Jen pro plnoleté: nový vzduchem chlazený 500koňový čtyřlitr je automobilové porno

 | 15 příspěvků | 9.8.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Brumla

Zase kecáte. Na stránce Si.. | 9.8.2017 22:46reagovat
avatar

Zase kecáte. Na stránce Singeru není nikde zmínka, že by stavěli nové vozy. Dělají jen "restoration services".

Nepřihlášený a

Ano, nedělají nové vozy. K.. | 9.8.2017 23:03reagovat
avatar

Ano, nedělají nové vozy. Kdo si objedná přestavbu, musí jim poslat do Kalifornie nějakou 964, kterou oni totálně předělají, ale VIN zůstane. Takže to bude pořád de iure stará 911 964.

Nepřihlášený sr

dělají to hodně dobře.. | 10.8.2017 05:56reagovat
avatar

dělají to hodně dobře..

Nepřihlášený

Kdyby měl ten ventilátor p.. | 10.8.2017 08:16reagovat
avatar

Kdyby měl ten ventilátor pro vzduchové hlazení svůj vlastní elektromotor, tak by se jednak mohlo zlepšit chlazení (otáčky ventilátoru závislé na teplotě ) motor by byl také pružnější živější . Jenže by se změnil zvukový projev motoru . To by se fanoužkům nelíbilo.

U malých motorů jako byl třeba ten u Škoda 1000Mb keré měly s klikového hřídele poháněný ventilátor Bylo poznat, když byl klínový řenen sundný.

http://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tisk-a-media/aktualne/ svetovy-unikat-diky-dotaci-tatra-chce-vyvinout-vzduchem-chla zeny-motor-splnujici-emisni-normu-euro-6/

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal Chaloupka

U výtvorů od Singera slint.. | 10.8.2017 08:39reagovat
avatar

U výtvorů od Singera slintám už několik let. A teď tohle. Naprostá fantazie. Kluci jsou neskutečně šikovní!!!

A ty fotky jsou naprosto úžasné. Velkoformátově vytisknout a dát na stěnu jako obraz.

Nepřihlášený ...

Reakce na: Kdyby měl ten ventilátor p.. | 10.8.2017 09:16reagovat
avatar

A kde chcete tu elektřinu pro provoz elektro ventilátoru vzít? Z alternátoru? Nebude pak muset být výkonější a tedy pro motor více zatěžující (a to nejen vůči puvodnímu alternátoru, ale i vůči mechanickému chlazení)?

Pokud by ten alternátor uměl regulovat zátěž vůči motoru, pak by to občas fungovalo, ale nevědět u takhle zaměřeného auta, jak motor potáhne se mi úplně super nezdá. A cpát u 911 další váhu na zadek taky ne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ...

Reakce na: A kde chcete tu elektřinu.. | 10.8.2017 09:23reagovat
avatar

Nehledě na to, že je to spíš opatření na spotřebu, než na pružnost..kdyz nepojedete pilu a motor nebude potřeba tolik chladit, tak vám živost moc užitečná není a ve vyšší zátěži to udusí zase alternátor. Nebo mi něco uniká?

Jsem vážně zvědavý na om256 od Mercedesu, kde je na elektřinu skoro všechno, až se vybije ten jeho kondenzátor, resp.: alternátor pojede naplno, aby to vybití nedovolil (pak by po chcípnutí motoru nešla třeba vodní pumpa..a nemá aktuální E elektrické brzdy? :)). Že to ale vylepší spotřebu při klidné jízdě, o tom nepochybuji.

Nepřihlášený peter

Nechat tak, nemudrovat, ne.. | 10.8.2017 09:35reagovat
avatar

Nechat tak, nemudrovat, nevyméšlet pičoviny

Nepřihlášený

Co to je zase za blábol v.. | 10.8.2017 10:06reagovat
avatar

Co to je zase za blábol v tom úvodu? Vlastnit 911 sen každého fanouška rychlých kol?? S cenou 2,6 milionu si to muze dovolit poměrně dost široká paleta lidi a stejne si ji koupi jen málokdo. 911 je sen mozna vás z redakce pánové, ta vaše adorace Porsche je vazne humorna ( Nirmalne bych napsal neprofesionální, ale na profesionalitu vy uz si ani nehraje, takze je to zbytečný)

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Kdyby měl ten ventilátor p.. | 10.8.2017 13:12reagovat
avatar

Je realny predpoklad, ze v ramci tej remenice na ventilatore je este hydraulicka spojka, ktora sa spina podla teploty tak, ako uz na motoroch T 613 E1/ I a novsich. Tiez zistili, ze nie vzdy je potrebne ten motor stale chladit ;)

A predpokladam, ze sefkonstrukter motorov Porsche pouzil uz aj na starsich motoroch toto, alebo podobne riesenie. Takze to vidim tak, ze aj tu sa ten ventilator toci podla potreby: V nizsich zatazeniach je mozne vdaka tej hydro spojke ventialtor budto odpojit, alebo nechat pracovat s lahkym preklzom s mensimi otackammi, vo vyssich zatazeniach bude spojka zopnuta a otacky ventilatora budu zodpovedat otackam tej remenice ;)

Nepřihlášený eLzyx1

safra, to by se mi tuze líb.. | 10.8.2017 14:42reagovat
avatar

safra, to by se mi tuze líbilo do mojí VW T2

Nepřihlášený

Reakce na: A kde chcete tu elektřinu.. | 10.8.2017 15:51reagovat
avatar

Samozřejmě musí byt výkonější alternátor inteligentní a 48v palubní sít Akumulátor o vyší kapacitě, s těmito 48v el. systémy už experimentují všichni . 12v prostě nestačí.

I klimatizace může být poháněna bez toho aby musela být mechanicky propojena s kikovou hřídelí motoru .

http://www.auto.cz/palubni-napeti-48-voltu-kdy-se-rozsiri- co-prinese-106084

http://auto.idnes.cz/audi-dostanou-turb o-roztacene-elektromotory-fau-/automoto.aspx?c=A140721_21521 1_automoto_vok

Nepřihlášený Honza F.

Porno je tato bulvární str.. | 18.8.2017 13:54reagovat
avatar

Porno je tato bulvární stránka plná ukradených článků.

Nepřihlášený honzzza

já mám rád normalní porno.. | 7.9.2017 16:46reagovat
avatar

já mám rád normalní porno a nejlepší stranka to je http://www.porneo.it/

Nepřihlášený kvido

a podle mě nejlepší porno.. | 11.9.2017 09:31reagovat
avatar

a podle mě nejlepší porno stranka je http://www.porneo.cz/ hodně HD a kategorie

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše