Rychlý test Audi R8 V10 plus 2016: turbo? Ne, děkuji

 | 27 příspěvků | 4.12.2016 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený M. Fait

Jako obvykle velmi informa.. | 4.12.2016 20:25reagovat
avatar

Jako obvykle velmi informativní test se spoustou nových pohledů. Ano, věřím tomu, že podobná auta jsou zábava při využití potenciálu, který skoro nikdo nevyužije. Bohužel, většině novinářů se klepou kolena před Octavií RS, to je pak těžké čekat cokoli kloudného.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rob75

Reakce na: Jako obvykle velmi informa.. | 4.12.2016 20:29reagovat
avatar

Pan Janda je se svými zkušenostmi se sporťáky a extrémním jízdním stylem v podstatě nesrovnatelný s kýmkoli. Ony už ty videa. Obvykle jsou to ty nejextrémnější na světě, proto jsou taky tak sledovaný. Neviděl jsem nikoho jet snad minutu na omezovači ve 330 km/h, heh. To ani nevím, kde jde :-) Frankfurt?

Nepřihlášený

(ne)rád vidím, že pana Jan.. | 4.12.2016 20:30reagovat
avatar

(ne)rád vidím, že pana Jandu už pustili z kriminálu..

Nepřihlášený Rappel

Sakra to jede. To je fakt.. | 4.12.2016 20:32reagovat
avatar

Sakra to jede. To je fakt nezdolný, všechno hned!

Nepřihlášený Luise

Umí býz nezáživná jako vět.. | 4.12.2016 20:32reagovat
avatar

Umí býz nezáživná jako většina Audi, konečně pan Janda, zase někdo, kdo za volantem něco pozná...

Nepřihlášený Lukáš Malý

V poslední době se tu s te.. | 4.12.2016 20:34reagovat
avatar

V poslední době se tu s testy skoro roztrhl pytel :o) Snad to vydrží, jsou opravdu dobré, pořádné detailní sondy.

Nepřihlášený Hanuš

Turba jsou vážně shit, tot.. | 4.12.2016 20:38reagovat
avatar

Turba jsou vážně shit, toto je motor!

Nepřihlášený Gearhead

To video s dynamikou vidím.. | 4.12.2016 20:42reagovat
avatar

To video s dynamikou vidím podruhý a stejně se musím smát. Jede to strašně. A že je to použitelný je vidět už z videa, hoblovat jakoukoli silnici 330 musí chtít supeauto se vším všudy. Na Autobahnu mi někdy už 220 ve 5er přijde hodně. To jsou 2/3.

Nepřihlášený xpert

hezkej test. chtel bych vi.. | 4.12.2016 20:51reagovat
avatar

hezkej test. chtel bych vic pjandy, test nejaky emotivni pecky, to byla vzdycky legrace. r8 je moc rozumna. a funkcni :d

Nepřihlášený Lopuch

pjanda byl v kriminale? | 4.12.2016 20:54reagovat
avatar

pjanda byl v kriminale?

Nepřihlášený Petr Šafař

Slušný dream team se tu se.. | 4.12.2016 21:05reagovat
avatar

Slušný dream team se tu sešel na testy, Janda+Mihálik. To už jsou články co stoji za to číst. Budu rád, když to vydrží, testy jsou to jediné, co mi tu chybělo.

Nepřihlášený Radek

Nejen Audi či Mazda nezane.. | 4.12.2016 21:41reagovat
avatar

Nejen Audi či Mazda nezanevřela na atmosféry, i Dacia nabízí atmosféru s velkým objemem 1,6l a slušným 75 kW výkonem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Flash

Parádní test a souhlas s a.. | 4.12.2016 23:50reagovat
avatar

Parádní test a souhlas s autorem, že vnější design není nic extra, ale všechny diskuze o designu jsou pasé po natočení skvostného motoru a vychutnání si technické dokonalosti auta jako celku. A komu se to nelíbí ať si prd.l políbí, tohle auto nemá v dané cenové relaci konkurenci.

Nepřihlášený au

Reakce na: Nejen Audi či Mazda nezane.. | 4.12.2016 23:55reagovat
avatar

uz jdi doprdele s tou dacii, na ten bazmeg ti sere bilej tesak,

Nepřihlášený Karel

Když se člověk zaposlouchá.. | 5.12.2016 00:21reagovat
avatar

Když se člověk zaposlouchá jenom do zvuku bez obrazu, tak je zpátky někde v devadesátkách na závodech F1, když jezdily V10 a V12. Asi tak 100x lepší zvuk než současná F1.

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Nejen Audi či Mazda nezane.. | 5.12.2016 00:36reagovat
avatar

Hele tady je řeč o skutečných motorech a ne pohonu stěračů do R8.

Nepřihlášený jirka

Perfektne odvedena recenze.. | 5.12.2016 05:37reagovat
avatar

Perfektne odvedena recenze mistre dekuji.

Nepřihlášený JaRy

Test skvělý. Pan Janda se.. | 5.12.2016 09:14reagovat
avatar

Test skvělý. Pan Janda se stále lepší. Jsem rád, že za dlouhá léta testování pochopil, že auta stavěná na bezpečné ježdění v rychlostech 200-300km/h se moho zdát v rychlostech kolem 100km/h nudná, tupá a nezábavná. Takže srovnávání těchto aut s vozy typu ford focus, což byl dříve jakýsi etalon zábavnosti a což i pan Janda s oblibou dělal je zcela mimo mísu. Ona auta, která při řízení jsou zábavná v těchto nízkých rychlostech by byla v rychlostech 200-300km/h neovladatelná. A to je přesně případ vozů Audi obecně. Ona jsou nastavená na bezpečné provozování v rychlostech 200-300km/h. Při tuzemském šaškování v rychlostech kolem 100km/h řidičům připadají jako nudná. Nejsou ... zábava u nich začíná až kolem 250km/h.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jenda

Ach jo, takový pěkný auto.. | 5.12.2016 09:40reagovat
avatar

Ach jo, takový pěkný auto a takový nudný test. To je promarnena příležitost. trochu emocí by neškodilo, tohle je jak ze světa motorů

Nepřihlášený LCD

Parádní stroj, ten motor a.. | 5.12.2016 10:35reagovat
avatar

Parádní stroj, ten motor atakující 9 tis. má kulervoucí zvuk, na to se přeplňované Poršáky, Jagy a další nechytají.

Nepřihlášený P

Reakce na: Test skvělý. Pan Janda se.. | 5.12.2016 15:21reagovat
avatar

Je to tak. 250 kmh dnes jede kde co, ale ne se vším se dá takovou rychlostí i běžně jezdit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ernie

Tak ma zaujalo, ze preco m.. | 7.12.2016 22:47reagovat
avatar

Tak ma zaujalo, ze preco ma tato R8 vpredu gumy Pirelli a vzadu Michelin...

Nepřihlášený jirik

Reakce na: Je to tak. 250 kmh dnes je.. | 8.12.2016 09:54reagovat
avatar

presne, bezne jezdit, to je 250-300 km/h? to je prave nejvetsi mor novych sportaku, ze v normalnich rychlostech jsou uz strasne premotorovane, casto bez asistentu neovladatelne a kolikrat i pravda docela nudne. vykon porad roste, dneska uz do opravdu absurdnich hodnot, ale vyuzit se poradne neda.

ja jsem naopak rad za kazde dostupne auto, ktere pri opravdu bezne jizde udela radost. takove auta jsou dnes ale vetsinou 10-20let stara.. :(

Nepřihlášený Lojzik

Hezký test. Potěšilo mě, že.. | 11.12.2016 13:05reagovat
avatar

Hezký test. Potěšilo mě, že pjanda hezky vystihnul pojem "makro nerovnost" s překřtěním na "rozhoupanou silnici". To je prostě tak, že každá silnice je stavěná či snad alespoň udržovaná pro provoz při nějaké rychlosti. Pro nízké rychlosti stačí naše okresky. Pro vysoké pak dálnice. A jak se přesvědčil již nejeden milovník rychlé jízdy, ani dálnice nemusí být ve stavu, aby se po tom dalo jezdit 300km/h. Ruku v ruce s rychlostí jde i konstrukce podvozku a vůbec auta. Takže závěr, že auto stavěné na 200+ není při stovce zábavné, je zcela na místě. Je ale třeba také říct, že na ty 200km/h+ rychlosti je nutné mít kvalitní silnici. Může mít i zatáčky, ale nesmí auto katapultovat právě nějakým tím hupem. O horizontech, okolním provozu, zvěři, vysypaném stavebním materiálu atp. snad ani nemluvit. Ono srovnávat tohle s Meganem či Focusem RS je dost nemístné. Totiž ty RSka jsou stavěná na zvládání situací, kde by tohle auto krutě pohořelo. A samozřejmě naopak. V každém případě to pjanda vlastně řekl. Tohle Audi bude na okreskách pro RSka utrpením. Tohle auto prostě patří jinam.

Nepřihlášený RedBaron

Děkuji za krásný test a do.. | 21.12.2016 12:53reagovat
avatar

Děkuji za krásný test a doufám, že jich zase bude hodně, pauza byla opravdu dlouhá :-)

Za tím chováním podvozku podle mého stojí něco jako "Koni FSD technologie" kterou používalo už Gallardo a i Koni FSD na běžném autě tuhle nectnost vykazovaly. Příkladné chování na ostrých nerovnostech, ale dolík před mostkem nad strouhou dokázal auto katapultovat půl metru do výšky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lojzik

Reakce na: Děkuji za krásný test a do.. | 22.12.2016 09:57reagovat
avatar

Koni FSD nemůže v principu překonat skutečnou potíž sportovních aut. Totiž malý zdvih pérování. Sice si to může hrát s nastavením tlumiče tak, aby se na malých hrbolcích tvářil jako poddajný, ale větší hrb ... ta rozvlněná silnice, na to už nemá odpověď. Chybí zdvih. Auto se vznese, protože se pokouší kopírovat silnici moc těsně. Ono to samé by se stalo i obyčejnému autu, jen ten hrb by musel být o poznání větší. A o tom to celé je, nelze od supersportu čekat, že bude dobře fungovat na běžných různě nekvalitních silnicích. Podobně nelze čekat, že Golf bude fungovat na tankodromu.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama