- -

Japonci prý našli ideální řešení „dokonalé” převodovky, kterou ale nikdo nemá rád

 | 29 příspěvků | 12.3.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený H.

CVT je nejdokonalejší přev.. | 12.3.2018 18:13reagovat
avatar

CVT je nejdokonalejší převodovka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Berserker

Chcaním do umyvadla se dá.. | 12.3.2018 18:17reagovat
avatar

Chcaním do umyvadla se dá výrazně ušetřit!!! 1. Nemusíte zvedat prkýnko 2. vždycky se trefíte 3. Na spláchnutí stačí cca 0,5l vody 4. Pokud máte, můžete se na sebe dívat při chcaní do zrcadla a obdivovat se. 5. Neblokujete zbytečně ženám toaletu 6. většina lidí vlastní také dřez. Není tedy problém sezvat partu na pár piv domů. 7. Za ušetřené peníze za splachování si můžete koupit něco hezkého na sebe, nebo pivo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jim

současné CVT nemá chybu, n.. | 12.3.2018 19:07reagovat
avatar

současné CVT nemá chybu, naprostá plynulost, možnost i virtuálního řazení, hlavně z nebo do kopce (málokdo ví). hluk motoru přehlušuje rezonátor ve výfuku

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený abs

Není nic krásnějšího, než.. | 12.3.2018 19:18reagovat
avatar

Není nic krásnějšího, než pedálem plynu nastavit 1800 otáček a auto plynule valí dopředu. Nebo nastavit omezovač rychlosti na limit vše nechat být. Kdo nezažil, nepochopí.

Nepřihlášený aio

Mám skúsenosť s CVT v A4 B.. | 12.3.2018 19:25reagovat
avatar

Mám skúsenosť s CVT v A4 B8 2.0TDI. Neviem si predstaviť lepšiu prevodovku pre diesel. Uznávam, pri benzíne to musí byť asi otravnejšie, ale k dieselu, s jeho malým rozsahom použiteľných otáčok, sa hodí nesmierne. Najprv som myslel, že je to HDM ktorý vôbec nezamyká, ale potom my došlo, keď som sa s tým trochu pohral. Oproti 6°DSG v Passate B6 2.0TDI oveľa lepšie a oproti manuálu v diesli bez konkurenčné. Mal som len manuálne benzíny, ale kebyže si MUSÍM kúpiť diesel tak jedine s automatom a najlepšie CVT. Ak som chcel otáčky regulovať, tak som to ťukol do Mka a mal som k dispozícii 8 stupňov. Ak som to nechal v Dčku tak sa to držalo okolo 2000 +- 500, pri plnom kúsok pod 4000, ale hlavne tá plynulosť bola dychvyrážajúca. Úplne hladučká jazda bezohľadu na dynamické nároky.

Nepřihlášený olis

Sice s takovou převodovkou.. | 12.3.2018 20:20reagovat
avatar

Sice s takovou převodovkou nemám žádné zkušenosti, ale jistě bych se tomu nebránil. Letadlo také neřadí. Při startu vás zamáčkne do sedačky a pustí až nahoře.

Nepřihlášený Petr

Měl jsem několik automatů,.. | 12.3.2018 20:29reagovat
avatar

Měl jsem několik automatů, tiptroniky i dsg. Ale absolutně nejlepší je CVT,kterou mam v Honde Civic 1.5 turbo. Ta převodovka prostě nemá chybu. Už nikdy bych nechtěl jinou převodovku. Převodovku CVT pomlouvají jen lidi,kteří se s tím pořádně nesvezli a lidi co nemají všeobecně rádi automaty. Těm ale pak vadi každej automat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený CZ869

O co jde? Dnes existuje s.. | 12.3.2018 22:41reagovat
avatar

O co jde?

Dnes existuje skvěle odladěna DSG i CVT.

Osobně bych dal CVTčko do Skody CITIGO.

(Takové to obyč. s kevlarovym remenem.)

Nepřihlášený Láďa

Je to jednoduché DSG je m.. | 13.3.2018 06:15reagovat
avatar

Je to jednoduché DSG je minulost a CVT je budoucnost .

Nepřihlášený vonkreuz

"Podvozek se vyvíjí správn.. | 13.3.2018 08:19reagovat
avatar

"Podvozek se vyvíjí správným směrem, o převodovce si to řekneme, až ji sami vyzkoušíme..." Chachá :-D Poslední test auta vyšel na tomto webu 20.8.2017! Což je takřka 7 měsíců bez testu... Za celý rok 2017 vyšlo 12 testů, z toho 7x VW koncern, 2x Mercedes, 1x Opel, 1x Peugeot, 1x Honda.

Nepřihlášený

Posledni Toyotu tady testo.. | 13.3.2018 08:23reagovat
avatar

Posledni Toyotu tady testovali 2.9.2014. LOL Tři a půl roku zpátky... Tady si zas někdo n@sr@l do huby.

Nepřihlášený

Reakce na: Chcaním do umyvadla se dá.. | 13.3.2018 09:10reagovat
avatar

Při chcaní do umyvadla se dá ušetřit i čas,

když si přitom čistíte i zuby.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Wikidy

to je snuska kecu, jak lid.. | 13.3.2018 09:24reagovat
avatar

to je snuska kecu, jak lidi nesnaseji CVT, protoze je divna... ale jaksi zapomneli rict, ze lidi nesnaseji CVT hlavne kvuli mizerne zivotnosti.

Nepřihlášený Cikrt

Myslím, že Japíci škodí sa.. | 13.3.2018 09:45reagovat
avatar

Myslím, že Japíci škodí sami sobě. V Evropě s CVT nikdy neprorazí a nabijí si držku, zatímco Korci nabízí dvojspojky a HDM a postupně získávají tržní podíl právě na úkor Japíků. Samozřejmě není to jenom díky převodovkám ale i díky nim.

Nepřihlášený jj

Reakce na: Při chcaní do umyvadla se.. | 13.3.2018 10:53reagovat
avatar

ptá se mladá cikánka svojí mámy co bude o svatební noci: " No to ti Fero dá to svoje nejcenější tam kde čůráš...." ??? A to proč mi dá svoje adidasky do dřezu?

Nepřihlášený Freki

Reakce na: Měl jsem několik automatů,.. | 13.3.2018 11:11reagovat
avatar

Tak CVT se hodí pro městská auta. Maximálně pro slabé kompakty. A dobře odladěnou převodovku DSG ještě nikdo nevyrobil. Největší hnus je naladění se silnějšími diesely Škoda.

Když už automat, tak ZF 8HP. Ten 9HP jsem neměl ještě na delší čas v ruce s normálním nekrabiciozním autem.

Nepřihlášený mykanec

Reakce na: Chcaním do umyvadla se dá.. | 13.3.2018 13:40reagovat
avatar

Byl jsem se v noci vychcat…

Teda řeknu vám, lžička ve dřezu je horší než protivítr!

Nepřihlášený

cvt je supr, dobře se na t.. | 13.3.2018 14:14reagovat
avatar

cvt je supr, dobře se na to zvyká ovšem výdrž, živostnost a cena oprav je opravdu na hovno.

Nepřihlášený David

Reakce na: současné CVT nemá chybu, n.. | 13.3.2018 14:28reagovat
avatar

CVT používám a bez problému.Při předjíždění je nutné s tím počítat a dát hned plyn na podlahu.Jinak je to krásně plynulé...

Nepřihlášený Honza

Nevím proč by se měla zatr.. | 13.3.2018 14:42reagovat
avatar

Nevím proč by se měla zatracovat, pokud bude vyřešená životnost. Řazení klidně mít může a uživatel si bude moct klidně i nadefinovat počet stupňů a převodové poměry, když už teda chce mermomocí řadit. To už je totiž naprostá prkotina.

Nepřihlášený agent

Já bych to s životností ne.. | 13.3.2018 19:17reagovat
avatar

Já bych to s životností neviděl tak kriticky - řemen s kladkami v rozvodech se také mění, může se po určitém intervalu měnit i v převodovce - je to jen otázka ceny servisního úkonu (materiál + práce).

Nepřihlášený vlado

Reakce na: CVT je nejdokonalejší přev.. | 13.3.2018 19:19reagovat
avatar

Vyhlasujem zbierku pre to MGR co chudák musí chcávat žene do dresu...

Nepřihlášený josephko

Aj Subaru má teraz veľmi d.. | 13.3.2018 20:13reagovat
avatar

Aj Subaru má teraz veľmi dobrú CVT prevodovku. Používa virtuálne prevodové stupne, ale je to zvládnuté veľmi dobre.

Pokiaľ ale viem, tak najväčším problémom CVT prevodoviek je jazda tempomatom na dlhých tratiach s tempomatom. Vtedy auto drží hodiny ten istý prevod a pokiaľ je šofér zvyknutý jazdiť po diaľnici stále rovnakou rýchlosťou, tak reťaz jednoducho na variátore vyderie drážku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milos

Mám cvt v Toyote highlande.. | 13.3.2018 21:23reagovat
avatar

Mám cvt v Toyote highlander hybrid a lepší prevodovku jsem nezažil, řídil jsem všechno od měničů, dsg po cvt a zeď když vlezu do MB s 7g tronic připadá mi to rozbitý :)

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Aj Subaru má teraz veľmi d.. | 13.3.2018 21:27reagovat
avatar

To konstuktéři CVT budou jistě vědět a sw převodovky určitě jednou za pár minut mírně změní nastavení variátoru nohoru nebo dolů. Navíc žádná dálníce není zcela rovná, tzn. převod se mění také z důvodu měnícího se zatížení motoru, který musí udržovat např. 130 km/h.

Nepřihlášený Lojzík

Reakce na: Chcaním do umyvadla se dá.. | 14.3.2018 11:03reagovat
avatar

Si mě rozsekal :-D

Nepřihlášený

Reakce na: To konstuktéři CVT budou j.. | 14.3.2018 11:55reagovat
avatar

ale tak ten řetěz se tam honí pořád ne? Tzn. že tam ta drážka prostě za čas bude nebo ne? Co jsem viděl CVT tak oprava min. za 65000,-, u auta co mělo najeto okolo 150 tisíc

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama