Home > Rubriky a sekce > Technika > Japonci prý našli ideální řešení „dokonalé” převodovky, kterou ale nikdo nemá rád > Diskuzní fórum
Japonci prý našli ideální řešení „dokonalé” převodovky, kterou ale nikdo nemá rád
| 29 příspěvků | 12.3.2018 Mirek Mazal
Reagovat
Nepřihlášený H. | CVT je nejdokonalejší přev.. | 12.3.2018 18:13 | reagovat |
![]() | CVT je nejdokonalejší převodovka. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Berserker | Chcaním do umyvadla se dá.. | 12.3.2018 18:17 | reagovat |
![]() | Chcaním do umyvadla se dá výrazně ušetřit!!! 1. Nemusíte zvedat prkýnko 2. vždycky se trefíte 3. Na spláchnutí stačí cca 0,5l vody 4. Pokud máte, můžete se na sebe dívat při chcaní do zrcadla a obdivovat se. 5. Neblokujete zbytečně ženám toaletu 6. většina lidí vlastní také dřez. Není tedy problém sezvat partu na pár piv domů. 7. Za ušetřené peníze za splachování si můžete koupit něco hezkého na sebe, nebo pivo. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Jim | současné CVT nemá chybu, n.. | 12.3.2018 19:07 | reagovat |
![]() | současné CVT nemá chybu, naprostá plynulost, možnost i virtuálního řazení, hlavně z nebo do kopce (málokdo ví). hluk motoru přehlušuje rezonátor ve výfuku | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený abs | Není nic krásnějšího, než.. | 12.3.2018 19:18 | reagovat |
![]() | Není nic krásnějšího, než pedálem plynu nastavit 1800 otáček a auto plynule valí dopředu. Nebo nastavit omezovač rychlosti na limit vše nechat být. Kdo nezažil, nepochopí. | |
Nepřihlášený aio | Mám skúsenosť s CVT v A4 B.. | 12.3.2018 19:25 | reagovat |
![]() | Mám skúsenosť s CVT v A4 B8 2.0TDI. Neviem si predstaviť lepšiu prevodovku pre diesel. Uznávam, pri benzíne to musí byť asi otravnejšie, ale k dieselu, s jeho malým rozsahom použiteľných otáčok, sa hodí nesmierne. Najprv som myslel, že je to HDM ktorý vôbec nezamyká, ale potom my došlo, keď som sa s tým trochu pohral. Oproti 6°DSG v Passate B6 2.0TDI oveľa lepšie a oproti manuálu v diesli bez konkurenčné. Mal som len manuálne benzíny, ale kebyže si MUSÍM kúpiť diesel tak jedine s automatom a najlepšie CVT. Ak som chcel otáčky regulovať, tak som to ťukol do Mka a mal som k dispozícii 8 stupňov. Ak som to nechal v Dčku tak sa to držalo okolo 2000 +- 500, pri plnom kúsok pod 4000, ale hlavne tá plynulosť bola dychvyrážajúca. Úplne hladučká jazda bezohľadu na dynamické nároky. | |
Nepřihlášený olis | Sice s takovou převodovkou.. | 12.3.2018 20:20 | reagovat |
![]() | Sice s takovou převodovkou nemám žádné zkušenosti, ale jistě bych se tomu nebránil. Letadlo také neřadí. Při startu vás zamáčkne do sedačky a pustí až nahoře. | |
Nepřihlášený Petr | Měl jsem několik automatů,.. | 12.3.2018 20:29 | reagovat |
![]() | Měl jsem několik automatů, tiptroniky i dsg. Ale absolutně nejlepší je CVT,kterou mam v Honde Civic 1.5 turbo. Ta převodovka prostě nemá chybu. Už nikdy bych nechtěl jinou převodovku. Převodovku CVT pomlouvají jen lidi,kteří se s tím pořádně nesvezli a lidi co nemají všeobecně rádi automaty. Těm ale pak vadi každej automat. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený CZ869 | O co jde? Dnes existuje s.. | 12.3.2018 22:41 | reagovat |
![]() | O co jde? Dnes existuje skvěle odladěna DSG i CVT.
Osobně bych dal CVTčko do Skody CITIGO. (Takové to obyč. s kevlarovym remenem.) | |
Nepřihlášený Láďa | Je to jednoduché DSG je m.. | 13.3.2018 06:15 | reagovat |
![]() | Je to jednoduché DSG je minulost a CVT je budoucnost . | |
Nepřihlášený vonkreuz | "Podvozek se vyvíjí správn.. | 13.3.2018 08:19 | reagovat |
![]() | "Podvozek se vyvíjí správným směrem, o převodovce si to řekneme, až ji sami vyzkoušíme..." Chachá :-D Poslední test auta vyšel na tomto webu 20.8.2017! Což je takřka 7 měsíců bez testu... Za celý rok 2017 vyšlo 12 testů, z toho 7x VW koncern, 2x Mercedes, 1x Opel, 1x Peugeot, 1x Honda. | |
Nepřihlášený | Posledni Toyotu tady testo.. | 13.3.2018 08:23 | reagovat |
![]() | Posledni Toyotu tady testovali 2.9.2014. LOL Tři a půl roku zpátky... Tady si zas někdo n@sr@l do huby. | |
Nepřihlášený | Reakce na: Chcaním do umyvadla se dá.. | 13.3.2018 09:10 | reagovat |
![]() | Při chcaní do umyvadla se dá ušetřit i čas, když si přitom čistíte i zuby. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Wikidy | to je snuska kecu, jak lid.. | 13.3.2018 09:24 | reagovat |
![]() | to je snuska kecu, jak lidi nesnaseji CVT, protoze je divna... ale jaksi zapomneli rict, ze lidi nesnaseji CVT hlavne kvuli mizerne zivotnosti. | |
Nepřihlášený Cikrt | Myslím, že Japíci škodí sa.. | 13.3.2018 09:45 | reagovat |
![]() | Myslím, že Japíci škodí sami sobě. V Evropě s CVT nikdy neprorazí a nabijí si držku, zatímco Korci nabízí dvojspojky a HDM a postupně získávají tržní podíl právě na úkor Japíků. Samozřejmě není to jenom díky převodovkám ale i díky nim. | |
Nepřihlášený jj | Reakce na: Při chcaní do umyvadla se.. | 13.3.2018 10:53 | reagovat |
![]() | ptá se mladá cikánka svojí mámy co bude o svatební noci: " No to ti Fero dá to svoje nejcenější tam kde čůráš...." ??? A to proč mi dá svoje adidasky do dřezu? | |
Nepřihlášený Freki | Reakce na: Měl jsem několik automatů,.. | 13.3.2018 11:11 | reagovat |
![]() | Tak CVT se hodí pro městská auta. Maximálně pro slabé kompakty. A dobře odladěnou převodovku DSG ještě nikdo nevyrobil. Největší hnus je naladění se silnějšími diesely Škoda.
Když už automat, tak ZF 8HP. Ten 9HP jsem neměl ještě na delší čas v ruce s normálním nekrabiciozním autem. | |
Nepřihlášený mykanec | Reakce na: Chcaním do umyvadla se dá.. | 13.3.2018 13:40 | reagovat |
![]() | Byl jsem se v noci vychcat… Teda řeknu vám, lžička ve dřezu je horší než protivítr! | |
Nepřihlášený | cvt je supr, dobře se na t.. | 13.3.2018 14:14 | reagovat |
![]() | cvt je supr, dobře se na to zvyká ovšem výdrž, živostnost a cena oprav je opravdu na hovno. | |
Nepřihlášený David | Reakce na: současné CVT nemá chybu, n.. | 13.3.2018 14:28 | reagovat |
![]() | CVT používám a bez problému.Při předjíždění je nutné s tím počítat a dát hned plyn na podlahu.Jinak je to krásně plynulé... | |
Nepřihlášený Honza | Nevím proč by se měla zatr.. | 13.3.2018 14:42 | reagovat |
![]() | Nevím proč by se měla zatracovat, pokud bude vyřešená životnost. Řazení klidně mít může a uživatel si bude moct klidně i nadefinovat počet stupňů a převodové poměry, když už teda chce mermomocí řadit. To už je totiž naprostá prkotina. | |
Nepřihlášený agent | Já bych to s životností ne.. | 13.3.2018 19:17 | reagovat |
![]() | Já bych to s životností neviděl tak kriticky - řemen s kladkami v rozvodech se také mění, může se po určitém intervalu měnit i v převodovce - je to jen otázka ceny servisního úkonu (materiál + práce). | |
Nepřihlášený vlado | Reakce na: CVT je nejdokonalejší přev.. | 13.3.2018 19:19 | reagovat |
![]() | Vyhlasujem zbierku pre to MGR co chudák musí chcávat žene do dresu... | |
Nepřihlášený josephko | Aj Subaru má teraz veľmi d.. | 13.3.2018 20:13 | reagovat |
![]() | Aj Subaru má teraz veľmi dobrú CVT prevodovku. Používa virtuálne prevodové stupne, ale je to zvládnuté veľmi dobre. Pokiaľ ale viem, tak najväčším problémom CVT prevodoviek je jazda tempomatom na dlhých tratiach s tempomatom. Vtedy auto drží hodiny ten istý prevod a pokiaľ je šofér zvyknutý jazdiť po diaľnici stále rovnakou rýchlosťou, tak reťaz jednoducho na variátore vyderie drážku. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Milos | Mám cvt v Toyote highlande.. | 13.3.2018 21:23 | reagovat |
![]() | Mám cvt v Toyote highlander hybrid a lepší prevodovku jsem nezažil, řídil jsem všechno od měničů, dsg po cvt a zeď když vlezu do MB s 7g tronic připadá mi to rozbitý :) | |
Nepřihlášený Tom | Reakce na: Aj Subaru má teraz veľmi d.. | 13.3.2018 21:27 | reagovat |
![]() | To konstuktéři CVT budou jistě vědět a sw převodovky určitě jednou za pár minut mírně změní nastavení variátoru nohoru nebo dolů. Navíc žádná dálníce není zcela rovná, tzn. převod se mění také z důvodu měnícího se zatížení motoru, který musí udržovat např. 130 km/h. | |
Nepřihlášený Lojzík | Reakce na: Chcaním do umyvadla se dá.. | 14.3.2018 11:03 | reagovat |
![]() | Si mě rozsekal :-D | |
Nepřihlášený | Reakce na: To konstuktéři CVT budou j.. | 14.3.2018 11:55 | reagovat |
![]() | ale tak ten řetěz se tam honí pořád ne? Tzn. že tam ta drážka prostě za čas bude nebo ne? Co jsem viděl CVT tak oprava min. za 65000,-, u auta co mělo najeto okolo 150 tisíc |

Živá témata na fóru
- Onboard videa 23:35 - Předseda
- Detektory policejních radarů 23:34 - Předseda
- BMW F31 - hluk při odbočování 22:31 - honziss
- Zajimave auto, 400k kč 20:16 - TomZ
- xDrive/Flex 4-Allradsystem/LSD Magna vs Haldex 5. generace 12:14 - janjan
- Další zajímavá autovidea 10:59 - Snowman000
- koupě BMW E36 318 is 08:34 - jirka87
- Politický koutek 07:37 - Dix
- Video a Nordschleife, the best of 00:51 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 9.12.2019 - vonkreuz
Autobazar
Škoda Octavia 1.8 TSI
r.v. 2010
176 000,- KčMazda 3 1.5 i
r.v. 2015
320 000,- KčAudi A6 3.0 TDI
r.v. 2017
830 000,- KčHyundai Santa Fe 2.2 CRDi
r.v. 2010
260 000,- KčMazda 3 2.0 i
r.v. 2015
340 000,- KčVW Polo 1.2 TSI
r.v. 2013
171 000,- Kč