Revoluční „diesel na benzin“ od Mazdy bude až dvakrát úspornější, než se čekalo

 | 72 příspěvků | 23.1.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený USA

když se podivam na mazdu 3.. | 23.1.2018 13:26reagovat
avatar

když se podivam na mazdu 3 na spritmonitoru, tak benzin 100 koni jezdi za 6.24l/100km, naftak za 5.61l/100km. protože benzin ma o 10% min energie a vypusti o 10% min CO2, tak 6.24 benzinovych odpovida 5.62naftovym, tedy presne jako ten naftak. nebyt danovyho zvyhodneni nafty, tak nafta v osobním aute nemá zadny ekonomicky smysl. a jestli dojde k uspore 20%, te, 5.62 spadne na 4.50 a naftak je uz uplne mimo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený David

Reakce na: když se podivam na mazdu 3.. | 23.1.2018 14:29reagovat
avatar

Jenže nafták jezdí za 3,8 a benzín za 5,1. Dívej se co uvádí výrobce a ne sritmonitor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: když se podivam na mazdu 3.. | 23.1.2018 14:57reagovat
avatar

Úžasnej blábol.

Nepřihlášený rock

Reakce na: Jenže nafták jezdí za 3,8.. | 23.1.2018 14:58reagovat
avatar

Spritmonitor je realitě podstatně blíž než pohádky výrobců.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený O M f G

"Důvodem je fakt, že agreg.. | 23.1.2018 15:16reagovat
avatar

"Důvodem je fakt, že agregát je ve svém stávající naladění o poznání výkonnější, k dobru totiž dává 190 koní"

Proboha autor není Čech?

Chápe autor, co znamená ustálené slovní spojení "dát k dobru"?

Asi ne, třeba také patří k těm, kteří říkají "to dá rozum do hrsti".

Nepřihlášený David

Reakce na: Spritmonitor je realitě po.. | 23.1.2018 15:19reagovat
avatar

Realita je údaj od výrobců. Spritmonitor je jen průměr od uživatelů, nic víc.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený za 3,8 ??

Za 3,8l/100km??? Tak to by.. | 23.1.2018 15:21reagovat
avatar

Za 3,8l/100km??? Tak to bych teda chtěl vidět. Přiblížit se - to ano, ale jen za cenu podtáčení a zahumuseného DPF filtru.

Nepřihlášený Milan

Nemam nic proti ropě,ale p.. | 23.1.2018 15:24reagovat
avatar

Nemam nic proti ropě,ale pokud tohle těm Japončíkum vyjde,tak ... Fandim jim!

Nepřihlášený

Jakmile musí motor přesně.. | 23.1.2018 16:03reagovat
avatar

Jakmile musí motor přesně splňovat několik veličin, tak ho nechci. Až se to po několika letech začne srát, nemíním dělat servisu kasičku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marián Krajňák

zoom zoom, Mám mazdu 6.. | 23.1.2018 16:06reagovat
avatar

zoom zoom,

Mám mazdu 6 GH, před tím 6 GY, oba diesel.

Na tom, ale nezáleží, jde spíš o to jak tahle značka vidí a směruje své vývoje. Jsou jiný a to co dělají vědí proč to dělají. Jednak nové koncepty pokud jste je viděli jsou něco famozního. G vector, tenhle nový motor, to je famozní. Atmosfericke motory, to je sen každého muže. Pokud jde o nas o třeba ČR , vědi, že zde budoucnost ohledně zisku prodeje není. Bohužel tenhle národ je zakomplexovaný do aut značek se slepicí a s kruhama a s 2 V na kapotě. Na vše co je z 3 světa pohlížíme s nedůvěrou, poněkterý. Proto jezdí vlakmi které jezdí přes 600 km / hod, u nás tak za 100 let.

Fandím jim moc a co koupim jako další auto ? Jedině Mazda

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený FKK

Jo pokusy s motory na to j.. | 23.1.2018 16:18reagovat
avatar

Jo pokusy s motory na to je užije, ale výsledek je jenom hromada marketingových keců, skutek utekl, viz jejich slavný Wankel, o tom pindají dodnes a velké kulové. Kdyby si raději vzali příklad z Hondy nebo Toyoty a soustředili na protikorozní ochranu a konečně vyrobili auto, které nerezaví už při cestě k zákazníkům.

Nepřihlášený rock

Reakce na: Realita je údaj od výrobců... | 23.1.2018 16:31reagovat
avatar

Údaj od výrobců je číslo v techničáku vypovídající o laboratorních testech a nemá na běžný provoz žádnou přímou (a vlastně ani nepřímou) návaznost.

Spritmonitor je údaj o reálném provozu. Nic víc, nic míň.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dayu

Reakce na: zoom zoom, Mám mazdu 6.. | 23.1.2018 16:42reagovat
avatar

moje M6 diesel 2003 ma 300tis km 7let do ni leju jen naftu menim filtry a pneu a platim pokuty za rychlost,od cervna do zari ji prohanim denne ve slane vode na plazi,zaden problem (vstrikovace,egr atd.jako u jinych znacek) a zadna rez.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: moje M6 diesel 2003 ma 300.. | 23.1.2018 16:55reagovat
avatar

Po zkušenostech s prvním typem Mazdy 6 (2,0 diesel) v mé bývalé firmě přišel zákaz nákupu japonských aut. Problém s výdrží komponentů a neskutečně drahý servis. Po zkušenostech s Mazdou a předtím s Nissanem Primera, kterého neuměli v servisu opravit (vůbec nezvládli přijít na to, že zhášení na křižovatkách způsobuje zanesená škrtící klapka) japonské auto nebude to, co si někdy v budoucnu koupím. I když na druhé straně se musí Mazdě přiznat schopnost zkonstruovat motory bez přeplňování, které za něco stojí.

Nepřihlášený Roman

co je natom převratného Ru.. | 23.1.2018 17:08reagovat
avatar

co je natom převratného Rudolf Diesel vymyslel motor takový aby spaloval i obyčejiné těžké oleje většina asi neví ani jak diesluv motor funguje samoznícení!!!! tim že tam dáte lích nebo benzín vlastně je to ještě lepší palivo jen se ten motor musí upravit pro dané palivo zanášení či teploty ale princip je týž

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Johnny

Reakce na: co je natom převratného Ru.. | 23.1.2018 17:34reagovat
avatar

Romane, až na to, že princip dieselu je téměř úplně odlišný od zážehového, máš pravdu :D

papy

Reakce na: co je natom převratného Ru.. | 23.1.2018 17:40reagovat
avatar

To snáď ani nie je pravda, čo za analfabeti tu vypisujú...

Ani mazde sa nepodarilo zapaľovať benzín iba vznietením, ale musia mať sviečky, takže žiadny Rudolf Diesel s benzínom sa nekoná.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

To je demagogie jako od dr.. | 23.1.2018 18:11reagovat
avatar

To je demagogie jako od drahoše. Mazda žádný diesel na benzín nevyvinula ani nevyrábí ani nezkouší. Motor je ve všech režimech zážehový. A pracuje v určitých režimech s vrstvenou směsí. Je to pouhopouhá kopie motoru TFSI od koncernu pouze je to se zpožděním cca 15 let.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Joska

Pěkný, ale spíš by mě zajím.. | 23.1.2018 18:11reagovat
avatar

Pěkný, ale spíš by mě zajímalo proč se tak někdo snaží z "čmouda" s učiností kolem 30% udělat něco co se stejně nevyrovná 95% učinosti elektromotorů co jsou konctrukčně jednoduché, to tu ropu musíme spálit za každou cenu ???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Clark

Reakce na: Jenže nafták jezdí za 3,8.. | 23.1.2018 18:14reagovat
avatar

Jenže nafták jezdí za 3,8 a benzín za 5,1. Dívej se co uvádí výrobce a ne sritmonitor.

,,,,

Člověče, nenechte se vysmát, za 3,8 jezdí několik málo microaut určených do města a to ještě jen za ideálních podmínek. To jsou ale vlastně nákupní tašky a ne auta! No a pokud věříte údajům o spotřebě od výrobce, měl by jste se rychle probudit a nedělat tu ze sebe šaška!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený W.O.Prscley

... a když bude Mazda na m.. | 23.1.2018 18:34reagovat
avatar

... a když bude Mazda na motoru pracovat ještě o 2 roky déle, vyrobí perpetuum mobile :-)

Mazda si koleduje o malér, lidi chtějí levné benzíny, ne benzíny s cenou dieselů.

Nepřihlášený W.O.Prscley

Joska: a musíme za každou.. | 23.1.2018 18:39reagovat
avatar

Joska: a musíme za každou cenu vydrancovat zemi kvůli lithiu, fluoru, fosforu, mědi, niklu, kadmiu a dalším prvkům které jsou potřeba do baterií ??????????????????

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sova

Přiznejme si, že Mazda hra.. | 23.1.2018 19:12reagovat
avatar

Přiznejme si, že Mazda hraje o holý život. Pokud zopakuje Waterloo jako s Wankelem, tak ji schlamstne některý z velkých japonských konkurentů a na nějaké Wankely nebo benzínové diesely se bude chodit dívat leda tak hrstka Japonců do muzea v Hirošimě.

Nepřihlášený L.

Reakce na: zoom zoom, Mám mazdu 6.. | 23.1.2018 19:19reagovat
avatar

Mazdou jezdí akorát bukvice, nejsme v zemi rejže. Auta o hovně

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To je demagogie jako od dr.. | 23.1.2018 19:20reagovat
avatar

Koncernovej onanista se nezapře.

Japonci jsou zaostalí? A mají potřebu kopírovat tuhle poruchovou kasičku, co je součástí svatořečených Embéček?

Tos mě teda rozesmál.

A podívej se na prodeje"zaostalých" japonských aut ve světě. A pak se podívej, kolik těch koncernových chrochtátek skončilo v soukromém držení.

Nebýt "firemních flotil", tak je Šáde v prdeli

Nepřihlášený

Reakce na: Mazdou jezdí akorát bukvic.. | 23.1.2018 19:45reagovat
avatar

A Ty preferuješ jakou značku?

Nepřihlášený Realista

Reakce na: Pěkný, ale spíš by mě zajím.. | 23.1.2018 21:03reagovat
avatar

No s tou účinností bych trochu ubral. Jedna věc je, jak účinný je samotný elektromobil ve smyslu využití energie akumulátoru, druhá je celková účinnost, tj.

Výroba elektřiny, přenosová soustava......Ona ta elektrika totiž nevzniká v zásuvce.

Zjisti si, jakou účinnost mají elektrárny, ztráty při přenosu a dojdeš k tomu, že ten elektromobil má menší účinnost, než spalovací motor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Realista

Reakce na: To je demagogie jako od dr.. | 23.1.2018 21:26reagovat
avatar

Třeba tady máš účinnost elektráren, ať to nemusíš hledat, konkrétně tabulka č 5

http://www.energyweb.cz/web/index.php?display_page=2&su bitem=2&slovnik_page=ucinost.html

Když budeš chtít, vygůgli si i ztráty přenosové soustavy, to taky něco hodí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Realista

Reakce na: Třeba tady máš účinnost el.. | 23.1.2018 21:28reagovat
avatar

Pardon, reakce na Josku

Nepřihlášený

Reakce na: No s tou účinností bych tr.. | 23.1.2018 22:41reagovat
avatar

Takže u efektivnosti elektromotoru se musí započítávat uhelná elektrárna, ale u spalovacího motoru ne? To mi nepřijde moc fér.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JJP

Reakce na: Takže u efektivnosti elekt.. | 23.1.2018 22:51reagovat
avatar

Jak souvisí účinnost uhelné elektrárny se spalovacím motorem? Spalovací motor uhelnou elektrárnu pro svou práci nepotřebuje, na rozdíl od elektrického motoru, který si bez uhelné elektrárny ani necvrnkne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jak souvisí účinnost uheln.. | 23.1.2018 23:00reagovat
avatar

To je veliká lež. Výroba benzínu je energeticky velmi náročný proces. Na výrobu 1 galonu benzínu je potřeba 6kWh elektřiny, na který potom průměrné spalovací auto ujede 25 mil. Na stejné množství energie (6kWh) ujede elektromobil 20 mil. To znamená, že elektrické auto potřebuje k ujetí stejné vzdálenosti o 25% více elektřiny. To může znít špatně pro elektromobily, ale to jenom do chvíle kdy vezmeme v potaz, že elektromobil pálením uhlí končí. Spalovací auto musí nejdříve spálit uhlí, a potom ještě benzín v nádrži. Spalovací auta na elektřinu možná nejezdí, ale bez produkce elektřiny určitě nepojede.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JJP

Reakce na: To je veliká lež. Výroba b.. | 23.1.2018 23:06reagovat
avatar

Fajn, pak ovšem musíš započítat i energetickou náročnost na těžbu a úpravu paliva pro elektrárny, bez ohledu jestli je to uran, uhlí nebo ropa. Na výrobu 1 kg uhlí je potřeba 1 kWh elektřiny. Řada tepelných elektráren třeba v USA je poháněná naftou, tou stejnou naftou která se spaluje v dieselových motorech, takže energetická náročnost těžby ropy, její úpravy v rafinériích je zcela stejná jak pro tepelnou elektrárnu tak pro spalovací motor. Co tam máš dál?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Fajn, pak ovšem musíš zapo.. | 23.1.2018 23:16reagovat
avatar

'Co tam mám dál'? Nic. Co jsi napsal se stahuje na elektromobily a spalovací auta stejně, nic to nemění.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JPP

Reakce na: 'Co tam mám dál'? Nic. Co.. | 23.1.2018 23:49reagovat
avatar

No když to nic nemění a těžba a zpracování základních surovin pro auta a elektrárny je přibližně stejně energetický náročná (energeticky ztrátová), tak dává smysl u aut na baterky začínat účinností výroby el. energie v elektrárně, přes účinnost rozvodné sítě, účinnost nabíjení, ztrát energií v baterkách v provozu až k účinnosti el. motoru a u auta se spalovacím motorem začínat účinnost spalovacího motoru, který spaluje to stejné nebo podobné fosilní palivo.

Nepřihlášený čechoslovák

Takže Mazda pravděpodobně.. | 24.1.2018 00:15reagovat
avatar

Takže Mazda pravděpodobně končí s atmosférama, což je logické když jdou po účinnosti. Ale s kompresorem jdou sami proti sobě, takže to nechápu. Pokud to ovšem není ve skutečnosti turbo a popis je zavádějící.

Nepřihlášený čechoslovák

Reakce na: Jakmile musí motor přesně.. | 24.1.2018 00:21reagovat
avatar

Docela reálná obava. Pokud je totiž funkčnost toho motoru extrémně závislá na správném kompresním poměru, tak stačí i malá odchylka z důvodu opotřebení kroužků, nebo ventilů a motor nemusí běžet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zubr

Reakce na: Docela reálná obava. Pokud.. | 24.1.2018 00:27reagovat
avatar

V zásadě máš pravdu a je to i ověřené. HCCI režim používají motory Mercedesu, který jako první tuto technologii nějak zvládl a který ji používá v motorech pro F1. Pravdou je, že životnost je mizerná a motor řídí bambilion počítačů a padesát inženýrů z boxů.

Nepřihlášený Lovap

Reakce na: Joska: a musíme za každou.. | 24.1.2018 07:33reagovat
avatar

A v mobile a notebooku máš čo? Asi baterku takisto, že ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kasal

Reakce na: A v mobile a notebooku máš.. | 24.1.2018 09:05reagovat
avatar

Jenže kapacita baterky v mobilu a kapacita baterky v Tesle je asi tak v poměru 1:30 000 a ve stejném poměru je pak i spotřeba surovin.

Nepřihlášený

Oktáfka to má za 5,9 l naf.. | 24.1.2018 10:29reagovat
avatar

Oktáfka to má za 5,9 l nafty a k tomu 1 l motorového oleje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený agent

Reakce na: Jenže nafták jezdí za 3,.. | 24.1.2018 10:30reagovat
avatar

Tak v době, kdy se za každý gram CO2 navíc platí mastné pokuty vám automobilka nedaruje ani decilitr spotřeby navíc oproti ideálnímu stavu - nebude zohledňovat, že většina lidí jezdí jako prasata co mají na plynovém pedálu kopyto a ne nohu.

A jinak dá se jezdit za 3,8 i s velkým autem (denně cesta do práce 40km):

http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/35903897_68161 69425432de64be677.jpg

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak v době, kdy se za každ.. | 24.1.2018 10:58reagovat
avatar

Do práce z kopce a zpátky se necháš odtáhnout? Jo když pojedu 40km hodinu a bude to z kopce a rovinka, nebudou semafory a rozjezd na křižovatce tak jsem schopen lza 3kg plynu ten průměr udělat.

Ale pokud teda nemyslíš že těch 3.8l přijedeš na těch 40km. To bych ti nevymlouval a věřil.

Nepřihlášený

Reakce na: Oktáfka to má za 5,9 l naf.. | 24.1.2018 11:03reagovat
avatar

Tak to ti věřím. Konečně 100% pravda. Já jezdim za 4,4kg CNG s Passatem normální jízda.

Nepřihlášený Jirka

Tak doufám, že spolehlivos.. | 24.1.2018 11:13reagovat
avatar

Tak doufám, že spolehlivost bude zachována. A elektřina vs. benzín. Až si natankujete plnou baterii za 15 minut a ujedete cca 400km, elektřina vyhraje. Jen jde o to o kolik jí do tý doby zdraží.

Nepřihlášený Wikidy

Reakce na: To je demagogie jako od dr.. | 24.1.2018 14:26reagovat
avatar

a kde se ten jejich slavny koncept FSI / TFSI / TSI vzal??? okopcene GDI od mitsu, ktere se na to vykaslalo z duvodu velkych nakladu, slozitemu servisu a mizerne zivotnosti...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To snáď ani nie je pravda,.. | 24.1.2018 14:34reagovat
avatar

Proc by se ji to nepovedlo? Samovznitit benzin zvladne spousta aut. Jen je to pro ne velice destruktivni.

Nepřihlášený Marián Krajňák

Reakce na: Mazdou jezdí akorát bukvic.. | 24.1.2018 15:30reagovat
avatar

A jéé zas kritizuje někdo kdo neseděl v ničem jiném , pouze v autě se slepicí.

Až budeme na úrovni Japonců tak se ozvi.

Nepřihlášený

Reakce na: a kde se ten jejich slavny.. | 24.1.2018 15:45reagovat
avatar

Co to meleš? Přímý vstřik uměli motoráři už někdy v roce 1908, výrazně pokročilo během WW2. Od Mitsu nebylo co kopírovat. Holým faktem je, že do sériové výroby a k hromadnému nasazení v kombinaci s přeplňováním dovedl tyto motory jako první koncern VW. Mitsu hodino vidle do hnoje aniž by se k přeplňování vůbec dostalo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Co to meleš? Přímý vstřik.. | 24.1.2018 17:40reagovat
avatar

Zjistili, že je to prostě cesta na slepou kolej, tak se s tím dál nezabývali.

VAG to nepochopil, takže chrlí statisíce poruchovejch předraženejch a v servise neustále postávajících žravejch keplů, o jejichž dokonalosti jsou přesvědčeni snad jen jejich majitelé.

A máš pocit, že Mazda a japonci všeobecně dělají špatná auta?

Nepřihlášený Carl Benz

Diesel na benzin uz ma Mer.. | 24.1.2018 19:19reagovat
avatar

Diesel na benzin uz ma Mercedes F700 v roce 2007 Diesotto :-D

Nepřihlášený Radon

Je to skvele, drzim jim pa.. | 24.1.2018 19:47reagovat
avatar

Je to skvele, drzim jim palce, ale tak 5 let bych si to nekoupil ani jako novinku a po 5 letech ani jako ojetinu. Pionyri to maji totiz tezke ... ne, nemyslim ty co hlidaji pomnik VIL pred cokly :)

Nepřihlášený David

Reakce na: Údaj od výrobců je číslo v.. | 24.1.2018 22:44reagovat
avatar

Zajimaví že v každým autě co jsem jel a mělo PP ta spotřeba vycházela obdobně jak uváděl výrobce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marginal

Beztak je to Mazda, takže.. | 25.1.2018 07:43reagovat
avatar

Beztak je to Mazda, takže to po 100t km zdechne, pokud to teda dřív neshnije... Mazda je jen japonskej Trabant.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Srotik

Reakce na: To snáď ani nie je pravda,.. | 25.1.2018 09:51reagovat
avatar

Nehledě na to že naftové motory nepracují v dieselove cyklu, ale Sabathově cyklu ?? takže Rudolf s tím má společneho jen způsob zapálení směsi.

Nepřihlášený rock

Reakce na: Zajimaví že v každým autě.. | 25.1.2018 10:09reagovat
avatar

Na tom není nic zajímavýho nebo podivuhodnýho, každá Gaussova křivka má svůj začátek a svůj konec. I na tom spritmonitoru je jeden, co asi jezdí tak, jak to popisuje "Nepřihlášený Já 24.1.2018 10:58" a tu spotřebu u 101k Mazdy stlačil na 5,3. Pak je tam jeden, co lítá za 8 l a jako protiváha k těm dvěma extrémům 14 lidí, co jezdí někde v rozmezí 5,9-7 l.

Výrazně důvěryhodnější je těch 88 % lidí, co referuje o spotřebě mezi šesti a sedmi, než údaje výrobce, kterým se blíží jeden (6%) uživatel.

Nepřihlášený

Reakce na: Beztak je to Mazda, takže.. | 25.1.2018 10:55reagovat
avatar

Di Ty brepto. Ty jezdíš čím?

Nepřihlášený Jardus

Reakce na: Pěkný, ale spíš by mě zajím.. | 14.2.2018 13:32reagovat
avatar

a jéje, tady jsou jedinci, co si myslí, že elektřina se získává v čisté formě a se 100% účinností... To je problém dnešní doby, kdy si většina lidí neumí dát dohromady souvislosti, a proto to tak i vypadá.

V Německu opustili jádro a 50% elektřiny jde z uhelných elektráren, kde je účinost něco přes 30%. Počítejte ztráty v distribuci, elektromotoru a jsme totálně v prdeli. Takže jakýkoliv "ropák" na benzín, který má účinnost 40% je daleko lepší, jak vaše rádoby EKO elektromobily... Lidi vzpamatujte se a používejte selský rozum!!!

Nepřihlášený JB

a pumpaři nebudou mít co žr.. | 14.2.2018 14:04reagovat
avatar

a pumpaři nebudou mít co žrát :-(

Nepřihlášený MiKa

Reakce na: Zajimaví že v každým autě.. | 14.2.2018 22:23reagovat
avatar

Jenže, kdybys si psal tankování a stav tachometru minimálně pár tisíc kilometrů a pak si to spočítal podle vzorečku: litry x 100/ Km zjistíš, že každý PP ukazuje minimálně o 0,3-1 litr méně než je realita.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ptakoještěr

Teď si ještě přečíst tohle.. | 15.2.2018 20:41reagovat
avatar

Teď si ještě přečíst tohle:

g.*cz/senzacni-objev-ropa-lidstvu-nikdy-nedojde/

petroleum.*cz/ropa/anorganicky_puvod_ropy.aspx

korenko. blog.sme.*sk/c/240670/Obnovitelne-zasoby-ropy-je-ropa-skutoc ne-fosilne-palivo.html

Nepřihlášený David

Reakce na: Jenže, kdybys si psal tank.. | 1.3.2018 12:44reagovat
avatar

Tak PP nevěříš ale na ukazatele kilometrů jo? Právě že údaj o ujetých kilometrech je ten, který je zkreslený. Každý tachometr přeměřuje a tím pádem nemůžeš počítat s ukazatelem kilometrů. Naopak PP se neřídí co ukazuje tachometr. Rozjeď auto na nějakou tempomatovou rychlost a vynuluj PP. Průměrná rychlost podle PP bude jiná než kolik ti ukazuje tachometr. PP by měl sedět s GPS rychlostí.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše