První test Seat Leon ST Cupra: štika v akváriu

 | 71 příspěvků | 15.3.2015 Mirek Brokeš
Reagovat

Nepřihlášený sebinko

za tu 50L nadrz by som im.. | 15.3.2015 16:28reagovat
avatar

za tu 50L nadrz by som im dolamal prsty.

inak je to super ponuka. palec hore (y)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený řidič BOB

Reakce na: za tu 50L nadrz by som im.. | 15.3.2015 16:41reagovat
avatar

Ve spěchu tipuju dojezd na plnou tak 200 - 250km

Zobrazit reakce..

bazmeque

Reakce na: za tu 50L nadrz by som im.. | 15.3.2015 17:51reagovat
avatar

Ak to spravili ako Mercedes (že im to vo výsledku ušetrilo nejaké decilitre normovanej spotreby, lebo väčšia nádrž = viac paliva pri testoch = váčšia váha = váčšia spotreba), tak radšej lám prsty Bruselským úradníkom. Každopádne mne tie dojazdy prídu OK.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sebinko

Reakce na: Ak to spravili ako Mercede.. | 15.3.2015 18:20reagovat
avatar

pri MB (aspon novom C-cku) sa da za 0e dovybavit vacsou nadrzou. tuna nic :-/

bazmeque

Reakce na: za tu 50L nadrz by som im.. | 15.3.2015 18:38reagovat
avatar

S tou cenou to je podle mě nepřekonatelný. Zvenčí moderní, ale střízlivé, žádné samoúčelné kraviny... interiér detto, vše je, kde má být, jednotlivé ovladače jsou od sebe rozumně odlišné, a přestože to používá staré koncernové součástky, tak mi to vůbec nejpřide zastaralé. Motor fajn, manuální převodovka, schopný podvozek a navíc tuzemský sen - fůra místa v kufru. Jo, a LED světla. Za 700k? Když uvážím, jakej všemožnej šrot se dá za takový peníze pořídit, tak to je podle mě těžko překonatelný.

Nepřihlášený

Myslím,že bych to ve své l.. | 15.3.2015 19:36reagovat
avatar

Myslím,že bych to ve své laguně 3 gt turbo 4 controll s 300ps trošku tomu Vw group zavařil . Ale když čtu jakékoli recenze ,kde je něco z VW group, tak vše jiné je až na 2 místě. Trošku zarážející. Né?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Myslím,že bych to ve své l.. | 15.3.2015 20:52reagovat
avatar

a) Laguna je střední třída, testovaný Leon nižší střední

b) Kde si lze koupit Lagunu s 300 ps? V nabídce Renaultu vidím pouze čtyřválcové motorizace, které se výkonem uvedenému Leonu ani vzdáleně neblíží.

Nepřihlášený jarka

Jsem zvědavej na čas z Ri.. | 15.3.2015 21:05reagovat
avatar

Jsem zvědavej na čas z Ringu, tam by mohlo lepší vyvážení a aerodynamika kombíku pomoci třeba i k lepšímu času. Dokonalý sleepcar.

Nepřihlášený

Reakce na: Myslím,že bych to ve své l.. | 15.3.2015 22:44reagovat
avatar

Mne prijde ze nejvetsi dementi jezdi v Renaltech. Soude aspon podle prispevku ve zdejsich forech

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Mne prijde ze nejvetsi dem.. | 16.3.2015 00:26reagovat
avatar

Dement ? Das auto,vw group má zaplacené všechny testy. Jakékoli jiné značky nemají šanci být někdy lepší,ale to je politika. Přijďte si zajezdit, a změníte názor. Ano,jezdím s lagunou 3 gt,motor megane rs3(už se nedodává s touto motorizací).Dovoz Německo. 300 koní . A nestydím se za to. Uz ať je tady civic type R vagon. Konečně pořádný konkurent.-))))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Aleš

Reakce na: Ve spěchu tipuju dojezd na.. | 16.3.2015 07:39reagovat
avatar

to jsi trošku přehnal ne? podle tebe to má mít spotřebu 20-25 l/100km ?????, známý cupru má a kombinovaná spotřeba je 8 litrů a když na to opravdu hodně šlape, tak 10-11 l, kombík je těžší oproti hatchu jen o 45 kg, spotřeba bude srovnatelná

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Nejlepsi kara sveho druhu.. | 16.3.2015 14:12reagovat
avatar

Nejlepsi kara sveho druhu na trhu - Cupra ST

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fugas

Reakce na: Nejlepsi kara sveho druhu.. | 16.3.2015 14:41reagovat
avatar

najlepšia svojho druhu, ale zrejme preto, že je v podstate jediná svojho druhu - premotorované kombi nižšej strednej. Kto ešte také robí?

Môže si každý hovoriť, aké to je super, že takto skĺbili praktickosť, športovosť a čo ja viem čo ešte. Podľa mňa je to celé vtákovina pre ľudí, čo to nemajú v hlave upratané.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fff

Reakce na: najlepšia svojho druhu, al.. | 16.3.2015 16:13reagovat
avatar

Nepřijde mi. Já třeba uvažoval o cupře. Ale vzhledem k tomu, že čekáme rodinu by mi manželka klasický hatch nedovolila :) Takže ST je rozumný kompromis...

bazmeque

Reakce na: Myslím,že bych to ve své l.. | 16.3.2015 19:47reagovat
avatar

Že tady VW koncernu tlačí káru je provařená věc, nic nového pod sluncem. Na druhou stranu bych taky paušálně neoznačoval všechno jako reklamu, když je to podloženo alespoň trochu věrohodnými argumenty. Podle mě tenhle Leon schopný bude a byť bych hned nedělal soudy o konkurenčnosti či bezkonkurenčnosti, tak s obecnou pointou toho článku celkem souhlasím.

Jinak co se týče tvého Renaultu, tak podle mě srovnávaš jablka a hrušky. Bavíme se o sériových autech, které se dají v tomto okamžiku koupit nové. Jestli chceš srovnávat starší modely, ježděnky, dovoz a případné OEM úpravy, tak je taky potřeba všechno měřit stejným metrem. Faktem ale je, že na českém trhu je velmi málo FF kombíků, s benzínem, s manuálem, s 250+ koni, které můžeš ve velice solidní výbavě koupit nové za cca. 750 tisíc. A ani současná Laguna, ani současný Mégane do tohoto výběru bohužel nepatří.

m.z.

Reakce na: najlepšia svojho druhu, al.. | 16.3.2015 20:33reagovat
avatar

fugas: miluju, jak někdo se cítí předurčený rozhodovat kdo to má a nemá v hlavě upratané...

Jinak mě se zdá tohle auto velmi, velmi zajímavé.

Nepřihlášený

Reakce na: Dement ? Das auto,vw group.. | 16.3.2015 20:40reagovat
avatar

Zaplacene vsude a v cele Evrope? Existuje i jine info nez Autoforum preci. Tak si nech ty nepodlozeny keci

Zobrazit reakce..

bazmeque

Reakce na: najlepšia svojho druhu, al.. | 16.3.2015 20:41reagovat
avatar

A čo podľa teba nie je "vtákovina pre ľudí, čo to nemajú v hlave upratané"? Fabia 1.4 TDI kombi s guľou na zadku, nie? :)

Ten kľúčový argument, prečo hento môže byť veľmi zaujímavé auto pre väčšie-než-zanedbateľné publikum šoférov, si sám uviedol. Je to rýchle, ale pritom to je stále Leon ST (čo JE praktické auto), a 750 tisíc je stále v dosahu bežného smrteľníka.

Mne príde ako ultimátna vtákovina, vyhodiť tých 750k na niečo ako Mercedes CLA 180, napríklad. "Však lebo Medveď! To je pojem, všetci budú hýkať závisťou..." A že za to dostaneš na kosť oškubanú chobotinu s motorom, pre ktorý bude výzva predbehnúť traktor, je už vedlajšie...

Nepřihlášený

Reakce na: najlepšia svojho druhu, al.. | 16.3.2015 20:42reagovat
avatar

C 63 AMG, RS6 vsechno ptakovina?

Nepřihlášený MPR

Reakce na: najlepšia svojho druhu, al.. | 17.3.2015 08:48reagovat
avatar

rychlá auta jsou hlavně o celoživotní vášni, to by jsi ty nepochopil

mě dává cupra mnohem větší smysl než např. celá kategorie vozů suv, ale neklesnul bych na tvou úroveň, abych tu tvrdil, že to tito lidé nemají v hlavě v pořádku, protože každý má jiné potřeby a to já respektuji

Nepřihlášený Beny9700

Reakce na: Nejlepsi kara sveho druhu.. | 17.3.2015 08:48reagovat
avatar

No nevím, nová Astra OPC 2.0T mi připadá o chloupek lepší a o dost hezčí :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: No nevím, nová Astra OPC.. | 17.3.2015 09:07reagovat
avatar

připadat ti může cokoliv, sto lidí, sto chutí a pár takových zaujatých k tomu :-)

mě se zase líbí mnohem víc Leon Cupra ST a reaguješ tu na text "kára svého druhu" a pokud vím Astra OPC v kombíku není

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Snowman000

Zaujimave ze v CR je k dis.. | 17.3.2015 09:21reagovat
avatar

Zaujimave ze v CR je k dispo len Cupra 280...na Slovensku mame aj 260, rozdiel je takmer 2000€ za rozdiel 15 koni, nejaky aeropack a 18" vs. 19"...jedinou nevyhodou, ze sa nedaju k 260ke objednaj tie skrupiny :/

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Zaujimave ze v CR je k dis.. | 17.3.2015 09:29reagovat
avatar

možná si to vydupala koncernová škodovka, aby to nelezlo do zelí její slabší Octě rs

Nepřihlášený Snowman000

Reakce na: Zaujimave ze v CR je k dis.. | 17.3.2015 09:33reagovat
avatar

...sorry, spravne ma byt 265 ;)

Mirek Brokeš (mmira)

K té 265k verzi mám jednu.. | 17.3.2015 10:00reagovat
avatar

K té 265k verzi mám jednu poznámku. Bavil jsem se ve Španělsku s jedním kolegou, z hlediska dynamiky mezi těmi dvěma auty téměř není rozdíl. Aeropack je na ozdobu a 19" jen na škodu. Podle mě ta verze v ST karoserii dává opravdu velký smysl - zvláště při úspoře 2000 EUR. Nejsem si ale jist, jestli má samosvor. Bez něj nebrat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rule

Reakce na: připadat ti může cokoliv,.. | 17.3.2015 10:01reagovat
avatar

jistě, že není, vždyť je to jenom třídvířko :-))

Nepřihlášený Snowman000

Preverene...265 a 280 su t.. | 17.3.2015 10:08reagovat
avatar

Preverene...265 a 280 su technicky 1:1, jediny rozdiel je ako vravim 15k, 19"kola, aeropack a moznost priobjednat si nejake veci navyse (Performance pack s 19" s Michelin PSS, alebo skrupiny).

DCC a samosvor a proste vsetko je rovnake ;)

Nepřihlášený Aleš

Reakce na: K té 265k verzi mám jednu.. | 17.3.2015 10:35reagovat
avatar

V cupře jsem několikrát jel a tolik diskutované 19" mi pocitově tedy vůbec nevadí. Od toho je tam přece systém dcc, samozřejmě když někdo na rozbitý okresce nechá režim Cupra, tak se asi nemůže divit, že mu to jaksi trochu skáče...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Přesně. Kdo v autě jel ví... | 17.3.2015 10:44reagovat
avatar

Přesně. Kdo v autě jel ví. Kdo nejel, tlachá tu nesmysly

Nepřihlášený Beny9700

Reakce na: připadat ti může cokoliv,.. | 17.3.2015 10:44reagovat
avatar

Nic proti, jen jsem vyslovil názor ve smyslu "hezké rychlé auto na svezení".

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: to jsi trošku přehnal ne?.. | 17.3.2015 12:47reagovat
avatar

Spotřeba mojí krátké Cupry 5D se vytrvale drží 10 - 11l. To jezdím 170-180 dálnice, na okreskách když je volno co to dá a na co si troufám. Rozhodně tedy nijak nešetřím a auto je dost citlivé na způsob jízdy. Při ježdění v centru Prahy tj. od semaforu k semaforu v průměru 11 -12 l. (Samozřejmě při velmi krátké jízdě Vinohrady - Vltava to dokáže někdy 12 -13, ale to se vůbec nepokouším o nějakou ekonomickou jízdu.) těsně po záběhu.

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: V cupře jsem několikrát je.. | 17.3.2015 12:55reagovat
avatar

Kola 19" mi také nevadí (horší jsou ty gumy zmiňované v testu. Doufám, že je brzo sjedu a pryč... .). Je to pořád slušně komfortní. Zimní gumy mám na discích 17" - a ejhle - auto s nimi má dost často problémy s trakcí přední nápravy. Je to znatelný rozdíl. Ovšem při nastavení DCC na komfort je pro mne vyloženě pohodlné.

Jsem rád, že jsem koupil CUPRU. Vyloženě univerzální auto na běžné denní ježdění a zároveň si s ní užijete hodně zábavy. Už se těším na chip :-).

Jen o jedné věci, se ani jandova ani tato recenze nezmiňuje. BEZPEĆNOSTÍ STANDARD WW .-P - auto při šlápnutí na brzdu odpojuje plyn. U takového auta mne to hodně, hodně se.e! Useknout pazoury tomu kdo to vymyslel a zahodit !

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený aaa

Seat leon cupra stojí na s.. | 17.3.2015 15:04reagovat
avatar

Seat leon cupra stojí na slovensku síce 25 140€ ale za slabšiu 265k verziu....

Silnejšia 280k verzia stojí 26990€....

V česku predávaju iba verziu 280k, pričom stojí 681 900CZK ...po prepočte na EUR cca 25 000....takže síce na slovensku je k dispozicii aj slabšia verzia, ale stojí rovnako ako drahšia v česku... :)

Nepřihlášený aaa

Prípadne sa oplatí kupiť c.. | 17.3.2015 15:14reagovat
avatar

Prípadne sa oplatí kupiť cupru v rakusku, tam stoji 280k verzia príjemných 36 000€....takže o zanedbatelných 11 000€ viac ako v ČR....

Nepřihlášený Josef

Reakce na: Kola 19" mi také nevadí (h.. | 18.3.2015 00:47reagovat
avatar

"Zimní gumy mám na discích 17" - a ejhle - auto s nimi má dost často problémy s trakcí přední nápravy. "

ze by to bylo temi zimnimi gumami? ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: "Zimní gumy mám na discích.. | 18.3.2015 04:20reagovat
avatar

bla bla. Je to taky těmi 17", proto o tom píšu - v porovnání s letními 19". Takže 19" má pro přenos trakce svůj význam.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: bla bla. Je to taky těmi 1.. | 18.3.2015 07:43reagovat
avatar

Tomu věřím. Auto by mělo být s těma parádníma devatenáctkama hbitější a v extrémních situacích jistější

Nepřihlášený Josef

Reakce na: bla bla. Je to taky těmi 1.. | 18.3.2015 09:23reagovat
avatar

A mas na tech 17" stejnou siri, tedy 235....?

Teorie, ze auto je na vetsich kolech s pneu o nizsim profilu jistejsi a ma lepsi trakci, je nesmysl. Staci se podivat treba na BTCC/WTCC. Jezdi se na 17 ci 18 na vysokych gumach s pevnym bocnicemi. Kazdy, kdo na okruhu jen trochu seriozneji jezdi, potvrdi, ze 19" jsou na okrasu, ne pro jizdni vykon.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Josef

Vlastne ani neni treba cho.. | 18.3.2015 09:30reagovat
avatar

Vlastne ani neni treba chodit do WTCC, staci se podivat, na cem jezdi Leon Cup Racer, tedy na okruhy prekabatena Cupra.

Nepřihlášený manual

Reakce na: Kola 19" mi také nevadí (h.. | 18.3.2015 11:51reagovat
avatar

pavel to co popisujes ze odpaja plyn. bezna vec pre 99 percent beznych aut s automatickou prevodovkou. je to ochrana pred znicenim prevodovky a motoru. Hold, ked to ma vydrzat 200tisic, musi to mat ochranne systemy. ak chces brzdit-pribrzdievat lavou, mal si kupit manual. btw: vyskusaj ked pribzrdievas a odpoji ti plyn, daj prec uplne nohu z plynu a nasledne daj plny ako kick down, vtedy by sa to malo zapnut na novo a malo by to fungovat.

Zobrazit reakce..

bazmeque

Reakce na: A mas na tech 17" stejnou.. | 18.3.2015 12:26reagovat
avatar

Je to jenom doměnka, ale i tak bych si troufnul říct, že právě v těch bočnicích by mohl být kámen úrazu. Běžný silniční pneumatiky s vysokým profilem se pod bočním zatížením nezanedbatelně ohýbají, což minimálně přispívá k určité "vůli" ve zpětné vazbě (při změně směru) a v extrémním případě zmenšuje kontaktní plochu, s tím, jak se ten dezén deformuje. Závodní slicky tohle snad musí mít pořešené, takže to srovnání podle mně pokulhává.

I přesto jsem ale taky zastáncem menších disků a větších gum... kdybych žil třeba na Kanárech, kde je každá cestička nově vyasfaltovaná, tak bych samozřejmě taky neřešil nějaký "balóny". Ale u nás... dává to nažrat ráfům, zavěšení a ve výsledku i pasažérům. A ty rozdíly ve hbitosti zase nejosu tak drastické, aby to za to stálo, i v autě této ráže.

Navíc, mně osobně menší ráfy na autě vypadají lépe, právě možná i s ohledem na to, že v motorsportu žádné ptákoviny typu chromovaný 22" ráfy se "spray-on" gumovým potahem nejsou, a zřejmě z dobrého důvodu. A taky neznám nic trapnějšího, než když občas za obřími koly "hustě votuzený káry" vidím brzdičky, které bych si nedal snad ani na MTB... Prostě tam nesedí ty proporce :)

Nepřihlášený Josef

Mekke bocnice jsou problem.. | 18.3.2015 14:01reagovat
avatar

Mekke bocnice jsou problem, na druhou stranu rozdil mezi 235/35 R19 a 235/45 R17 jsou 2,5 cm gumy, to je v podstate prd rozdil, to stale nejsou zadne balony. Musi se ale koupit spravna guma, I mezi UHP konfekci se da vybrat.

Podle me za Pavlovymi pocity je hlavne rozdil mezi letni/zimni gumou, ne samotny polomer disku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený T

Reakce na: Mekke bocnice jsou problem.. | 18.3.2015 20:10reagovat
avatar

Nevím co Pavel, ale oficiálně mám v TP na Cupře R17 v šířce 225 a rozdíl 1cm u auta s 280 koňmi to rozhodně hraje.

Co se týká i horších cest, je to i s 19 v pohodě. Není to sice žádná C5, ale taky žádný kostitřas...chce to vyzkoušet a nehodnotit jen podle parametru na papíře, Cupra s DCC je pohodlnější než Leon bez adaptivního podvozku na 18 :-)

Nepřihlášený

To je pravda. Není to o 19.. | 19.3.2015 09:36reagovat
avatar

To je pravda. Není to o 19" kolech, ale zásadní je DCC. Ale jak už jsem psal. Kdo Cuprou jel, tak ví. Kdo nejel tlachá nesmysly.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: pavel to co popisujes ze o.. | 19.3.2015 18:09reagovat
avatar

To co radi "manual" k odpojování plynu vyzkouším díky. Chce to čas a místo, v provozu v centru Prahy toho zkoušet moc nejde ;). Na okruh se chystám o něco později. No samozřejmě mám auto v MANUÁLU, nic jiného by mne koupit ani nenapadlo. Pídil jsem se po důvodu odpojování plynu u takového typu auta u ofic. dovozce (Porsche) - odbyly mne jen tím, že se jedná o BEZPEČNOSTNÍ STANDARD VW a auto není sportovní speciál :-). Někdo mi tu navrhoval odstříhnout čidla ;-) - to byl snad fór... Ale zjistil jsem, že firma, která už u nás ke Cupře nabízí chip-tuning už to má v řídící jednotce pořešený (zrušeno). Ale to až po prodloužené záruce... . Ona ani poloha pedálů ovládání jednou nohou (špička špička) moc nenahrává. Pro moji nohu je plyn hodně utopen a vzdálen od pedálu brzdy. V běžném Nisanu Primera mi to jde mnohem líp, v Cupře mi to - no nejde. Když jsem to říkal prodejci při zkoušení - tak mi teprve řekli, že to vůbec nemusím řešit ;). No v testu ST píší, že to jde dveřmi napřed dobře, měl jsem za to, že kvůli tomu je levá noha současně na brzdě dost třeba. Ale nevím - zatím jsem se s novou Cuprou v běžným provozu driftovat nepokoušel :-). Se zadokolkou jsem to uměl ale s tímhle ;-). Rád bych věděl jak na to. Má s tím nějaký majitel Cupry zkušenost?

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: To je pravda. Není to o 19.. | 19.3.2015 18:21reagovat
avatar

Ještě 19" letní versus 17" zimní - nevím čím to ve skutečnosti je, zda má nějaký zásadní vliv rozdíl ve velikosti disku nebo jde jen o zimní směs. Nejde ale jen o pocit - kontrolka ESP při akceleraci v přímém směru bliká 2x častěji a to, že kola 17" snadněji ztrácejí trakci je markantně cítit. Ještě 19 versus 17: ...jel jsem testovací jízdu v Octavii RS - měla tuším 17" (? 18" už si nepamatuji) ale bez DCC byla daleko víc kostitřas než Cupra s DCC na 19" - jak tu někteří píší. Původně jsem se těch 19" bál, ale teď se naopak těším až přezuji na letní. Takže žádný problém v nich nevidím.

Nepřihlášený biest

OK, a co octavia RS 230 so.. | 19.3.2015 22:09reagovat
avatar

OK, a co octavia RS 230 so samosvorom??? S tymto to potom porovnajte. OK, vykon vyssi u seatu ale zvysok?

Octavia je pocitovo a aj realne vacsie auto ako leon. A nie len v kufri.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: OK, a co octavia RS 230 so.. | 20.3.2015 09:51reagovat
avatar

koktávka rs je hnusná a předražená, fuj

Nepřihlášený

Reakce na: OK, a co octavia RS 230 so.. | 20.3.2015 09:53reagovat
avatar

Vpředu je Leon širší..

Ale i tak, k čemu to je, že je oktávka větší.

Kvůli tomu je lepší auto?!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Vpředu je Leon širší.. Al.. | 20.3.2015 10:02reagovat
avatar

někdo má rád autobusy :-)

já jsem seděl v koktávce i leonu a leon má jednoznačně lepší posez za volantem a hlavně se tak nekrade jako ta koktávka

Nepřihlášený Josef

Pavel: k jizde bokem s FWD.. | 20.3.2015 10:06reagovat
avatar

Pavel: k jizde bokem s FWD nepotrebujes slapat na brzdu soucasne s plynem. To se pouziva max na snehu, kde si tim pribrzdis zadni kola. Neni to ale uplne jednoduche, v modernich autech obvykle nemozne.

Daleko praktictejsi je vyuzit prenosu hnotnosti. Pred zatackou si ji ubranim plynu popr brzdou prenest na predek a pak praci s volantem auto bud rovnou poslat bokem nebo nejdrive rozhoupat a pak poslat. U toho nikdy neslapes na brzdu a plyn soucasne, takze ta moderni ficura nevadi.

Jeste k te velikosti kol. Je zcela jasne, ze zimni gumy budou mit horsi schopnost prenest vykon na silnici, ale to je vlastnost tech gum, ne dusledek jine velikosti disku. Zvlaste pri zrychlovani v primce.

Vliv DCC je samozrejme jasny, ale je to jen reseni nasledku, ne priciny. Mam s auty s nim najety tisice km, s Cuprou jsem toho taky neco najel a nikdo me nepresvedci, ze to auto potrebuje 19'. Jsem si absolutne jist, ze kdekoliv hladkou silnici, v CR tedy uplne vsude, by se to auto na 18" chovalo lepe. Ale budiz, kdo chce 19, ma je mit, ja mam s prodejcem domluvu, ze si je necha a auto mi doda na 18.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Nebo ručka :-) | 20.3.2015 11:13reagovat
avatar

Nebo ručka :-)

Nepřihlášený dtsmaniac

Nevite jestli se budou vej.. | 20.3.2015 17:28reagovat
avatar

Nevite jestli se budou vejit ty priplatkova bremba pod 17" rafky nebo to bude chtit 18+" ?

Nepřihlášený

Nevejdou. Je potreba ty sp.. | 20.3.2015 21:27reagovat
avatar

Nevejdou. Je potreba ty specialni 19 z Performance paketu. I tak je na tesno

Nepřihlášený biest

Reakce na: Vpředu je Leon širší.. Al.. | 20.3.2015 21:38reagovat
avatar

Ja som nikde nepisal ze je octavia lepsie auto. Citaj pozornejsie....

A nie je mas pravdu. To nemeni nic na fakte ze je vacsie tudiz pre niekoho kto potrebuje rodinne sportove auto lepsia volba. Vnutorny priestor je obrovska deviza ako octavie tak aj superba. Preto bude uspesnejsia ako leon a to aj napriek tomu, ze je leon po vacsine strankach lepsi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ja som nikde nepisal ze je.. | 21.3.2015 13:50reagovat
avatar

Leon je už beztak dost prostorné auto, těch pár mm nebo dejme tomu cm navíc na zadních sedačkách by řešil jenom blázen...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pepe

Reakce na: Leon je už beztak dost pro.. | 21.3.2015 17:37reagovat
avatar

Asi tak, vozit v autě trochu přebytečného vzduchu navíc se mi nejeví zrovna jako výhoda, ale každej podle svého gusta :-)

Nepřihlášený

Staci se na nej podivat a.. | 22.3.2015 16:49reagovat
avatar

Staci se na nej podivat a je vitez. A kdo s nim jel by uz koktavku neresil vubec. Nehlede na to, ze je za supr cenu DCC, progresivni rizeni, predni full LED vse ve standardu

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: OK, a co octavia RS 230 so.. | 23.3.2015 01:16reagovat
avatar

to biest - původně jsem chtěl koupit Octavii RS, líbila se mi, vyhovoval větší kufr... ale po zkušební jízdě s oběma auty nebylo co řešit. Cupra mi přišla jako lepší auto. I ten často kritizovaný interiér se mi líbil víc. Jízda jednoznačně. Větší kufr občas chybí, ale rozhodně bych neměnil.

Nepřihlášený

Dle mého jsou interiéry sr.. | 23.3.2015 14:59reagovat
avatar

Dle mého jsou interiéry srovnatelné. A co komu víc líbí je subjektivní.

Na interiér auto nejezdí. A po jízdní stránce je Cupra podstatně lepší - podvozek, DCC. No a pak ještě těch 60k navíc :-)

Nepřihlášený

Přesně tak | 27.3.2015 11:32reagovat
avatar

Přesně tak

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: Zaplacene vsude a v cele E.. | 28.3.2015 22:11reagovat
avatar

Ma renault a je pre to sam na seba nastvany, tak si musi nejak odovodnit svoju blbu kupu tym, ze pluvne na koncern...

Nepřihlášený

Ja ac velky fanda SEATu, c.. | 29.3.2015 09:56reagovat
avatar

Ja ac velky fanda SEATu, cili koncern, ikdyz Skodarny nemusim, tak dokazi uznat kvality jinych znacek. Ale Renault je fakt spatnej. Dobry auta prestali delat v 2. pol 90 let

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Cupra aktualne nejlepsi ko.. | 8.4.2015 18:55reagovat
avatar

Cupra aktualne nejlepsi koupe

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Pavel: k jizde bokem s FWD.. | 17.4.2015 09:52reagovat
avatar

Mám Cupru 5D dostat v červnu. Stále řeším, zda manuál, nebo automat. Zatím jezdím s její předchůdkyní z r. 07. Z toho co zde čtu jsem docela rozpačitý a nerozhodný.

Nepřihlášený

Reakce na: Ja ac velky fanda SEATu, c.. | 29.8.2015 14:17reagovat
avatar

Tak zrovna pod clankem o hot hatchich psat, ze je Renault spatnej, je znamka ignorance. Megane RS je porad jeste nejlepsi hothatch na trhu.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše