Jak funguje spojka? Tato jednoduchá animace odhalí všechna tajemství

 | 24 příspěvků | 3.1.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Octávie mají taky převodov.. | 3.1.2018 11:51reagovat
avatar

Octávie mají taky převodovku? Ale asi jezdí jen na jedničku proto tolik čmoudí.

Nepřihlášený

Koukám že kvalita Auto fór.. | 3.1.2018 12:22reagovat
avatar

Koukám že kvalita Auto fóra rapidně stoupá.

Nepřihlášený

Proč bych měl číst zrovna.. | 3.1.2018 12:33reagovat
avatar

Proč bych měl číst zrovna Autoforum?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tom

prokopec z toho tady dela.. | 3.1.2018 13:28reagovat
avatar

prokopec z toho tady dela forum pro blondyny

Nepřihlášený čurák

Konečně tajemství odhaleno | 3.1.2018 13:37reagovat
avatar

Konečně tajemství odhaleno

Nepřihlášený

Jdete správnou cestou pane.. | 3.1.2018 14:00reagovat
avatar

Jdete správnou cestou pane Prokopec. Vy nakonec přece jen do té problematiky proniknete. Začínáte mít dobře našlápnuto. A hlavně je vidět, že jste si vědom toho, že musíte začínat od píky.

Nepřihlášený

Reakce na: Proč bych měl číst zrovna.. | 3.1.2018 14:04reagovat
avatar

Vlastní testy, vlastní videa, opravdová spy foto a oblíbený tým redaktorů.

Nepřihlášený Kojot

Pěkné | 3.1.2018 14:10reagovat
avatar

Pěkné

Nepřihlášený

Tesla Model 3 má na svém k.. | 3.1.2018 14:23reagovat
avatar

Tesla Model 3 má na svém kontě nový úspěch. V rekordním čase se jí povedlo uskutečnit tzv. Cannonball Run, tedy projet kompletně celé Spojené státy od západního pobřeží k východnímu, a to v čase 50 hodin, 16 minut a 32 sekund.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tesla Model 3 má na svém k.. | 3.1.2018 14:47reagovat
avatar

Paráda. A koukám že dosáhli skoro takový průměr jako když jedu obytňákem na dovolenou do HR a táhnu za sebou na přívěsu loď.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

koupím jedničkovou octávku.. | 3.1.2018 14:49reagovat
avatar

koupím jedničkovou octávku 1,9 TDI combi nabídněte!!!

spěchá!!!

Nepřihlášený

Oktavia táhne vod spodu a.. | 3.1.2018 14:50reagovat
avatar

Oktavia táhne vod spodu a utáhne i tank.

Říkal to můj ošetřující lékař.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Oktavia táhne vod spodu a.. | 3.1.2018 15:31reagovat
avatar

tak jistě je známo ,že lékaři v ČR patří ke světové spičce

Nepřihlášený

Reakce na: Paráda. A koukám že dosáhl.. | 3.1.2018 16:37reagovat
avatar

Ty taháš loď do HR v minus třiceti? Jsi nějaký snílek, asi.

Nepřihlášený

Naštěstí s elektromobily s.. | 3.1.2018 17:30reagovat
avatar

Naštěstí s elektromobily spojka a další stovky součástí spalovacího motoru půjdou pěkně do nebíčka, tam kde patří.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Naštěstí s elektromobily s.. | 3.1.2018 19:11reagovat
avatar

Máš recht. A nebude to už ani dlouho trvat, tipuji max. dvacet, třicet let

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

No to je článek o ničem.To.. | 3.1.2018 19:41reagovat
avatar

No to je článek o ničem.Tohle už jsem věděl na základce.Tak mi není jasné proč tady mám číst takové píchoviny.

Nepřihlášený Pavel

Díky za fajn příspěvek. Vžd.. | 3.1.2018 19:51reagovat
avatar

Díky za fajn příspěvek. Vždycky se rád podívám na podobné povedené popularizační animace.

Nepřihlášený

Reakce na: Máš recht. A nebude to už.. | 3.1.2018 20:09reagovat
avatar

To je klidně možné. Nahradit všechny spalováky může klidně trvat 30 let.

Nepřihlášený Jirka Černý

Za komančů každý kdo dělal.. | 3.1.2018 21:01reagovat
avatar

Za komančů každý kdo dělal řidičák musel vědět jak to funguje, místo animace byla na učebně rozkuchaná Tatra, jak na vojně tak v civilu se jaksi předpokládalo že řidič je napůl automechanik, dneska kdo si umí vyměnit kolo je polobůh. Jinak animace pěkná.

Nepřihlášený Honza

Již dlouho sleduji texty a.. | 3.1.2018 22:57reagovat
avatar

Již dlouho sleduji texty autorů tohoto fóra a začínám mít pocit, o co byla lepší 80-léta, tedy NE socialismus, ale v autoškole vejtřaska, pro pokročilé IFka, ale HLAVNĚ kvalitní učitelé. Autor asi neví, že vyhlazený povrch spojky je VŽDY a u KAŽDÉ, protože se tře obložení o broušený povrch dosedací plochy setrvačníku a přítlačného talíře, ale jiné to je u spojky spálené, tedy co má na povrchu obložení tzv. "sklo". A že "příliš uvolněné vinuté pružiny na vnitřku spojky" neexistují, ty pružiny jsou na tlumení vibrací a jsou příliš tvrdé, než aby se "uvolnily" ... Pánbu s náma, pokud budou psát tyhle články "autoři", co umí s klávesnicí líp než s autem.

Pro vysvětlení, bude mi 60, jezdil jsem s Trabantem, ale i s Tatrou 815, 400 koňovým DAFem, a na vojně s UAZem, GAZem, TATROU, ale VŽDY jsem ZNAL, co v tom autě je. Jsem ze starý školy, doma jsem zrenovoval válečnej GMC CCKW 353, ale doby praktiků a znalejch podstaty techniky končí ..., nastupují pisálci bez praxe. Je mio to líto.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Již dlouho sleduji texty a.. | 4.1.2018 10:11reagovat
avatar

Musím Vám oponovat. Lamela nikdy není hladká ( vyhlazená), pokud tedy není spálená. Nevím jakou máte představu o vyhlazení, ale povrch u funkční lamely nevidím jako hladký.

A pružiny v lamele jsou častou závadou lamel. Pružiny bývají ošoupane o své uložení, bývají i prasklé a rozpadlé. Občas i vyskočí že svého uložení. O přítlaku, ložisku a setrvačníku se radši zmiňovat nebudu, tam je možných závad strašně moc.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše