- -

První test Seat Leon Cupra 2017: se čtyřkolkou končí legrace

 | 16 příspěvků | 12.5.2017 Mirek Brokeš
Reagovat

Nepřihlášený

V podstatě autor napsal to.. | 12.5.2017 20:53reagovat
avatar

V podstatě autor napsal to s čím se shoduji, nová výkonná auta jsou pekelně rychlá, ale ve své podstatě nudná. Aby byla zábava musí se jít na hranu, a to znamená dosažení velmi vysokých(nebezpečných) rychlostí.

Dnešní hothatche nižší střední začínají být spíše coldhatche nežli hot.

A pokud budu chtít ekonomický dálniční přesun po autobahnu, stějně rychlou a komfortnější službu udělá 200PS diesel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Autař

Autor to přesně vystihl -.. | 12.5.2017 22:59reagovat
avatar

Autor to přesně vystihl - zavedení el. P brzdy a komplentě dotykového displeje jsou inovace, které uživatele jedině n.a.s.e.r.o.u!!!

Nepřihlášený JJP

Reakce na: V podstatě autor napsal to.. | 13.5.2017 09:11reagovat
avatar

Jenže problém je v tom, že lidé chtějí technicky dokonalá auta, efektivní, rychlá, protože s auty potřebují většinu času jezdit. Zábavné auto lze udělat z jakéhokoliv auta nazutím plastových obručí na zadní nápravu a někde na volné ploše si užívat ujíždějícího zadku ve 30 km/h s hromadou srandy, ovšem do běžného provozu je takové auto k ničemu, takže jsme zpět u výkonných, efektivních a rychlých aut, které v běžných rychlostech jedou jako po kolejích bez jakéhokoliv náznaku zábavy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jenže problém je v tom, že.. | 13.5.2017 15:14reagovat
avatar

Ano je to tak, kde je nabídka je i poptávka, takže většina lidí to chce. Univerzál do města, dálnici i okruh. Jedno auto, jedna sada gum a vyrazit kam člověka napadne.

Je to takový ideál a kompromis pro aktivnějšího řidiče s rodinou a jedním vozem.

Nepřihlášený Abre

Kdo si chce hrat za volant.. | 13.5.2017 20:50reagovat
avatar

Kdo si chce hrat za volantem at si koupi BRZ. Proto ma kola z Priuse, aby to slo lehce utrhnout i bez prebytku vykonu a v nizkych rychlostech. Takze si to clovek muze bezpecne osahat. Taky je to ovsem jenom dvoumistna zadokolka. Hot hatche vzesle z predohrabu pro 5 osob a zavazadla se zakonite vyvyji jinym smerem a ze jsou dnes tak bezpecne rychle, je jenom dobre. Krom toho jsem nikdy nepochopil, jaky ma smysl poslat predohrab bokem, kdyz tam ze zadu nema co tlacit.

Nepřihlášený jouda

Tomu autu asi nebylo co vy.. | 17.5.2017 08:16reagovat
avatar

Tomu autu asi nebylo co vytknout, tak si našel problém tam kde není. Když drží na silnici jak tramvaj v kolejích, tak je prosím málo zábavné. Kdyby ale nedrželo, tak mu vytkne špatný podvozek. Co je pro zákazníka lepší?

Nepřihlášený DavidC

Já si myslím, že takový výk.. | 18.5.2017 11:52reagovat
avatar

Já si myslím, že takový výkon je zbytečný. Proto je třeba BRZ/GT86 vážně skvěle navržené. Zadokolka a 200 koní stačí k zábavě na okreskách. Motor schopný dostat ze sebe daleko více koní, ale proč jít dál, když stačí 200 a radši nechat na uzdě jeho výdrž. Podle mě nejlepší zábavné auto za posledních pár let. Z bazaru se dá sehnat za slušnou cenu.

Nepřihlášený Lojzik

Dokonalé vlastnosti jsou p.. | 18.5.2017 19:55reagovat
avatar

Dokonalé vlastnosti jsou pro někoho tou zábavou. Jsou lidi, které baví právě ta dokonalost vozu. Že to bravurně zvládne jakoukoli situaci. Že to skvěle drží stopu. Že se to chová přesně tak, jak si člověk představuje. Někdo ujíždí na smyku, jiný zas na přesné stopě. Já se počítám mezi milovníky té čisté stopy. fascinuje mě ta dokonalost, kam se auta dostaly. Když vzpomenu na všechny ty auta osmdesátých let, jak to plavalo, skákalo, kvičelo, vlnilo se to, rovně to jelo jen když nefoukal vítr ... Díky bohu za současná auta. Navíc si nemůžu pomoct, ale jízda smykem není na veřejných silnicích zrovna bezpečná. Lidí, co si mysleli opak a někde odplachtili do pole, takových už bylo. Na okruhu je to zas školácká chyba, protože to rozhodně čas na kolo nezlepšuje. Tak asi tak.

Nepřihlášený Dodkes

Mne sa Cupra líbí. Dizajno.. | 21.10.2017 21:26reagovat
avatar

Mne sa Cupra líbí. Dizajnově v porovnání s Golf R a pofaceliftové Octavie RS mi přijde nejhezčí. Zároveň se mi líbí jeji nenápadnost. Osobně mi vyhovuje ten sleeper vzhled oproti hothatchům od Renaultu nebo Hondy. Všichni si myslí že mám normálního Seata až kým na to nešlápnu. Co se týče zábavy nemůžu si dovolit rodinný kombík a pak zadokolku na zábavu takže tohle mi přijde jako dobrý kompromis mezi praktičností a zábavou 2 v 1co nikdy nebude dokonalé ale pro lidi jako já to je zajimavé. Co se týče techniky pro mne je bezpečnost daleko důležitější než zábava takže všechny bezpečností prvky moderních vozů si nemůžu než vynachválit

Nepřihlášený Karelse

Slovo navíc, chleba krajíc.. | 5.1.2018 13:30reagovat
avatar

Slovo navíc, chleba krajíc...

Nepřihlášený Palo

Haló, Karel se asi posral,.. | 20.1.2018 06:59reagovat
avatar

Haló, Karel se asi posral, nesplietol si si diskusiu? A:)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Dyť je to prostinký, lidi,.. | 20.1.2018 07:46reagovat
avatar

Dyť je to prostinký, lidi, co se chtějí přiblížit hranicím možností auta (a pořád mít šanci to přežít), si vyberou o třídu níž. Ať už mezi těmi rychlými a seriózními (Polo GTi, 208 Gti a spol) nebo mezi těmi hravými, kde si rychlost musí zasloužit (Swift Sport). Navíc se dostanou do cenové kategorie půl mega, což je pro dost lidí psychologická hranice pro hračku.

Přeci rostou a není nutný za každou cenu držet třídu otce zakladatele (Golf), když ten se zvětšil o půl metru.

Nepřihlášený Valdert

Spousty testů výkonných au.. | 25.2.2018 09:54reagovat
avatar

Spousty testů výkonných aut nižší střední. Ale skutečnost na silnici mizivá. Když potkám podobné auto, je pekelně rychlé na rovinkách, ale v zatáčkách pomalé jak posrané mimino. Co z takového vozu mohu asi mít za potěšení? Když jej na horských silnicích setřesu s dvoulitrem atmosferou.. Velmi rád vzpomínám na Renault Clio Williams podobné auto mělo duši. Tvrdá spojka, dostatečný výkon a bez žádného ESP. Nebo Fordi.

Nepřihlášený Driver

Cituji: sice pekelně rych.. | 14.3.2018 10:46reagovat
avatar

Cituji: sice pekelně rychlé, ale v podstatě nudné... A já se ptám, proč si novináři stále myslí, že všichni chtějí nějakou motokáru? Na motokáry si zajdeš kdykoliv, ale v garáži potřebuješ univerzální stroj, rychlý, pohodlný, aby se s tím dalo jet i na dovolenou... Všichni ne ale většina ano. Proto Porsche montuje navigace, a dělá z sportovních modelů spíš GT s kterým se dá jezdit denně klidně 24h, pokud by to řidič dokázal... A seat rozhodně není Koenigsegg .A mimochodem, sranda je právě i s čtyřkolkou, hlavně tam, kde všichni hrabou na jedničku a ty vystřelíš jak raketa... Nebo v zimě, nebo na mokru, pohledů je mnoho, ale ten jednostranný od novinářů je špatný. Oni auta hodnotí jako hračky na víkend.

Nepřihlášený Karelse

Reakce na: Haló, Karel se asi posral,.. | 6.4.2018 09:12reagovat
avatar

Neměj péči hulváte. Jen jsem použil obrat z literární branže, ale to je na tebe příliš. Chtěl jsem tím říct, že autor rozsáhle píše o notoricky známých věcech. Hezky, dlouze, ale nic nového.

Správce by měl podivné diskutéry mazat.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše