Tohle je prý budoucnost pohonu aut, po létech vývoje má letos jít do výroby

 | 14 příspěvků | 4.1.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Kume

Tento pohon sa už uspešne.. | 4.1.2018 12:48reagovat
avatar

Tento pohon sa už uspešne využiva v e-skutroch,e-bicykloch,ked na pohon služi motor intergrovany priamo v kolese.

Nepřihlášený Honza6

Na našich vymlácených tank.. | 4.1.2018 13:13reagovat
avatar

Na našich vymlácených tankodromech (kterým se ze setrvačnosti stále říká silnice) asi nebude životnost nijak závratná ...???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený čechoslovák

Dobrá věc. Teď už jen velk.. | 4.1.2018 13:19reagovat
avatar

Dobrá věc. Teď už jen velkou baterii místo zadních sedaček a můžete jezdit.

Nepřihlášený

To budou mít první škodofk.. | 4.1.2018 16:29reagovat
avatar

To budou mít první škodofky nebo oktávie.

Nepřihlášený TondaAnton

Reakce na: Na našich vymlácených tank.. | 4.1.2018 19:52reagovat
avatar

No, právě, to je ta netlumená váha, která má být co nejmenší, vzhledem k životnosti zavěšení. Tohle už nás učili na průmce. Takže je lepší výkon přenášet nějakou poloosou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepe

1. Vypadá to hezky,ale pro.. | 4.1.2018 20:47reagovat
avatar

1. Vypadá to hezky,ale proč to musí být v kole, kde to není odpruženo?

2. Kde to má brzdy?

3. Ať už mi nikdo nevykládá, jak je elektromoror drahý proti spalovacímu!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený bubaak

Jen pro info, psal se rok.. | 4.1.2018 20:55reagovat
avatar

Jen pro info, psal se rok 2005 a jmenovalo se to Lancer Evolution MIEV... zbytek Vám řekne strejda google/yahoo.......

Nepřihlášený Adam

No v kombinaci s nedávno n.. | 4.1.2018 23:58reagovat
avatar

No v kombinaci s nedávno na autoforu zmiňovaným chytrým podvozkem, bych si to dovedl představit. Myslím si že onen podvozek dost potlačuje problém s neodpruženou hmotností.

Nepřihlášený Orson

Reakce na: No, právě, to je ta netlum.. | 5.1.2018 08:12reagovat
avatar

Máte pravdu, odborně se to nazývá "neodpružené hmoty" podvozku a je snaha je mít co nejmenší z důvodu jízdních vlastností vozidla atd...

Jinak bohužel se toto fórum zvrhlo na žumpu plnou blbů,... škoda sem dávat nějaký rozumný názor..

Nepřihlášený Rosťa Hadrbolec

Já jsem si novej kotel kup.. | 5.1.2018 08:24reagovat
avatar

Já jsem si novej kotel kupoval vloni. Nemůžu si stěžovat, dřevo mám, takže jedu naplno a doma hic jak kráva. P.S.: prodám starý původní kotel na uhelnou štěpku, domácí výroba, výkon 110kW, automatika, colkový mufny. Cena k jednání 79.000,-

Nepřihlášený PepaSFI

Reakce na: 1. Vypadá to hezky,ale pro.. | 5.1.2018 19:04reagovat
avatar

1. proč to musí být v kole? Protože proto. Vlastně to nemá žádný rozumný důvod. Snad bych to pochopil pro usnadnění zástavby do vozidla s atypickým podvozkem, například nějaké městské vozidlo s velmi nízkou podlahou pro snadné nastupování, atypická pracovní nástavba na rozvážky zboží a podobně.

2. kde to má brzdy? Nejspíš nikde. Tak daleko konstruktér ještě nedošel. On teda nejspíš ještě nedošel nikam, jen se někde dočetl že před sto rokama to existovalo, možná to má už propadlý práva a bylo by bezva trošku to rozvířit a zažádat si o dotaci. Pár let se v tom vrtat, pár prototypů na zkoušky a pak v tichosti frrrr, pryč, sorry, slepá ulička vývoje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Radon

Reakce na: 1. proč to musí být v kole.. | 5.1.2018 23:42reagovat
avatar

Ad1) protoze cena. Automobilky pracuji s kazdym jednim dolarem a tohle slibuje vypustit par komponent jako je poloosa a kardan. Ale asi to bude chtit robustnejsi odpruzeni.

Ad2) mozna ty motory maji takovy moment, ze dokazou kolo zablokovat elektricky ... tady jen hadam.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PepaSFI

Reakce na: Ad1) protoze cena. Automob.. | 6.1.2018 15:50reagovat
avatar

robustnější odpružení s tím nic nenadělá. Neodpružená hmota se to nazývá proto že to je neodpružená hmota, to co nejde odpružit a co má významný vliv na jízdní vlastnosti. Asi to půjde kompenzovat aspoň částečně, nějakým ukrutně drahým a komplikovaným elektronickým ovládáním podvozku. No ale kduž se lidem správně vysvětlí že to tak je lepší....

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama