Test Alfa Romeo MiTo 1,4 Turbo TCT: automaticky špatná?

 | 6 příspěvků | 11.5.2011 Martin Šimek
Reagovat

Nepřihlášený Hut Hut

Nezdá se, že by se Alfa něk.. | 12.5.2011 08:44reagovat
avatar

Nezdá se, že by se Alfa někam pohnula. Auto pěkný, detaily zajímavý, části techniky taky, ale i když to jako celek asi nepůsobí zle, pořád v textu vnímám spoustu klasických neduhů, který by řada jiných automobilek nepustila přes vývoj a testování. Myslím, že trh žádá za tuhle cenu citelně dokonalejší produkt.

arnie j

A mně se zdá, že autor ty.. | 16.5.2011 19:30reagovat
avatar

A mně se zdá, že autor ty drobné neduhy zbytečně prožívá. Copak je takový problém zajet s pokaženýma světlama do servisu a nerozmazávat to v testu? U Alfy asi ano.

Btw. když už autor zmiňuje silnější verze motoru 1.4T, tak Grande Punto Abarth Esseesse má 180k ;-) A pokud zůstaneme přímo u rozvodu Multiair, pak silnější verze 1.4 Multiair, běžně montovaná do Giulietty a Delty má 170k.

Nepřihlášený Smrťák

už kvůli té značce vepředu.. | 5.6.2011 14:53reagovat
avatar

už kvůli té značce vepředu nikdy FUJ

Nepřihlášený Kuča Miloš

Já mám MiTo 1.4T multiair,.. | 12.6.2011 13:01reagovat
avatar

Já mám MiTo 1.4T multiair, 99 KW a mohu napsat toto:

je to moje nové 13. auto a tak už mám nějaké zkušenosti.

MiTo je víc než dobré auto, motor je výborný- má vynikající dynamiku i pružnost, při rozumné jízdě je i úsporný. Já dokážu zajet trasu HK- Praha za 5.2l.

Brzdy jsou výborné.

MT je vytýkáno gumové řazení, já nechápu o co jde? U mého MT nic takového není, řazení je nejlepší ze všech aut, které jsem vlastnil ( fabia RS, honda civic 8g, atd. ).

Také žádné přeposilované řízení atd. jsem nezaregistroval.

Podvozek je ale tvrdší. Chce to ale mít na autě gumy 195/ 55 R16 a je po problému.

Dílenské zpracování příkladné, vše lícuje atd.- nic jsem nenašel co vytknout. Na civicu, nebo na RS jsem našel plno nedostatků zde prakticky nic. Jeden neduh jsem ale objevil. Víčko nádrže se samo závírá, což působí problémy při tankování.Mezi otevřené víčko a karoserii se vloží kousek molitanu a je po problému.

MT má ale také své nedostatky, které pramení z jeho koncepce, např. málo místa vzadu menší kufr atd. Je to auto pro dva, né rodinný vůz..

MT je kráska, za kterou se kdekdo otočí, proto ho potenciálním kupcům doporučuji!!!

Až se v něm projedete po pořádné silnici, tak budete souhlasit se vším co jsem napsal.

Nepřihlášený Medvedik

.... Pekny motor, ale na c.. | 19.8.2011 15:33reagovat
avatar

.... Pekny motor, ale na co je dobre vyrabat 1.4 turbo ( hoc aj so 180 konmi), ked dosiahnem rovnaku spotrebu a mensie udrzove naklady ( a vyssi vykon) s dobre naladenou atmosferou vyssieho objemu ( napr. 2.0 k20a2 od hondy 200 koni)?????

Nepřihlášený Jakub K.

Medvedik: Mám rád humor..... | 1.3.2012 08:11reagovat
avatar

Medvedik: Mám rád humor.... ovšem musí být dobrý a ne tragický a naivní...

Mito se povedlo a bohužel těžce rozbíjí konkurenci.... To by se to ale nesmělo psát českým Octořidičům :-) Ti mají své představy a s každou kritikou budou jasně souhlasit, aniž by měli jakékoliv osobní zkušenosti..... Ovečky je mi vás líto ;-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše