Zkusili jsme nové Audi RS3, takhle brutálně zrychlí až k 280 km/h

 | 49 příspěvků | 19.7.2015 Autoforum.cz
Reagovat

Nepřihlášený Aldi

Tak to je vážně síla! Ten.. | 19.7.2015 19:21reagovat
avatar

Tak to je vážně síla! Ten zvuk a 280 jako nic! Jen ta cena je teda stejně šílená...

Nepřihlášený Embed

Konečně jednou Vorsprung m.. | 19.7.2015 19:32reagovat
avatar

Konečně jednou Vorsprung místo slibů ;-) Tohle vážně jede.

Nepřihlášený WVW

Jede to úžasně. Jen si řík.. | 19.7.2015 19:37reagovat
avatar

Jede to úžasně. Jen si říkám, kam až to zajde... Až VW postaví Golf se 400 PS, tak tahle auta budou muset mít 500...

Nepřihlášený Marek Přikryl

Nechám si líbit :-) Katapu.. | 19.7.2015 19:39reagovat
avatar

Nechám si líbit :-) Katapult. A těším se na test, vypadá to hodně sympaticky. Cenu neřešit, tohle je pro fandy.

Nepřihlášený Ondřej

200 za 14+ sekund? To vůbe.. | 19.7.2015 20:06reagovat
avatar

200 za 14+ sekund? To vůbec nevypadá špatně.

Nepřihlášený Hagman

Ten zvuk je senzační. | 19.7.2015 21:25reagovat
avatar

Ten zvuk je senzační.

Nepřihlášený Miro

Nic moc..radsej novy typer.. | 19.7.2015 22:03reagovat
avatar

Nic moc..radsej novy typer r za nizsiu cenu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mm

Das ist Brutal!!! | 19.7.2015 23:08reagovat
avatar

Das ist Brutal!!!

Nepřihlášený

Reakce na: Nic moc..radsej novy typer.. | 20.7.2015 00:46reagovat
avatar

Typer r? Nic moc.. raději Dacii za nižší cenu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Typer r? Nic moc.. raději.. | 20.7.2015 07:16reagovat
avatar

Bože, přesně jsi vystihl nesmyslnost původního příspěvku? Ale Dacii? Nic moc. To se radši proletím jednou ročně českou krajinou v Pendolinu za nižší cenu

Nepřihlášený

"Váží 1 520 kg (eurocifra.. | 20.7.2015 08:36reagovat
avatar

"Váží 1 520 kg (eurocifra i s řidičem a spol.)"

Vazne? Vsude jinde se pise o 1520kg jako hmotnosti bez ridice. To by ale onen clanek nemohl byt tak opevny, kdyz by se ukazalo ze maly kompakt od audi vazi 1,6 tuny a u jinych se to tak rado kritizuje.

https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_RS3

http://w ww.autobild.de/artikel/audi-rs-3-sportback-2015-preis-549826 9.html

Nepřihlášený Nepochopis

Kam ta doba speje. Nakupni.. | 20.7.2015 09:51reagovat
avatar

Kam ta doba speje. Nakupni taska pro maminy a pozavodi kde jaky sportak z pred par lety. Kdyz si jeste vezmeme, ze ten motor je svym charakterem v pohode pouzitelny pro bezny zivot, neni to zadna vypilovana pila kde dole nic, uprostred nic a mega spicka. K tomu je to auto co plni nejnovejsi normy, coz auta pred 10ti lety dnesni normy plnit nemusela, je to bezpecne, coz auta pred 10ti lety nebyla, tak je to proste ficak. A je jedno zda se podivame na typeR, RS3 nebo jine podobna auta.

Nepřihlášený

Jen pro informaci, jelikož.. | 20.7.2015 10:52reagovat
avatar

Jen pro informaci, jelikož jsem si jeden kus v panther black objednal. Předběžně svítí v jejích systému 52. týden jako doba dodání. Takže půl roku čekání :(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jen pro informaci, jelikož.. | 20.7.2015 10:58reagovat
avatar

Nikdy jsem na nove auto nad 1,5 milionu nečekal min. Pokud si vyberte složité barvy interiéru,exteriéru doplníte různou výbavou. Je to vždycky kolem 5-6 měsíců.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Nikdy jsem na nove auto na.. | 20.7.2015 11:43reagovat
avatar

BMW 520D, cena 1.7 milionu. Objednáno 17.1.2012, předáno 6.4.2012 a to ještě proto, že jsem týden neměl čas. Takže méně než tři měsíce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirik

z ceho jste tak u vytrzeni.. | 20.7.2015 11:46reagovat
avatar

z ceho jste tak u vytrzeni? vzdyt treba 15 let stara M3 udela 200 za 18 sec. - gps!! Zadokolka, atmosfera..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nepochopis

BMW 520D, cena 1.7 milionu.. | 20.7.2015 12:52reagovat
avatar

BMW 520D, cena 1.7 milionu. Objednáno 17.1.2012, předáno 6.4.2012 a to ještě proto, že jsem týden neměl čas. Takže méně než tři měsíce.

No s ohledem na to, ze zaklad u 520D je nejakych 1,1 M a 10% sleva je na to zaklad, spise 15, ale berme 10, takze to mame 1M. Muzes mi rici, co sis do te 520D vsechno nacpal, ze priplatky te vysly pred slevou na nejakych 800-900tis.? Protoze to uz jsi zabodl prst snad do kazde polozky, coz je s ohledem na zvolenou motorizaci velmi ojedinele.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: BMW 520D, cena 1.7 milionu.. | 20.7.2015 13:13reagovat
avatar

520D F11, ta je v základu dražší. Kůže, business paket, HUD, masážní sedadla, keramika na ovladačích /nesnáším, když prémiová automobilka prodává ve vyšší střední plasty nastříkané stříbřenkou/, HK HiFi, servomechanické dovírání dveří, čelní sklo clima comfort, xenony, metalíza, komfortní sedadla s 18 směrovým elektrickým nastavením atd. Šest set tisíc za příplatky je snad naprosto v pohodě, ne? Vždyt jen sedadla vyšly na 200,000

Nepřihlášený Nepochopis

520D stoji 1,15 omlouvam s.. | 20.7.2015 13:39reagovat
avatar

520D stoji 1,15 omlouvam se. 10% slevu beru za samozrejmost. Tudiz jsme na 1 milionu. Pises ze auto stalo 1,7. TUdiz to je dalsich cca 850tis. v priplatich, tak by mne zajimalo co tam vsechno mas, ze to dalo takovy balik, protoez to je uz vazne vyber snad uplne vseho. Porad tvych 600tis. neni 850. Nebo pak mluvis o cenikovce, to by mohlo sedet.

Nicmene i tak, koupit si vyssi stredni bez motoru, ale s vybavou, neni proste uplne obvykle, takze jsem si toho vsimnul a zeptal se.

Kazdopadne at slouzi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: 520D stoji 1,15 omlouvam s.. | 20.7.2015 14:20reagovat
avatar

Mluvím o cenikovce. Tady bylo napsáno, ze obvyklejší je čekat déle na auta nad 1.5 mio, tak je jasné ze nebudu psát o autě po slevě. Cena po slevě 20% byla 1.367.112 Kč a po odpočtu DPH bylo to auto komplet za 1.1 milionu. Auto bez motoru s výbavou není obvykle. Ale já se tenkrát řídil úplně jinými prioritami a motor byl na posledním místě. Především to bylo auto pro manželku, já jsem jezdil Octavii 1.6. Pokud bych měl posadit ženu a dvě děti na 300 km výlet, pak rozhodne vzhledem k pitomcům na silnici, pojedou v 5er a to nehledě na motorizaci.

Nepřihlášený Nepochopis

V pohode. Mame uz jasno. J.. | 20.7.2015 15:03reagovat
avatar

V pohode. Mame uz jasno. Jinak ja mel na trosku drazsi auto od Audi cekat cca 5 mesicu, ale prodejce mel jeste volno v jednom terminu, takze nakonec sem cekal jenom 13 tydnu, coz slo. Ale jinak na nektere modely se ceka holt dele.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: V pohode. Mame uz jasno. J.. | 20.7.2015 15:11reagovat
avatar

Já takhle budu objednávat tu RS3. Auto jde do režimu Audi Exclusive, protože nechci mít na volantu dva různé gripy (alcantara a kůže). Takže buď to půjde cele do alcantary a barvu niti si ještě rozmyslim nebo to půjde cele do perforovane kůže. Já jsem do výroby objednával jen jedno Audi, objednávka 6.7.2013 dodání 13.10.2013

Nepřihlášený

Reakce na: z ceho jste tak u vytrzeni.. | 20.7.2015 15:16reagovat
avatar

Tak jednak 14 a 18 sekund na 200 je dost velký rozdíl a jednak se bavíš o dvou rozdílných autech. M3 není a nebude konkurentem pro RS3. Spíše mi řekni, který hatchback od BMW ma podobne dynamické parametry. Za určitých okolnosti by se chytala 1M ale vez ze obecně ma šesti násobny vítěz ankety motor roku ve své kategorii tzn tento petivalec limity ještě mnohem výše.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nepochopis

Ano 14 a 18 s je uz rozdil.. | 20.7.2015 15:35reagovat
avatar

Ano 14 a 18 s je uz rozdil tridy. To uz se pohybujeme v casech, kde kazda sekunda stoji hodne vykonu a schopnosti auta. TO neni jak u aut co maji 55 vs 50 s.

14s ma v podstate treba R8 V8 nebo soucasna M4 apod. To uz je hodne solidni cas.

Nepřihlášený jirik

Reakce na: Tak jednak 14 a 18 sekund.. | 20.7.2015 15:59reagovat
avatar

tady zase nekdo porovnava hrusky a jabka..

tak za prve, tacho a gps je uplne neco jineho, takze klidne 2-3s minus, a za druhe jsem tim chtel jen rict, ze civilni auta umela podobne dynamiky dosahnout uz pred 15 lety, tak jenom nechapu ten dechberouci udiv tady..

jinak v jednom testu od harrise si treba m135 poradila s predeslou RStrojkou, a to uznej taky nejsou uplne konkurenti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: tady zase nekdo porovnava.. | 20.7.2015 16:50reagovat
avatar

Na fastestlaps zase minula RS3 na okruhu rozdrtila BMW M3. Já proti Harrisovi nic nemám ale on je bavoraky dost posedlý i když mu v garáži stala jednoho času RS4. Nic neříkající jsou časy obecně. Záleží na mnoha faktorech. Ty tady sice nesouhlasíš s udivem, ale takové to programové ponižování ala "stará M3 by vždycky to nebo něco jiného" je taky trochu mimo. Každy normální fanoušek aut by řekl, ze je to super čas a ze audi pokračuje ve stopách své sportovní tradice a nevymeklo na úroveň ctyrvalcu, ale raději zkusíme RS3 trochu ponížit hláškami o 15 let starém autě.

Nepřihlášený jirik

a tak co teda chces? o jak.. | 20.7.2015 18:18reagovat
avatar

a tak co teda chces? o jakem drceni tu mluvis.. zeptal jses, ktery HB od bmw ma podobne dynamicke! parametry, tak jsem ti dal priklad - naprosto vyrovnana dynamika.. fajn, nova gen. bude zase o chlup rychlejsi ale rozhodne ne o tolik. A45 amg da 200 taky za podobny cas, takze stale se pozastavuju nad tim udivem..

to ale neznamena, ze neco ponizuju, a rozhodne nejsem zadny bmw fan, kdybych si mel vybrat ciste motoricky mezi 2.5 r5 T nebo 30 r6 T tak beru okamzite to prvni. tu M3 jsem vytah jen jako priklad civilniho sportaku, ktery uz vlastne od roku 95! s atmosferou, manualem a zadnim nahonem byl schopny dat 200 hrube pod dvacet, bez sympatii ci antipatii k jakekoliv znacce..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený huascaran

Reakce na: BMW 520D, cena 1.7 milionu.. | 20.7.2015 18:39reagovat
avatar

podobne, M3, objenana 01/2013 prisla zaciatkom 05/2013. Cena je isto vyssia ?

Nepřihlášený Sobota

Srovnávačka v Autozeitungu.. | 20.7.2015 18:55reagovat
avatar

Srovnávačka v Autozeitungu CLA45AMG 265kW vs. M135i 240kW vs. RS3 270kW

0-100 4,6 s., 4,9 s., 4,4 s.

0-200 18,7 s., 18,5 s., 16,1 s.

Čas na okruhu 2:06,1 2:05,0 2:03,4

Rychlost mezi kuželkami 67,2 km/h, 68,1 km/h, 70,0 km/h

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Srovnávačka v Autozeitungu.. | 20.7.2015 19:19reagovat
avatar

jojo, koupil jsem si to v Rakousku na pumpě. Zajímavé je, že se tvrdí něco o nedotáčivosti a zdrcující rychlosti v přímce u RS3 a neschopnosti v zatáčkách, ale nakonec mezi kužely je nejrychlejší. Má taky nejlepší brzdnou dráhu ze všech třech. Osmipístkové brzdy z R8 jsou prostě znát.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: a tak co teda chces? o jak.. | 20.7.2015 19:22reagovat
avatar

prostě na hatchback je to zrychlení udivující. Stejně tak je udivující u A45 AMG. Ty hodnoty jsou jednoduše obdivuhodné. Proč to nechápeš?

Nepřihlášený Sobota

Reakce na: jojo, koupil jsem si to v.. | 20.7.2015 19:46reagovat
avatar

pokud se bavíme o nové RS3 tak jsem v žádné recenzi nečetl nic o nedotáčivosti nebo o neschopnosti v zatáčkách. Právě naopak, většina testérů se schoduje, že právě v zatáčkách předvádí nová RS3 zcela zdrcující výkony a třeba 45AMG doslova deklasuje právě v zatáčkách, viz čas na okruhu. Všechny testy které jsem dosud viděl se shodují na jediném negativu, vysoké základní ceně a ještě vyšších cenách příplatků.

Nepřihlášený

Reakce na: jojo, koupil jsem si to v.. | 20.7.2015 19:52reagovat
avatar

Tak RS3 na sveho konkurenta teprve ceka, M2 jeste nikdo nejel.

Jinak jestli bude RS3 podobna te predesle tak nedotaciva bude a ne ze ne, brzdy nejlepsi potrebuje kdyz brzdi 1,6t a zajimalo kolik kol byl v tom zazracnem case zvladla, nez by zvadli, jestli jedno, nebo i vic?

Ad akcelerace. Z 0 audi uplatni vyhodu 4x4, ale kolikrat to clovek skusi? nejak si nedovedu predstavit majitele RS3 co je jako dite a bavi se opakovanym startem z 0 a akceleraci v primce. No a kdyz audi prijde o svou vyhodu startu z nuly tak co zbude? 1,6t hmotnosti a vetsi ztraty pohonneho ustroji "diky" 4x4, takze z letmeho startu bude pravdepodobne podobne rychla jako o 45k slabsi M135i?

Nejak jde ten uzas mimo me.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak RS3 na sveho konkurent.. | 20.7.2015 20:19reagovat
avatar

Chris Harris road test Audi RS3 2015: "It is miles better than its predecessor"

Read more at https://grrc.goodwood.com/road/drives-and-rides/chris-harris -on-the-audi-rs3-can-a-hatchback-really-be-50k-good#KH4ORL38 RzVxzAgX.99

Nepřihlášený Folio

Reakce na: Tak RS3 na sveho konkurent.. | 20.7.2015 20:30reagovat
avatar

M2 není HB, takže to konkurent RS3 není a nebude. M2 může konkurovat tak maximálně budoucímu TT RS.

Nepřihlášený

Reakce na: Tak RS3 na sveho konkurent.. | 20.7.2015 20:32reagovat
avatar

Z času 0-200 je jasné, že RS3 ujíždí M135i i mezi 100 a 200 km/h, takže ujede v každém režimu, ale podstatné je, že je RS3 rychlejší v zatáčkách, a to docela výrazně.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Z času 0-200 je jasné, že.. | 21.7.2015 08:03reagovat
avatar

Nizsi stredni vs. nizsi stredni, cenovka cca 1,4mil vs. 1,4mil, premie vs. premie. Ano, RS3 bude mit v M2 konkurenci ikdyz budou mit kazde jinou karoserii.

Ze RS3 te M135i ujizdi v primce i v zatackach je snad normalni, to by neco bylo velice spatne kdyby si to nejlepsi z Audi neporadilo ani s vicemene serii od BMW, m135i. S3, to je konkurent pro M135i.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený RC

Neví někdo z přítomných, j.. | 21.7.2015 10:04reagovat
avatar

Neví někdo z přítomných, jestli ten zvuk, který je slyšet v režimu "Dynamic" je jen otevřená druhá klapka ve výfuku, nebo jestli tohle auto používá stejný systém jako O3 RS, kdy se spouští Sound Actor (takovej vibrátor ve vodním kanále u stěračů, který imituje zvuk motoru). Na 5-ti válec, ač s příplatkovým výfukem mi to moc nepřijde, ale nevím, proto se ptám... :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Folio

Reakce na: Nizsi stredni vs. nizsi st.. | 21.7.2015 11:33reagovat
avatar

M2 prostě není hatchback, je to tak těžké pochopit? HB je typ karoserie zaměřený na praktičnost s ústupky v pevnosti karoserie (5 dveří). Naopak kupé je jiný svět (možnost postavit daleko tužší karoserii za cenu minimální praktičnosti). Takže porovnávat to můžeš ve svém naivním světě, v reálu to nikdo neporovnává. Buď z nějakých důvodů kupec chce pořád praktický ale ostrý HB, nebo praktičnost může obětovat a pak volí karosérii kupé. Prostě jiné světy, určitě ne konkurenti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: M2 prostě není hatchback,.. | 21.7.2015 12:13reagovat
avatar

Sorry folio ale uplne vedle. Samozrejme ze si konkuruji, nevim proc bych jako potencialni kupec musel hledet jen na jedno nebo jen na druhe. S nejakym budgetem si proste vyberu co mi vic sedne a je jen na preferencich a potrebach jestli si vic vazim praktickou stranku HB nebo vzhled a performance coupe. Ve vyberu ale budou obe auta.

Ze to ty tak nemas je tvoje vec, ale nevnucuj nam prosim tvoje videni sveta jako to jedine spravne. Protoze neni. Ty auta si minimalne na tom trhu lidi, kteri nepotrebuji co mozna nejpraktickejsi karoserii konkurovat budou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Neví někdo z přítomných, j.. | 21.7.2015 14:47reagovat
avatar

mal by to byt priplatkovy sportovy vyfuk, ktoreho zvuk sa meni cez nastavenie "drive select", alebo pravdepodobne ako v inych Audi ( napriklad stara R8 a RS4 ) mali tlacitko "S", ktory vyfuk klapkou otvaral a zvyraznoval. Pri motore V6 BiTDi je tiez mozne menit zvuk vyfuku z komfortneho na sportovy a tiez je to riesene specialnymi komorami vo vyfukovom systeme od firmy Valeo, a nie nejakymi chrchlakmi v interieri :-)

Nepřihlášený Folio

Reakce na: Sorry folio ale uplne vedl.. | 21.7.2015 14:59reagovat
avatar

Když nejsi schopen pochopit elementární dělení aut, tak se alespoň podívej na různé auto servery, kde vždy porovnávají M135i, A45, RS3 nebo další HB nejrůznějších výrobců. Možná ti to docvakne. 2er je prostě kupé a jako kupé jej všichni porovnávají s kupé jiných výrobců. Ale plácej si co se ti líbí, tvoje teorie, že když mám nějaký budget, tak si za něj vyberu HB nebo kupé je úsměvná, to si také mohu vybrat pět vagónů banánů a tvrdit, že je to konkurent, protože je to stejná cena.

Nepřihlášený tom

RS3 byla můj sen již od pře.. | 21.7.2015 18:43reagovat
avatar

RS3 byla můj sen již od předchozí generace. Taková dynamika od Hatchbacku je prostě neskutečná ... Kdo by mě v tom alespoň jednou svezl, tomu bych snad celej měsíc sponzoroval pivní dýchánky :-D Opravdu můj sen se v tom alespoň svézt

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: RS3 byla můj sen již od pře.. | 22.7.2015 06:44reagovat
avatar

Tak se potom muzeme domluvit. Predkpokladam, ze ji budu mit v lednu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tom

Reakce na: Tak se potom muzeme domluv.. | 22.7.2015 07:32reagovat
avatar

To by bylo luxusní!!! Kdyby sis v lednu vzpoměl, napiš na tom-14@centrum.cz, určitě bychom se nějak domluvili :-)

Nepřihlášený Alojs

Jako vzdy kdy si pane reda.. | 6.8.2015 15:20reagovat
avatar

Jako vzdy kdy si pane redaktore poridite i druhou kameru aby bylo videt kudy a nacem jedete??

Z tahleho kopce udelate F1 i z podstatne linejsiho povozu - a ted do me ze to bylo na rovne letistni polose - ja proste NE VE RI M!!

Jinak asi hodne dobre ale i hoodne drahe svezeni ....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zion

Reakce na: Jako vzdy kdy si pane reda.. | 16.8.2015 23:25reagovat
avatar

Ak by to nakrucali na letisku, tak tieto merania maximalok nerobia vzdy v noci...

Takto im musi stacit prazdnejsia nocna dialnica. A to dava zmysel, nedavat sem zabery onboard z jazdenia 150km nad limit :-D

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama