Reklama

Jak přesně funguje revoluční motor bez vaček? A proč se zatím nerozšířil?

 | 6 příspěvků | 21.10.2016 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený P.L.C.H.

Zní to strašně zajímavě. J.. | 21.10.2016 09:23reagovat
avatar

Zní to strašně zajímavě. Je zjevně ještě spousta možností, kam spalováky posunout. Jen si počkat a netlačit na pilu se stále extrémně neefektivními elektromobily.

Nepřihlášený Richard

Dyt je to preci uplne stan.. | 21.10.2016 15:21reagovat
avatar

Dyt je to preci uplne standardni pneumaticke ovladani ventilu, ktere prinesl do F1 Renault takrka pred dvema dekadami :-)

Nepřihlášený Ondřej

Teď ještě do té směsi výho.. | 21.10.2016 20:46reagovat
avatar

Teď ještě do té směsi výhod přimíchat variabilní kompresi a jsme o kus dál.

Nepřihlášený JoinUs

Haha. Než se tohle prosadí,.. | 22.10.2016 23:31reagovat
avatar

Haha. Než se tohle prosadí, tak tu bude elektromotor a ten tohle smete svojí účinností, kultivovaností, jednoduchostí a vynikajícím průběhem kroutícího momentu.

Přišli s tím moc pozdě. Holt ty miliardy co se zbytečně nalily do vývoje dieselu chyběly ve vývoji perspektivnějšího zážehového motoru a díky tomu půjde do háje i ten zážehový motor.

Nepřihlášený Temp

Škoda, že je to tak trochu.. | 23.10.2016 15:10reagovat
avatar

Škoda, že je to tak trochu zavádějící název. FreeValve není žádné Free Valve, ale jen jiné ovládání ventilů,. To má i FIAT ve svém multiairu. Přitom opravdové bezventilové motory fungují už od 40. let v sériové výrobě. Byť tam jde o výkon a né ekofašos.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lovap

Reakce na: Škoda, že je to tak trochu.. | 25.10.2016 11:32reagovat
avatar

Ehm ... Free Valve neznamená bezventilový, ale "voľný ventil" a ja fakt, že tento ventil nie je uchytený k ničomu (obrazne povedané). Keby to bolo Valve free, tak by si mal pravdu a znamenalo by to "bezventilový" ...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama