Reklama

Mercedes přepsal historii, u benzinového motoru poprvé dosáhl účinnosti přes 50 %

 | 22 příspěvků | 14.9.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Goose

Takže jestli to dobře cháp.. | 14.9.2017 16:01reagovat
avatar

Takže jestli to dobře chápu, tak to není účinnost samotného spalovacího motoru, ale celé pohonné jednotky včetně hybridního systému. To znamená, že účinnost čistě spalováku bude furt kolem těch 30ti %

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

A kde tu historii přepsal? | 14.9.2017 18:11reagovat
avatar

A kde tu historii přepsal?

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Takže jestli to dobře cháp.. | 14.9.2017 18:17reagovat
avatar

Přesně tak, to je jedna věc, ale dejme tomu ještě akceptovatelná, protože KERS nepoužívá lithiové baterky ale superkondenzátory, takže tady ten elektromotor má stále ještě nějaké opodstatnění. Druhá věc ovšem je ta, že když to celé začnou zmenšovat, přestane to fungovat a účinnost se zhorší - na velikosti stále záleží a pořád platí i v době přeplňování, že objem nelze ničím nahradit - ostatně nedávno tu na to téma byl také článek (o přeplňování a velikosti motorů), kde bylo popisováno že z výzkumů plyne, že vzhledem ke snižování spotřeby (= zvyšování účinnosti) nemá smysl ani u přeplňovaného motoru jít s objemem pod dva litry. Fyziku prostě nelze obelstít (ani eurovyhláškami).

Nepřihlášený Takže účinnost zavádějící

jako princip Mazda SPCCI -.. | 14.9.2017 19:02reagovat
avatar

jako princip Mazda SPCCI - její podrobnější popis viz (bez mezer, autoforum blokuje odkazy)

http://autobible.euro.cz/mazda-skyactiv-x-temer-die sel-benzin-vyzkouseli-jezdi-praxi/

Nepřihlášený Marp

Od této účinnosti je třeba.. | 14.9.2017 19:14reagovat
avatar

Od této účinnosti je třeba odečíst půlhodinové zahřívání dnešních motorů F1 cízím zdrojem, aby se vyrovnaly vůle. Jinak nenastartujete :D

Nepřihlášený JaRy

Spalovací motor zážehový s.. | 15.9.2017 07:58reagovat
avatar

Spalovací motor zážehový sám o sobě účinnosti vznětového motoru nedosahuje. Pokud by se spojila nástavbová technologie z motoru F1 se vznětovým motorem tak by celková účinnost soustrojí mohla dosáhnout i 60%.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

A jaký má ten technický výv.. | 15.9.2017 08:09reagovat
avatar

A jaký má ten technický vývoj smysl, když před 15-ti lety jsem jezdil s atmosferickým motorem 1.6 MPI (74 kW) v autě nižší střední třídy se stejnou spotřebou jako nyní s motorem 1.2 TSI (77 kW), který má turbo, přímý vstřik a další vymoženosti...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Spalovací motor zážehový s.. | 15.9.2017 12:07reagovat
avatar

Jestli zážehový motor účinnosti vznětového nedosahuje, nebo ne, je irelevantní. Relevantní jsou emisní normy. A jak píší na autobible.euro: "tam, kde diesely zakážou, Skyactiv-X nakonec faktickou náhradou za diesel bude".

Nepřihlášený Martin

Reakce na: A jaký má ten technický výv.. | 15.9.2017 12:50reagovat
avatar

Právě jste si sám odpověděl tím rozdílem v obsahu. Ten rozdíl je v tom, že se jim z menšího objemu podařilo vydolovat vyšší výkon při stejné spotřebě. Taky záleží na hmotnosti, pneu, součiniteli odporu...

Nepřihlášený Petr

http://www.rtugroup.com/re.. | 15.9.2017 13:33reagovat
avatar

http://www.rtugroup.com/revolutionary-technologies/pseudo-ad iabatic-technology?lang=sk

Nepřihlášený TDI

To je prd, tédéíčko v mojí.. | 15.9.2017 14:44reagovat
avatar

To je prd, tédéíčko v mojí octě má účinnost 110 procent a ještě vykašle kilo sazí na sto!

Nepřihlášený ELESO

Reakce na: Spalovací motor zážehový s.. | 15.9.2017 18:20reagovat
avatar

Dobrý vtip:-) jen bych ho nechtěl vidět v reálu, tma, černo a výkon cca nula nula nic. Se podívejte co dneska nabídne naftová patnáctistovka a co benzínová. A to neřeším, že naftový motor je skoro na vrcholu vývoje, benzín má ještě rezervy takže bych s tím tak moc nemachroval. Nafta akorát do kamionu ale i tam ji střídá CNG.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TDI

Reakce na: Dobrý vtip:-) jen bych ho.. | 15.9.2017 20:33reagovat
avatar

No však to taky byla pouhá provokace. Ten nick též.

S těmi motory máte pravdu, viz Mazda, ale místní naftofilové Vás za to roznesou na kopytech.

Sám jezdím s postarším dvoulitrovým benzínem a jsem nadmíru spokojen. Za celý žívot jsem měl mnoho aut, převážně japonská a převážně v benzínu, v naftě jsem měl jen dvě. Suzuki Grand Vitara, 2.0, motor starý nafťák 64 kW od Mazdy a VW Sharan TDI PD 85kW.

Asi mám štěstí na auta, problémy jsem měl jen s jedním. Hádejte s kterým.......

Nepřihlášený

Dobrý den. Do výroby je.. | 16.9.2017 09:58reagovat
avatar

Dobrý den.

Do výroby je připraven projekt s termickou účinlstí 70 procent.

Nepřihlášený Honza

Termální účinnost 60% u pl.. | 17.9.2017 19:37reagovat
avatar

Termální účinnost 60% u plynové turbíny? Není to omyl?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Termální účinnost 60% u pl.. | 20.9.2017 04:03reagovat
avatar

Každý plynová spalovací turbína se dá upravit na účinnost 70 procent během sedni měsíců.

Nepřihlášený

Do výroby české firmě je p.. | 26.9.2017 16:53reagovat
avatar

Do výroby české firmě je připraven motor s termickou účinností 70% .

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše