Toyota si nechala patentovat nový motor. Používá ojnice se dvěma pístky, k čemu?

 | 26 příspěvků | 2.9.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Bob

Bože můj co za debila psal.. | 2.9.2017 19:41reagovat
avatar

Bože můj co za debila psal ten nadpis?Jaké dva písty?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pavel

Nebojim se a nemyslim si ,.. | 2.9.2017 19:59reagovat
avatar

Nebojim se a nemyslim si , ze by nekdy skoncili spalovaci motory . Nastesti.

Nepřihlášený antidement

Tak samozřejmě že skončí,.. | 2.9.2017 20:30reagovat
avatar

Tak samozřejmě že skončí, pokud má spalovací motor účinnost jen 30% a elektromotor 90%, dobíjení baterie 90% + rekuperace, kdy bržděním zpětně nabíjíte baterii, není důvod používat spalovací motory. Navíc je EU do 20ti let zakáže.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vana

Reakce na: Tak samozřejmě že skončí,.. | 2.9.2017 20:34reagovat
avatar

antidement: a všiml sis že auto s tím 30% spalovákem furt ještě dojede mnohem dál než ten 90% elektromobil ?

Nepřihlášený

za 5 let budete rádi že za.. | 2.9.2017 20:50reagovat
avatar

za 5 let budete rádi že zase budete moct jezdit na koních vy chytráci debilní

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Bože můj co za debila psal.. | 2.9.2017 20:53reagovat
avatar

Koukni na obrázek a pochopíš, o jakých dvou pístcích se mluví... :-)

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Bože můj co za debila psal.. | 2.9.2017 20:58reagovat
avatar

Technické provedení má výhodu v tom, že lze aplikovat na jakýkoli motor. Problém je, že je to docela složité zařízení s mnoha díly, které jsou namáhány velkými silami v obou směrech, tudíž nikdo zatím neví, jak dlouho toto zařízení v praxi vydrží. Možná je to jen nápad k patentování, aby jim ho nikdo nevyfoukl a třeba se nakonec nerealizuje. ale jak znám Japonce, budou na tom makat do bezvědomí.

Nepřihlášený antidement

vana Dojezd elektromobi.. | 2.9.2017 21:42reagovat
avatar

vana

Dojezd elektromobilu už je dnes 600km v reálných podmínkách. Jiná auta mají dojezd kolem 1000km. Každý rok se zvyšuje dojezd elektromobilu o 100km, kapacita baterií o 10%.

U ostatních aut nevidím nějaké výrazné snižování spotřeby nebo zvyšování dojezdu. Něco mi říká, že spalovacím autům odzvonilo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený antidement

Navíc tlak EU je neúprosný.. | 2.9.2017 21:54reagovat
avatar

Navíc tlak EU je neúprosný a udělat 6ti nebo 8mi válec už automobilkám nedovolí. Viz Volvo. Elektromobil je naproti tomu považován za luxus, takže Volvo podle mě přejde na čistě elektro jako první, protože jen to je může zachránit před krachem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adcd

Reakce na: vana Dojezd elektromobi.. | 2.9.2017 21:55reagovat
avatar

Vlacit zo sebou pol tony bateriek, aby som dosiel dalej ako za hranicu okresu nie je buducnost ale mrtva vyvojova vetva. Elektromotor sa aj napriek jeho nespocetnym vyhodam oproti spalovaciemu motoru v autach masovo nepresadi dovtedy, kym sa nevynajde uplne novy koncept jeho napajania a elektrochemicke clanky na baze litia v tejto oblasti uz nemaju co ponuknut, takze spalovacie motory tu s nami este peknych par desatroci pobudnu

Nepřihlášený Sobota

Reakce na: Tak samozřejmě že skončí,.. | 2.9.2017 23:17reagovat
avatar

Jenže výroba elektřiny v typické české tepelné elektrárně má účinnost 40% (nejmodernější německé uhelky mají 50%), v jaderné elektrárně 30%, česká přenosová soustava (od elektrárny přes dálkové trasy až po lokální rozvody) má účinnost cca 91% takže účinnost toho elektromotoru v autě je cca 0,35*0,91*0,9*0,9=0,26 tedy horší účinnost než u toho spalovacího motoru.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Navíc tlak EU je neúprosný.. | 2.9.2017 23:17reagovat
avatar

Kdyby EU. Hlavním zabijákem spalovacích motorů je Čína.

Spalovací motory už jsou za zenitem a teď už půjdou jenom dolů. Ale nikdy asi úplně nezaniknou stejně jako nikdy nezmizely koně když byly vytlačeny automobily. Prostě zůstanou u fanoušků nebo pro specifické účely, ale už to nebude masovka.

Za 30 let se budou lidi dívat na majitele auta se spalovacím motorem jako dnes na majitele koně. Budou se chtít na něj podívat, zeptají se jestli je náročný provoz, ale domu ho chtít nebudou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

teda tady je zelenejch, ji.. | 2.9.2017 23:29reagovat
avatar

teda tady je zelenejch, jinak elektromobil nemůže konkurovat spalovacímu motoru, zatím všechny ty způsoby uchovávaní energie pro elektromotor jsou neunosně drahý a zatěžují životní prostředí

Nepřihlášený honza

Setrvačné síly rostou s dr.. | 3.9.2017 02:16reagovat
avatar

Setrvačné síly rostou s druhou mocninou otáček motoru, takže stačí tyto omezit poměrně málo, aby se vyrovnal nárůst hmotnosti ojnice. Konečně, tyto setrvačné síly se perou se silami od tlaků plynů působících na píst a tak mají i svůj kladný přínos. Jak se říká, všechno špatné je k něčemu dobré.

Nepřihlášený vana

Reakce na: vana Dojezd elektromobi.. | 3.9.2017 07:34reagovat
avatar

antidement: 600 km dojezd elektromobilu není v reálných podmínkách,ale v naprosto ideálních podmínkách na způsob přísné economy run. V takových podmínkách má spalovák dojezd klidně 2000 km

A když do toho započítáme i rychlost doplnění další energie tak je porážka současného elektra ještě drtivější.

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Jenže výroba elektřiny v t.. | 3.9.2017 08:11reagovat
avatar

A to jsi tam zapomněl započítat ekologickou stránku při těžbě a zpracování lithia. ;)

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Kdyby EU. Hlavním zabijáke.. | 3.9.2017 08:18reagovat
avatar

Oni sem už konečně přivezou ty Jumpry z Atlantidy?

Nepřihlášený Francis

Proměnlivou délku pístního.. | 3.9.2017 09:45reagovat
avatar

Proměnlivou délku pístního čepu že prý to má? Jak délka čepu spojujícího ojnici s pístem ovlivní kompresní poměr?

Nepřihlášený hafusak2

Už jsem se lekl, že objevi.. | 3.9.2017 10:07reagovat
avatar

Už jsem se lekl, že objevili devadesátku Maneta a chystají se ho okopírovat.

Nepřihlášený Mirek

Prozatím jste si vy "dvojp.. | 3.9.2017 12:57reagovat
avatar

Prozatím jste si vy "dvojpisťaci" nevšimli ,že cela finta je v excentrickém uloženi pístního čemu.

Nepřihlášený Mikky

Bioplyn,dřevoplyn,vodík a.. | 3.9.2017 16:47reagovat
avatar

Bioplyn,dřevoplyn,vodík a elektřina budou PHM budoucnosti.

A tenhle zlepšovák je další kurvítko v už tak dost přetechnizovaných autech.Zlatý Favorit s obyč karburátorem

Nepřihlášený CanaLL

totální kurvítko... | 6.9.2017 10:30reagovat
avatar

totální kurvítko...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše