Toyota už turbům nevěří, novým motorům je nedá. Tento dává 209 koní, jede za 5,7 l

 | 68 příspěvků | 3.8.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

perfektné auto, škoda že n.. | 3.8.2017 10:27reagovat
avatar

perfektné auto, škoda že nie u nás

Nepřihlášený Michal Kmec

Turbo pricina problemu, ni.. | 3.8.2017 11:08reagovat
avatar

Turbo pricina problemu, nikdy bych si nekoupil auto s turbem, mam X3 a at jezdim kdekoliv tak spotreba 6,4

comonrail system perfektni, nemam rad japonce ale v tomto pripade jim fandim,

pozdrav ze Svedska

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mikrob

Já mám už mnoho let benzín.. | 3.8.2017 11:18reagovat
avatar

Já mám už mnoho let benzínové turbo, naprosto vynikající, perfektní průběh krouticího momentu (250 Nm při 2400-5500 ot/min) a krásný požitek z jízdy, motor jen tiše přede...

Nepřihlášený hrd

Toyota nezklamala, tím pot.. | 3.8.2017 11:22reagovat
avatar

Toyota nezklamala, tím potvrdila moji náklonnost k ní. Toyota staví odolná, kvalitní a spolehlivá auta, a přesně ví co dělá.

Nepřihlášený Sir CHerokee

Zajímavé. Ten motor vypadá.. | 3.8.2017 11:51reagovat
avatar

Zajímavé. Ten motor vypadá hodně dobře. A jestli je to dle amerických norem, tak to tak bude.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 883

Za toto Toyota velký palec.. | 3.8.2017 12:15reagovat
avatar

Za toto Toyota velký palec nahoru!

Nepřihlášený bigbyk

Turba jsou jeden obrovský.. | 3.8.2017 12:15reagovat
avatar

Turba jsou jeden obrovský podvod, jak se poslední dobou ukazuje, aby navodili u lidí dojem, jak jsou to úsporné a ekologické motory, a měli tak volné pole působnosti ve fixlování s emisemi.

Nepřihlášený DD

Dávám za 1. Tudy vede cest.. | 3.8.2017 12:17reagovat
avatar

Dávám za 1. Tudy vede cesta.

Nepřihlášený DF

Nie je to obycajna atmosfe.. | 3.8.2017 12:18reagovat
avatar

Nie je to obycajna atmosfera. Je to atmosfera kombinovana s priamym vstrekom.

Vacsinu casu bezi kombinacia atmosfery s priamym vstrekom a v pripade zataze bezi len priamy vstrek. To zabezpecilo nielen vysoky vykon / nizku spotrebu, ale aj NIZKE EMISIE. Plus vela robi aj nova 8/10st. prevodovka. Dalsie znizovanie emisii je pomocou elektromotora v hybridoch Camry.

Konkurencia kombinuje turbo s priamym vstrekom, co ovsem zvysuje radovo emisie, hlavne castice, a vedie to k povinnym filtrom castic pre benziny.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Reakce na: Nie je to obycajna atmosfe.. | 3.8.2017 12:31reagovat
avatar

Kombinace atmosfery a primeho vstriku bezi vzdy, lze-li to vubec takto rici. "Atmosfera" znamena, ze motor neni preplnovany a pracuje tedy s atmosferickym tlakem. Pevne castice nesouvisi s turbem, jako prave s primym vstrikovanim. Pokud by turbo melo nejaky vliv, tak spise pozitvni. Nedavno byl test zkoumajici pevne castice u benzinu a primovstrikove Mitsubishi Carisma bez turba (myslim, ze prvni seriovy benzin s primym vstrikem) melo suverene nejhorsi vysledky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Reakce na: Nie je to obycajna atmosfe.. | 3.8.2017 12:36reagovat
avatar

Kazdopadne jeste zajimavejsi, nez tento 2.5 je vrcholny 3.6 V6. Je skoda, ze se camry neprodava i u nas. Byla by to adekvatni nahrada za zastaraly avensis. Vzhledem k tomu, ze auta stredni tridy v poslednich letech stejne narostla na uroven tech prodavanych v americe, by to byl logicky krok. Navic verim, ze spousta lidi by o atmosfericke ctyr a sestivalce melo zajem. Naftove silenstvi uz pomalu odchazi a jelikoz jsou atmosfery a sestivalce obzvlast, prakticky na seznamu vyhynulych druhu, svoje zakazniky by si to naslo. Navic by se tim zvysila atraktivita Toyoty pro firmy. Ted sice muzou nakoupit mala auta, ale pro vyssi management a obecne ty, kteri potrebuji udelat trochu dojem, nemaji co nabidnout.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Reakce na: Kazdopadne jeste zajimavej.. | 3.8.2017 12:40reagovat
avatar

*3.5 V6 ;-)

Nepřihlášený DF

Reakce na: Kombinace atmosfery a prim.. | 3.8.2017 12:54reagovat
avatar

Pozri si videa od Toyoty, motor ma priame aj nepriame vstrekovanie:

- youtube.com/watch?v=cWHq-Qr903g

- youtube.com/watch?v=q-PSpayiEns

Kompletne video o Camry, vid. portinjector:

- youtu.be/3EscjWEQp4Y?t=252

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Nie je to obycajna atmosfe.. | 3.8.2017 12:55reagovat
avatar

Takze pri vysoky zatezi jde do motoru jen benzin bez vzduchu jo? Pane bože ty si debil

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Jsem přesvědčen, že i atmo.. | 3.8.2017 12:59reagovat
avatar

Jsem přesvědčen, že i atmosféra může mít nízkou spotřebu. Předpokladem úspěchu je velký objem a nízké otáčky- typický americký koncept.

Sice je to trochu extrém, ale v současnosti kočíruju 6.0L (365cui) V8 se 400BHP a při 130km/h motor točí těžko uvěřitelných 1500RPM a spotřeba na rovině? 7,8l/100km. Kdo nevěří- pošlu foto. :)

Tím chci říct, že Toyotě rozhodně fandím. Příjemným bonusem z absence turba je úžasný zvuk motoru. Člověk může mít sebelíp laděné svody, ale turbo zvuk prostě zabije...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dr. 120L

bohužel, turbo přidá třeti.. | 3.8.2017 13:13reagovat
avatar

bohužel, turbo přidá třetinu výkonu oproti atmosféře a to prostě nikdo neokecá. Dnešní atmo dvoulitry se potácí kolem 110 - 120kW a s turbem se běžně dostávají k 200kW. Jen blbec si myslí, že mu turbo bude žrát méně než atmosféra, a určitě je tam riziko dražších servisních zásahů - atmosféra natočí klidně půl milionu.... Ale tewn výkon je prostě něco co se ošulit nedá ....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Reakce na: Pozri si videa od Toyoty,.. | 3.8.2017 13:21reagovat
avatar

Aha, to jsem nevedel. V tom pripade ale nejde o kombinaci atmosfery a primeho vstriku, ale o kombinaci neprimeho a primeho vstriku. Atmosfera je to potom porad a to i v zatezi, kdy motor pouziva vyhradne primy vstrik.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Reakce na: Jsem přesvědčen, že i atmo.. | 3.8.2017 13:23reagovat
avatar

Zvuk dela pocet valcu. Turbo sice taky ma vliv, ale rozhodne ne nejak markantni. Naopak zase pridava dalsi, pro nekoho zajimave, zvuky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DF

Reakce na: Takze pri vysoky zatezi jd.. | 3.8.2017 13:24reagovat
avatar

Pisal som, ze pri zatazi bezi len priamy vstrek, o vzduchu som nic nepisal, t.j., tie nadavky si usetri pre niekoho ineho. Vo videu to jasne hovoria:

- youtu.be/q-PSpayiEns?t=81

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Reakce na: Pisal som, ze pri zatazi b.. | 3.8.2017 13:30reagovat
avatar

Psal jsi tohle: "Nie je to obycajna atmosfera. Je to atmosfera kombinovana s priamym vstrekom.

Vacsinu casu bezi kombinacia atmosfery s priamym vstrekom a v pripade zataze bezi len priamy vstrek"

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DF

Reakce na: Aha, to jsem nevedel. V to.. | 3.8.2017 13:32reagovat
avatar

Teraz je to presne povedane :)

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Zajímavé. Ten motor vypadá.. | 3.8.2017 13:33reagovat
avatar

Tak to bude dle EU norem jezdit za 3l/100km. :-D

Nepřihlášený

Reakce na: Pisal som, ze pri zatazi b.. | 3.8.2017 13:35reagovat
avatar

"Vacsinu casu bezi kombinacia atmosfery s priamym vstrekom a v pripade zataze bezi len priamy vstrek. "

Co teda tohle znamena? Ze pri zatezi kolem toyoty bude vakuum? :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DF

Reakce na: Psal jsi tohle: "Nie je to.. | 3.8.2017 13:35reagovat
avatar

Ano, pod atmosferou som rozumel klasicku s nepriamym vstrekom. Ale uz sme si to vsetko vyjasnili :)

Nepřihlášený Láďa

To se mi líbí. Ne šílený t.. | 3.8.2017 13:37reagovat
avatar

To se mi líbí. Ne šílený turba v pidi motorech nebo smradlavý diesly.

Nepřihlášený Moik

Já to vnímám opačně. Turbo.. | 3.8.2017 13:39reagovat
avatar

Já to vnímám opačně. Turbo zajistilo plochou křivku TM. Tenhle 2,5i motor sice má 204k, ale 100% ne v takovém rozsahu otáček jak obdobný 2.0T. A říkám, že za to může zase EU a její nové normy. Je to z kouta do kouta.

Teď budeme mít zdechlé neturbo velké těžké motory..ale aspoň budou čisté..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Zvuk dela pocet valcu. Tur.. | 3.8.2017 13:46reagovat
avatar

Nemáš tak úplně pravdu, že to závisí na počtech válců. Turbo je překážka ve výfuku a to dost velká.

Stačí si v dnešní době zajít na jakýkoliv rally pohár a oturbené čtyřválce mají opravdu nevýrazný zvuk. Pokud ale projede čtyřválec ve specifikaci S2000, tak nejen, že to člověk už slyší z velké dálky, tak i hladina hluku je podstatně výš.

Koneckonců i dnešní F1 se potýká s problémem, že je málo hlasitá. Sice přišla o 2 válce, ale hluk klesl přímo neúměrně. O turbu jako překážce pro zvuk mluví sami výrobci motorů pro F1...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DF

Reakce na: "Vacsinu casu bezi kombina.. | 3.8.2017 13:47reagovat
avatar

Pre tych co nechcu rozumiet :)

"Vacsinu casu bezi kombinacia atmosfery s nepriamym a priamym vstrekom a v pripade zataze bezi len atmosfera s priamym vstrekom. "

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Danco

A nie náhodou naopak? | 3.8.2017 14:03reagovat
avatar

A nie náhodou naopak?

Nepřihlášený lampa

Reakce na: Nemáš tak úplně pravdu, že.. | 3.8.2017 14:07reagovat
avatar

Dobre. Turbo meni hlasitost, ale zvuk sam o sobe uz prakticky ne. A i ta hlasitost u turba muze byt vyssi, nez to, co by proslo technickou. Treba Audi Quattro skupiny B, nebo nejaka radova sestka v supre, nebo skylinu. Vlastne i Nissan GT-R umi zarvat. A spousta dalsich.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Dobre. Turbo meni hlasitos.. | 3.8.2017 14:12reagovat
avatar

Souhlas :)

Nepřihlášený

Reakce na: Pre tych co nechcu rozumie.. | 3.8.2017 14:13reagovat
avatar

"Kombinace atmosfery s" co to je za kravinu? Bud ten motor pouziva jeden system vstrikovani nebo oba, navic si to napsal naopak. Kdyz tomu nerozumis a neznas zakladni pojmy tak rady nic nevysvetluj proboha

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DF

Reakce na: "Kombinace atmosfery s" co.. | 3.8.2017 14:21reagovat
avatar

Pozri si videa :)

Nepřihlášený Milanius

Kombinace přímého a nepřím.. | 3.8.2017 14:38reagovat
avatar

Kombinace přímého a nepřímého vstřikování se dělá pokaždé když chcete to své TSI zkurvit předěláním na LPG.. jinak přímé a nepřímé vstřikování měla kvůli emisím už i EA888 1.8 TSI ( co se dávala naposled do vRS)

vhodnou kombinací přímého a nepřímého vstřikování chlazení svodů + popřípadě vstřikování vody, a časování ventilů se dá postavit výkonný nežeroucí motor splňující emise..

problém je ho poskládat, uřídít a ohlídat, aby to nebyla kazící se choulostivá potvora co se rozbíjí na potkání

bohužel je levnější jít cestou turbo + přímé vstřikování + nepřímé šizení

papy

Reakce na: Já to vnímám opačně. Turbo.. | 3.8.2017 15:25reagovat
avatar

turbo síce má plochú krivku momentu, ale to má aj atmosféra a ešte vo väčšom rozsahu. atmosféra má bežne 90% maxima točiaceho momentu od 2000 do 6000, u turba je to väčšinou od 2000 do 5000 a po 5000 strmý pád, kdeždo atmo až do obmedzovača klesá moment len mierne. V žiadnom prípade nemožno povedať, že by mal turbo benzín lepšiu krivku, ako atmo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

už bylo na čase, aby se na.. | 3.8.2017 15:26reagovat
avatar

už bylo na čase, aby se nafta vrátila do traktorů a turbo do závoďáků

Nepřihlášený pylot

Koukam, ze je to tady same.. | 3.8.2017 16:48reagovat
avatar

Koukam, ze je to tady samej ucenej motorar. :-D

Nepřihlášený

Turbo je super když se pou.. | 3.8.2017 17:12reagovat
avatar

Turbo je super když se použije pro zvýšení výkonu, né pro snížení spotřeby. Ješte 20 let zpátky turbo znamenalo že je to neco víc

Nepřihlášený Jirka Černý

Jediný turbo co jsem měl b.. | 3.8.2017 18:16reagovat
avatar

Jediný turbo co jsem měl byla 1.8t Oktávka a po pravdě super motor a za mně maximální spokojenost, takže turbo nezavrhuju jako takové ale když je použité v mikromotůrku který dává trochu výkon až když má otáčky zubní vrtačky to už je prostě o ničem

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hrd

Reakce na: Jediný turbo co jsem měl b.. | 3.8.2017 18:33reagovat
avatar

Proboha co je to pořád za kecy?! Jakej mikromotůrek má otáčky zubní vrtačky? nekecej o věcech, o kterých nic nevíš. Téměř všechny "mikromotůrky" mají dnes nejvyšší výkon v 6000 otáčkách, (atmosféry), nebo v 5000 (turba), stejně tak jako "maximotory". Krouťák mají také plochý, jako ty tvoje "maximotory). Jediné, v čem se liší je, že nemají 150 kW, ale třeba jen 50-70 kW. tak si už nech těch pohádek o šílených otáčkách a malé životnosti. A než zase použiješ slovo mikromotůrek, tak se porozhlídni po světě, kde jezdí mini s motory 600-700 ccm s 50 kW. Ty mikroptáku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Moik

Reakce na: turbo síce má plochú krivk.. | 3.8.2017 19:46reagovat
avatar

Ale o poradnej kus níž. Na konci jsem to napsal trochu blbě.

Nepřihlášený kolemjdoucí

Turbo ušetří "přesně tolik.. | 3.8.2017 20:17reagovat
avatar

Turbo ušetří "přesně tolik peněz", kolik si samo později vyžádá na svoji úržbu a opravy. Při nevhodném používání někdy ani ton ne :-) Ale na výběr bohužel moc není a někdo zkrátka krátké tratě jezdit potřebuje celý rok.

Navíc kdo je vašnívý motorista, tak mu nevadí chodit nejříve do garáže startovat svého mazlíčka a pak teprve si jít čistit zuby a po konci jízdy zase nechat chvíli běžet motor :-)

Mě to sere, auto má sloužit mě a né já jemu. Nechápu, proč už nejsou elektrická dmychadla, proč je takový problém rozhýbat elektřinou vrtuli, když jde rozhýbat 2 tuny těžké auto. Odpovím si sám. Nejspíš proto, že roztočení turba elektromotorem by stálo víc peněz, než je jeho přínos na spotřebu, takže zas tak efektivní technologie to asi nejspíš není, zato je složitá a vyžaduje péči.

Nepřihlášený kolemjdoucí

Já s vámi souhlasím, tyhle.. | 3.8.2017 20:33reagovat
avatar

Já s vámi souhlasím, tyhle maloobjemové motory, mají ve velmi nízkých otáčkách tak málo výkonu, že je někdy (myslím naloženo nebo do kopce) problém se s tím rozjet bez smažení spojky. Je to nepříjemné. Takový návrat k starým stovkám a stopětkám. Se starými služebáky, které měli 1.4 se rozjíždělo lépe, než teďka s novými 1.0TSI , některým kolegům to i chcípalo, než se naučili správně smažit spojku. Turbo tam začíná zabírat asi při 1400 ot./min. Kdysi dávno, jsem jezdil s oktávkou 1.6i a 1.8TSI současně a tam při rozjíždění nebyl rozdíl ve výkonu, tenkrát mě to hooodně překvapilo, že silnější motor nebyl v tomhle případě žádným přínosem. Turbo u staré 1.8TSI zatáhlo až od 1600 ot./min

Nepřihlášený františek

Dneska jsou turba už docel.. | 3.8.2017 20:48reagovat
avatar

Dneska jsou turba už docela kvalitní a zákazníci se dělí na atmo fans a turbo fans...Proč teda automobilky neumožňují (aspoň ve vyšších modelech) dát zákazníkovi na výběr? Např. v obyčejné jedničkové oktávce se dal pořídit motor 1.8 92kW bez turba, nebo ten samý motor, ale 110/132kW a s turbem...

Já to nechápu, to je to pro automobilky tak složitý nebo nerentabilní, že se něco takovýho masověji nepoužívá? Každý by si pořídil, co se mu líbí a výrobce by nemusel vyvíjet víc motorů, nebo za tím stojí něco jinýho?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Dneska jsou turba už docel.. | 4.8.2017 00:27reagovat
avatar

Odpověď je jednoduchá, atmosféry vedle turba se prostě vůbec neprodávaly, podívej se do statistik, kolik se prodalo třeba tebou vzpomínaných Octávek 1.8 Turbo a kolik těch 1.8 atmo, v podstatě nula nula nic. A to byl začátek, kdy byla k turbům byla velká nedůvěra, ale tak jak si lidé ochutnali výkon turba a zvykli si na něj, tak by ta 1.8 atmo byla dnes absolutně neprodejná a tudíž pro výrobce zcela nerentabilní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sprostý anonym

Reakce na: bohužel, turbo přidá třeti.. | 4.8.2017 00:50reagovat
avatar

S tím oturbeným dvoulitrem máš pravdu ohledně výkonu, jistěže turbo dvoulitr pojede úplně jinak než stejně velký atmosférický motor, ale automobilky přece nenabízejí turbo dvoulitr jako běžnou nabídku, ale jako vrchol nabídky, pokud nemluvíme o prémii. Pokud zmiňuješ atmosférický dvoulitr s výkonem přes 100 kW, jeho protipól za podobné peníze s podobným výkonem bude turbo motor s obsahem kolem 1.5. Přinejlepším. A to už nebude taková bomba ve srovnání s 2.0 atmo.

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Dneska jsou turba už docel.. | 4.8.2017 08:35reagovat
avatar

Pretoze takzvani 'manualo-atmo-fans', sice zaseru vsetky fora, ale auto kupia nanajvys ak jazdeny vrak z AAA, co este turbo nemal, a preto su (zatial este) atmo fans, to je cele. :-) Keby sa atmosfery, manualy a dalsie modly internetu predavali, ver tomu, zeby ich automobilky robili. Ale nepredavaju sa, kto by dal viac penazi za mensiu dynamiku, nizsi komfort a - v skutocnosti i naozaj vyssiu spotrebu, ak clovek jazdi na spotrebu.

Nepřihlášený

atmosféru koupit můžete i.. | 4.8.2017 08:49reagovat
avatar

atmosféru koupit můžete i dnes, kdo chce koupí, kdo ne honí výkon turbem. Za Toyotu buďme rádi, aspoň né všichni to vzdávají a jdou snadnou cestou turba.. příští vůz je Japonec!

Nepřihlášený JaPi

Toyota pochopila a přicház.. | 4.8.2017 09:11reagovat
avatar

Toyota pochopila a přichází se zajímavým motorem. Japonci tak ukazují Evropě a jejím automobilkám správný směr (bez lhaní o spotřebě a emisích). Mazda má ve své nabídce 2 litrový motor bez turba, který strčí do kapsy ty litrové tříválce s turbem (poháněný řetězovým rozvodem).

Zajímavý je také vývoj a očekávané zavedení benzínového motoru nevyužívající k žáhehu svíčky - to by mohl být zajímavý posun.

Nepřihlášený Jirka Černý

Reakce na: Proboha co je to pořád za.. | 4.8.2017 09:48reagovat
avatar

No až ten moderní motor vydrží 800 000 při spotřebě 5,5 tak to přehodnotim ale myslim fakt reálné údaje ne njaké tabulkové sny které vznikly ve vakuu za nulové gravitace, je správné že když jsi si koupil něco nového a pohání to motorek do stěračů že to hájíš zuby nehty tak to má být, já pro zatím zustanu u aut co maji normální motor mně to njak tak víc vyhovuje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Pre tych co nechcu rozumie.. | 4.8.2017 11:14reagovat
avatar

DF, ty jsi kokot nebo opravdu netusis o cem pises? Michas tady hrusky se slepicema. Svata prostoto, jak muze byt nekdo takto tupy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Moik

Reakce na: No až ten moderní motor vy.. | 4.8.2017 11:33reagovat
avatar

Prosím tě a kdy ty sis koupil auto, co mělo najetých 300tis km? Dovedeš si představit, jak vypadají sedačky, co na to tuhost kastle atd? Jedinej, kdo brečí, že to nevdrží 800tis km jsou dovozci ojetin, protože to nemůžou stáhnout o tolik.

Není důvod, aby dnešní 1.2Ti 65-80Kw nenajela 250tis km bez větší opravy...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DF

Reakce na: DF, ty jsi kokot nebo opra.. | 4.8.2017 13:16reagovat
avatar

Neuniesol si pravdu ? :))

Nepřihlášený Jirka Černý

Reakce na: Prosím tě a kdy ty sis kou.. | 4.8.2017 13:38reagovat
avatar

No ono to tolik vydrží, takový je život aut z druhé ruky co slouží jako pracovní šmucky, ale jedno plus to má třeba pravidelné výměny oleje jsou fakt výměny a ne že je to jen na faktuře ze servisu což má na životnost dost podstatný vliv.

Řešit auta podle interiéru nemá smysl na tom se asi shodneme, kupoval jsem pracovní Sdi 350 000 najeto ale poctivých a vypadalo líp jak ty z inzerátů co maji najeto 203 000 ono třeba většina Oktávek měla záhadně najeto zrovna tyhle kilometry, další věc je že komplet voňavka interier jde za 2000 to je rozumná investice která cenu zvedne o desítky tisíc.

Nepřihlášený 2.5

Toyota sice turbo neuvede,.. | 4.8.2017 16:10reagovat
avatar

Toyota sice turbo neuvede, ale jenom v US.

Objem 2.5 a kroutak 250, to dnesni trihrnky s turbem maji 210Nm.

Velky objem se dobre vyporada se zatezi, ale ve meste zere moc.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Dobre. Turbo meni hlasitos.. | 4.8.2017 21:57reagovat
avatar

Řev motoru je vlastně ztráta výkonu, protože ty decibely nejsou zadarmo. Kravál dělají expandující spaliny a pokud nepoužiji nějaký tlumič, nedá se to poslouchat. Pokud tam dám turbínu, expanze spalin odevzdá svoji energii turbu a na kravál je pak méně energie. Pokud je turbo skutečně správně navrženo a má maximální možnou účinnost, na kravál a i hezký zvuk zapomeňte. A když chtějí mít u F1 vysokou účinnost, tak na randál musí zapomenout.

Nepřihlášený jaworz

Je pravda, že i autor člán.. | 5.8.2017 07:10reagovat
avatar

Je pravda, že i autor článku by si mohl osvěžit některé pojmy z fyziky. Nicméně diskuze na fóru mi připomíná seriál Pat a Mat. Dobře jsem se pobavil, díky.

Nepřihlášený alsiik

Reakce na: Odpověď je jednoduchá, atm.. | 5.8.2017 11:32reagovat
avatar

1.8 atmo a 1.8 turbo nebyly nabízený u škodovku společně a mysleny jako alternativa. Nějakej časovej překryv tam je, ale přesně se nepamatuju. Ta 1.8 byla nahrazená míň výkonnejsim starým osmiventilovym dvoulitrem, se kterým se ale jezdilo mnohem příjemněji - měl delší převody a hodně krouťáku v nízkých otáčkách. Pro typického uživatele to byl lepsi motor.

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: Turbo pricina problemu, ni.. | 5.8.2017 16:45reagovat
avatar

X3 se dělalo v naftě bez turba? :D

Nepřihlášený :D:D

Reakce na: Turbo pricina problemu, ni.. | 12.8.2017 18:42reagovat
avatar

ty ses dobrej debil, zkus se nekdy podivat do motoru u svy hnusny x3 a uvidis ze turbo najdes

Nepřihlášený maxim

Toyota RAV, 2.0 benzin atm.. | 21.8.2017 23:26reagovat
avatar

Toyota RAV, 2.0 benzin atmosféra 150 koní, svezení na hovno. Na dálnici ve 160kmh točila 4000 rpm a žrala 16l/100.

Nepřihlášený mirek

pokud chcete auto ekonomic.. | 22.8.2017 22:51reagovat
avatar

pokud chcete auto ekonomicky pojizdne vice nez 10 let a vice nez 100000 km , vyhnete se turbu velkym obloukem.

Nepřihlášený juhu

Pěkná diskuze k pobavení... | 23.8.2017 08:30reagovat
avatar

Pěkná diskuze k pobavení. Všichni plnou hubu kW, ale faktem i nadále zůstává stokrát omleté - výkon prodává auta, krouťák vyhrává závody...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše