První test Audi A4 2015 3,0 TDI quattro: špička i bez charakteru

 | 18 příspěvků | 18.10.2015 Mirek Brokeš
Reagovat

Nepřihlášený Alex

Zajímalo by mě, zda autor.. | 18.10.2015 19:07reagovat
avatar

Zajímalo by mě, zda autor někdy řídil současné Cčko W205. Nemám v úmyslu rozporovat vlastnosti A4, ale to, co píšete v článku o Cčku jako autě pro důchodce jednoduše není pravda. Před 14ti dny jsem si W205 pořídil a to jsem porovnával C250 a 328i. Vyhrál MB díky sportovnosti (pravda, BMW v poslední generaci hodně vyměkla), točivému motoru, provozní efektivitě a bezkonkurenčnímu interiéru. Po velmi důkladném porovnání s Vaším verdiktem opravdu nemohu souhlasit.

Nepřihlášený exfun

Jj. Nevylučoval bych, že M.. | 18.10.2015 19:32reagovat
avatar

Jj. Nevylučoval bych, že MB pro 2015 udělal na podvozku změny, protože jezdí špičkově. Jeden z prvních kusů naopak jezdil jak pro důchodce...

Nepřihlášený John

Ten test som fakt nepochop.. | 18.10.2015 19:47reagovat
avatar

Ten test som fakt nepochopil. Neviem o co vlastne autorovi islo. Toto su testy o nicom. Autor by si mal brat priklad zo zahranicnych casopisov. (Automotorundsport a pod)

Taketo nicnehovoriace tlachaniny si moze nechat s kamosmi pri pive!!!

Nepřihlášený Sir CHerokee

Nové Audi se mi líbí. Více.. | 18.10.2015 20:34reagovat
avatar

Nové Audi se mi líbí. Více než BMW. Zhruba na úrovni C Klasse, které má ale punc aristokratičnosti. Napsat však, že jde o vůz pro důchodce - tuž to je hloupé klišé, asi jej pan redaktor moc neřídil. Nehledě na klasické nebo sportovní provedení (jiná maska, i zadek). A další věc - interiér...tak u Mercedesu je display s navigací kritizován a když to okopíruje Audi (ten tablet), tak je to špička třídy. Co ale Audi přičítám k dobru je dieselový 6válec! Teď ještě jestli budou mít koule na benzínový 8 válec.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tudydudy

Příjemný čtení. Po dlouhý.. | 18.10.2015 20:39reagovat
avatar

Příjemný čtení. Po dlouhý době mě zas bavilo číst o plechovce. Ať ti co kritizujou nejdřív zkusí něco takovýdleho sesmolit a pak něco plácaj. Jinak ke srovnání s MB: Každýmu sedí něco jinýho. Osobně bych se už jen kvůli vzhledu vydal cestou čtyř kruhů, ale vim že něco podobnýho jsem na jaře prohlašoval o novym Supu a jaký mi pak v létě přines zklamání ((dle myho auto totál o ničem), nalítal jsem s 2.0 TDI 140 kw 800 km a bavily me z toho tak mozna dva).

Nepřihlášený Jenda

totál vodfláklej test, kec.. | 18.10.2015 20:56reagovat
avatar

totál vodfláklej test, kecy o nedotáčivosti a informace o ničem. á propos čtyřka V6 benzín nabízí a to hned, akorát se nazývá S4

Nepřihlášený

Kdyby mi někdo řekl, že to.. | 18.10.2015 23:20reagovat
avatar

Kdyby mi někdo řekl, že to psal nějaký fanoušek Audi doma u plakátu, tak bych nerozporoval.

vana

Tak Audi se opravdu vrátil.. | 19.10.2015 06:23reagovat
avatar

Tak Audi se opravdu vrátilo zpět k diferenciálu Torsen ?

Nepřihlášený Jenda

Quattro mělo vždy Torsen,.. | 19.10.2015 10:33reagovat
avatar

Quattro mělo vždy Torsen, pouze modely s motorem napříč (A3,TT) mají Haldex

vana

A ten korunový diferenciál.. | 19.10.2015 11:15reagovat
avatar

A ten korunový diferenciál teda montovali kam ?

http://www.audi-technology-portal.de/en/drivetrain/quat tro_en/crown-gear-differential

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: A ten korunový diferenciál.. | 19.10.2015 11:58reagovat
avatar

Snad RS5.

Nepřihlášený myslim

Reakce na: A ten korunový diferenciál.. | 20.10.2015 21:41reagovat
avatar

Myslím, že byl v A6 za priplatek, stejne jako v A8. V RS5 urcite, RS4 ho tedy mela samozrejme taky.

Nepřihlášený Jenda

motáte dohromady mezinápra.. | 20.10.2015 23:39reagovat
avatar

motáte dohromady mezinápravový (torsen) a samosvor na zadní nápravě (alias sportovní diferenciál quattro - u RS modelů v základu, jinde za příplatek)

Nepřihlášený miroslav

TDI -dobrý vtip :D | 21.10.2015 07:23reagovat
avatar

TDI -dobrý vtip :D

Nepřihlášený .Z3

Dispej MMI sice nelze odpo.. | 21.10.2015 15:03reagovat
avatar

Dispej MMI sice nelze odpojit a strčit do přihrádky, zato se po stisknutí tlačítka elektricky zasune do přístrojové desky ;-)

Nepřihlášený Ernie

Nejaky novinar pozbieral p.. | 18.11.2015 21:05reagovat
avatar

Nejaky novinar pozbieral plastove krytky zo skrutiek kolies?

matus

mam tomu rozmiet tak, ze a.. | 11.1.2016 17:54reagovat
avatar

mam tomu rozmiet tak, ze aby auto zatocilo, musi pribrzdovat vnutorne kolesa?

Nepřihlášený sigic

Reakce na: Nové Audi se mi líbí. Více.. | 18.10.2016 21:07reagovat
avatar

Tak osmivalec urcite nee, nova S5 ma sestival turbo 260kW, takze vykon jak stara v8 4,2. Jinak ta nedotacivost jsou kecy, Audi uz ma peknych par let predni difec pred setrvacnikem a tim dostala predni kola 15cm dopredu. Jde to pekne videt pri pohledu z boku, naopak passat ma predni kola skoro ve dverich.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama