Testujeme nový VW Passat 2,0 Bi TDI: takhle ho 240 koní vystřelí na 200 km/h

 | 58 příspěvků | 21.10.2014 Autoforum.cz
Reagovat

Nepřihlášený Downsizing

All hail downsizing, kdyz.. | 21.10.2014 14:23reagovat
avatar

All hail downsizing, kdyz 2* foukanej 4 valec jezdi za vic nez treba 30d od BMW. Kupredu krok a zpatky jenom dva!

Nepřihlášený Obi

Příjde mi že auto "vystřel.. | 21.10.2014 14:45reagovat
avatar

Příjde mi že auto "vystřelí" možná tak z 0-100 ale od 160+ mi příjde dynamika na 240konové biturbo hodně vlažná :-) Sem zvědav jak na tom budou slabší verze

Nepřihlášený Novak

Opet se mi potvrdilo, ze n.. | 21.10.2014 17:54reagovat
avatar

Opet se mi potvrdilo, ze novinari jsou prasata a koupit novinarske auto nene. Byl nejaky duvod ve dvou kilech zahamtnout takto brzdy brzdy a prepalit kotouce?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený karel

Děsim se doby, kdy nebude.. | 21.10.2014 18:05reagovat
avatar

Děsim se doby, kdy nebude již na světě auto s normálníma budíkama.

Nepřihlášený honziss

Ta akcelerace po 140km/h n.. | 21.10.2014 18:19reagovat
avatar

Ta akcelerace po 140km/h neni zadna velka hitparada, od 240 koniku bych cekal vic. Add zvuk, porad klasicky koncernove osklivej..

Nepřihlášený Spartan

Tiež som sklamaný, čakal s.. | 21.10.2014 18:22reagovat
avatar

Tiež som sklamaný, čakal som do toho motora viac.

papy

tie budiky to je strach a.. | 21.10.2014 18:34reagovat
avatar

tie budiky to je strach a hroza...

Nepřihlášený jozephko

U budíkov preferujem úplnú.. | 21.10.2014 19:48reagovat
avatar

U budíkov preferujem úplnú klasiku - a bez tubusov. Ale musím uznať, že VW to má v Passate vyriešené perfektne, možno až geniálne. Jedinú nevýhodu vidím práve v množstve informácií, ktoré môže vodič na budíkoch sledovať a prepínať.

Bude zaujímavé sledovať (ak si niekto s tým dá námahu), či autá s týmto typom budíkov (aj v Passate sú len za príplatok) nebudú mať vyššiu nehodovosť ako autá s klasickými, ale hlavne jednoduchšími ručičkami.

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Opet se mi potvrdilo, ze n.. | 21.10.2014 20:53reagovat
avatar

Lokalita kde to testují je severovýchod Sardinie, krásné okresky se super povrchem, z kopce do kopce, zatáčka stíhá zatáčku a delší rovinky tam prakticky nejsou, takže jestli to zkoušel mezi dvěma zatáčkami (jakož asi zkoušel) tak na ty brzdy nejspíš opravdu musel, jinak by to v té 200 byla jeho poslední jízda.

Nepřihlášený DDT

ale prd, tento tester takt.. | 21.10.2014 23:14reagovat
avatar

ale prd, tento tester takto brzdí vždy, stačí omrknout ostatní videa - prostě chce vidět jak to brzdí...

ještě co mě o tohoto pána fascinuje, a nedovedu to pochopit, je snaha o vytáčení motoru do omezovače na neutrál...

Nepřihlášený Stan

Budíky děs. Není nad preci.. | 21.10.2014 23:21reagovat
avatar

Budíky děs. Není nad precizně podsvětlené analogové budíky a dynamika? Na stovku slušné, ale jinak slabota na 240 koní. Jinak biturbo jsou bipotíže

Nepřihlášený code

Proč řešíte že zahamstnul.. | 22.10.2014 10:33reagovat
avatar

Proč řešíte že zahamstnul brzdy ve 2kilech? Na to musí být auto stavěný, když to udělá parkrát nemělo by se kotoučům nic stát, a jestli ano je něco špatně.

A pokud je motor zahřátej proč by mu mělo vadit, že ho proturuje na neutral?!

goes

Kdyz vezmu ze mam taky 4x4.. | 22.10.2014 10:59reagovat
avatar

Kdyz vezmu ze mam taky 4x4, mam taky automat, mam taky 240 koni, mam stejne Nm, ale mam o 400 kilo tezi auto, tak je neco divneho u toho Passatu. Do 100 kmh jeste fajn, ale co se deje pak je smutne. Tech 200 to ma tak o 6 s pomaleji, nez ja, takze nekde bude chyba.

Na druhou stranu Passat nikdy neumel dobrou dynamiku nad nejakych 140-160 kmh. Ukazal to v casech jak R32 tak R36.

Jako mit to auto tak 200 koni, nereknu dynamice nic. U 240 koni je to nad 100 opravdu slabe.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MartinD

Tie "silnice"sú uzavreté že.. | 22.10.2014 12:21reagovat
avatar

Tie "silnice"sú uzavreté že sa na nich autor bežne vyváža 200+? Pretože u nás neexistuje den kedy by nebolo v správach chytili majitela XXX ktorý si to rúbal 190+ po dialnici a odobrali mu vodičský preukaz

Nepřihlášený Driver

Reakce na: Kdyz vezmu ze mam taky 4x4.. | 22.10.2014 13:03reagovat
avatar

Audi se vždy snaží být lepší než VW. A když nemá lepší komponenty, pak se musí VW "downgradovat" aby Audi mělo argumenty na vyšší ceny. Audi má u stejných motorů jiné převodovky a jiné řídící jednotky atd... Takže i když má stejné kW, jezdí zcela jinak a kdo má možnost porovnat, tak to pozná při prvním svezení. Zajímavé pak je, že stejnou hierarchii a kanibalizaci uplatňuje VW AG i u dalších značek. R7/Lambo Passat/Superb Polo/Fabia atd. Vždy je dražší vybaveno lepšími díly a když jsou díly shodné, pak se třeba si pomoci jinak. Navi Columbus se v továrně zamykala čtení SD karet nad 4GB aby VW RNS510mělo 8GB aby se za pár let zjistilo, že to není lepší čtečka ale jen otázka kódóvání a nastavení na diagnostice. Ale když něco stojí 60.000 a něco 70.000 tak se musí nějak obhájit ta vyšší cena ač je to to samé. Dneska je to už na jiných hodnotách ale princip zůstal. Tady máš levnější ale horší a za lepší příplať.

Nepřihlášený Driver

Reakce na: Kdyz vezmu ze mam taky 4x4.. | 22.10.2014 13:11reagovat
avatar

Ten display místo budíku je LUXUSNÍ. Jako v S.. Mám na MFA puštěnou navigaci a vidím jen šipky a nevidím Sign Assistant ani Lane Assistant a kdo to má furt přepínat tam a zpět když na Navi mám film. Teď půjde na budíkách vše najednou bez přeskakování v menu! Bomba. A lopaty si za tohle těch 2000€ ne připlatí a budou mít ty klasické ručičky jako má Dacia ; o)

Zobrazit reakce..

goes

Driver: nemyslim se, ze jt.. | 22.10.2014 13:31reagovat
avatar

Driver: nemyslim se, ze jto automaticky o tom, co pises. Urcite nejaka pravda na tom bude, ze se pouzije lepsi material a pak to auto stoji vice je logicke. Ze by ale VW zamerne pridusil dynamiku tohoto pasatu proto, aby A4/6 s 3.0TDI melo lepsi dynamiku 100-200 tomu proste neverim.

Jinak tato politka je napric koncerny, ktere maji v portfoliu znacky ruzne urovne a pritom pouziva napric podobnou ci stejnou techniku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LOL

Reakce na: Ten display místo budíku j.. | 22.10.2014 14:57reagovat
avatar

Takové ručičky má třeba i Bentley, RR, sportovní Taloši.

Displej místo budíků mají jen sociální vozítka typu VW a Ford. Výrobní cena displeje je nižší a já mohu jen VW zatleskat, že dokáže hlupáky oškubat prodáváním displeje za vyšší cenu, než stojí kvalitní budík. :-)

Nepřihlášený EL

Reakce na: Driver: nemyslim se, ze jt.. | 22.10.2014 15:17reagovat
avatar

No ono to taky může být syrovostí toho motoru. Z videa není patrné, kolik to má najeto.

Nepřihlášený Otes

No podle videa +/- na 200.. | 22.10.2014 17:01reagovat
avatar

No podle videa +/- na 200 kolem 24sec?? To se Vám zdá na 240k a váhu auta málo? Srovnatelné jako 535d E60. samozřejmě takové domácí měření nic nevypovídá, ale pokud by opravdu měl mít při optimálních podmínkách na rovince atd. 24s, tak je to pěkné na 240k, těch 6s Goes...tvoje 240k a více jak 2t Audi je lepší jak M5 E39 se 400....holt podle budíků a po kopci se to měří....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

Jinak origo A6 3,0 TDI 240.. | 22.10.2014 17:03reagovat
avatar

Jinak origo A6 3,0 TDI 240k se nikdy nedostane pod 30

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Xenob

Reakce na: Jinak origo A6 3,0 TDI 240.. | 22.10.2014 18:03reagovat
avatar

Kde vidíš 24s? Na tom videu je 30-32s!

papy

podľa toho videa je to rov.. | 22.10.2014 18:46reagovat
avatar

podľa toho videa je to rovných 28s (tacho 200, nie GPS)

goes

Otes: ja nepisu, ze mam 18.. | 22.10.2014 18:48reagovat
avatar

Otes: ja nepisu, ze mam 18 s, ale na tom videu je cca 30 s, ja mam nejakych 24: http://www.youtube.com/watch?v=TbBVvvJGn0Q

Jinak zcela presne dle VI monitoru je to 23,7 na 0-200 real.

Takze zkus zit v realite, ne ctenim blbosti z netu. Nebudes tak prekvapovan.

goes

jo a tacho promeruje presn.. | 22.10.2014 18:51reagovat
avatar

jo a tacho promeruje presne o 3 kmh bez ohledu na rychlost auta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Luise

Tak si tak říkám, když ta.. | 22.10.2014 19:45reagovat
avatar

Tak si tak říkám, když ta dynamika nad 100 není nic moc, zvuk je za trest a spotřeba ani při eco run neleze pod 7, realita kolem 8-9, když na to budu šlapat vysoko nad 10 a cena 1,1. Proč si to mám koupit radči než silnej benzín? Nemluvě o tom, že jízda benzínem je celkově uplně jinde?

goes

V cem je jizda s benzinem.. | 22.10.2014 21:09reagovat
avatar

V cem je jizda s benzinem uplne jinde? U temer 5ti metroveho pres 1,5 tuny tezkeho auta? Bude to stejna pruda jako s tim dizlem, stejne tempo, dynamika, jen spotreba bude o 2-4 litry vetsi..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

Real 23,7? Hm tak to gratu.. | 22.10.2014 21:35reagovat
avatar

Real 23,7? Hm tak to gratuluju, jede to skoro stejně jako A6 Bitdi 313k, podle Vi můžeš mít řeba pod 20, kde to měříš??

Nepřihlášený Otes

Natoč nějaké video tvoje A.. | 22.10.2014 21:42reagovat
avatar

Natoč nějaké video tvoje A6(pokud je tvoje)proti něčemu, co má 300k a zrychlení opravdu kolem 24s, to bude mít vetší vypovídající hodnotu

goes

Neni moc presnejsich meric.. | 22.10.2014 21:42reagovat
avatar

Neni moc presnejsich mericu zrychleni, nez je VI monitor. Biturbo to ma o nejakych 3,5-4 s rychleji, coz je uz dost velky rozdil.

Merim to uz od dob psani na AR na stene miste, vzdy tam a vzdy zpet a prumer. Je to jeden usek na D2. Je to proto, abych eliminoval dokopec a zkopec.

Jinak neni k cemu gratulovat, cas okolo 24-27 s je na dany vykon a typ auta dle meho normalni. Obdobne to ma 5er v 3.0 dizlu.

Nepřihlášený Otes

Sypu si popel na hlavu za.. | 22.10.2014 21:59reagovat
avatar

Sypu si popel na hlavu za 24s, teď jsem se na to kouknul znova, no je to 28. Tak se omlouvám za tu reakci.....no 28 už sláva není no

goes

V pohode, nic se nedeje a.. | 22.10.2014 22:26reagovat
avatar

V pohode, nic se nedeje a smekam, ze jsi to uznal, to nedela skoro nikdo ani ja :)

Nepřihlášený ddx

Reakce na: V cem je jizda s benzinem.. | 23.10.2014 09:40reagovat
avatar

ale benzin za to bude tissi, bude mit vetsi rozsah pouzitelnych otacek, o 100 kilo min na predni naprave, nebude se muset dolivat ad blue, vypalovat filtr pevnych castic a clovek nebude mit po tankovani mastny pazoury

goes

tissi? proc by mel byt, uz.. | 23.10.2014 09:46reagovat
avatar

tissi? proc by mel byt, uz je treba nezit v presvedceni, ez dizly jsou to, co jsme potkavali v 90. letech, kdy startoval traktor, cele auto vibrovalo, kadlalo to a dunelo. Dnes to v kabine neni v drtive vetsine poznat.

Pouzitelne otacky to je co? To je jedna z nejvetsich kravin, ktera mezi lidmi koluje. Tebe vubec nezajima to, ze auto toci 2tisice nebo 5tisic, tebe zajima jen to, jakou ma auto realnou dynamiku a to, o kolik zrychli na jeden prevodovy stupen. A tam je dizl i benzin v podstate nastejno.

Pro mne je proste podstatne za jak rychle zrychlim z 80 na 130 treba. A zda to auto zvladne mezi 2 a 4tisici nebo mezi 3 a 7mi tisici je mi uplne jedno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš B

zajímavý bude srovnání s b.. | 23.10.2014 10:00reagovat
avatar

zajímavý bude srovnání s benzínovým 2,0tsi 280k ve čtyřkolce

Nepřihlášený Honziss

Reakce na: tissi? proc by mel byt, uz.. | 23.10.2014 11:21reagovat
avatar

2 goes: promin, ale kdyz si srovnam vykonove porovnatelne motorizace benzin/nafta u jednotlivych modelu se kterymi jsem mel moznost jezdit, tak byl benzin vzdy tissi a mel vetsi rosah otacek. Dej konkretni priklad kde to tak neni.

goes

Honziss: co to je pro tebe.. | 23.10.2014 11:55reagovat
avatar

Honziss: co to je pro tebe vetsi rozsah otacek? Ze benzin toci do 6500 a nafta do 5000? Tebe nejak zajima jake to ma vyuzitelne otacka? Mi je to jedno, ja resim to, jaka bude realna dynamika, protoze tu ja potrebuji pro provoz, ne to, zda auto jezdi 1000-1100 otacek nebo 1000-1000000 otacek, to je mi tak nejak jedno.

Takze radeji budu mit auto co toci 2 otacky a zrychli rychleji, jak auto, co bude mit 20000 vyuzitelnych otacek a zrychli pomaleji. POkud je pro tebe podstatne neco jineho pak ok.

Jinak ta vyuzitelnost je dnes velmi podobna. Nafty mas dnes cca 1500-5000 otacek - tedy cca 3,3 nasobek benzin mas tak 2000-6500 taky +- podobny pomer. Tudiz na jeden kvalt dokazi zvysit rychlost stejnym pomerem a rozsah otacek je stejny.

Co se tyka hluku apod. tak souhlasil bych stim, ze v mensich autech a 4 valcich ty dizly jsou porad o neco hlasitejsi, od 6ti valcu vyse rozdil v kabine nepoznas, zvenku ten dizl furt kadla a je hlucnejsi, reps. ma jiny zvuk.

Nepřihlášený DDT

a napadlo někoho, že to te.. | 23.10.2014 12:03reagovat
avatar

a napadlo někoho, že to testovací auto má možná za sebou pětset kilometrů? že třeba až bude mít pět tisíc, tak pojede trochu líp?

Nepřihlášený Luise

Postav vedle sebe v krásném.. | 23.10.2014 12:34reagovat
avatar

Postav vedle sebe v krásném zimním ránu 535i a 530d , nastartuj a vykládej mi o kultivovanosti a tichosti:))

goes

Muzu vedle sebe postavit 3.. | 23.10.2014 12:40reagovat
avatar

Muzu vedle sebe postavit 3.0 a 3.0 s jednim turbem od jine automobilky. Znovu rikam - zvenku se to poznat da, uvnitr v podstate ne.

Nepřihlášený Honziss

2 goes: priklad z praxe, m.. | 23.10.2014 12:47reagovat
avatar

2 goes: priklad z praxe, mam 2.0d od bmw, realne vyuzitelny rozsah pro akceleraci je 1700-4000, pod, ani nad ten motor uz nejede. Mel jsem pujceny nahradni 220i (2.0t), tam auto krasne linearne zrychlovalo mezi 2-6000ot. A to si myslim ze R4 diesly od bmw patri rozhodne k tem tocivejsim.

goes

Honzis: tak samozrejme, od.. | 23.10.2014 12:56reagovat
avatar

Honzis: tak samozrejme, od priznivce benzinu nelze cekat objektivni zhodnoceni. Ten benzin zcela jiste tahne vyborne od 2000 to bych chtel videt. Dej tam tak 2500 a zacnu mozna verit. Ten dizl taky umi tocit nad 4000, ale to uz tam nedas, pak samozrejme vytvoris ty pomery naprosto jednoznacne. Nerikam, ze to bude 1:1 ale ze ten rozdil bude naprosto minimalni.

A jak opakuji - tebe v realnem provozu zajima to, zda ti motor toci 2-6 nebo 2-4? Tebe nezajima, jak to auto realne zrychli?

Si vem takove RS4 toci skoro 8500 otacek, v pohode od 2000. A stovku ma za 4,6. BMW M3 toci vyrazne mensi rozsah a stovku ma za 4,1. K cemu ti ten rozsah pak je? K nicemu.

Jsou to proste blaboly v soucasne dobe. Byly platne tak v 90. letech, kdy ty dizly byly vazne jizdne nekomfortni, zatahly ve dvou umrely v necelych 4rech. Dnes i male dizly toci v pohode do 4500 od nejakych 1750. Vetsi dizly naprosto bezne pres 5000 od nejakych 1500. Jsme v roce 2014 a ne 2000...

Ja taky roky borjil proti dizlum. Mel jsem presne ty kecy - hluk, rozsah otacek apod. Pak jsem zjistil ,ze je to fajn, ale dizly uz neduni a uvnitr byva rozdil casto nulovy. K tomu jsou na tom dynamicky stejne, casto lepsi jak benziny. To je dnesni realita.

Nepřihlášený Luise

Tak mi řekni proč, když j.. | 23.10.2014 14:11reagovat
avatar

Tak mi řekni proč, když jsou tak komfortní, tiché a od benzínu k nerozeznání, s brutální dynamikou spíše lepší benzínu, tak je žádná luxusní automobilka do svých aut nenabízí?

goes

Luise: nic z toho co pises.. | 23.10.2014 15:00reagovat
avatar

Luise: nic z toho co pises netvrdim. A jake luxusni automobilky mas namysli? Mercedes a verzi S s cenami v milionech? BMW rady 7 s cenami v milionech? To same audi? To same jaguar? To same Maserati? Ti vsichni dizly maji. Ano, napada mne Bentley, Rolls tam nejsou, to uznavam.

Ano, supersporty v dizlech nejsou, jelikoz ten motor neni vylozeny sportovec svym charakterem a prubehem.

Ale podivam-li se na srovnatelne modely vykonem, tak je ta dynamika velmi podobna, neni tam nejake dramaticke zaostavani dizlu vuci benzinu. V kabine, coz je dle meho rozhodujici je akusticka pohoda srovnatelna, dizly od 6ti valcu taky zni zajimave - JINAK, ale neni to zadna tragedie, navic casto jde slyset jen onen baryton vicevalcu bez kadlani a duneni. pravda z venku to uz neni tak v pohode.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

Do těch dvou litů objemu j.. | 23.10.2014 18:56reagovat
avatar

Do těch dvou litů objemu je benzin pořád lepší(přece jen srovnávat 1,6t vs 1,6tdi,hdi po stránce výkonu.... Nad už jde o to, jestli se srovnávají jablka s jablkama, čili turbodiesel s turbobenzinem. Dřívější výhody atmo velkých objemů pomalu mizí, páč přeplňovaný třílitr jak v naftě, tak v benzinu si ve složitosti už moc nezadají. Sice pořád tam, kde přeplňovaný diesel končí, tam výkonově přeplňovaný benzin začíná, ale vzhledem k tomu, v jakých autech(sedan, kombi vyšší střední třídy - nemyslím sportovní top modely) ty motory jsou, tak v běžném provozu jsou ta auta výkony srovnatelná.

Nepřihlášený honziss

2 goes: nejsem striktni pr.. | 23.10.2014 22:13reagovat
avatar

2 goes: nejsem striktni priznivce benzinu, jezdim naftou :) ano, moderni diesly maji velky rozsah otacek, treba muj ma omezovac v 5500. Jenze kdyz ho tocim, tak ve 4000 zacina vadnout, ve 4500 uz je k.o. totalne. Dokonce na 5, 6 uz ani nema silu se dotocit do omezovace. 220i ma strop posunuty o 2000 ot a to je o 30% vetsi rozsah.

goes

honzis: a znovu se te zept.. | 24.10.2014 06:17reagovat
avatar

honzis: a znovu se te zeptam - k cemu ti je ten rozsah? opravdu ho k necemu potrebujes?

Nepřihlášený Honziss

Vetsi rozsah otacek se hod.. | 24.10.2014 06:51reagovat
avatar

Vetsi rozsah otacek se hodi vzdy kdy potrebuju rychle akcelerovat. Treba muset radit pri predjizdeni mi vadi. Obecne pak je vetsi rozsah provoznich otacek pohodlnejsi na jizdu, minimalne s tim 2.0i se mi jezdilo o dost lip nez s 2.0d. Kdyz srovna 2.0tdi a 1.8tsi, tak tam to bylo stejne, aktualni 2.0tsi je pak jeste lepsi. A kdyz bych nemusel pri mym vysokym najezdu resit spotrebu, tak bych urcite jezdil radsi v 2l turbo benzinu...

Nepřihlášený Luise

Však to je to, co tu řeším.. | 24.10.2014 07:28reagovat
avatar

Však to je to, co tu řeším, lidi si kupují diesel kvůli spotřeba, asi ve všem ostatním je lepší benzín, na tom jsme se shodli. A když už tohle žere podobně jako benízín, co mě má přimět si koupit BITDI??

goes

Luise: ne, neshodli jsme s.. | 24.10.2014 10:15reagovat
avatar

Luise: ne, neshodli jsme se. To je jen ze tve strany. Jezdim s 3.0 TDI jezdim se 40D a jezdim 3.0T benzin. V realnem zivote, kdy jezdim tak 10-30 % nad limit (dalnice neco vice) rozdil zadny. Dynamicky jsou auta nastejno, zda je tam nejaky rozdil, tak nepostrehnutelny. Hluk v kabine v ramci beznych rychlosti naprosto stejny, vibrace nemaji zadne ani jedno, duneni nevnimam nikde. Ve vysokych rychlostech prebira jakykoli hluk motoru stejne aerodynamika. Takze z provozniho hlediska nulove rozdily. Na zavodeni a blbnuti se nehodi ani jedno z toho. Ono co by clovek ocekaval od aut co maji 4,9-5,2 metru, vazi 1800-2000 kg, maji automat, 4x4.. nic. TO auto umi byt komfortni na presouvani se, tim to konci. Jediny zasadni rozdil je v tom, ze u dizlu stojim na pumpe co 900-1000 km u benzinu tak co 500-600 km.

Takze je uplne jedno co si koupis. Klidne si kup V12 je to tvoje volba, ja nikomu netlacim dizl. Mam auto v dizlu mam i auto v benzinu, nemam problem s nicim. Mel jsem i hybrid. Kazde ma svoje mouchy, svoje vyhody apod. Kdyz si koupim vikendovku pujdu do benzinu vzdy a pokazde. Kdyz auto na vsedni zivot, pujdu nejspise do diszlu, protoze funguje uplne stejne jako benzin (dynamika, komfort jizdy..) a jako zasadni vyhodu vidim to, ze nemusim tak casto na pumpu. S dizlem jednou tydne s benzinem 2x a to je pro mne zasadni rozdil. Pro tebe ne, tak si vyberes treba V8 do mesta, proc ne.

Ale mam-li nejake preference tak to neznamena, ze si svoje preference budu obhajovat nesmysly. A to nekteri zde delaji. Takze ne, dizl neni v obecne rovine lepsi nez benzin a benzin neni lepsi nez dizl. Jsou si dnes srovnatelne a to je to, co tvrdim a za cim si stojim.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Reakce na: Luise: ne, neshodli jsme s.. | 24.10.2014 23:31reagovat
avatar

goes - súhlasím s Tebou vo väčšine faktov.

Argument otáčky je úplne nezmyselný, je úplne jedno, aké čísla sú na budíku. Keby niekto na diesli premaloval 5ku na 8ku, čo by potom vraveli? Že dízel má väčší rozsah otáčiek?

Ja mám tiež rôzne autá, vlastne samé dízle a jednu víkendovku - 270 koňovú OPC a ešte jeden 2liter hladký benzín. Ten turbobenzín sa mi veľmi páči, je tam ten úžasný akustický komfort + agilita auta, keďže ten motor je ľahký. S tým motorom je tiež menej problémov ako s dízlami, menilo sa na ňom len turbo, kdežto na dízloch stále niečo odchádza, solenoidy, vstrekovače, egr, vírivé klapky, dpf, v zime akumulátory, tuhne nafta a pod.

A to je to, v čom s Tebou nemôžem súhlasiť, keď vravíš, že tie motory sú srovantelné. V spoľahlivosti nie sú. Spoľahlivosť benzínového motora je úplne inde ako dízlového, s benzínom je omnoho menej problémov.

Je to aj čistejší pohon, kto servisuje dízle vie, ako to čierne svinstvo nejde dole z rúk.

Nepřihlášený SamanCZ

Reakce na: No podle videa +/- na 200.. | 25.10.2014 23:08reagovat
avatar

Otes > 24s?, rozjezd zacina na cca 2 sekunde a na 31 sekunde ukazuje budik 201 (a to jiste nebude skutecnych 201, odhadem spise tak 180 real) takze z 24s je razem 29s

Nepřihlášený pylot

Reakce na: jo a tacho promeruje presn.. | 21.11.2014 18:19reagovat
avatar

Neplácej blbosti. Tacho proměřuje i podle opotřebení gum, podle nasazenýho rozměru atd atd atd... Hodit to tak, že tacho proměřuje o 3km/h nezávisle na rychlosti je blbost.

Nepřihlášený erik

Reakce na: Luise: nic z toho co pises.. | 21.12.2014 18:52reagovat
avatar

dovolim si nesuhlasit s tebou k tym supersportom a sportovemu vyuzitiu dizla:) bohuzial uz napriklad v le mans audi svojimi dizlami uz dlhe roky konkurenciu priam valcuje:)

Nepřihlášený ww

Do 100 pěkný,ale nad 100 p.. | 28.2.2015 23:11reagovat
avatar

Do 100 pěkný,ale nad 100 pěknej slimák to bude asi tím,že to brzdí ta čtyřkolka:-)))

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše