První test Seat Leon Cupra 2017: se čtyřkolkou končí legrace

 | 8 příspěvků | 12.5.2017 Mirek Brokeš
Reagovat

Nepřihlášený

V podstatě autor napsal to.. | 12.5.2017 20:53reagovat
avatar

V podstatě autor napsal to s čím se shoduji, nová výkonná auta jsou pekelně rychlá, ale ve své podstatě nudná. Aby byla zábava musí se jít na hranu, a to znamená dosažení velmi vysokých(nebezpečných) rychlostí.

Dnešní hothatche nižší střední začínají být spíše coldhatche nežli hot.

A pokud budu chtít ekonomický dálniční přesun po autobahnu, stějně rychlou a komfortnější službu udělá 200PS diesel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Autař

Autor to přesně vystihl -.. | 12.5.2017 22:59reagovat
avatar

Autor to přesně vystihl - zavedení el. P brzdy a komplentě dotykového displeje jsou inovace, které uživatele jedině n.a.s.e.r.o.u!!!

Nepřihlášený JJP

Reakce na: V podstatě autor napsal to.. | 13.5.2017 09:11reagovat
avatar

Jenže problém je v tom, že lidé chtějí technicky dokonalá auta, efektivní, rychlá, protože s auty potřebují většinu času jezdit. Zábavné auto lze udělat z jakéhokoliv auta nazutím plastových obručí na zadní nápravu a někde na volné ploše si užívat ujíždějícího zadku ve 30 km/h s hromadou srandy, ovšem do běžného provozu je takové auto k ničemu, takže jsme zpět u výkonných, efektivních a rychlých aut, které v běžných rychlostech jedou jako po kolejích bez jakéhokoliv náznaku zábavy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jenže problém je v tom, že.. | 13.5.2017 15:14reagovat
avatar

Ano je to tak, kde je nabídka je i poptávka, takže většina lidí to chce. Univerzál do města, dálnici i okruh. Jedno auto, jedna sada gum a vyrazit kam člověka napadne.

Je to takový ideál a kompromis pro aktivnějšího řidiče s rodinou a jedním vozem.

Nepřihlášený Abre

Kdo si chce hrat za volant.. | 13.5.2017 20:50reagovat
avatar

Kdo si chce hrat za volantem at si koupi BRZ. Proto ma kola z Priuse, aby to slo lehce utrhnout i bez prebytku vykonu a v nizkych rychlostech. Takze si to clovek muze bezpecne osahat. Taky je to ovsem jenom dvoumistna zadokolka. Hot hatche vzesle z predohrabu pro 5 osob a zavazadla se zakonite vyvyji jinym smerem a ze jsou dnes tak bezpecne rychle, je jenom dobre. Krom toho jsem nikdy nepochopil, jaky ma smysl poslat predohrab bokem, kdyz tam ze zadu nema co tlacit.

Nepřihlášený jouda

Tomu autu asi nebylo co vy.. | 17.5.2017 08:16reagovat
avatar

Tomu autu asi nebylo co vytknout, tak si našel problém tam kde není. Když drží na silnici jak tramvaj v kolejích, tak je prosím málo zábavné. Kdyby ale nedrželo, tak mu vytkne špatný podvozek. Co je pro zákazníka lepší?

Nepřihlášený DavidC

Já si myslím, že takový výk.. | 18.5.2017 11:52reagovat
avatar

Já si myslím, že takový výkon je zbytečný. Proto je třeba BRZ/GT86 vážně skvěle navržené. Zadokolka a 200 koní stačí k zábavě na okreskách. Motor schopný dostat ze sebe daleko více koní, ale proč jít dál, když stačí 200 a radši nechat na uzdě jeho výdrž. Podle mě nejlepší zábavné auto za posledních pár let. Z bazaru se dá sehnat za slušnou cenu.

Nepřihlášený Lojzik

Dokonalé vlastnosti jsou p.. | 18.5.2017 19:55reagovat
avatar

Dokonalé vlastnosti jsou pro někoho tou zábavou. Jsou lidi, které baví právě ta dokonalost vozu. Že to bravurně zvládne jakoukoli situaci. Že to skvěle drží stopu. Že se to chová přesně tak, jak si člověk představuje. Někdo ujíždí na smyku, jiný zas na přesné stopě. Já se počítám mezi milovníky té čisté stopy. fascinuje mě ta dokonalost, kam se auta dostaly. Když vzpomenu na všechny ty auta osmdesátých let, jak to plavalo, skákalo, kvičelo, vlnilo se to, rovně to jelo jen když nefoukal vítr ... Díky bohu za současná auta. Navíc si nemůžu pomoct, ale jízda smykem není na veřejných silnicích zrovna bezpečná. Lidí, co si mysleli opak a někde odplachtili do pole, takových už bylo. Na okruhu je to zas školácká chyba, protože to rozhodně čas na kolo nezlepšuje. Tak asi tak.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše