Britové stvořili „instantní” pohon všech kol. 4x4 přidá klidně i Škodě Fabia

 | 13 příspěvků | 12.9.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Saša

..........přidá klidně i F.. | 12.9.2017 22:07reagovat
avatar

..........přidá klidně i Fabia

Tohle je opravdu web Škody?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: ..........přidá klidně i F.. | 12.9.2017 23:15reagovat
avatar

Skoda je nejlepsi tak se nediv ze ji pouzivaj jako priklad :)

Nepřihlášený

To je super, že teď Němci.. | 13.9.2017 00:38reagovat
avatar

To je super, že teď Němci a Britové stvořili tento systém. Pokud mě paměť neklame, tak to Francouzi montovali do Peugeotů už tak před pěti léty. To byl ten diesel-elektrický pohon, nafťák na předek a el.motor vzadu s rekuperací. Akorát si za to lidi nechtěli připlácet, tak se na to vykašlali.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

No ještě že jste uvedli přík.. | 13.9.2017 07:01reagovat
avatar

No ještě že jste uvedli příklad ten plebs z Boleslavi; jinak bych si neuměl představit k čemu ta věc vůbec je...

Čím více všude cpete škodovku, tím více k ní mám odpor. Je to jak za totáče, jen to naše je nejlepší...

Nepřihlášený Shangri La

Ta čeština ale dostává od.. | 13.9.2017 07:21reagovat
avatar

Ta čeština ale dostává od Bednáře notně zabrat: "předokolka" ! ! ! Ještě mohl napsat "zadokolka" nebo "všechnokolka" -to je pohon všech kol. Je to "nevýhra" jak pravil V.Klaus známý mrvič českého jazyka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vana

Reakce na: Ta čeština ale dostává od.. | 13.9.2017 07:41reagovat
avatar

Shnagri: poněkud jsi zaspal dobu, musíš více číst

Nepřihlášený

Reakce na: To je super, že teď Němci.. | 13.9.2017 10:47reagovat
avatar

Jenze u peugeotu s tim byly porad problemy

------ d.dobrota ------

Vždyť už za rok budou mít.. | 13.9.2017 12:05reagovat
avatar

Vždyť už za rok budou mít auta systém zmenšeného motoru spojený s větším elektromotorem, který slouží jako generátor pro dobíjení baterií, pohon kompresoru turbodmychadla a klimošky i jako pohon při akceleraci.

Takže tohle je jen přídavný pohon zadních kol, který nepotřebuje hlučnou kardanovou hřídel. A vlastně se zapíná, jen když potřebujete vyšší výkon na zadní kola.

Asi takový přídavný pohon zadních kol vyjde levněji než mezinápravové diferenciály. Ale o kolik, to už tam neříkají.

Nás by třeba zajímalo kolik to váží a o kolik je to lehčí než klasický pohon zadních kol.

Nepřihlášený Pete

Reakce na: ..........přidá klidně i F.. | 13.9.2017 15:29reagovat
avatar

Přesně. Ona jiná automobilka než Schade není? Proč tam pořád montujou nějaký škodovácký piksly?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený plác do čela

Reakce na: Přesně. Ona jiná automobil.. | 13.9.2017 21:34reagovat
avatar

Asi proto,že jsme v Čechách a je to tu tradiční značka s největším počtem prodaných aut?

Fakt idioti,nechápu furt to osočovaní všech že jsou placený škodou když ji používají pro srovnání...

Nepřihlášený

To tady místním trollům, c.. | 14.9.2017 10:29reagovat
avatar

To tady místním trollům, co neumí nic než nadávat na Škodu a Marka Bednáře ani nezkoušej vysvětlit... :) já pořád doufám, že je to jednou přestane bavit a v diskuzích bude i něco hodnotného k přečtení a třeba sem budu mít i sám důvod přispívat.

Nepřihlášený andreeeeeee

Aby ste sa neposadili na z.. | 14.9.2017 11:29reagovat
avatar

Aby ste sa neposadili na zadok, ze niekto spomenul skodovku - vsak to bola evidentne ironia... :-/ (nikdy som skodovku nemal...)

Ale myslim ze nahon na kolesa vyzaduje trochu viac ako 2 tyce od motora - treba aj lepsie/rozmernejsie zavesenie kolies, prip. opdruzenie (miesto torznej tyce), mozno homokineticke klby... Takze do prcka typu i10/citigo/... to asi nebude dobry napad.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše