První test Seat Leon ST 1,0 TSI 2017: funguje sňatek z rozumu?

 | 34 příspěvků | 15.1.2017 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený jirka

Jezdi redaktor 20 procent.. | 16.1.2017 06:46reagovat
avatar

Jezdi redaktor 20 procent nad limit a osm litru pane boze to je krap. Mam ted a i drive honda civic 1.5 vtec 115 koni ten samy vykon 20 procent nad limit znamena 6.2 az 6.5 litru na sto km. Tak k cemu je maly motor s horsi spotrebou na hovno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Jestli je základ motorové.. | 16.1.2017 07:44reagovat
avatar

Jestli je základ motorové nabídky 115 koní, tak to smekám. Pamatuji si, že před nedávnem bylo auto se 100 koňovým motorem jenom snem všech běžných motoristů.

A pokud motorové rozpětí u leonu končí na motoru 300 koní, tak si říkám, co byste ještě mohli chtít.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený V12

Vsetci ste nadseni vykonmi.. | 16.1.2017 07:50reagovat
avatar

Vsetci ste nadseni vykonmi a jazdou tychto trojhrncov. Som zvedavy, ako sa zatvarite, ked po 170k km klakne turbo a jeho vymena bude za 2500 EUR, pricom pri nej sa zistia ovalne valce a zopar dalsich banalit, ktore opravu predrazia natolko, ze to auto bude vhodne akurat tak na rozpredaj nahradnych dielov, alebo zachranitelne malo jazdenym motorom z buracky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza M.

Reakce na: Vsetci ste nadseni vykonmi.. | 16.1.2017 08:31reagovat
avatar

A odkud ty pesimistické vyhlídky berete?

Nepřihlášený Abre

Mozna je to jen predsudek.. | 16.1.2017 08:56reagovat
avatar

Mozna je to jen predsudek a cas ukaze, ale taky bych 3 hrnek dal maximalne do Ibizy. V Leonu a obzvlast v kombiku, kde se da predpokladat vetsi zatizeni, bych 1.4 TSI povazoval za minimum.

Nicmene motorova paleta je na rozdil treba od japonske konkurence dostatecna, tak si kazdy vybere podle sve kapsy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza M.

Reakce na: Mozna je to jen predsudek.. | 16.1.2017 09:07reagovat
avatar

To bych chtěl vidět, jak řídíte, když auto, co je na stovce za 9,8 s, neberete jako dostatečné.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Abre

Reakce na: To bych chtěl vidět, jak říd.. | 16.1.2017 09:17reagovat
avatar

Jezdim prave ze jak klobouk, presto mam prave leona v kombiku s 1.8TSI, co je na stovce za 7,2s a prijde mi to jako rozumna rezerva pro predjeti nebo kdyz nekoho vezu. Nicmene u toho trivalce jde spis o zivotnost, nez ze by s tim neslo jezdit.

Nepřihlášený bubulak

Za půl mega tohle vozítko.. | 16.1.2017 13:52reagovat
avatar

Za půl mega tohle vozítko s motorem ze sekačky na trávu bezesporu průšvih je. Kdyby to stálo 300 tak neřeknu. Za 500 si něco takového koupí pouze pitomec intergalaktických rozměrů.

Nepřihlášený bubulak

Reakce na: Jestli je základ motorové.. | 16.1.2017 13:53reagovat
avatar

No jo, jenže z tříhrnku jde spíše o chromé poníky, než koně.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mick

Předražený shit. IMHO to n.. | 16.1.2017 20:15reagovat
avatar

Předražený shit. IMHO to nevydrží ani 120k km bez nějakého většího problému.

Nepřihlášený Kebek

někde změřili oktávku 0-10.. | 16.1.2017 20:17reagovat
avatar

někde změřili oktávku 0-100 cca 11s a

s pořádnou náloží 0-100 cca 15s

1.0 tsi je o 23 000 dražší něž 1.4tsi!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: někde změřili oktávku 0-10.. | 16.1.2017 21:08reagovat
avatar

Kecáš z hladu, 1.0 TSI je nejlevnější benzín a 1.4 TSI je samozřejmě dražší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

Pre zaujemcou o tuto motor.. | 16.1.2017 21:28reagovat
avatar

Pre zaujemcou o tuto motorizaciu by som doporučoval počkať minimale 2-3 roky až budu "vychytane všetky muchy". Prvy kupujuci su testovaci jazdci a až po roku prevadzky budu mať data zo všetkych servisov v europe.Potom začnu ladiť,vylepšovat a pokiaľ vylepšenia a odstranenia problemov zavedu do vyroby to tiež potrva nejeden piatok.

Nepřihlášený Autař

Že je Leon III velmi poved.. | 17.1.2017 00:07reagovat
avatar

Že je Leon III velmi povedené a libivé auto, o tom snad není debaty. Ale že bych považoval jeho nynější modernizaci za přínos, to tedy ani náhodou. Tříválec si nikdo rozumný asi nekoupí, facelift s ostrými rohy masky a novými nárazníky považuji spíš za mínus a to samé platí o větší dotykové obrazovce bez klasických tlačítek, takže na displeji bude ještě víc ošklivých mastných otisků prstů. A o tom zavedení el. P brzdy snad ani nemá cenu psát, to je pro aktivního řidiče opravdový trest a utrpení! :(((

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Že je Leon III velmi poved.. | 17.1.2017 00:18reagovat
avatar

1.0 TSI ti nikdo nenutí, pořád tam máš 1.2TSI, 1.4TSI 1.8TSI, 2.0TSI a v několika výkonových variantách, takže nabídka motorů je taková, že jenom minimum soupeřů na takovou škálu motorizací dosáhne. A o prodeje 1.0 TSI bych neměl vůbec strach, lidé co jezdí po městě a namotají pár km ročně jej klidně vezmou, stejné výkřiky byly u 1.0 EB od Fordu a dnes je to nejprodávanější motor ve Focusu. Jinak design podle mě upravili velmi decentně a nijak jej nezkazili, naopak myslím, že to je jen z nejlepších faceliftů poslední doby. El. ručka, no na jásání to není, ale kdo už ji dnes nemá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kebek

Reakce na: Kecáš z hladu, 1.0 TSI je.. | 17.1.2017 05:02reagovat
avatar

nekecám

koukni se na cenu výbavy STYLE

Nepřihlášený Abre

Vazne nevim kolik aktivnic.. | 17.1.2017 08:06reagovat
avatar

Vazne nevim kolik aktivnich Schumacheru si kupuje predohrab aby ho mohli poslat ruckou dverma napred do zatacky. Ty tlacitka kolem displaye ale byly prakticke. USB konektory jsou ted sice dva, jenze jestli maji zas jen 1A max, budete porad tahat kabel na dobyti mobilu od zapalovace pod loketkou. S drzakem na palubce me ten kabel stve i u automatu, s manualem bych to asi vyhodil z okna. Diody taky vypadaji ze maji porad homologaci i bez ostrikovacu, takze na jejich svitivosti se asi moc nezmenilo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený EB

Reakce na: 1.0 TSI ti nikdo nenutí, p.. | 17.1.2017 11:11reagovat
avatar

U Focusu ano, tam je tezke koupit neco jineho, kdyz 1.6i je stary motor s 5st a 1.6/1.5T uz moc drahy.

Nepřihlášený Flash

Reakce na: Vazne nevim kolik aktivnic.. | 17.1.2017 12:40reagovat
avatar

No ona klasická ručka je na to posílání dveřmi do zatáčky celkem na houno. Když už to někdo myslí vážně, tak si instaluje hydrauliku, to co je v sériových autech je dobré tak na zajištění auta když stojí a to ještě jenom někdy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: Jezdi redaktor 20 procent.. | 21.1.2017 11:23reagovat
avatar

Mám tomu rozumnět tak, že v dálničním provozu při rychlostech 155 - 160 km/h Vám ta Honda žere 6,2 - 6,5 l ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: No ona klasická ručka je n.. | 21.1.2017 13:24reagovat
avatar

Přesně tak to je. Mě se na mé O III RS TSI podařilo přes ručku poslat auto bokem jen na sněhu, na pevném podkladu na to nemá dostatečný účinek (a nebo já dostatečně silné bicepsy). Takže já ručku kromě parkování používám ještě na občasné vyleštění kotoučů, aby nevyrezly (jak málo jezdím).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Přesně tak to je. Mě se na.. | 21.1.2017 21:32reagovat
avatar

Pokud potřebuješ zadek auta utrhnout ručkou na podkladu s velkou adhezí, musíš samozřejmě nejdřív ťuknout do brzdového pedálu, aby se ti nadlehčil zadek. To by jsi ale nedřív musel něco nastudovat o technice sportovní jízdy, víš? :)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Abre

Reakce na: Pokud potřebuješ zadek aut.. | 22.1.2017 07:44reagovat
avatar

Co si zkusit precist aspon nadpis, 1.0 nic trihrnec v FWD kombajnu nizsi stredni, a nejdriv si srovnat v kvetaku k cemu by asi tak rucka mohla byt dobra a proc by si to mel kupovat aktivni ridic?

Nemluve o tom k cemu je mi u predohrabu utrzenej zadek, kdyz stejne nic netlaci.

Nepřihlášený oo

Reakce na: No jo, jenže z tříhrnku jd.. | 25.1.2017 07:31reagovat
avatar

jsi moudřejší než celé vývojové oddělení automobilky.

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Mám tomu rozumnět tak, že.. | 29.1.2017 11:54reagovat
avatar

Mám tomu rozumět tak, že běžně jezdíte po dálnici 160?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: Mám tomu rozumět tak, že b.. | 29.1.2017 12:58reagovat
avatar

Tak snad tady jde o tu spotřebu. Třeba v Německu je to přípustná rychlost. A nebo se něco změnilo?

Nepřihlášený dorian

Reakce na: No jo, jenže z tříhrnku jd.. | 9.2.2017 14:54reagovat
avatar

a takhle by s tebe udělali blbce -

https://www.youtube.com/watch?v=JXrjpWZFpiQ

Nepřihlášený

Reakce na: Mám tomu rozumnět tak, že.. | 27.12.2017 15:12reagovat
avatar

Jasně, že nežere. Hondy jsou obecně jedny z nejrozežranějších aut. Stará dobrá 103kW 1,8 Vtec žrala při stejném tempu jako 330i s atmo R6 170kW...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama