jezdím a říkám jediné, předražené a už mi nefunguje elektronika po 8tis km.

Aneb jak říkají zaměstnanci škodovky: Simply never!!

Nepřihlášený Dalibor

Ajaj, to je zase výmluv a.. | 16.6.2015 22:03reagovat
avatar

Ajaj, to je zase výmluv a keců kolem jasného srovnání. Bravo redakce.

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: No někteří jistě řeknou, že.. | 16.6.2015 22:04reagovat
avatar

Nevím kde udělali chybu, když na Severní smyčce má čas stejnej jako M3 CSL :D :D Když chceš jezdit rovně tak není důvod mít hot hatch :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hajzlík

Reakce na: Nevím kde udělali chybu, k.. | 16.6.2015 22:11reagovat
avatar

Na severní smyčce zajeli kulové, prototyp s klecí není sériové auto. A sériovým autem dodnes nic nezajeli. Stačí se podívat na fastestlaps.com, CTR nikde nefiguruje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mirec

Uff.. celkom usmevný článo.. | 16.6.2015 22:23reagovat
avatar

Uff.. celkom usmevný článok. Megaloman Piech FauW koncern asi nevie nájsť lepší spôsob ako odvrátiť pozornosť od katastrofálnej nespoľahlivosti pod skratkou TSI. Papieroví debilkovia určite nad článkom žasnú, čím naplnia zámer redakcie. Ostatní, čo majú trošku nadhľadu sa možu len škodoradostne pousmiať...avšak smiať sa budú práve na simle clever s krídelkami. Čo tam po nejakom akože dueli, kde sa auta ani spolu nevideli? Kto v praxi zrýchluje v priamke na 280? Pre koho je tento clanok? Svojho casu vzala redakcia Top gearu civica mugen proti R8 na zakrutene okresky.. 2l hot hatch vs. 5l supersport. Ale Audinka akosi nemohla striast japonsku pilku zo zadneho naraznika. Kde by asi v takomto porovnani skoncil Superb? A dalej...ktoremu motoru sa asi skor zoderie vahadielko a ventil skonci vo valci, preskoci retaz, odpali turbo, havaruje motor...ktory bude mat spotrebu oleja na urovni tanku T- 72?.. keby sa podobny test konal na autach s najazdom 250tis km..ako by to asi dopadlo?...zilo by este vobec povodne TSI? Kazdy kto trosku vidi do strojariny, pracuje aj so starsimi autami davno pochopil v com je sila japonskej techniky. Nie su to super matarialy v interiery, svetielka, blikacky, cacky macky. auto nerobi autom pristrojovka, palubna elektronika, osvelene zrkadielko v slnecnej clone. Auto robi autom to, co je pod kapotou. A tam si nastastie japonci davaju stale zalezat, a tam kde ma byt austenit je austenit a nie konstrucna ocel, kde ma byt cementacia, nie nitrid, kde ma byt ocel je ocel a nie maslovy kvet... a aj preto auta vydrzia dlhe roky nakladania bez toho aby ste kazdy rok menili motory, prevodovky, poloosi, turba, vstreky atd... ale samozrejme niekto skor oceni dokonalu ergonomiu, makcene plasty, drziaky na igelitky v kufri...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Na severní smyčce zajeli k.. | 16.6.2015 23:01reagovat
avatar

Ty máš dobře namleto :D :D a to se v tom ctr měl jako zabít kdyby se to nepovedlo?

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: Na severní smyčce zajeli k.. | 16.6.2015 23:02reagovat
avatar

Pokud vim, tak klec ti výkon nezvýší, a když není na pevno, ale je na silenblocích (případ hondy), tak nezvýší ani torzní tuhost, jinak nevím jak ty, ale já rozlišuju pojmy předprodukční verze a prototyp ;) chyběla sedačka a klima na vyrovnání hmostnosti klece (to že snížení hmotnosti bylo větší než navýšení klecí, by byla stejně dlouhá diskuze, jako o tom, že testovací TSI jsou nachipovaný)... jinak by to mělo být schodný se sérií, jestli skutečně bylo, ti nepotvrdí nikdo, stejně jako u časů seatu a renaultu ....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Miro

Si kupim stihacku od hondy.. | 16.6.2015 23:12reagovat
avatar

Si kupim stihacku od hondy a uvidime ci bude superb vobec stihat :) ..ale clanok pobavil :D a o to idé...ako kedisi rapid 1.2 na okruhu heh dobry trapas :D

Nepřihlášený jarka

Už od začátku zveřejňování.. | 16.6.2015 23:19reagovat
avatar

Už od začátku zveřejňování videí s tachometrem horuju za to, aby se nahradila grafy s rychlostí v čase. Stačil by jeden graf s dvěma křivkama a všechno kolem by bylo úplně zbytečný. Článek díky tomu nestojí ani za rozklik - habaďůra určená jen pro zvýšení čtenosti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Většina idiotů tady v disk.. | 16.6.2015 23:22reagovat
avatar

Většina idiotů tady v diskuzi by si měla znovu dvakrát přečíst článek, aby pochopila, že nejde o srovnání těchto dvou aut obecně (protože jsou nesrovnatelná a byla by to samozřejmě totální kravina), ale o srovnání dynamiky. NIKDO nepopírá, že na technické trati Honda Superb naprosto spráská, to je snad jasné. Účelem článku evidentně bylo ilustrovat, že Honda v přímce prostě nejede tak, jak by se na daný výkon, hmotnost a zpřevodování slušelo.

Podráždění Hondaři jsou stejně směšní jako jindy podráždění Renaultisti...

P.S. Škodovku ani nic jiného z koncernu VW nemám a nechci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hajzlík

Reakce na: Pokud vim, tak klec ti výk.. | 16.6.2015 23:25reagovat
avatar

Zbytečné okecávání, prostě sériový CTR žádný rekord nezajel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Miro

Casom mozu hodit clanok aj.. | 16.6.2015 23:27reagovat
avatar

Casom mozu hodit clanok aj o porovnani a spolahlivosti motorov. Hadam ten hondacky vydrzi aspon polovicu toho co TSI :)

Nepřihlášený Miro

Reakce na: Zbytečné okecávání, prostě.. | 16.6.2015 23:30reagovat
avatar

A komu tu ide o rekord? Ide hlavne o zabavu. Rekordy riesia len male deti...

Nepřihlášený Miro

Reakce na: Už od začátku zveřejňování.. | 16.6.2015 23:33reagovat
avatar

O to prave ide! Este zapracovat na designe tohoto webu a bude fajn..

Nepřihlášený Max

Tieto videa tachometrov su.. | 16.6.2015 23:34reagovat
avatar

Tieto videa tachometrov su nezmyselne.

Treba tie auta postavit vedla seba.

Aj keby tie tachometre hovorili pravdu, Honda ujde Skode o 100ky metrov, Skoda ju zacne velmi pomaly dobiehat az po dlhom case, ak vobec.

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: Zbytečné okecávání, prostě.. | 16.6.2015 23:41reagovat
avatar

Točit se na jednom argumentu, pěkné :D

http://www.carscoops.com/2015/06/new-civic-type-r-vs-leo n-cupra-280-vs.html

http://www.driving.co.uk/car-clinic/201 5-honda-civic-type-r-vs-vw-golf-r-ford-focus-st-renaultsport -megane-275-trophy-and-seat-leon-cupra-280/

Já tady nehaním Cupru, osobně bych do seatu spíš, protože nerad vyndávám z auta pr*el po kouskách a za ten fous rychlosti navíc to nestojí, ale prostě Civic je na okruhu rychlejší a to je fakt :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dali

By redakci neubylo, kdyby.. | 17.6.2015 00:53reagovat
avatar

By redakci neubylo, kdyby za část prachů který inkasuje od škodovky za promo koupila blbej racelogic a jeho výstupy zveřejnila na každým videu....hned by byla relevance a porovnatelnost někde jinde...seriózní média, ale i úpravci to tak dělají. Možná je to i tak že škodovka redakci tohodle srandawebu, kterej možní vlastní, ten racelogic prostě koupit nechce, a dost možná i zakazuje...V mezinárodním srovnání jsou ty jejich downhilly nebo jak toho dosahujou celkem vtipný.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hajzlík

Reakce na: Točit se na jednom argumen.. | 17.6.2015 01:39reagovat
avatar

Hezké odkazy.

CTR rychlejší o 4 desetiny než Cupra? No tak to má CTR problém, protože s paketem Sub 8 dostane CTR sodovku.

Golf R 5*, CTR 4*, jo to odpovídá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Radši se svezu Hondou než.. | 17.6.2015 06:25reagovat
avatar

Radši se svezu Hondou než si myslet že zas VW je to nejlepší a nikdo na něj nemá ... srovnat Superb s civikem to je fakt už síla. Taky jste mohli porovnat Tatrovku 815 s BMWX1 a říct že má vetší nákladový prostor...

Nepřihlášený jarka

Reakce na: By redakci neubylo, kdyby.. | 17.6.2015 08:30reagovat
avatar

dali: Jenže to by pak byla suchá technická informace, která by nezvětšovala počet kliknutí na článek a nebylo by tu 60 příspěvků :) . Takže já to chápu proč to tak dělají, jen s tím z duše nesouhlasím.

Nepřihlášený

Tak faktem zůstává, že mot.. | 17.6.2015 08:43reagovat
avatar

Tak faktem zůstává, že motoristický magazín / časopis, který by se alespoň přibližoval kvalitě 30 let starého časopisu Autiomobil, v ČR neexistuje.

Už v té dřevní době se dělala přesná měření rychlosti a zrychlení "pátým kolem" a spotřeba se skutečně měřila.

Dneska spousta keců, založených na chybných datech. No, zas to máme zadarmo.

Nepřihlášený

dvoulitrové TSI od koncern.. | 17.6.2015 08:54reagovat
avatar

dvoulitrové TSI od koncernu jsou opravdu povedené motory. Jen mě překvapilo, jak tachometr od Superbu lže :-) Podle mě nějaká chyba měření. Nemůžu jet tacho stovkou a podle GPS sedumdesátkou....

Nepřihlášený Hajzlík

Reakce na: Hezké odkazy. CTR rychlej.. | 17.6.2015 08:54reagovat
avatar

pekna škodova vytrela tej honde riť

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený niio

no ale ako uvadzala honda:.. | 17.6.2015 09:29reagovat
avatar

no ale ako uvadzala honda: dizajn je urceny na zvysenie stability, to auto v priamke mozno zaostava za ocakavaniami kvoli zvysenemu pritlaku, ale poslite superb na zelene peklo a porovnavajte.

Nepřihlášený Oldass

Na 200km/h je Civic o 3s r.. | 17.6.2015 09:35reagovat
avatar

Na 200km/h je Civic o 3s rychleji, to už je velká vzdálenost při takové rychlosti.

Pokud ta auta nesrovnáte v jeden čas na jednom místě, nezjistíte nic.

Jenže to by pak nebyla taková senzace, že redakce? :))

Nepřihlášený speedy

Jeden velky vysmech tomuto.. | 17.6.2015 09:41reagovat
avatar

Jeden velky vysmech tomuto webu redaktorovi a ludomm co dovolili schvalit tento clanok...porovanvate neporovnavatelne vsimate si nepotrebne ....kolkokrat jazdite na aute 270 ? za dalsie jedno limuzina druhe sportak ...jedno poskaldane horucou nitou druhe ma za sebou poctivy vyvoj v spolurpaci s rpetekarmi konsturktermi a podobne...vysledok hona ma v rukach motor ktory prezije daleko viac ako TSI a vie byt rrealne veeelkou konkurenciou a to ma tiez turbo ....myslim ze v dnesnej premavke zazivate castejeie to ze potreujete aby to sedelo na ceste a malo vyborne jazdne vlastnosti toto superb nedosiahne nikdy oproti superbu by mi stacil aj klasicky civic a pochopim ze honda je uplne inde...je mi smiesne aky lobing ma tato ceska firma a ako to tu niektori ludia zeru a toleruju stale tejto ceskej znacke ze pustia tazke love za auto ktore pri 60 tisic km zemre....autor nepochopil nic a cele stado oviec ktore mu to kvituje taktiez....

Nepřihlášený Cucák

Reakce na: Koukam, ze AF jede stylem.. | 17.6.2015 10:03reagovat
avatar

Prosím PUNISHERe když už by sis kupoval jak říkáš hot hatch od subaru který by to byl? :D jaá se asi v jejich nabídce neorientuju :D :D

Nepřihlášený Cucák

Reakce na: Uff.. celkom usmevný článo.. | 17.6.2015 10:30reagovat
avatar

Tak Mirec: co se jedná o ten videotest mugen vs R8 V10 tak to nebyl top gear ale autocar a pan Steve Sutcliffe: https://www.youtube.com/watch?v=WpA0EHSdjm0

PS: mimochodem tvrdí, že audi je rychlejší, ale díky váze na takhle klikaté cestě neujede. To je stejné jako bych chválil své kolo že v zácpě na D1 trhnu Ferrari. Jo trhnu :P :D než se kolona rozjede, takže nevypouštěj bludy o to že je HH Civic byť v Mugenu rychlejší než V10 z Gallarda. Neříkám že jsou civic type-r pomalé, ale co je moc to je moc ;)

A co se týče spolehlivosti japonské techniky, tak to bych tu být tebou moc nevyřvával, portože znám spoustu lidí co na WRX STi mají ne druhý ale třeba i třetí motor a to nemají žádné úpravy.

Nepřihlášený Kluk

Nejen, že souhlasím, že re.. | 17.6.2015 10:47reagovat
avatar

Nejen, že souhlasím, že redaktor je blb. Ale navíc sám píše, že tato auta jsou nesrovnatelná.. tak proč je srovnává? Ubožáci podplacený Škodovkou.

Nepřihlášený Fajadefil

Reakce na: Vypadá to, že je přeceňova.. | 17.6.2015 11:11reagovat
avatar

A to by si prave urobil chybu:

http://www.zeperfs.com/duel5669-5321.htm

Cupra si v priamke s type R neporadi s dost velkym rozdielom (pri 0-200 to bude aj sto metrov v prospech CTR)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fajadefil

Reakce na: Takovýhle srovnání tu přec.. | 17.6.2015 11:16reagovat
avatar

Nie je to celkom tak ako pises. Vzdy treba porovnat auta bok po boku. velky rozdiel spravi teplota oleja, teplota vzduchu, tlak vzduchu, druh paliva v nadrzi, zabeh testovaneho auta, ci je vietor alebo naopak bezvetrie. Odhliadnuc od toho, ze ked sa porovnavaju auta v zrycvhleni, musia mat obidve standardnu seriovu motorovu mapu.

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: Hezké odkazy. CTR rychlej.. | 17.6.2015 11:31reagovat
avatar

Když jsem se naposled díval, tak byl golf čtyřkolka, takže jde o srovnání nesrovnatelného, se čtyřkolkou je logicky větší zábava a golf bude rozhodně uživatelsky přívětivější, teď tu ale řešíme rychlost, kde golf r celkem nestíhá :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: A to by si prave urobil ch.. | 17.6.2015 12:06reagovat
avatar

Fajadefil

Když už tady něco dáváš, tak sem dej aspoň odkaz manuál vs manuál, kde jsou na tom auta stejně...jen s tím rozdílem že Cupra ma 280K 350nm...stačila by lehká úpravy na hodnoty hondy 310k, 400Nm a bylo by to zase jinak... DSG má dlouhou šestku.

http://www.zeperfs.com/duel5669-5321.htm

Nepřihlášený Adi

Superb jede neskutečně. Ho.. | 17.6.2015 12:07reagovat
avatar

Superb jede neskutečně. Honda na svých 310 koní dle videa nevypadá. Nadmořská výška a převýšení v tomto testu je tak zanedbatelné, že opravdu nehraje roli. Co však hraje roli, je teplota a vlhkost vzduchu. Např. v F1 dělají teplotní změny a nadmořská výška až 10% rozdílu ve výkonnosti. Jenže tam jsou podmínky v daný čas shodné pro všechny. Já říkám. Udělejte kluci z autofóra společný sprint na 400m, 1000m a třeba i na té německé dálnici, hezky vedle sebe ve stejný čas. Klidně oddělejte spolujezdce ze Suberba a i přes to bude CTR rychlejší. Jestli si myslíte, že japonské koně jsou slabší než německé, tak pak jsou ty německé slabší než francouzské :) Protože Megane R.S. Thropy 275 jede líp, než Cupra 280 :)

Nepřihlášený jirik

ty vase neustale trapne ke.. | 17.6.2015 15:57reagovat
avatar

ty vase neustale trapne kecy na obhajobu seriovosti uz jsou opravdu smesne.. ty testovaci auta proste seriove nejsou, a ne jen co se tyka motoru, zeptejte se kohokoliv kdo s tema autama pracuje..!!

kdyz chcete srovnanvat, sezente auta soukromeho majitele a dejte je v jednu chvili vedle sebe, kupte racelogic za par tisic a pak nebude treba zadnych namitek. ta novinarina se opravdu stava bezednou zumpou..

Nepřihlášený Radek

Koukal jsem na ten profil.. | 17.6.2015 16:52reagovat
avatar

Koukal jsem na ten profil tratě??? Tak nevím nejel ten chrochták z kopce?? :-) a Hoda naopak??

Nikde jsem nenašel video ve sprintu .Pěkně vedle sebe. Abych řekl pravdu moc tomu nevěřím. Je to fake....

Nepřihlášený dohcvtec

tenhle clanek mohl napsat.. | 17.6.2015 18:09reagovat
avatar

tenhle clanek mohl napsat stejnej idiot jako ty co tady pisou ty sracky ...

Nepřihlášený Lukian

Ubohé, je škoda ako rýchlo.. | 17.6.2015 18:13reagovat
avatar

Ubohé, je škoda ako rýchlo padá úroveň tohto webu, nebyť Pava Jandu tak to tu má úroveň krčmových rečí.

Veľmi by som chcel aby sa spojili Janda, Rasto Chvala a Jakub Rejlek vytvorili a zdvihli úroveň v tomto obore.

Nepřihlášený peter

Reakce na: pekna škodova vytrela tej.. | 17.6.2015 20:12reagovat
avatar

niekde som tu cital ze ako pekna skodovka vytrela rit honde. Milí pane ci chlapce: za prve skodovka nebola nikdy pekna, skor uplne za nepovsimnutia hodná. A za druhe techniku japonca by som so ziadnym nemcom neporovnaval, tí su za japoncami min 3-4 roky po zadu co do vývoja. Strojari vedia co to vyvoj je. A ked si vezmem maximlaku superba trochu vyssiu: tak komu napadlo ze kam superb predstihne v rychlosti tuto hondu, tak za ten cas co zrychlovali strati mozno aj niekolko desiatok metrov a tie v reale len tazko dobehnut, ak vobec. Vysledne: superb s vyssou maximalkou sa pred hondu nedostane, jednoducho preto, ze sa natu maximalku dostane neskoro, ked uz pekne musi stracat. A realne, kde a kolko krat jazdime 250km/h??? to je jak video pre decka. K spotrebam oleja tu niekto spominal: motor. novy motor, ktory spotrebuvava olej, je KONSTRUKCNY NEPODAROK!!! Uz stara skoda 100L ked zrela olej, tak to bola predzvest toho ze motor potrebuje generalku. dnes to robi motor od nova?? je ten motor na p.... Olejnicky od koncernu: simply never. cest vynimkam, nie kazde spotrebuva olej, nikomu nechcem krivdit.

Nepřihlášený Hrošík

Pane redaktore - s prominu.. | 17.6.2015 20:36reagovat
avatar

Pane redaktore - s prominutím, Vy jste IDIOT.

Nepřihlášený Hrošík

Tak tuhle novinářskou part.. | 17.6.2015 21:06reagovat
avatar

Tak tuhle novinářskou partičku bych nominoval na nějakou ultra cenu - třeba nejlepší reklama pro Auto Škoda - nebo bych je nechal pověsit do průvanu za k...e. Nic jinýho si tihle "myslitelé" nezaslouží.

Nepřihlášený mino

pánové, treba si uvedomiť.. | 17.6.2015 21:34reagovat
avatar

pánové, treba si uvedomiť jednoduchú pravdu, TSI nie je žiadny zázrak, každá automobilka vie takto naladiť motor, to fakt nie je problém! Meritum veci je niekde inde, okrem iného aj v zodpovednom postoji automobilky voči svojmu zákaznikovi, že pustí do predaja len taký motor, ktorý rozumne vybalancovanú charakteristiku s istou solídnou mierou spoľahlivosti a životnosti.

Dá sa to povedať o VW motoroch ??? Vyzerá, že nie a tak v tom prípade porovnávame asi neporovnateľné.....

Nepřihlášený kaštánek

Soudruzi novináři, to fakt.. | 17.6.2015 21:49reagovat
avatar

Soudruzi novináři, to fakt myslíte vážně? Chápu, škodofka je domácí značka, ze všech možných stran podporovaná - ale tohle? To už je fakt okatý - ještě, že má tady spoustu lidí rozum a nevěří /kromě opravdu věrných škodofkářů - hloupých ovcí, který věří každý skrytá reklamě/ těmto Vašim blábolům. P.S. Možná by to chtělo otestovat s lepšími řidiči, než jste Vy - a hlavně nezaujatými.

Nepřihlášený Luboš

Reakce na: Většina idiotů tady v disk.. | 17.6.2015 21:53reagovat
avatar

A nedošlo Ti, že tenhle článek je úplná hovadina, nebo lépe řečeno - Reklama pro škodofku. Naprosto zbytečnej článek.

Nepřihlášený Jarek

Reakce na: Vtipný :-) Tohle hondisti.. | 17.6.2015 21:55reagovat
avatar

Klídek kámo, nesmíš věřit všemu, co pisálkové napíšou - a hlavně co lochtá ouška škodofkářům. Přečti si jiný testy, který určitě budou.

Nepřihlášený Otík

Reakce na: Zbytečné okecávání, prostě.. | 17.6.2015 22:02reagovat
avatar

Ano, a odhalila to tahle parta novinářů, kteří přemýšleli a vymysleli tento super test a vypustili tento skvělý článek - a plno blbů tomu věří. Bravo páni novináři.

Nepřihlášený Ron Jeremy

Když nová, lehká aerodynam.. | 17.6.2015 22:47reagovat
avatar

Když nová, lehká aerodynamicky super optimalizovaná Honda vážící 1385kg dělá 0-100km/h za 5,7s (6,06kg/kw), a když vezmu jako příklad "úplně mimo" pěkných pár let starou limuzínu vážící 1985kg s výkonem 270kW, která dělá 0-100km/h za 5.9s (7,35kg/kw) a 250km/h dosahuje vcelku lehce, vypadá to jako těžké zklamání z Hondy. Na konci rovinky by tak Honda tu velkou tlustou limuzínu předjela zhruba o délku auta. Čekal bych, že lehké auto bude mít minimálně na začátku velkou výhodu, ale ta je zde vcelku nijaká, a ve vyšších rychlostech je to doslova zoufalství. Aerodynamický přítlak se v rychlostech pod 100km/h moc nekoná, takže tam bych příčinu chabého zrychlení 0-100 neviděl... Zvuk motoru je navíc docela nepěkný.

A to mám prosím Hondy kvůli motorům jinak vcelku rád... :-(

Nepřihlášený Štefan

To chce davku odvahy, poro.. | 17.6.2015 22:56reagovat
avatar

To chce davku odvahy, porovnavat lowcostovu skodovku s hondou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To chce davku odvahy, poro.. | 17.6.2015 23:11reagovat
avatar

Ten lowcostový Superb je o dost dražší než CTR, ten je tedy superlowcost?

Nepřihlášený Úsměvný

Lowcost Škodovku? Víš koli.. | 17.6.2015 23:12reagovat
avatar

Lowcost Škodovku? Víš kolik ten Superb s touhle motorizací stojí? Nebudu to hledat, ale bude dražší tak o 350 tisíc.

Tak tohle je už vážně strop.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukas

Kde malo jakoze to TSI vyh.. | 18.6.2015 02:05reagovat
avatar

Kde malo jakoze to TSI vyhodu ? Ved ked sa ide sprint tak sa ide na 400m a nie na 5kilometrov. Honda sice neponuka tu 270km/h a to co sme si mysleli ale 200+ uz je solidne. Ved hovorit len o maximalke je tupost magazinu. Nepaci sa mi tato reklamna recenzia magazinu. A este cena honda ide vo vybave GT za 33500 euro a skoda plna vybava 38775 euro podla skoda konfiguratora.

Nepřihlášený Lol

Zajimavy test. Ceho vlastn.. | 18.6.2015 06:07reagovat
avatar

Zajimavy test. Ceho vlastne? Testeri jsou asi priznivci fast and furious a jedine co je zajima je jizda rovne. Teda jizda lidi co neumi jezdit anjen seslapnout plyn na hodne dlouhe rovince. Kde udelali japonco chybu? Nikde!!! Treba trochu pochopit co vubec typeR znamena a jakou ma filozofii. Vsecky typeR jsou od vyroby staveny tak aby byly rychle na okruhu ne na dalnici.

Nepřihlášený Miro

Reakce na: Lowcost Škodovku? Víš koli.. | 18.6.2015 06:42reagovat
avatar

Posad sa do noveho superbu a pochopis ten lowcost v interiery.

Nepřihlášený H

Reakce na: Lowcost Škodovku? Víš koli.. | 18.6.2015 07:41reagovat
avatar

škodovka sa len hrá na prémiu

Nepřihlášený Alojs

No pekne ale proc oba stro.. | 18.6.2015 08:26reagovat
avatar

No pekne ale proc oba stroje nepostavit na stejne draze vedle sebe?PAk to ma smysl a ne si hrat ze ten ma dva lidi na palube a ten jen jednoho ......

Proste klasicky "sprint" se vsim vsudy a je klid.

Jinak pekne vyrovnane a pro me spis pro Superb priklanejic se ma proste vic mista a bude pohodlnejsi.

Nepřihlášený radebajk

Článek je úplně o hnědým v.. | 18.6.2015 09:08reagovat
avatar

Článek je úplně o hnědým válečku do nám leze ze zadnice ala bulvár....,kladu si otázku, že tohle může někoho napadnout porovnávat, ale pokud má pan redaktor lehce nad 20 rokem života, proč ne. Nicméně, dle reakcí se mu povedlo docílit výsledku. Auto typu hot hatche, člili civicu CRT musí fungovat jako celek, což dle měření na okruhu mezi CRT, Cuprou a Meganem splnil do puntíku. A k té maximálce...jsem laik jako všichni degatující, koukáme občas na formuli 1, víme co uděla s rychlostí změna (snížení) přítlaku, volba pneumatik, že? Na přímce by asi CRT nepotřeboval zadní přítlačné křídlo, které mu zrovna na maximálku nepomáhá. Na druhou stranu, papírových 270km/h je pro seriové provedení s křídlem, abych někoho neomlouval. Závěrem, kluci, páni, redaktoři, takové články už opravnu ne!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PUNISHER

Reakce na: Článek je úplně o hnědým v.. | 18.6.2015 09:22reagovat
avatar

Plně s Vámi souhlasím. Jinak pro všechny nezaujaté fanoušky tady je krásné srovnání mezi LEONEM, MEGANEM a CIVICEM https://youtu.be/KlGCZiFyqVw

Nepřihlášený wc

Proč jste s tím nejeli ste.. | 18.6.2015 10:22reagovat
avatar

Proč jste s tím nejeli stejnou trasu a nehodili sem průběžné časy ze 400m 1000m a 2000m ?

Pak by byl vidět poměrně velký rozdíl.Takhle je to takové vido, no...

Jak už tady někdo psal - Civic je lehčí, odskočí, do 100km/h je rychlejší... Nad 200km/h je prioritní aerodynamika.

U Civicu je evidentně slabší poslední kvalt, mají to zpřevodované moc dorychla asi kvůli spotřeby.

PS: Ani toto PR mě nepřinutí koupit si něco od Wehrmachtu a to i přesto, že Škoda nedělá špatná auta. Jen je jich tady jaksi moc...

Nepřihlášený Juraj

A pak přišli na to, že zas.. | 18.6.2015 10:32reagovat
avatar

A pak přišli na to, že zase jezdí s novinářskou verzí s vyšším výkonem... Michodem, co to je za nesmysl srovnávat Škodu Superb s takovým póvlem, jako je Honda Civic? Každej českej novinář, který postaví škodu vedle neprémiové značky, je naprostý neprofesionál. Fabia snese srovnání pouze BMW 3 a Mercedes C, Octavia s BMW 5, Mercedes E a Audi A6, no a Superb je jasný soupeř pro BMW 7, Mercedes S a Audi A8. Ale jenom dočasně, do čtyř let se to díky úžasnému pokroku Škody posune a Superb po faceliftu bude útočit na pozici Rollsů, Bentleyů a podobných. Kdo tohle neví, tak ať se neztrapňuje svými názory v diskuzi.

Nepřihlášený Lojzik

Porovnání je to hezké, ale.. | 18.6.2015 10:32reagovat
avatar

Porovnání je to hezké, ale je udělané zcela nevěrohodně. Už to tu zaznělo, ale sumarizace je asi takováhle.

1) Měření podle GPS je velmi nepřesné, pokud auto prudce akceleruje. Začátek testu tedy nemá skoro žádnou vypovídací hodnotu.

2) Není to na stejné trati. Rozdíly mohou být sice malé, ale asi nějaké budou.

3) Není to za stejných podmínek. Sice je fajn, že bylo podobné teplo, ale na výkon motoru má vliv především hustota vzduchu. A ta je funkcí teploty a tlaku. Tedy i kdyby teploty byly porovnatelné, stále ještě může být venkovní tlak o poznání rozdílný a může to mít vliv.

Je to prostě několik okolností, které mohou každá mít nějaký vliv. Ve výsledku to pak vede k tomu, že vlastně není vůbec jasné, jak moc jsou ty videa porovnatelná jako výsledek a ani nevíme, jak moc ty konkrétní podmínky výsledky ovlivnily. Pokud nebude korektní měření, má to hodnotu hospodských povídaček. Nakonec ani netřeba přesně měřit, stačí ty auta postavit vedle sebe. Už to tu zaznělo, ale to je opravdu nejsnazší způsob, jak se dobrat jakéhokoli závěru.

Nepřihlášený Igi

Tento test mohol spraviť a.. | 18.6.2015 10:46reagovat
avatar

Tento test mohol spraviť a uverejniť, slušne napísané- ,,motoristický analfabet,,

Nepřihlášený MK

vždyť je to pánové jasné,.. | 18.6.2015 11:02reagovat
avatar

vždyť je to pánové jasné, tento článek byl vyprodukován jen a pouze proto, aby se tady vedla sáhodlouhá diskuze. Autor se na tím zjevně jenom baví... Takových provokativních článků chrlí toto koncernforum celou řadu..

Nepřihlášený ACE

Na jakém vzorku civiců byl.. | 18.6.2015 15:12reagovat
avatar

Na jakém vzorku civiců byl test prováděn? Nebyl to náhodou jeden co jde u novinářů z ruky do ruky a je servanej jak starej burlak a ještě k tomu bídně zajetej, protože první novinář co ho dostal za syrova do spárů mu hned náležitě naložil? Kdyby náhodou ano, tak váš test nemá nic moc vypovídací hodnotu.

Nepřihlášený dave

Ty TSIčka jsou fakt povede.. | 18.6.2015 19:06reagovat
avatar

Ty TSIčka jsou fakt povedené, ale Civic srovnávat se Superbem? Jako jo zajímavé, ale je to z toho akorát tak FLAME a moc smysl to nedává.. Vzít je na okruh nebo okresku tak je hotovo... Schválně bych chtěl vidět rozdíl v Sosnové.

Nepřihlášený Sedmikráska

škodovka sa prevráti v prv.. | 19.6.2015 09:28reagovat
avatar

škodovka sa prevráti v prvej zákrute :D

Nepřihlášený blatník

aneb Superb vs ufo by desi.. | 19.6.2015 15:07reagovat
avatar

aneb Superb vs ufo by design honda

Nepřihlášený Martin

Zdravim, videa pekne, len.. | 19.6.2015 20:02reagovat
avatar

Zdravim, videa pekne, len môj názor na celu problematiku. Honda je takmer okruhový a oreskový špeciál, a neviem kde na okruhu by mali cas vyuzivat maximalku, jedina zakruta a Sup je kilometre pozadu.

Na margo agregátov, myslím že keď to predstavili pred týždňom, tak tie autá sú surové, nezabehnuté. Ale článok super, porovnava neporovnatelne a len z jednej strany, rád by som videl porovnanie na okruhu :D hoci aj s Octaviou RS aby to bolo troška spravodlivejšie. A tam si dovolím povedať, že by bol víťaz jasný, a neviem či by mal zelenú farbu v logu :D

Nepřihlášený

Jako v F1, Honda nejede a.. | 20.6.2015 11:19reagovat
avatar

Jako v F1, Honda nejede a nic nevydrží.

Nepřihlášený Vavris

Mnoho povyku pro nic - CTR.. | 20.6.2015 15:15reagovat
avatar

Mnoho povyku pro nic - CTR je do zařazení 6ky o cca 10-15 km/h průběžně v čase rychlejší. To co při pohledu na tachometry vypadá skoro jako kdyby jela auta stejně bude v reálu znamenat cca 60-90ti metrový náskok Civicu. Jinými slovy CTR zpráská Superb víc než dostatečným způsobem....

Nepřihlášený Ondra S.

Porovnáváním neproovnavate.. | 20.6.2015 23:20reagovat
avatar

Porovnáváním neproovnavatelného ukazují jediné, že honda je klasický točivý atmosférický motor, ten nemůže konkurovat přeplňovaným agregátům jinak, než výrazně vyšším objemem, nebo osazením v o dost lehčím voze.

Bohužel atmosférický motor nemůže mít takový kroutící moment, jako přeplňovaná jednotka i když ho japonci vyladí neuvěřitelným způsobem, zde v Evropě nevídaným,, protože jsou na atmosférické motory mistři.

Teď ještě otázka jaký vliv by na výsledek mělo, kdyby ty motory porovnávali, když už by byly oba pořádně zaběhnuté?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený renda4

Reakce na: Koukam, ze AF jede stylem.. | 21.6.2015 08:31reagovat
avatar

Napsal jsi to trefně , přesně o tom ten článek je , jen zaslepení simply a klevři tomu uvěří

Nepřihlášený Hajzlík

Reakce na: Porovnáváním neproovnavate.. | 21.6.2015 11:36reagovat
avatar

Možná sis toho nevšiml, ale tahle Honda je přeplňovaná a to hodně, má turbo jako kráva a včetně stejné velkého turbolagu.

Nepřihlášený LOL2000

Myslím si, že hodně dělá v.. | 21.6.2015 11:41reagovat
avatar

Myslím si, že hodně dělá ve velké rychlosti přítlak Hondy, díky "křídlu" a možná delší šestka.Ono logicky, nad 200 to není o zrychlení, ale aby to mohlo jet i do jemné zatáčky a drželo to, t.j přítlak.Věřím že je to i tak nastavené.To nic ale neubírá na tom že TSI jsou dobré motory, i když s pošramocenou vydrží a problemy.

Nepřihlášený denis

"Řekneme vám o nich více u.. | 22.6.2015 13:25reagovat
avatar

"Řekneme vám o nich více už tento týden, v testu na Autoforum.cz" už je pondelok a stále nič

Nepřihlášený Zemi

Jsem Hondar jiz nekolik le.. | 25.6.2015 09:06reagovat
avatar

Jsem Hondar jiz nekolik let... Jednu rychlou Hondu mam a rikam ze nove CTR je pro me zklamani.... Nejprve zajedou rekord na Nordschleife, ale auto melo ram... Pak to zrychleni? Jestli to ma 310PS tak nevim kde.... :-( Viz treba Focus RS MK2 305PS... To proste leti...

Nepřihlášený Tech

Tohle je o ničem, chtělo b.. | 26.6.2015 17:42reagovat
avatar

Tohle je o ničem, chtělo by to srovnání side by side. Nicméně i tak to TSI asi jede skvěle.

Nepřihlášený Cuco

Kde dostanem takeho Superb.. | 29.6.2015 13:35reagovat
avatar

Kde dostanem takeho Superba, co po prvej prehliadke nepojde ako mrsina s Euro6 ?

Nepřihlášený

Reakce na: Vůbec bych se nedivil, kdy.. | 24.7.2015 18:29reagovat
avatar

civic do kopce a superb z kopce viz grafy...

Nepřihlášený

Reakce na: Když jsem se naposled díva.. | 21.8.2015 11:48reagovat
avatar

Golf R že celkem nestíhá? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, tak tohle mě rozesmálo víc, než že na CTR nemá ani R8 V10... Golf R udělá 0,100 za 4,9 a když dosáhne 200 km/h, na tachometru Civicu máš 170 km/h, tak nevím, odkud jsis tuhle blbost vycucal ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sedmikráska

Reakce na: Golf R že celkem nestíhá?.. | 21.8.2015 13:28reagovat
avatar

golf je hlavne nudné auto takže na CTR nemá ani náhodou

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: Golf R že celkem nestíhá?.. | 21.8.2015 15:58reagovat
avatar

Já si nic nevycucávám z prstu jako ty ;)

https://www.youtube.com/watch?v=4tgdtVhQzJM

https://www .youtube.com/watch?v=K5dRujiHbpA

O srovnání s civicem nevím, ale jelikož CTR je o fous rychlejší než cupra, tak myslím, že se z toho dá usuzovat. Golf dostal napráskáno i na Ringu dostal přes 15 sekund. Ty předokolky maj trakce dost a výkonovej rozdíl tam je malej nato, aby ze 4kolky plynula na okruhu nějaká výhoda, jen nevýhoda vyšší hmotnosti. V přímý lince má ten golf výhodu, ale hlavně při rozjedu, kdy než se ty předokoly chytěj golf je o 2 délky jinde. Na mokru by byla situace jiná, ale na suchu je pro těch 300 koní čtyřkolka zbytečná, až přijde R 400, to bude jiná. :D

Nepřihlášený David

Reakce na: Hezky zdokumentované! Jsem.. | 8.9.2015 18:49reagovat
avatar

Jo,každý druhý/třetí TSičko je v 60-100.000 km vysypaný... A propo, Civic v tom testu by měl být ještě předprodukční verze s 270ti koňmi...

Nepřihlášený Pavel Stoklasa

Juuuu. To je vtipne :-D Sk.. | 8.9.2015 19:24reagovat
avatar

Juuuu. To je vtipne :-D Skoda jen ze tento test s nejvetsi pravdepodonosti probehl na predvadecim predprodukcnim modelu, ktery ma sotva 270 koni. Stejna specifikace, ktera byla pouzita spolecne i s normalni verzi na predvadeci jizde na Slovakia ringu a i jinde v zahranici. Tam to alespon honda oznamila predem a ofiko. Obecne se o tom vi, ale tak alespon male plus pro skodu. Sice test vypovidajici o nicem ale navadi. Bohuzel tak tento web podava opet "jemne" zkreslene info. Kdo se v tom projel vi, ze momentalne neni lepsiho HH. Doufam ze konurence rovnez pochlapi a hondu rychle predezene a opet nastane sprska kvalitich aut v ramci konkurencich boju. TSI to ale nebude :-)

S pozdravem Pavel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan

Reakce na: Juuuu. To je vtipne :-D Sk.. | 9.9.2015 09:08reagovat
avatar

Vtipne? Bohuzel ne... Ale co cekat od webu, ktery tvrdi ze 1.gen Skoda Octavia je nejspolehlivejsi vuz, co kdy brazdil silnice. Nepochopim jak muzou mistni "testeri" psat clanek o porovani dvou aut, at uz uplne odlisnych, kdyz o nich nemaji uplne informace. Jinak samozrejmne zcela uzitecne porovnani, to bezesporu :-) Cesky sen o kvalitnim aute je opet o neco vlhci... Predesilam ze nejsem fanousek hondy, momentalne ji nevlastnim, ale jen se zajimam o pociny automobilek... Me ale, jako obycejnemu cloveku, toto info neuniklo. A to nepisu clanky na verejne weby, kde se ceka ze budu podavat relevantni informace a ne zkreslene bludy.

Nepřihlášený

Ja tak nejak porad nechapu.. | 9.9.2015 18:04reagovat
avatar

Ja tak nejak porad nechapu vyznam toho testu jako takoveho. Ok porovnavame dve rozlisna auta, proc ne? Kazde s jinym zamerenim, no proc ne? Odprostme se tedy od toho nac ty auta jsou a divejme se na ne jen jako na plechovky. Co ten test tedy vlastne rika? Na co jsme tedy dosli? To mi nejak unika? Prisli jsme na to ze kazdy ma jinak poskladanou prevodovku, jinak posazenou krivku krouticiho momentu, kazdy ma jinou vahu coz zde nastesti zminene je. No ale tak to je snad vsem jansy ne? Takze co je tim vysledkem? Opravdu myslite vazne tuto vetu: Nevíme, jestli Japonci někde udělali chybu a nebo je 2,0 TSI tak povedený motor, že se mu ani Honda nedokáže přiblížit s výkonnějším agregátem v lehčí a menším voze. Ale tak to snad neeee, nikde tady nevidim prave to zprevodovani. Je to jen fyzika boze. Vykon je proste vykon a je jendo z ceho. Jestli z plynu, benzinu, nafty, methanolu, atmosfery nebo turba. Proste to je jendo. Jde hlavne o jeho prubeh, vahu kterou taha a finalni prevod na silnici a toto autor tohoto clanku naprosto ignoruje! Navic rika ze auto ma 310 koni ale to jak uz vime neni to asi uplne realita. Takze znovu, co je tim vysledkem? Opovim si sam, reklama skode, coz je zde evidentni i z jinych clanku. A jen tak dal... Jen at jezdi hodne koncernu a malo tech exotickych aut. Alespon nemusim hledat v zaplave naprosto totoznych aut, to svoje. Dal si budu kupovat Lexuse a Toyoty, Infinity a Nissany, Hondice a Acury, Misaky, Subaru atp. Jen tak dal. Gratulujuji vyvojarum TSIcku za skvele odvedou praci na stroji pro vytahovani penez lidem z kapes :-) Good job,and simply n(cl)ever

Nepřihlášený hcvman

Co k tomuhle srovnání říct.. | 18.9.2015 18:36reagovat
avatar

Co k tomuhle srovnání říct. Civic akceleruje lehce hůř do nějakých 70 kmh, kde na Superb ztrácí díky delším prvním dvěma převodům. Poté akceleruje výrazně rychleji a nad 220 kmh opět poleví. Čím by se to tak dalo vysvětlit. Honda uvádí nejnižší odpor vzduchu, ale ten je měřen při nějaké konkrétní rychlosti, odpor nemusí mít lineární závislost na rychlosti, nezapomeňmě, že s rychlostí se zvyšuje účinnost prvků generujících přítlak a tak je možné, že nad 230 km/h už bude díky velkému generovanému přítlaku aerodynamický odpor horší, než u Superba. Pak tu máme další faktor - pneu, tipuju, že Superb bude mít pneu s rozumným valivým odporem, zatímco Type R bude mít nějaké měkké mrchy typu Bridge Potenza RE0xx, kde je o trochu lepší přilnavost vykoupena značným valivým odporem. Autoři recenze by tedy mohli uvést, jaké pneu obě auta mají. A pak je tu jedna věc - Škodovka odjakživa uměla převodovky, co se týče optimálního zpřevodování. Honda má tradičně problémy navrhnout optimální zpřevodování, jakoby snad vývojáři v Hondě neznali pilové diagramy. To se projevuje hlavně na první 2 rychlosti a poté na 6ku, která je zřejmě příliš dlouhá. A poslední věc, osobně mám za roky strávené za volantem různých Hond takový pocit, že Honda výkonové údaje odjakživa trochu nadsazovala. Nikdy se mi s žádnou Hondou nepovedlo dosáhnout udávané hodnoty zrychlení. Možná by měli na tato měření posadit do auta místo testovacího jezdce někoho normálního.

Nepřihlášený

ahttps://www.google.cz/url.. | 20.10.2015 17:14reagovat
avatar

ahttps://www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http:// m.youtube.com/watch%3Fv%3DKlGCZiFyqVw&ved=0CCYQtwIwA2oVChMIk OCOjavRyAIVin4aCh12LAXJ&usg=AFQjCNHxCgrc9-0lPLZpljuT85j7_j6A AA

Nepřihlášený Washa

Další (a ani ne hezký) PR.. | 30.12.2015 08:16reagovat
avatar

Další (a ani ne hezký) PR článek pro Škodu :) A to jsem zastáncem Škodovek... Prostě toto (ne)srovnání je jen a jen úsměvné :)

Viz třeba:

http://www.autoforum.cz/bleskovky/honda-civic-type-r-se-po stavila-bmw-m3-a-audi-rs3-sanci-mit-nemela-jenze-videa/

Podle stylu článku by se dalo vyvodit, že je Superb lepší i než M3, Audi RS3, Cupra a Megane :) A je úplně jedno v jaké kategorii, prostě bude rychlejší, prostornější, ekonomičtější, levnější a tak dále ;)

Nepřihlášený Jeff

Škoda-haters tu brečí jak.. | 8.1.2016 21:58reagovat
avatar

Škoda-haters tu brečí jak jsou zase někomu "okopávané kotníky" a pilně se snaží vymýšlet proč a jak, ale nikdo a možná ani autoři snad nepřišel na ten pravý důvod proč měření dopadlo, tak jak dopadlo. Sice je tam pečlivý rozbor výškového profilu trati ale o větru ani slovo. Přitom velmi mírný vánek dává cca 20-30 km/hod. Jestliže jednomu fouká do zad a druhému proti dává to už rozdíl 40-60 km!!! A to v rychhlostech nad 200km je sakra rozdil v aerodynamickém odporu! Proto se např. pokusy o rychlostní rekordy musí vždy konat v obou směrech!. Tady prostě jel Superb po větru a Civic proti větru. V to bude "jádro pudla" :-)

Nepřihlášený VANA

Fuj ta skodovka je hnus ve.. | 9.1.2016 16:15reagovat
avatar

Fuj ta skodovka je hnus velebnosty

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše