Takhle vypadá Škoda Fabia s 1 267 000 km. Je na maděru, ale jezdí

 | 124 příspěvků | 8.7.2017 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Tom Novotný

Předně super článek. Už js.. | 8.7.2017 11:58reagovat
avatar

Předně super článek. Už jsem o tom autě četl, i mimo ČR, ale nikdo nepopsal jeho stav, natož aby to pořádně nafotil - z 10 metrů vypadá každý auto jako nový. A pak bych si s tím chtěl sjet, to musí být fakt neopakovatelný. Díky aspoň za přiblížení a hodně zdaru při měření :))

Nepřihlášený Jaruna

Ten volant je nechutnej :o.. | 8.7.2017 12:01reagovat
avatar

Ten volant je nechutnej :o) A vůbec to vypadá jako pěkná pelešárna :o) Ale 1.26 mio km? To je omluva snad pro všechno, auta s 0.3 mio vypadají kolikrát hůř!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

jestli jsou ty servisni za.. | 8.7.2017 12:03reagovat
avatar

jestli jsou ty servisni zaznamy skutecny, tak klobouk dolu. podelalo se toho docela malo, tolik veci co se muzou po*rat muselo ty km vydrzet...

Nepřihlášený

Mega! Ta opískovaná značka.. | 8.7.2017 12:05reagovat
avatar

Mega! Ta opískovaná značka je nej ;) A dobře jsem se pobavil, hezky napsaný!

Nepřihlášený P.K.

Upřímný P.J. nemá konkuren.. | 8.7.2017 12:08reagovat
avatar

Upřímný P.J. nemá konkurenci. Škoda, že nepíše víc.

Nepřihlášený Jakub T.

Slušně ošustěný. Ale kdo b.. | 8.7.2017 12:12reagovat
avatar

Slušně ošustěný. Ale kdo by se co divil, po takových km. Fakt zázrak, že jezdí. Nebyl by od věci rozhovor s někým od prvního majitele (pokud s tím aspoň převážně jezdil jeden člověk), aby řekl, jak to bylo používáno. On není km jako km...

Nepřihlášený Jalapeno

Masakr uz to cislo. A popi.. | 8.7.2017 12:16reagovat
avatar

Masakr uz to cislo. A popis... Pobavil jsem se, lol. Kolik muze mit takovy auto cenu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Nej článek za dlouho! Nesl.. | 8.7.2017 12:20reagovat
avatar

Nej článek za dlouho! Neslyšel jsem nikdy o takto jetým mini. To musí být světový unikát...

Nepřihlášený Malooo

Strašná dálka. To auto něk.. | 8.7.2017 12:27reagovat
avatar

Strašná dálka. To auto někdo musel milovat, i když ho zprvu nenáviděl :-D Cena ujetýho km by se šikla, ale nevím, jestli to někdo za celou tu dobu vůbec evidoval :-D

Nepřihlášený pipo

pokud z toho něco nepadá k.. | 8.7.2017 12:33reagovat
avatar

pokud z toho něco nepadá každých 100 km, tak je to fakt úžasný. nechápu, že milion km ježdění vydrží byť jen šroub co drží blatník. to bych čekal, že se všechno rozloží dřív.

Nepřihlášený Marek Stein

Je to zajímavé z milionu p.. | 8.7.2017 12:37reagovat
avatar

Je to zajímavé z milionu pohledů, ale co mě nejvíce bere jsou dvě plné servisky. Jezdit s takovým vrakem do autorizáku? To už musí být posedlost. Pokud nic jiného, toto je unikum.

Nepřihlášený 666

"Velmi dobře funguje i pře.. | 8.7.2017 12:39reagovat
avatar

"Velmi dobře funguje i převodovka, spojka, nakonec na tomhle autě jako na autě nějak funguje všechno"

Vzhledem k tomu,že hnací řetězec postupně prošel téměř generálkou, tak se tomu nelze divit.

" že první generace Fabie je v rámci nabídky Škody něco, čím byl kdysi model W124 u Mercedesu. Bylo to prý vývojově až přeinvestované auto. "

Jistě, proto žárovky světlometů byly téměř spotřebním materiálem. Stejně díly přední nápravy u naftových motorizací. O průseru s HTP ani nemluvím....prostě klasika VW ojeb...asi si každý přeinvestovaný vývoj představujeme jinak..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Katr

Reakce na: "Velmi dobře funguje i pře.. | 8.7.2017 12:50reagovat
avatar

Hateři najeli :-) Jj, klasika VW ojeb a najelo to víc km než cokoli :-)) Bez servisu to samo nejde, ale na ty km je ho strašně málo. A opravy hnacího ústrojí vesměs nebyly vynucený stavem. Jistě to pomohlo, nikde ale není psáno, že se to muselo stát.

Fabia I má fakt spoustu vychytávek, který už pak dvojka a trojka nedostaly ani zdaleka. Dokonalý to není nikdy, ale nedokážu si představit Fabii III s milionem km, to snad ani nemůže vzniknout...

Nepřihlášený xpert

Reakce na: "Velmi dobře funguje i pře.. | 8.7.2017 12:53reagovat
avatar

no prijde mi smesny kopat do techhle hodnoceni, kdyz se s tim autor vubec nemaze a pise to zjevne od srdce. to uz je vazne nemoc.

mam daleko k fandovi vw, ale pokud tohle auto ujelo tyhle km v rukou firmy co ji jiste zajimaly provozni naklady vic nez co jinyho, tak je jasny, ze to dokaze najet za velmi dobry spolehlivosti. jinak by to davno prodali...

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Masakr uz to cislo. A popi.. | 8.7.2017 12:54reagovat
avatar

pro cloveka na jezdeni neco jako 0. sberatelskou neco jako nekonecno :))

Nepřihlášený Lukš Malý

Reakce na: Masakr uz to cislo. A popi.. | 8.7.2017 13:00reagovat
avatar

Wow, ještě jsem neviděl auto se zárukou mobility dotaženou až k půl milionu km (-:

Nepřihlášený MariáN

Odpůrci Škody a koncernu t.. | 8.7.2017 13:07reagovat
avatar

Odpůrci Škody a koncernu to neocení, ale toto je vážně NĚCO. I když to nemohlo přežít v nějak skvělém stavu, už fakt, že to žije. Teď si vemte, kolik v bazarech stojí fabek první generace za pár šupů s pár set tisíci km. Může je čekat ještě pěkné poježdění :-)

Nepřihlášený 666

"Hateři najeli :-) Jj, kla.. | 8.7.2017 13:31reagovat
avatar

"Hateři najeli :-) Jj, klasika VW ojeb a najelo to víc km než cokoli :-)) "

Chápu, že vám to rozkope bábovičky, ale lze předpokládat, že se stejně poctivým autorizovaným servisem (generálka motoru a převodovky) a stejným stylem provozu by to najelo jakékoliv jiné auto.

Navíc, pokud se člověk podívá na servisní historii, tak to dané kilometry najelo, protože do toho někdo nasypal peníze i když to nemělo ekonomický smysl (třeba výměna převodovky při 900 kkm). Také lze předpokládat, že spotřební materiály jako díly podvozku uveden není.

Nepřihlášený R2

Super clanek, vyborne se c.. | 8.7.2017 14:00reagovat
avatar

Super clanek, vyborne se cetl, jsem rad, ze pan janda po delsi dobe opet neco napsal. Navic se mu do rukou dostalo opravdu vyjimecne auto, aut s milionem kilometru celkove neni mnoho a milionar mezi auty teto tridy je vec temer nevidana.

Z pohledu firmy musi byt celkem zajimave naklady na provozovani tohoto automobilu, cenikova cena noveho byla priblizne 500.000 bez DPH a i kdyz k ni pricteme vsechny opravy, ktere byly v prubehu let nutne, tak se nejspis stale bavime o castce hluboko pod 1 korunou na kilometr. Na druhou stranu Fabii stejne generace jsem nejakou dobu jezdil a urcite nemohu rici, ze by me lakala predstava, ze v ni budu pravidelne absolvovat tisici kilometrove cesty.

Trosku me bavi, jak se obcas z legrace i trosku vazneji u starsich aut rika, ze natankovanim plne zdvojnasobim hodnotu vozu. Co rici na vymenu turbodmychadla u Fabie s milionem na hrbu. :-)

Nepřihlášený

2005 a zhnilé na sračku.Kv.. | 8.7.2017 14:01reagovat
avatar

2005 a zhnilé na sračku.Kvalita made in Germany.Bože to sou dreky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

S tými motormi to možem po.. | 8.7.2017 14:09reagovat
avatar

S tými motormi to možem potvrdiť na vlastnej skúsenosti.

Mali sme Passat B5 Variant s motorom 1.9 TDI. Dlhé roky slúžil perfektne a vlastne stále slúži partnerkinej sestre.

Vymenili sme ho za Golf VII Variant s motorom 1.4 TSI. Golf je ľahší, papierove má výkonnejší motor. Beriem papierové údaje s rezervou, ale počítal som s tým, že dynamiku a ťah bude mať aspoň na takej úrovni ako mal starý Passat.

No, nemá. Turbo nasadzuje s oneskorením, takže ten pocit okamžitého záberu a kontroly nad výkonom sa nedostavuje, a už len nostalgicky spomínam ako starý Passat v pohode vykryl dvojkou posúvanie v pomalých kolónach.

Proste to nie je ono. Dobre už bolo. :-/

Nepřihlášený Ani seneptej

To je ale blbost. Věřím to.. | 8.7.2017 14:19reagovat
avatar

To je ale blbost. Věřím tomu všemu co je tam psáno, ale je to nic neříkající, o ničem nevypovídající rarita. Je to jako by se vzal jeden člověk ze země X a udržovali jej při životě do 115 let a pak se řeklo, že tohle je v té zemi možné. :-) Realita je taková že se 99% Fabek rozsype do 300 000 a to jsem ještě hooodně životnosti přidal. Kdyby tohle byla realita tak obyvatelé Mladé Boleslavi žerou trávu :-) Tohle je bublina nafouklá jak silikonové osmičky pipiny která je vydávaná za normální ženskou :D

Nepřihlášený Smells

Tak šup s ní do Áček, tam.. | 8.7.2017 14:27reagovat
avatar

Tak šup s ní do Áček, tam jí naleští gumy a kastly, díry v prazích vyplní montážkou a tacho o mega stáhnou a pak se ziskem prodají.

Nepřihlášený Petr Dočkal

Mám Fabii 2004, mám najeto.. | 8.7.2017 14:33reagovat
avatar

Mám Fabii 2004, mám najeto skoro 250000. Volant mám v horším stavu a pedál je na stejné úrovni. Prahy rezavé takhle nemám, ale nechce se mi věřit že to má 1 mil km navíc než ta moje. Za rok jde moje auto do šrotu, neb ekonomicky se to nevyplatí.

Nechápu že tohohle auta někdo tolik zbytečně investoval. Budto to je reklama Škodovky nebo to živil nějaký maniak!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Novotny

Kdyby to měl děda a ročně.. | 8.7.2017 14:40reagovat
avatar

Kdyby to měl děda a ročně najezdil 100 tis km na chatu přes republiku cpal by peníze do servisních oprav v autorizaku tak článku uvěřím.

Ale pro firmu je takové levné auto s najetymi 300 tis těžce nerentabilni. Za cenu těch servisek a výměn části auta by měli minimálně dvě nová.

Druhá možnost je ze to auto řídil majitel firmy,měl ho rad a byl to masochista.

Nepřihlášený Gašpo

Dočkal+Novotný: To by chc.. | 8.7.2017 14:51reagovat
avatar

Dočkal+Novotný:

To by chcelo si ten článok poriadne prečítať. Mimochodom na inom webe bol o tomto aute seriál i s videom a pochopiteľné to bolo veľmi dobre, pretože všetky opravy boli logicky vysvetlené. Proste doprovodné vozidlo napr. pre ťažké náklady a pod. Ak sa pred nejakou výraznou zakázkou objaví závada, dá sa do servisu a nerieši sa rentabilita. Potrebujú funkčné auto na danú dobu. Ten volant mohol mať nejaký poťah, preto je zachovalejší.

Nepřihlášený tumeck

Jestli tomuhle říkáte auto.. | 8.7.2017 15:00reagovat
avatar

Jestli tomuhle říkáte auto na maděru tak se běžte podívat do některých autobazarů co tam prodávají za šrot :)

Nepřihlášený Řidič

Z textu vyplývá a je i uve.. | 8.7.2017 15:02reagovat
avatar

Z textu vyplývá a je i uvedeno, že pan autor uznává jen voňavky. Potom se diví že přitom nájezdu něco vrže či je prasklé, ale slouží. Pane slezte na zem mezi běžné lidi a vozy.

Nepřihlášený petr

za aaa vtipne napsano za.. | 8.7.2017 15:05reagovat
avatar

za aaa vtipne napsano

za bee pan autor ma pokrivene vnimani, neb auta meni po sto/dveste tisicich

za cee netusim, v jake koncernove 1,6tdi pak sedel...pokud to nebyla fabia/ibiza/polo, pak to byla tezsi auta s vetsim aerodynamickym odporem a - hlavne! - tezsim prevodem

za dee i s novymi koncernovymi 1,6tdi lze jezdit nejenom pod 6, s lehkou nohou i pod 5...a kdyz uz preladite do modu "brzda provozu", tak i pod 4. zkousel jsem byvaleho sluzebniho sedmickovyho golfa variant s timto motorem a dsg7 a najel pres 1300 km na nadrz, mam fotku (pro stouraly, tankovani vymazava najete km na nadrz)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro68

Reakce na: Ten volant je nechutnej :o.. | 8.7.2017 15:24reagovat
avatar

a to mu na brzde namerali vykon vyse 90kW a 320Nm krutak. Znamena to, ze to auto bolo cipnute a zrejme dost dlho. Este len to, ze preslo emisnou bez problemov. Klobuk dole.

Doma mame Fabiu Kombi I z posledneho mesiaca vyroby. Mal som aj Octaviu I FL TDI 81kW. To bol tiez nezmar. Motor tahal a tahal a bol tichsi ako neskor co som mal Octaviu 1.9TDI PD - vlastne motor z tej spominanej Fabie. Ja som ho mal cipnuty na viac ako 110kW a cca 340Nm krutak a bez problemov prezila cipnutych skoro 150.000km. Teraz ma snad uz 300.000km a ta prva okolo 400.000 a stale v pohode.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MikeDC

Skoda koupila tenhle pelec.. | 8.7.2017 15:25reagovat
avatar

Skoda koupila tenhle pelech,a uz 2 mesice ho cpe vsude.At machrujou s tima motorama,ktery prodavaji nyni..Staci si vyhledat poruchovost motoru ve svete.

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: za aaa vtipne napsano za.. | 8.7.2017 15:26reagovat
avatar

petr: Nepochopil ste článok. Porovnanie s novším 1.5 TDI nie je o spotrebe, ale o dynamike. Autor len upozorňuje že starý motor má omnoho lepšiu dynamiku, pričom spotreba nie je vyššia. A toto z vlastnej skúsenosti potvrdzujem. 1.9 TDI bez filtru pevných častíc bol "pan motor" so skvelým záberom a dynamikou. Bola radosť dupnúť na plyn. Nové kusy sú asi "ekologicky prijateľnejšie", ale za cenu ako píše autor "mdlý, dynamicky naprosto nezajímavý". Bohužiaľ je to tak a podpisujem to.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: petr: Nepochopil ste článo.. | 8.7.2017 15:28reagovat
avatar

Opravujem preklep "1.6 TDI".

Nepřihlášený Andre

Když vemu v potaz celkovou.. | 8.7.2017 15:30reagovat
avatar

Když vemu v potaz celkovou častku za auto, naftu a servis, tak kupní cena tohohle auta nehraje skoro žádnou roli, ty kilometry by šly najezdit v něčem pohodlnějším.

Nedavno jsem jel přez 300km fabkou a už jsem to nemohl usedět, obdivuji ty řidiče co se na tom střidali v takhle nepohodlném autě, ti museli chodit po čtyřech.

Nepřihlášený 666

"Autor len upozorňuje že s.. | 8.7.2017 15:31reagovat
avatar

"Autor len upozorňuje že starý motor má omnoho lepšiu dynamiku, pričom spotreba nie je vyššia. A toto z vlastnej skúsenosti potvrdzujem."

Tak při porovnání motoru staršího čiplého na 90 kW a nového 77 kW je opravdu velkým překvapením, že ten první jede lépe...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pett

.......do roku 2005 se aut.. | 8.7.2017 15:32reagovat
avatar

.......do roku 2005 se auta dělala aby jezdila a vydržela a pak to skočilo to takzvané jakosti Makro spotřebovat ,odepsat z daní a zahodit ..... zkrátka je dnes auto spotřební zboží a bohužel to platí pro všechny automobilky :-(.

Nepřihlášený

1. Jen 11-12 let starý aut.. | 8.7.2017 15:42reagovat
avatar

1. Jen 11-12 let starý auto a takhle shnilé prahy a

spodek.

2. Majitel byl zřejmě debil. Utrácet prachy za autorizák

ano, nastříkat spodek ne?

3. Majitel nejen že byl debil, ale taky pěkný gauner.

Stačí si dát firmu do vyhledávače.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: "Autor len upozorňuje že s.. | 8.7.2017 15:47reagovat
avatar

To "čipnutie" ste si tu vycucali z prstu. Motor čipnutý nebol, bol mu proste nameraný vyšší výkon.

A ja napríklad možem porovnať z vlastnej skúsenosti starý 1.9 TDI 85 kW versus nový 1.4 TSI 92 kW. Kam sa ten nový "turbobenzín" na ten starý naftochrcheľ hrabe. Nesiaha mu ani po kolená. Hlavne, že ekoidioti sú spokojní.

Nepřihlášený Jogurt

Někteří by tu potřebovali.. | 8.7.2017 15:49reagovat
avatar

Někteří by tu potřebovali slabikář, takové pravopisné chyby to jsem neviděl...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený zdenek

Evidentně jsou tu samí odb.. | 8.7.2017 15:50reagovat
avatar

Evidentně jsou tu samí odborníci, já měl fabii HTP kombi 47kw rok 2006, na plyn 1čkové řady a prodával jsem ji s 390tis, s původním motorem převodovkou apod. zásah nebyl žádný až v 380tis jsem měnil uložení stabilizátoru atd, tahal jsem za tím občas vlek a v něm i někdy tunu. Auto naprosto super, jezdilo za par kaček a kdybych nepotřeboval větší mám ji doteď.

Jinak k této fabii, to že má zhnilý práh je z toho důvodu že to někdo blbě zvedl a provalil podlahu, někde na někakém foru se k ní vyjadřoval člověk co s ní jezdil, jinak jeho šéf měl octuli tuším 2kovou řadu taky s mega najetými. Co se toho týče se servisem se toho dožije skoro každé auto. Na jednom foru byl člověk co měl na 1,6MPI 2kové octě najeto 700tis, a že by to byl nějakej vrak to nebyl. Samozřejmě km jsou znát, ale jestli to má pra-e a za 180tis to dojezdí a nebo to má 400 a vypadá na 100, to už je jen o chování, myslím, že toto konkrétní auto vypadá na ty km velice hezky. Protože mám škodovku potažmo VW koncern, tak mě tyto km nepřekvapují je to jen o péči, ale rád bych vyděl někdy auto Renault nebo citroen, případně kia, hyundai apod, aby najeli třeba jen polvinu třeba těch 600-700tis a v jakým budou stavu. A že tady někdo pluje na auto s nájezdem 10kusů jeho aut, mě přijde jednostranné.

Myslím, že auto které skoro "celé" funguje po těch km zaslouží jen chválu, a ne kritiku s tím, že je ošoupanější než nové a že je to pelech a podobné nesmysly.

Jednou se mi dostala do ruk Audi A6 rok 2006 3,2FSI V6 s najetými 760tis km, a nevypadala rozhodně lépe jak tato fábia, prostě ty auta pracujou a nejsou jen na občasné leštění, nebo vyjetí čí konektivitu s telefonem a podobné nesmysly co se dneska protěžují. Opravdu jsem zvědavý třeba na 1.0TSI až bude mít najeto třeba 300-400tis jaké budou mít mouchy, a rozhodně bych se toho nebál.

Nepřihlášený Mr.Wonder

Je to naprostý nesmysl !!!.. | 8.7.2017 15:52reagovat
avatar

Je to naprostý nesmysl !!!!!!!!!!!!!!!!

Stačí se podívat na stav kilometrů od 8/2014--10/2014.

Údajně za dva měsíce ujeto cca 116000 Km!!!!!!!!!!!!!!

Když si to vydělíte počtem prac. dní (42), vychází to, že to auto najelo denně cca 2762 Km.!!!!!!!!!!

Kdo nevěří ať se podívá na tento odkaz: http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/takhle-vypada-skoda-fabi a-s-1-267-000-km-je-na-maderu-ale-jezdi/obrazek/176

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirka

mam jeepa 507 tis km. Moto.. | 8.7.2017 16:01reagovat
avatar

mam jeepa 507 tis km. Motor ok. 3.1 diesel. Ted to půjde na servis kvůli netesnici stare hadicky a různá tesneni a frčíme dal.

Nepřihlášený

Když jsme u toho, docela b.. | 8.7.2017 16:07reagovat
avatar

Když jsme u toho, docela by mě zajímalo, jaký je skutečný nájezd některých bazarovek u nás.

Auto s dejme tomu 350.000 najeto stočí turek v rajchu na 200.000 km. Náš bazarník pokračuje na 130.000 km, to je takový univerzální stav, který má najeto většina bazarovek. Hejl to koupí. najede třeba 150.000km a foukne to na protiúčet.

Bazar to stočí na 180.000 a pošle dál do světa. Vy jste koupil libovku ze 180.000, hezky to jede a zatim to má ve skutečnosti půl mega.....

...... no, když se k tomu všichni chovají jako lidi, proč by to dál nejezdilo?

I když znám blba, co zlikviduje auto za najetejch padesát tisíc.

Nepřihlášený 666

"To "čipnutie" ste si tu v.. | 8.7.2017 16:11reagovat
avatar

"To "čipnutie" ste si tu vycucali z prstu"

Vaculík to potvrzuje...

https://vtm.zive.cz/bleskovky/v-jakem-stavu- je-skoda-fabia-ktera-najela-milion-a-ctvrt-kilometru/sc-871- a-188352/default.aspx

"Protože mám škodovku potažmo VW koncern, tak mě tyto km nepřekvapují je to jen o péči, ale rád bych vyděl někdy auto Renault nebo citroen, případně kia, hyundai apod, aby najeli třeba jen polvinu třeba těch 600-700tis a v jakým budou stavu"

Pokud tomu taky uděláte generálku motoru a vyměníte převodovku, měníte díly podvozku, tak to najedou naprosto stejně. Položme si otázko, kdo normální by to v autě z B segmentu, které je určené jako druhé do rodiny nebo pro mladou dvojici chtěl najet mega a čtvrt?

Nepřihlášený Mr.Wonder

Reakce na: Je to naprostý nesmysl !!!.. | 8.7.2017 16:25reagovat
avatar

Ještě dodatek k mému příspěvku.......

http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/s6/S koda_Fabia_1_267_000_km_161_800_600.jpg

stav kilometrů od 8/2014--10/2014......cca 116000 Km!!!!!!!!!!!!!!, což je naprostý nesmysl!!!!!

Nepřihlášený R2

Reakce na: Ještě dodatek k mému přísp.. | 8.7.2017 16:41reagovat
avatar

A to jste jeste nevidel vypis stavu tachometru moho auta z STK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-D

Nepřihlášený Mr.Wonder

Reakce na: Je to naprostý nesmysl !!!.. | 8.7.2017 16:50reagovat
avatar

Nevím proč,ale nejde zobrazit odkazy které jsem tu uvedl.......je to úplně poslední obrázek - "Kompletní servisní historie včetně mimořádných oprav".

Tam se podívejte na stav kilometrů od 8/2014--10/2014.

Je uvedeno 1.082.012 Km--1.198.100 KM...což je cca 116000 Km za dva měsíce!!!!!!!!!!!!!! Kdo má všech "Pět po hromadě", musí uznat, že je to naprostý nesmysl.!!!!!!!!!!,aby auto denně ujelo cca 2762 Km...42 prac. dní!!!!!!!

....to ta vrtačka napojená na tachometr musela běžet nepřetržitě nejméně týden......

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MARIO

......jsi čurák a čurákem.. | 8.7.2017 16:53reagovat
avatar

......jsi čurák a čurákem zustaneš...kreténe....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Veteranista

A dožije se tolika km sous.. | 8.7.2017 17:16reagovat
avatar

A dožije se tolika km soused od Hundaje?????

Nepřihlášený Jak

Reakce na: 1. Jen 11-12 let starý aut.. | 8.7.2017 17:19reagovat
avatar

To tvoje leštěnka pod prostěradlem, kterou vozíš jen v neděli starou do superhyperkrámu nikdy neshnije

Nepřihlášený

Reakce na: ......jsi čurák a čurákem.. | 8.7.2017 17:27reagovat
avatar

A sakra, bílá kšiltovka a golf ftédéíčku, co?

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: "Velmi dobře funguje i pře.. | 8.7.2017 17:57reagovat
avatar

A co su ziarovky ak nie spotrebny material?

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: 2005 a zhnilé na sračku.Kv.. | 8.7.2017 18:00reagovat
avatar

1 300 000 km a auto sa este nerozpadlo. Toto je kvalita made in Germany. ;)

Len tak mimochodom... Nie je nic vynimocne najst desatrocne Mazdy, ktore su priblizne rovnako prehnite ako toto... A to im na tachometri malokedy svieti viac ako 250 tkm...

Nepřihlášený Evzen

Já tedy nevím, mnoho z vás.. | 8.7.2017 18:06reagovat
avatar

Já tedy nevím, mnoho z vás píše o tom, že to je nerentabilní servisovat staré auto, ale provozní náklady jsou snad s každým autem...

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Někteří by tu potřebovali.. | 8.7.2017 18:08reagovat
avatar

Doplnte si ciarku medzi "chyby" a "to". :)

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Nevím proč,ale nejde zobra.. | 8.7.2017 18:13reagovat
avatar

...a to som pred hodinou dopisal oslavnu odu na svoju ciernu Fabiu 1.9 TDI-PD... :)

Nepřihlášený Paseka

Reakce na: Je to naprostý nesmysl !!!.. | 8.7.2017 19:52reagovat
avatar

Souhlasím. Mě se ty kiláky taky nějak nezdají reálný....

Nepřihlášený Jirka

Na tolik Km nevypadá zase.. | 8.7.2017 20:50reagovat
avatar

Na tolik Km nevypadá zase tak hrozně. Přál bych Vám vidět stav služebních policejních octavií po 5 letech provozu. Ta fabia je proti nim výstavní kousek.

Nepřihlášený Jenda

Reakce na: a to mu na brzde namerali.. | 8.7.2017 21:03reagovat
avatar

čipnutý to není, měl jsem némlich stejné auto na brzdě a mělo 96 kW

Nepřihlášený Chorche

Reakce na: a to mu na brzde namerali.. | 8.7.2017 21:32reagovat
avatar

až nad tim nechaj poonanovat všechny novináře mohli by to poslat proti zdi aby se vidělo jak to obstojí v crash testu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: až nad tim nechaj poonanov.. | 8.7.2017 22:34reagovat
avatar

Tak zrovna testovaly VW Beetle, obstál na 50 %

Nepřihlášený petr

Reakce na: petr: Nepochopil ste článo.. | 8.7.2017 22:51reagovat
avatar

tak znovu:

motory 1,6tdi jsou jinak zpřevodovány - "na dlouho", oproti 1,9tdi.

kromě akustického pohodlí se jednalo o delší servisní intervaly a nižší spotřebu dle homologačních měření

navíc:

1,6tdi jsou, dle měření na brzdě, cca stejně silné jako 1,9tdi (ve fabii bez mezichladiče...v octaviích a dalších autech s mezichladičem byly silnější).

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: 1. Jen 11-12 let starý aut.. | 8.7.2017 22:53reagovat
avatar

To auto mělo dávno projít vysokou pecí. Je nezpůsobilé k provozu na silnicích. Nosné části - prahy totál v háji. A to nemá ani 12 let.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JM

Nevšiml jsem se jestli byl.. | 8.7.2017 23:23reagovat
avatar

Nevšiml jsem se jestli byly někdy měněny všechny pružiny pérování. Mají se měnit u všech aut každých cca 80 - 120 tisíc km. A jestli nebyly měněny, pak je někde chyba.

Nepřihlášený pepa

Spoustu lidí se tu pohoršu.. | 8.7.2017 23:30reagovat
avatar

Spoustu lidí se tu pohoršuje nad tím, že vydržovat "ojeté" auto je ekonomicky neúnosné, ale s kýmkoliv se vsadím, že celkové náklady na tohle auto včetně servisu na 1,25M km jsou podstatně nižší, než kupovat každé tři roky nové a to pak prodávat s 300t na hrbu :-)

Nepřihlášený Libor

Docela mě článek potěšil,.. | 8.7.2017 23:32reagovat
avatar

Docela mě článek potěšil, protože jsem s tímto vozem těch 1,2 mega najel osobně. Jde o služební vůz, který byl na cestách denně a každý den přibývalo cca 1000 km. Starali se mi o něj v jednom brněnském servisu a jak je vidět, docela dobře. Co se motoru týče, tak vše opravdu původní - teda až na jeden vstřik (ten klekl v cca 930 tis km) a 2x turba, které bylo měněno v 350 a 850 tis. Motor je samozřejmě čiplý (cca ve 250 tis km). S motorem nikdy žádný problém nebyl, jen od cca 800 tis si bral docela dost oleje. V poslední fázi provozu až 1l/2500 km. Nafty si bral i při neustálé svižné jízdě okolo 6l.

Vozidlo jezdilo od r.2004 do června 2015, kdy klekly ojniční ložiska. Na vozidle, mimo běžnou údržbu byla 3x měněna spojka, několikrát žhavky, 1x těsnění pod hlavou, 1x jeden vstřik a ty turba. Toto auto trpělo na nápravy - mockrát čepy a tlumiče, 1x rameno. Jinak neštěstí byly xenony! Když pominu, že mě neustále zastavovali policajti s tím, že se xenony na fabie nemontují, že je to tuning. Dost těžko se jim to dokazovalo bez velkého TP. Jinak ty xenony neštěstí obecně. Neustále měnění výbojek (1x za 4 měsíce), ale některé kusy vydržely i déle. Nezřídka se stávalo, že zapálila pouze jedna strana a přesto na displeji palubovky bylo OK.

Jinak autíčko posloužilo dobře, mělo dost dobrý jízdní vlastnosti ..... a když kleklo, dostal jsem Oktávku po šéfovi, která v té době měla na tachecu necelý mega.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JM

Reakce na: Nevím proč,ale nejde zobra.. | 8.7.2017 23:38reagovat
avatar

To auto má najeto, podle toho jak vypadá, max. 300 tisíc km. Zbytek je nesmysl, někdo si udělal srandičku a přetočil to nahoru, domluvil se se servisem a bylo to, a všichni mu to žerou... :-)) Když vidím, v jakém šíleném stavu jsou v naší firmě firemní Fábie, které nemají ani 200 tisíc km a jsou na odpis, tak tohle je jasný podvrh. Kdejaký ňouma to dokáže zfalšovat u jakéhokoli auta, a natočí mu klidně 5 milionů km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Docela mě článek potěšil,.. | 8.7.2017 23:59reagovat
avatar

Dost dobré jízdní vlastnosti oproti čemu? Kancelářskému křeslu? Trakařu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: To auto mělo dávno projít.. | 9.7.2017 00:06reagovat
avatar

Preco by nebolo prisposobene? Ja si myslim, ze je cisto len soferova vec, ci sa v takom aute zabije alebo nie!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: To auto má najeto, podle t.. | 9.7.2017 00:10reagovat
avatar

Lenze nie kazdy sa k autu chova ako prasa. Kebyze chcem, mozem nas firemny Superb stocit z 870 na 200 000 a nikoho nebudem musiet presviedcat o pravosti. ;) (samozrejme, som cestny clovek a nespravim to)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Dost dobré jízdní vlastnos.. | 9.7.2017 00:13reagovat
avatar

Fabiu 1.9 TDI-PD vlastnim a to auto ma skutocne dobre jazdne vlastnosti. Reakcia na plyn je bleskova a ziadne sucasne auto z daneho segmentu (okrem ostrych verzii, samozrejme) sa jej, co sa tyka odozvy, nedokaze vyrovnat. (Zivi ma dovoz aut, viem, o com hovorim.)

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Preco by nebolo prisposobe.. | 9.7.2017 00:24reagovat
avatar

Není to jen řidičovo věc, jestli se v tom zabije jen on. Jak už to bývá, on díky tomu, že STK nefunguje jak má, zabije někoho jiného. A to by mělo být trestné.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin Antonín

Měl jsem Fabii1,2HTP skoro.. | 9.7.2017 00:34reagovat
avatar

Měl jsem Fabii1,2HTP skoro osm let a po 14ti jsme ji prodali. Byla na 300 tisicich po výbrusu motoru v LPG. Ještě si v ní nový majitel pojezdí, ale i přes to budoucím majitelům nedoporučuji tento model starší 14ti let s nájezdem nad 300 tis km. Jinak s tímto motorem v naftě se nájezdu okolo 1mil km nedivím a proto je nutné "nafťáky" zakázat protože "smrděj"...

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Lenze nie kazdy sa k autu.. | 9.7.2017 00:37reagovat
avatar

Můžeš se k autu chovat jak chceš dobře, nic platné. Například, v naší firmě máme Fabie, které mají ve 150 tisících km rozpadlé volanty na cucky, skoro z nich koukají železná jádra. To určitě není zanedbanou údržbou nebo chováním se jako prase, ale trestuhodné ojeb.ní zákazníka špatnou kvalitou výrobku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Není to jen řidičovo věc,.. | 9.7.2017 00:48reagovat
avatar

A koho zabije tym, ze je jeho auto zhnite na prach? Borca v X5-ke, ktory do neho narazi? Stlp? Betonove bariery? Nemyslim si. Tym, ze jazdi v zhnitom aute ohrozuje cisto len a len seba + posadku. Posadka ma ale pravo slobodnej volby - moze si vybrat, ci si do toho auta sadne alebo nie. Pokial si vyberie "ano, sadnem do neho", je to ich slobodne rozhodnutie a nevidim dovod, preco by za to mal pykat vodic/majitel auta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Můžeš se k autu chovat jak.. | 9.7.2017 00:55reagovat
avatar

Nemozem s tym celkom suhlasit. Je sice pravda, ze pri niektorych autach je to totalne jedno, no vacsinou je velmi badat na stave vozidla, ci s nim jazdil setrny stary dedko, ktory pred nim 30 rokov vlastnil staru MB-cku, ktoru oplakal alebo ci s nim jazdi nervozny manazer, ktory ho den co den zenie 150-kou po okreskach a 200-vkou po dialniciach.

Moja vyssie zmienovana Fabia ma najazdenych cez 210 tkm a volant je stale vo velmi dobrom stave. Je sice uz trosku vylesteny, ale stale nie je olupany a uz vonkoncom z neho netrci zelezne jadro.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: A koho zabije tym, ze je j.. | 9.7.2017 07:56reagovat
avatar

Ty mě dojímáš, to nemyslíš vážně, že ne? To shnilé auto se mu může za jízdy doslova rozpadnout (jízdou po špatné silnici, prudkým zabrzděním, atd.), protože nosné části mu zkrátka prasknou, přitom se může stát cokoli, upadne mu kolo, vypadne motor, atd.. Přitom může vjet do protisměru, kde zabije X lidí, nejen sebe. Od čeho se asi dělají kontroly STK, aby je někdo falšoval? Asi ne, že ano. V první řadě bych potrestal STK, potom majitele za veřejné ohrožení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Nemozem s tym celkom suhla.. | 9.7.2017 08:02reagovat
avatar

Mluvím o obyčejných volantech ve Fabiích, které jsou bez potahu a jsou vyrobené z nějaké pěnoplastové gumy. Ty se doslova rozpadají.

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Ty mě dojímáš, to nemyslíš.. | 9.7.2017 08:30reagovat
avatar

Navíc, posádka nastupující do takto shnilého auta nemusí mít ani tušení, že má nosné části skoro rozpadlé. Ty na první pohled nejsou většinou vidět. A už vidím, jak řidič takového střepu před nastoupením každého spolujezdce upozorňuje na to, že je může za jízdy čekat havárie v podobě např. upadnutí nápravy při prudkém zabrzdění za stojícím náklaďákem a uražení hlav celé posádky o jeho korbu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený time30

Reakce na: 2005 a zhnilé na sračku.Kv.. | 9.7.2017 09:03reagovat
avatar

No ono to není jen o kvalitě Germany,podivejte se na jine značky,Citroen co má kamarád taktéž po 12letech shnilý,Renault také žádná sláva,Hyundai a Kia atd to bude vše to samý.Musí ze vzít v potaz to,jakým podmínkám to auto musí odolávat,ne jen to že to najelo tolik km.

Nepřihlášený Fanda

ta díra vedle prahu je nás.. | 9.7.2017 10:20reagovat
avatar

ta díra vedle prahu je následek nevhodně umístěného zvedáku vozu v pneuservisu.Celé auto,včetně měření výkonu,měření emisí a ostatní je velmi pěkně popsané ve Světě Motorů.Jen pro zajímavost auto jen těsně prošlo emisema.

Nepřihlášený 666

Reakce na: Docela mě článek potěšil,.. | 9.7.2017 11:05reagovat
avatar

"Co se motoru týče, tak vše opravdu původní "

Všechno původní...až na turbo, vstřiky, hlavu, klikovku, ložiska, vyměněnou převodovku.

Ale jinak děkuji za doplnění servisní historie. Jasně to ukazuje, že při takto poctivém servisu by se toho dožilo jakékoliv jinébo auto.

Nepřihlášený Valdert

Pořád se bavíme o skvělém.. | 9.7.2017 11:30reagovat
avatar

Pořád se bavíme o skvělém TDi. Ale ukáže někdo 1,2HTP s najetým více než 500000 km bez vážných oprav? Takový asi Škoda neodkoupí a ještě dnes se za motor musí stydět.

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Ty mě dojímáš, to nemyslíš.. | 9.7.2017 12:00reagovat
avatar

Ukaz mi nejaky pripad z ceskych alebo slovenskych ciest, kde sa stare zhnite auto rozpadlo za jazdy a zapricinilo by tym nehodu. Stat sa to teoreticky moze, no o takom pripade neviem. Soferoval som uz nejedno zhnite auto, zijem v malom meste, tam su take auta uplne bezne. Moj jazdny styl je dost svojsky (v preklade - jazdievam rychlo) a s tymito autami som jazdil rovnako ako so svojimi, o ktore sa poctivo staram. Zijem. Nikdy som nesposobil ziadnu dopravnu nehodu a nepoznam ziadneho cloveka, ktoremu by sa takyto vrak za jazdy rozpadol. Koleso ti moze vypadnut aj na aute, ktore nie je prehnite na kasu...

Len tak mimochodom - v mojom prvom aute, ktore bolo totalne (a ked hovorim totalne, mam na mysli totalne) zhnite som havaroval (nie mojou vinou). Zijem. Stastie? Nemyslim si.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Navíc, posádka nastupující.. | 9.7.2017 12:14reagovat
avatar

Pobavil si ma tou poslednou vetou. :)))

Prax byva zase trosku ina ako teoria. Ano, nemusi to teoreticky byt vidiet, no 99% aut, ktore maju zhnite nosne casti, su v stave, cez ktory musi byt pozorovatelovi jasne, ze toto auto asi v poriadku nebude. Ked ma nejake auto strukturu laku, pripominajucu omietku, totalne zakalene svetla, diery v blatnikoch, roztrhane sedacky a rozpadavajuce sa plastove casti, asi len blbec by si myslel, ze toto auto bude pri nehode bezpecne a ochrani ho. To nehovoriac o tom, ze podaktore auta na nasich cestach vyzeraju ako rekvizity k postapokalyptickemu filmu. Ak niekomu nedopne, ze patfarebne auto, na ktorom sa nachadza viac gitu ako fo farbylakoch bude pri zrazke nebezpecne, tak mam velmi vazne obavy o jeho inteligenciu a zdravy usudok. Pokial si do takeho auta sadne, znamena to, ze mu takyto stav nevadi - jeho rozhodnutie, nema za to co pykat sofer.

P.S. som zvedavy, ako chces dokazat, ze pred rokom a pol, ked to auto absolvovalo technicku, bolo totalne zhnite. Nemam na mysli to patfarebne, mam na mysli to prve. Kamery na staniciach totizto nesnimaju vo Full HD rozliseni...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Pobavil si ma tou posledno.. | 9.7.2017 14:07reagovat
avatar

Pitomců, kterým je jedno jestli se dožijí dalšího dne mezi námi žije. To ale neznamená, že je budeme ignorovat a sebe i je zbytečně vystavovat smrtelnému nebezpečí.

Jestli někdo nemá na to, aby si koupil nové nebo novější auto, které je v pořádku, tak ať raději jezdí hromadnou dopravou. Každý taky nemá na to, aby si ke své osobní dopravě koupil třeba letadlo a nikoho to nezajímá.

Mimochodem, za rok a půl auto neshnije na prach to lze v pohodě dokázat. Navíc se vždycky při technické kontrole bere zřetel na to, že auto se bude další dva roky používat, tudíž se s tím už dopředu počítá a posuzuje stav před uplynutím následujícího dvouletého termínu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Ukaz mi nejaky pripad z ce.. | 9.7.2017 14:07reagovat
avatar

Zkrátka jsi měl z prd.le kliku, velké štěstí. Nic víc.

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Pitomců, kterým je jedno j.. | 9.7.2017 14:27reagovat
avatar

Tym, ze jazdia v zhnitom vraku vystavuju nebezpecenstvu len seba a posadku. Na SK/v CZ neexistuje ziaden pripad, kedy sa zhnite auto rozpadlo a zabilo niekoho ineho okrem posadky. (Samozrejme, okrem pripadov, ked to nejaky opity blbec na zhnitom aute napalil do niekoho ineho.) Za svojim si stojim, je cisto len vec sofera a posadky, ci v tom aute skape alebo nie, ty ani nikto iny im do toho nemas co kecat. (Rovnako, ako je soferova vec to, ze sa nepriputa, rovnako, ako je vec smrtelne choreho cloveka, ked sa dobrovolne rozhodne zabit... Som zastanca toho, ze do tychto veci ludom nemaju druhe osoby co kecat, pretoze to nie je ich vec.)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Pitomců, kterým je jedno j.. | 9.7.2017 14:33reagovat
avatar

Ještě něco. Znám hodně majitelů zánovních a na oko opravených aut nějakým ,,odborníkem" z garážového všeznačkového servisu, kteří si koupili tzv. ,,voňafku", kdy generálka proběhla tak, že na autě se vyměnily shnilé blatníky, někdy ani to ne, auto se dalo do laku, a nový majitel si myslel, že je všechno v nejlepším pořádku. Při následné technické neprošel na totální shnilost nosných části karosérie. Na první pohled to auto vypadalo jako nové, přitom bylo vhodné jen do vysoké pece.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Tym, ze jazdia v zhnitom v.. | 9.7.2017 14:50reagovat
avatar

Nemáš pravdu. Řidič - majitel nese plnou odpovědnost za zdraví posádky svého vozu. Jestliže způsobí nehodu, a následně se prokáže, že auto nebylo v bezpečném stavu, odnese to trestním stíháním. Nikdo nemá právo mě vědomě vystavovat smrtelnému nebezpečí. To, že takový řidič chce spáchat sebevraždu, to je jeho věc, ale nesmí při tom ohrozit ostatní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Ještě něco. Znám hodně maj.. | 9.7.2017 15:38reagovat
avatar

Lenze ja teraz nehovorim o tom, ked si niekto kupi nevedomky auto po totalke. Ja hovorim o tom, ked niekto vedome jazdi na starom aute, ktore po dvadsiatich rokokoch jazdenia po nasich uzasnych cestach zhnilo. ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Nemáš pravdu. Řidič - maji.. | 9.7.2017 15:44reagovat
avatar

Pokial vodic sposobi nehodu a zavini smrt/zranenia posadke, je jedno, ci bolo auto zhnite, ci malo len povrchovu koroziu alebo ci to bolo uplne nove auto. Trestne stihany bude aj tak. Myslel som, ze sa bavime o trestnej zodpovednosti vodica zhniteho vraku aj v tom pripade, ked on danu nehodu nezavini a napriek tomu v jeho aute zomrie clen posadky. Ak som tvoju myslienku pochopil zle, tak sa ospravedlnujem. :)

Je to jednoduche - pokial vidis, ze auto tvojho kamarata/znameho/taxikara je vrak, proste do neho nenasadni, nikto ta nenuti (pokial ano, uz to nie je celkom pravne ciste...), nemusis sa vystavovat smrtelnemu nebezpecenstvu...

Nepřihlášený Radek

Reakce na: 2005 a zhnilé na sračku.Kv.. | 9.7.2017 19:47reagovat
avatar

nevíte o čem mluvíte, 1 generace fabie - tak kvalitní malé Auto již nikdy nikdo nevyrobí, vím o čem mluvím. jsem tak trochu u zdroje.

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Lenze ja teraz nehovorim o.. | 9.7.2017 20:29reagovat
avatar

Vždyť já taky nemluvím o totálce, ale o shnilém vraku, který někdo, aby na něm při následném prodeji alespoň něco vydělal nechal auto ,,zgenerálkovat" metrákem kitu a metalízou. Dokonce znám plno lidí, kteří aby prošli na STK, nechali takto vědomě ,,opravit" své auto, a bylo jim úplně jedno, že jim jde o život svůj a svých blízkých. Nejhorší na tom je, že se to děje naprosto běžně a nikomu to nevadí...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Vždyť já taky nemluvím o t.. | 9.7.2017 22:33reagovat
avatar

Takito ludia existovali, existuju a existovat budu - nech su predpisy hociako prisne, obist ich vzdy ide. (Viem, o com hovorim.)

Nepřihlášený Sadar

Moc pekny clanek,moc by me.. | 10.7.2017 08:05reagovat
avatar

Moc pekny clanek,moc by me zajimalo co je to za aplikaci na vytahnuti stavu kilometru.nemuze mi nekdo pomoc co je to zac diky

Nepřihlášený Evžen

Klobouk dolů,já jsem měl p.. | 10.7.2017 08:24reagovat
avatar

Klobouk dolů,já jsem měl první ŠKODU 1000 MB,ale tá vypadala takhle po 50 000 ujetých km,ale to bol benziňák a parkoval jsem venku , u paneláku , věřím , že tahle škodovka měla dobrého majitele a parkoval s ní v garáži , jinak podle mého je škodovka dobré auto, na naše silnice,ale úprava plechu,by si zasloužila větší pozornost,- u výrobce.

Nepřihlášený Kume

Najlepší naftový agregát a.. | 10.7.2017 08:46reagovat
avatar

Najlepší naftový agregát aký kedy koncern vyrobil.Montovali ho do malej fabie, cez audi A6, až po veľký VW Transporter.Z benzínovych najlepší vyrobený 1.8 T (nie tsi).

Nepřihlášený Kume

Keď toto prešlo cez STK, t.. | 10.7.2017 08:58reagovat
avatar

Keď toto prešlo cez STK, tak tam by prešiel aj rebrinák na seno.Urcite ho mali vyradiť z prevádzky už iba kvôli brzdam. Auto je zbraň a táto fabia je ako odistena zbraň pripravená niekoho pripraviť o zdravie,život.

Nepřihlášený Kuban

Tohle ještě za 50tisíc půj.. | 10.7.2017 10:31reagovat
avatar

Tohle ještě za 50tisíc půjde.... Když se i felicie dnes mohou za tolik prodávat, proč né tohle :-D ...... Dáš tomu 180tisíc km řekneš že to stlo 5 let u jezera a kupec ti ještě olízne ruku!!!!

Realita ČR

Nepřihlášený Martinwsm

Reakce na: Mám Fabii 2004, mám najeto.. | 10.7.2017 10:45reagovat
avatar

Tak to je zaujimave..ale chyba v aute nebude..ja mam fabiu sdi 2004 a interier ma ako novy..ma to maly kozeny paket od vyroby,ale kvalita pouzitych materialov bola fakt vysoka.Samozrejme auto nikdy nesoferovala zenska s prstenmi na rukach,ktore dokazu interier najviac znicit..

Nepřihlášený petr

Klobouk dolů nad najetými.. | 10.7.2017 11:29reagovat
avatar

Klobouk dolů nad najetými kilometry a stavem auta.

Při čtení článku jsem čekal katastrofu, ale při pohledu na fotky je to takový normál. Pan hodnotitel je trochu puntička. Po 200 000 má kdejaká oktávka oloupaný volant a ošoupané knoflíky, kdejaká fábie díru v kastli, při špatné volbě brzdových destiček se při brzdění klepe i nové auto a tak bych mohl pokračovat. Když se vymění gumové uložení náprav a tlumiče, nevím proč by mělo auto mít nějak výrazně horší jízdní vlastnosti. Hodně záleží především na obutí.

Je vidět, že dokud neshnije kastle, tak lze fabii I za rozumný peníz provozovat hodně dlouho. Záleží jen na morálu majitele.

Nepřihlášený Martin

Jakou aplikaci používají n.. | 10.7.2017 12:41reagovat
avatar

Jakou aplikaci používají na tom mobilu k zjištění stavu tachometru?

Nepřihlášený Paulie

Toto auto je marketingová.. | 10.7.2017 15:07reagovat
avatar

Toto auto je marketingová odpoved na dieselgate?

Nepřihlášený Jirka

Tady je vidět,že platí...p.. | 10.7.2017 16:40reagovat
avatar

Tady je vidět,že platí...prach jsi a v prach se obrátíš.Jen mě zaujalo,že takové vyhnití nenastane za 2 roky po stk.Takže to je asi z dob benevolentnějších kontrol,dneska by nebyla již šance ani s lehce nahnitým vozem projít.Jinak čest její památce :)

Nepřihlášený David

Nedávno jsem pořídil úplně.. | 17.7.2017 20:24reagovat
avatar

Nedávno jsem pořídil úplně stejnou ojetou fábku pro manželku, tak kéž by to byl taky takový držák:D musím říct opravdu unikát.

Nepřihlášený Mariano

to jenom dokazuje, že když.. | 26.7.2017 08:52reagovat
avatar

to jenom dokazuje, že když se majitel k autu nechová jako dobytek, tak má výdrž. Kéž by se tak chovali k autum všichni lidi, pak by byly bazary plné super nadupaných zánovních aut

Nepřihlášený Kume

Keby teraz začali vyrabať.. | 26.7.2017 09:01reagovat
avatar

Keby teraz začali vyrabať tak kvalitne agregaty,tak servisy možu začať pestovať zeleninu a ovocie...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše