První test Opel Insignia 2017 2,0 CDTi a 2,0 Turbo 4x4: pryč ze stínu Passatu?

 | 33 příspěvků | 1.4.2017 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený Karel

Uvidme, jak zda se nebude.. | 1.4.2017 20:49reagovat
avatar

Uvidme, jak zda se nebude opakovat problem s kvalitou u prvni generace

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený GT-R

Vnější design je paráda, a.. | 1.4.2017 21:17reagovat
avatar

Vnější design je paráda, ale ten automat se zdá pěkný shit, což by nevadilo kdyby proboha nabízeli i manuál, nechápu, proč to takhle musí něčím zabít.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sobota

Reakce na: Vnější design je paráda, a.. | 1.4.2017 21:21reagovat
avatar

Jo na ten automat si stěžují testeři v prvních britských i německých testech a kvůli němu doporučují spíše slabé verze s manuálem.

Nepřihlášený Dalibor

Reakce na: Vnější design je paráda, a.. | 1.4.2017 22:11reagovat
avatar

Nebyl tady náhodou někdy loni na podzim článek, že GM má vyvinutý kompletně nový 10 stupňový automat? Nechápu proč do nové káry cpou nějakou starou vykopávku. To skoro vypadá, že už v té době věděli o prodeji Opelu a nejlepší věci už mu nedali.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jerry

Díky za skvělý text. Ins.. | 2.4.2017 00:38reagovat
avatar

Díky za skvělý text.

Insignia nicméně úplně přesvědčivě nepůsobí, design je podle mě derivativní a postrádá vlastní osobnost a ducha, z konkurentů to lépe umí Passat, Superb i Talisman, navíc i pokud jde o automaty, vsadil bych spíš na dvojspojky Mondea, Talismanu a koncernu, než na tento aisin.

Chtělo by to pořádnou srovnávačku. Střední třída v mainstreamu je hodně náročná disciplína...

Nepřihlášený fela

Mal som pár áut s HDM auto.. | 2.4.2017 09:25reagovat
avatar

Mal som pár áut s HDM automatom, 2x bol i od Aisinu. Teraz jazdím s dvojspojkou (2 autá).

Kto nie je závodník 24/7, pre toho je určite HDM príjemnejšia voľba...

Nepřihlášený Sir CHerokee

Výborný test! Líbí se mi,.. | 2.4.2017 09:42reagovat
avatar

Výborný test! Líbí se mi, že autor nepaušalizuje, nedělá rozhodné závěry, jen na některé věci poukazuje. To svědčí o velkém nadhledu, což je v ČR věc neobvyklá. Insignia vypadá moc dobře. Teď ještě přidat verzi OPC...a s 6 válcem! Tedy s tím, od čeho konkurence utekla. Tím by si získali mé sympatie.

Nepřihlášený a

Teploměr oleje a voltmetr.. | 2.4.2017 12:11reagovat
avatar

Teploměr oleje a voltmetr na přístrojovce? Gratuluju, to se mi líbí!

Nepřihlášený Tesla the best

Tohle vše je už jen stále.. | 2.4.2017 13:41reagovat
avatar

Tohle vše je už jen stále stejná nuda a trapná minulost.Pokud se chcete podívat na budoucnost za 840 000 Kč tak si prohlédněte Teslu model 3(vůz střední třídy)A mimochodem v této ceně je vše vč. servisu, internetu i nabíjení a v základu 400 K a ne auto bez motoru do kterého nasypete za 5 let provozu dalších 300000 do olejů a údržby motoru.Ale to výrobcům vyhovuje, protože tohle vše u elektromobilů odpadá.

Jen pro všechny škoda a Opel onanisty Teslu model 3 si

za první den objednalo 150000 lidí a to se začne prodávat až od června 2018!!! Kolik nových Insignií se za den prodalo rok a půl předem. Že to ty automobilky nenutí začít měnit budoucnost.A pod Peugeot a Citroenem to je konec úplnej.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Tohle vše je už jen stále.. | 2.4.2017 13:47reagovat
avatar

Jediného onanistu, kterého zde vidím, jsi ty.

Nepřihlášený joe

Reakce na: Tohle vše je už jen stále.. | 2.4.2017 13:47reagovat
avatar

No schválně jsem se na tu teslu model 3 podíval, dosud jsem ji neviděl a za mě bych si ji určitě nekoupil, důvod: nelíbí se mi - ani trochu, je to můj názor, tvůj je jiný - ale nemusíš tu hanit ostatní automobilky, čau...

Nepřihlášený Jarda

Reakce na: Tohle vše je už jen stále.. | 2.4.2017 13:53reagovat
avatar

nebuď nasranej - je krásná neděle... :-)

Nepřihlášený

Každý kousek na autě je ku.. | 2.4.2017 13:55reagovat
avatar

Každý kousek na autě je kus něčeho jiného okopírovaného od jiné značky.

Opelu došli nápady a těch nesmyslů už bylo u Opelu dost.Od buzerantských nesmyslů Adam a Karl.Kurva kde na toy názvy u Opelu chodí??Adam jsem na silnici nikdy nepotkal asi úspěšný vůz.Nebo Combo od Fiatu a odpornou Corsu, debilní Merivu co kuli idiotským dveřím nikdo nekupuje nebo Movano a Vivaro od Renaultu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený FK

Reakce na: Tohle vše je už jen stále.. | 2.4.2017 14:32reagovat
avatar

Kup si Teslu a neotravuj.

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Každý kousek na autě je ku.. | 2.4.2017 19:48reagovat
avatar

Adama se loni prodalo v EU 53t ks, Karla 57,5....musíš víc jezdit.

Nepřihlášený JaRy

Pažout to může převzít bez.. | 2.4.2017 20:35reagovat
avatar

Pažout to může převzít bez úprav a jenom to přeznačkovat. Nic takového ve výrobním programu francouz nemá.

Nepřihlášený peterzrk

automat je vždy sklamanie,.. | 3.4.2017 08:08reagovat
avatar

automat je vždy sklamanie, teda je to zariadenie ktoré nás vždy pripraví o radosť s vedenia a ovládania vozidla a to s dôvodov že tlmí reakcie, pružnosť motora, uberá z výkonu, nevie čo treba zaradiť a tak dalej a tak dalej. Skrátka to že automat stojí za hovno, vieme, ale je dobré to ľudom pripomenúť.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jindra Kuchar

Reakce na: Tohle vše je už jen stále.. | 3.4.2017 08:13reagovat
avatar

Já doufám, že budoucnost automobilu je jinde než auto, které tankuje na 80% půl hodiny a pak nedojede ani z Ostravy do Prahy

Nepřihlášený martin tesar

ten onanista s Teslou...ne.. | 3.4.2017 10:11reagovat
avatar

ten onanista s Teslou...nevi hlavu ani patu o autech jinak by takovej blabol nenapsal...zeptej se kdo vlastni teslu...jestli by si ji znovu koupil nebo by se vratil ke spalovacímu motoru...znam dva a oba se shoduji.uz ne za ty prachy...

Nepřihlášený Driver

Reakce na: Nebyl tady náhodou někdy l.. | 3.4.2017 11:16reagovat
avatar

Velmi dobrý postřeh a velmi dobrá dedukce. Ty vykopávky by nevadily, kdyby byla volba novinek. Ale není.

Nepřihlášený Driver

Reakce na: automat je vždy sklamanie,.. | 3.4.2017 11:19reagovat
avatar

Ty píšeš z minulosti? Někdy z roku 1960? Už tehdy bych s Tebou úspěšně mohl diskutovat, ale vtomto případě je zřejmé, že to je bezpředmětné

Nepřihlášený

Tady někteří opravdu autům.. | 3.4.2017 13:36reagovat
avatar

Tady někteří opravdu autům nerozumí...Prý je nutné říci že automat je horší. Není automat jako automat, ale chce to mít silné argumenty stát si za takovým názorem a něco vědět z techniky i z praxe za volantem. Btw některé vozy se v manuálu nedělají, protože by to vaše koleno dlouhodobě nezvládlo (tu spojku). A co se týče fanatika Tesly. Tady bych jen dodal, tak doufej, že to těch 150tis. lidí dostane (tu objednávku), protože kdyby nebylo Kalifornských dotací, je ta firma mrtvá dřív než začala (teď je ztráta kolik? 300mil. USD?). A čekat na auto dva roky je jak za minulého režimu na banány :D (o ekologické katastrofě co Tesla za 10 let způsobí ani nemluvím a to autíčko bude za 7 let zcela neprodejné, takže nevím kdo kam vyhazuje peníze, nebo myslíte, že auto do kterého baterie stojí 500tis. prodáte?)

Nepřihlášený Egeto

Reakce na: Tohle vše je už jen stále.. | 7.4.2017 17:37reagovat
avatar

No tak za tu sumu nemas nabijanie a mozes si ho dokupit (tusim za 9000e) Tesla ma uz teraz problemy s kvalitou modelov X a S, a som zvedavy co bude clovek robit ked bude treba menit baterky po 7-8 rokoch. A k tej rezervacii, aj ja by som si ju dal, ked mi ju vratia ak o nu poziadam... zisti sa ze daco nie je uplne super na aute a rezervacky pojdu prec.. Tesla je stale velky hype bez zisku... a za tu cenu je kvalita horsia ako na starych daciach...

Nepřihlášený JohnST

Ako hovoria nemci . Einmal.. | 7.4.2017 20:10reagovat
avatar

Ako hovoria nemci . Einmal Opel niemals Opel.

Znacka, ktora je uz v tretich rukach a 5 rokov v strate. Nein danke!!

Nepřihlášený skodafil

No nevím.. na Fabii to nem.. | 8.4.2017 21:26reagovat
avatar

No nevím.. na Fabii to nemá. A Rapid, nedejbože Octavia, to je už úplně jiná liga. A Superb se s tím nedá srovnávat, ten je přece je o tolik krásnější!!!!!

Konec srandy. Oply jsem měl a klidně bych si je znovu koupil. Pohodlná, spolehlivá, prostě dobrá auta. Jediný problém je, že teď zrovna ujíždím na V8 a to tam asi nebude....

Nepřihlášený noname

Tady se píšeš o 191 kw, al.. | 22.4.2017 19:33reagovat
avatar

Tady se píšeš o 191 kw, ale v českém konfigurátoru je: 2.0 TURBO (184kW/250k) Start/Stop, 8-speed, automatic, All Wheel Drive, tak jak to je?

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Uvidme, jak zda se nebude.. | 9.5.2017 16:20reagovat
avatar

Jaké problémy? Máme čtyři FL Insignie 2014 (1x 2.0T manual, 2x CDTI manual, 1x BiTurbo automat), všechny v úplně plné výbavě a ani s jednou není vůbec žádný problém. Jinými slovy nejspolehlivější auta, co jsem viděl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Valdert

Můžeme být rádi, že Opel n.. | 14.5.2017 09:31reagovat
avatar

Můžeme být rádi, že Opel nabízí klasický automat. Někdo má rád pohodlnou jízdu a k tomu je klasika optimální. Ne každý zbožňuje dvojspojku. U nás v rodině mám rád manuál, protože k Fordům patří. Naopak otec preferuje klasické automaty. Až si zvyknu nepoužívat levou nohu, taky přejdu na klasické automaty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jaké problémy? Máme čtyři.. | 23.5.2017 13:05reagovat
avatar

A co interiér? Já jsem občas vozen insignií v Polsku, je to auto tam koupené a teda skoro v základu a je to jedna z prvních. Ale ten interiér je v dost bídném stavu, vrže to, některé plasty jsou ošoupané. Co mě ale překvapilo víc je to, že je to plný tvrdých plastů, to bych u střední třídy nečekal. Ale možná to je nějaký polská socka verze, nevím, majitele se na to nechci ptát, protože je na své auto hrdý (v PL obecně jezdí hodně oplů).

Nepřihlášený

Reakce na: Můžeme být rádi, že Opel n.. | 23.5.2017 13:07reagovat
avatar

Souhlasím. Pro sedan střední třídy je HDM určitě lepší volba, i když se dá udělat určitě lépe než ten Aisin (například ZF). Ideálně kdyby bylo na výběr mezi manuálem, HDM i dvouspojkou :)

Nepřihlášený OPC

Tak tohle se mi líbí, mám.. | 30.7.2017 20:10reagovat
avatar

Tak tohle se mi líbí, mám starší verzi koupenou jako ojetinu z a a velmi dlouho jsem vybíral. Nicméně tohle se mi teda líbí víc.

Nepřihlášený Tom

porovnava dvojspojku s poh.. | 8.9.2017 21:37reagovat
avatar

porovnava dvojspojku s pohodlim .., njn, stane se.. :) p.s. jezdim s obojim ..

Nepřihlášený jenda911

Jak prozaické, když už i t.. | 11.12.2017 12:35reagovat
avatar

Jak prozaické, když už i takové strojařské fajnovosti, jako ozubená kola v diferenciálu, musejí do evropského auta plout remorkérem až z Číny... Přidaná hodnota Evropanů v tomto autě je palubní počítač, podle kterého Insignia nespotřebovává, ale spoří palivo. Dobře nám tak.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama