Test Audi S3 Sedan vs. Subaru WRX STi 2015: agent 007 vyzval bestii

 | 53 příspěvků | 24.8.2014 Adam Šrámek
Reagovat

Nepřihlášený Sedmikráska

Pěkný testík, parádní počt.. | 24.8.2014 20:28reagovat
avatar

Pěkný testík, parádní počteníčko. Víc takových.

Nepřihlášený magellan

V prvé řadě díky za srovnán.. | 24.8.2014 20:43reagovat
avatar

V prvé řadě díky za srovnání. Takové auta aspoň člověka baví.

V řadě druhé uvadím níže jeden odkaz co jsem teď našel. Jednak neumí počítat a hlavně mi je z toho smutno. Já chci auta jako jsou tady srovnávané.

A už vůbec ne "bonzovací" a povídající si 3,14čoviny.

Nepřihlášený magellan

A ještě ten odkaz: http:/.. | 24.8.2014 20:43reagovat
avatar

A ještě ten odkaz:

http://www.lidovky.cz/mladi-ridici-chteji-auto-alter nativnim-pohonem-fr2-/auto.aspx?c=A140821_095456_ln-auto_ape

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: A ještě ten odkaz: http:/.. | 24.8.2014 21:14reagovat
avatar

Ono to nebude tak horké

http://articles.latimes.com/2012/apr/09/business/la-f i-mo-repeat-hybrid-car-buyers-20120409

Nepřihlášený aleko

Nevěděl sem, že jsou na au.. | 25.8.2014 01:03reagovat
avatar

Nevěděl sem, že jsou na autoforu i jiní autoři než janda, kteří svedou napsat vynikající test... tenhle je vážně dobrý

Nepřihlášený goes

Ukazuje se to posledni rok.. | 25.8.2014 07:26reagovat
avatar

Ukazuje se to posledni roky vice a vice a dnes uz je to viditelne uplne. Konkurence (i neprima) proste STI dotahla a prekonala. STI je dnes proste vice poza, nez auto, ktere by svymi vlastnostmi a schopnostmi bylo na trhu jedinecne. S3 dokaze jet stejne efektivne a rychle a i na technicke trati a to pritom o dve tridy elegantneji a mene narocne a je otazkou, jak by to bylo v rukou spickoveho ridice a opravdu narocne jizdy.

Ano, STI nabidne zrejme lepsi mechanicke vlastnosti (odolnost) a na spatnem povrchu muze fungovat lepe, ale je otazkou, kolik majitelu si kupuje auto s tim, ze bude jezdit sotolinu apod. to je dle meho velmi male procento tech, co si STI koupi.

U STI se nabizi pak dalsi kroky, ktere smeruji k tomu, ze je z nej v podstate zavodni auto, ale to jsou dalsi investice a pak jeho vyuzitelnost jeste vice klesa.

Takze pro ten hlavni zastup lidi, kteri se svizne svezou a jsou schopni vyuzit tak 50-70% schopnosti vozu, ze jsou v podstate vsichni mimo par strelcu a zaroven jsou to lidi, kteri jinde, nez v beznem provozu a asfaltu nejezdi uz STI nenabidne nic, co by se nedalo najit jinde a je zajimave, jak rodinny krap ala Golf nebo A3 od Audi nabidnou a dokazou to stejne a lepe.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dumbreck

Gratulace. Jeden z nejlepšíc.. | 25.8.2014 12:48reagovat
avatar

Gratulace. Jeden z nejlepších testů na českých webech.

Nepřihlášený Jenda

trosku trapny davat proti.. | 25.8.2014 13:07reagovat
avatar

trosku trapny davat proti sobe stejny auta par tydnu po konkurenci, navic automatem vs. manualem (ja vim importer ma pouze jedno auto)

hlavne si myslim, ze to konkurenti vubec nejsou protoze kdo by si koupil jedno tak o druhem ani neuvazuje

a s tou kritikou volantu v kazdem testu Audi uz jste uplne smesni, spolu s aktualnim M-paketovym od BMW, je to nejlepsi volant jaky jsem mel v ruce

Nepřihlášený goes

Jenda: a proc by zajemce o.. | 25.8.2014 13:31reagovat
avatar

Jenda: a proc by zajemce o jedno nechtel druhe? Ja treba ted k soucasnemu autu vybiram nizsi stredni se 4x4 a vetisim vykonem a kupodiu jak S3 tak STI v tom vyberu jsou a nevidim jediny duvod, proc by byt nemely.

Ostatne kdyz jsem vybiral posledne, tak jsem mel ve finalnim vyberu od SUV, pres HB nizsi stredni az po limo vyssi stredni. Od benzinu pres naftu, ot AT pres MT od FWD po AWD...

Proste smir se s tim, ze lidi vybiraji ruzne a v ramci vlastnosti co potrebuji vyhovuji obe ta auta naplno.

Nepřihlášený miro

beriem subaru | 25.8.2014 13:53reagovat
avatar

beriem subaru

Nepřihlášený enthusiastic.driver

Reakce na: Ukazuje se to posledni rok.. | 25.8.2014 14:02reagovat
avatar

goes: Na kvalitním a suchém asfaltu se na Imprezu/EVO chytá "kde co" už léta, to není žádná novinka, tím pádem ani nechápu tu narážku na pózu nebo pozérství spojené s Imprezou. Mokro, sníh, bláto, humus, díry - tam se teprv pozná rozdíl... Alespoň to tak doposud vždycky bylo...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

enthusiastic.driver: ano t.. | 25.8.2014 14:47reagovat
avatar

enthusiastic.driver: ano to presne pisu, ael uprimne tech, co maji EVO/STI a jezdi blato, diry apod. je naproste minimum. Drtiva vetsina to ma, jezdi rychle vice mene rovne apod. a tech par strelcu co nevytrhne. Jinak skoda, ze neni nejaky test mimo asfalt techto vozu, to by se ukazalo, ze treba uz ani tam tato auta v seriovem provedeni nevladnou...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: goes: Na kvalitním a suchém.. | 25.8.2014 14:49reagovat
avatar

už jsem to psal několikrát, měli by se auta testovat pokud možno za všech podmínek, nebo si vybrat alespoň ty, na které je dané auto nejlepší. Vezměte tyhle dvě auta na test znovu v zimě, nebo si aspoň najděte někde trochu bláta, a pak nám napište dojmy. S3 je komfortní silniční stíhačka, STI je pořád ještě o šotolině a sněhu. STI už podle rodokmenu musí umět všechno, tak logicky na asfaltu trochu ztrácí kvůli mechanické 4x4 (větší ztráty výkonu) a celkovým naladěním podvozku

Nepřihlášený MK

Reakce na: goes: Na kvalitním a suchém.. | 25.8.2014 14:55reagovat
avatar

a ještě doplnim, že se pak nikdo v STI nesmí divit, že mu to na suchu nejede, když tady máme takový zástup sedanů a hothatchů s podobným nebo vyšším výkonem. A opravdu málokdo (spíš nikdo) bude jezdit s tím autem jako Štajf, takže pochopim, že S3 je logičtější volba, jenže když nekupuju auto jen podle papírů, ale i ostatních věcí, jako je chování k zákazníkovi v servisu, pojištění, možnost krádeže apod., tak ta S3 už není zdaleka tak lákavá. Žádné auto není univerzálně nejlepší, ale záleží, kdo a proč si ho kupuje. Pokud bych si měl vybrat, tak volim STI

Nepřihlášený Kubis

Ale STI je prostě jiné aut.. | 25.8.2014 14:59reagovat
avatar

Ale STI je prostě jiné auto. Sportovní auto u mě neznamená řítit se s S3 okreskou 130Km/h, řídit jednou rukou a přes Bluetooth vykecávat s manželkou co bude k večeři. Sporťák u mě je auto, kde nemusím jet 160 Km/h abych měl i trochu emocí, pak podle toho vypadají i karamboly, fyziku neoklameš. Sportovní auto musí dávat emoce i jízdou 100kou. Bohužel tohle svede už jenom STI nebo Megane RS. Za mě STI palec nahoru... Sterilních "sporťaku" ala Cupru, Golfu, S3, 335i, AMG je tady plno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

MK: proc by melo mit STI s.. | 25.8.2014 15:01reagovat
avatar

MK: proc by melo mit STI s mechanickym difem jine ztraty, nez S3 s Haldexem? V cem ma STI vice ztrat, vzdyt dify apod. maji oba a i kdyz jede S3 jen jako predokolka bez prenosu vykonu na zadni kola, tak ten diferak mezi koly vzadu se toci tak jako tak a ty ztraty dela. Takze ten rozdil mezi S3 a STI ve ztratach bude blizky nule. Ano rozdil STI vuci jinym FWD bude vetsi to beru.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: MK: proc by melo mit STI s.. | 25.8.2014 15:23reagovat
avatar

třeba proto, že STI má poháněna všechna 4 permanentně, kdežto haldex spíná jen při ztrátě adheze (i když i to neni asi přesná definice) ? Z toho předpokládám, že distribuce výkonu neni u STI nastavena tak příznivě při vyšších rychlostech a na rovině, kdy k prokluzu prakticky nedochází. Zatímco haldex si vystačí s přední nápravou, STI pořád posílá "zbytečně" sílu na všechna 4. Ale možná se pletu, tak mě opravte, rád se poučim.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený enthusiastic.driver

Reakce na: enthusiastic.driver: ano t.. | 25.8.2014 15:26reagovat
avatar

goes: K té poslední větě - tím že Imprezu přitvrdili je klidně možné, že už ani při těch zhoršených trakčních podmínkách nevládne tak, jak bylo zvykem. Ale jinak si myslím, že srdcaři a "amatérští rallymani" jsou mezi majitely Imprez zastoupeni v hojné míře. Nechcu hádat jestli je jich víc nebo míň než těch, kteří jen zašlápnou plyn na rovince, ale věřím, že jejich procento je mnohem vyšší, než třeba u sportovních Porsche - jednoduše proto, že každý pozer brzy nazná velký nepoměr MI a provozních nákladů..

Nepřihlášený enthusiastic.driver

Reakce na: třeba proto, že STI má poh.. | 25.8.2014 15:27reagovat
avatar

MK: Haldex už dávno nespíná jen při ztrátě adheze - je to dá se říct "permanentní" čtyřkolka.

Nepřihlášený goes

MK: jenze tim, ze i to S3.. | 25.8.2014 15:32reagovat
avatar

MK: jenze tim, ze i to S3 ma vzadu diferak a to i v dobe kdy neni zadek jako takovy pripojen, tak tam mas ztraty zpusobene trenim a odporem toho samotneho diferaku, takze ten rozdil ve ztratach je zanedbatelny. Tudiz to nebude treba 25 % ale 23% v prumer ua to je jedno. Neni to proste ani 5 % rozdilu a ukazuji to i ruzna mereni.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

enthusiastic.driver:hele j.. | 25.8.2014 15:33reagovat
avatar

enthusiastic.driver:hele jako jasne, furt ma STI spustu fanousku pro to, co predstavuje a muze nabidnout o tom zadna.

Skoda, ze proste neni nejaky test i mimo onen asfalt a bezne jezdeni. Samotneho by mne zajimalo jak by se s tim treba S3 poprala jet na bahne, snehu nebo sotoline nejakou RZ.

Nepřihlášený MK

Reakce na: Ale STI je prostě jiné aut.. | 25.8.2014 15:34reagovat
avatar

já bych to zas tak černobíle neviděl, jsou to taky dobrá auta, ale každému sedí něco jiného. To že je něčeho moc je třeba pro mě samotného důvod hledat něco jiného, tudíž má u mě Subaru sympatie, že je pořád ještě své. Není to prémie, není to dokonalé, ale baví mě a cítím se v něm dobře. S tou zábavností je mi právě sympatické BRZ, které předjede i blázen v OIII, ale zábavné je právě proto, jak krásně se chová v zatáčkách a je předvídatelné. Rychle jezdit lze i v 740i nebo Q7, ale tyhle autobusy mě nebaví, a upřímně na nové ani nemám a staré si jen kvůli zvětšení ega nebo údu pořizovat nebudu

Nepřihlášený MK

Reakce na: MK: jenze tim, ze i to S3.. | 25.8.2014 15:35reagovat
avatar

OK díky za info, moje chyba ;)

Nepřihlášený Substance242

Ako je možné, že Audi moto.. | 25.8.2014 17:19reagovat
avatar

Ako je možné, že Audi motor má záber v takom širokom rozsahu otáčok, to nepochopím... a ešte s podstatne menšou spotrebou?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Pokud to někoho zajíma tu.. | 25.8.2014 17:42reagovat
avatar

Pokud to někoho zajíma tu je dobrý video test Jakuba Rejlka a Rasty Chvaly...je tam jasně ukázané, že subaru oproti minulé verzi nevyměklo...

Pokud to někoho zajímá.... tu je dobrý video test Jakuba Rejlka a Rasty Chvály...je tam jasně ukázané, že subaru oproti minulé verzi není horší a pomalejší

http://auto.sme.sk/c/7310411/garaz-skusame-lege ndarnu-toyotu-najnovsie-subaru-a-luxusny-hyundai.html

Nepřihlášený Otes

No moc pěkné video, takový.. | 25.8.2014 18:22reagovat
avatar

No moc pěkné video, takový test na trati STI vs S3 by byl určitě zajímavý...

Nepřihlášený Tom

Já sám bych pro svojí potře.. | 25.8.2014 18:32reagovat
avatar

Já sám bych pro svojí potřebu bral S3 i se mi víc líbí ....ale na téhle trati na videu by podle mě dostalo S3 pěkně na prdel, hlavně za těch mokrých podmínek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Krčál

Reakce na: Já sám bych pro svojí potře.. | 25.8.2014 18:37reagovat
avatar

naopak, na takto rovném asfaltu, byť mokrém, by S3 dominovalo. Otázka je skutečně rozflákaná lesní cesta bez asfaltu a hromadou děr, tam by se teprve ukázalo jestli má S3 výdrž i v "terénu".

Nepřihlášený řidič BOB

tvl - všichni tady píší o.. | 25.8.2014 19:08reagovat
avatar

tvl - všichni tady píší o šotolině, blátě, atd. By mne zajímalo, kolik z nich tam kdy ve skutečnosti jezdilo déle než cestou ke křoví na vychcání...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: tvl - všichni tady píší o.. | 25.8.2014 20:15reagovat
avatar

jenže nás zajímá, jaké jsou objektivní rozdíly mezi těmi dvěma auty za podmínek, na které jsou stavěny. Střední proud si koupí S3, v pořádku. Pokud je někdo fanda do rally nebo má jiné preference než kupovat dobré S3, koupí STI, taky OK. V možnosti výběru je krása

Nepřihlášený Otes

Na Sachsenringu mají obě a.. | 25.8.2014 22:24reagovat
avatar

Na Sachsenringu mají obě auta úplně stejný čas. Na mokru nevím, ale přece jen samosvor STI oproti el. náhražce v S3...to by chtělo test na na trati a ne jen sprint na letišti na rovince. Samo pro většinu lidí to je bezcenné pár setin sem a pár tam. Je to jako Cupra vs Megane RS, tak buď steril. rychlost nebo si to člověk může i užít a nemusí být nejrychlejší, silnice není okruh, na silnici jde spíš u takových aut o zábavu ne?

Nepřihlášený PS

Takto jazdí Mistr ČR v ral.. | 25.8.2014 22:30reagovat
avatar

Takto jazdí Mistr ČR v rally na asfalte,

https://www.youtube.com/watch?v=2V9c_K-0tW0

rád by som videl na tejto trase aj S3...

Nepřihlášený spiderwolf

Nedělám si přílišné iluze,.. | 26.8.2014 11:15reagovat
avatar

Nedělám si přílišné iluze, že redaktor automobilového magazínu dokáže využít plný potenciál vozu jako je STI, pokud nemá dlouhodobé zkušenosti ze závodů...

Nepřihlášený RJ

Diky, supr test. | 26.8.2014 20:16reagovat
avatar

Diky, supr test.

Nepřihlášený Venda EVO

Samozrejme, ze system poho.. | 27.8.2014 07:58reagovat
avatar

Samozrejme, ze system pohonu v Impreze ma daleko vetsi odpor nez system pohonu v S3. Vepredu i vzadu to ma lamelovou speru, ktera klade odpor porad a ty lamely sou spotrebni zbozi a museji se menit. Kdo nekdy jel v evu nebo v sti po dalnici, tak si jiste vzpomene na to brutalni huceni diferaku... S3 pracuje uplne na jinym principu. Mimochodem predni i zadni diferencial ma kazdy auto (narazim na nekoho, kdo psal, ze i S3 ma zadni diferencial) :)))

Nepřihlášený Venda EVO

A prave system pohonu 4x4.. | 27.8.2014 08:03reagovat
avatar

A prave system pohonu 4x4 u tehle dvou aut, dela z tehle vozidel ne uplne dokonaly nacini na sprinty, ale bohuzel spousta lidi si mysli, ze sou na to delany... Ani hovno. Vemte audi 300 koni a evo/sti 300 koni, stejna vaha, stejnej vykon motoru a evo/sti je v primce pomalejsi... Ten odpor toho pohonu je proste straslivej... A nejvic se to pozna, kdyz clovek vyradi dolu z kopce, ostatni auto se rozjizdeji a evo zpomaluje... Paradoxne i to je jeden z duvodu, proc sou tyhle dve auta tak rozezrany.

Nepřihlášený jarka

Podle mýho doba pokročila.. | 27.8.2014 11:27reagovat
avatar

Podle mýho doba pokročila a většina těchto ultra hot-hatchů je tak neuvěřitelně rychlá (200kmh pod 20s už je kurňa rychlost), že ztrácí význam vybírat a porovnávat auta podle rychlosti - všechny jsou rychlé víc než dostatečně. Ale je super, že jednotlivý auta mají hodně vyhraněný charaktery a každý si tak může vybrat podle chuti. STI - rally auto na okresky pro fandy, S3 - neskutečně rychlý elegán, GTI-R - super kompromis, M135i - jemná rwd, A 45 AMG - takový trochu kladivo... Není to zas tak špatná doba, když si tak pročítám ten seznam. K tomu ještě klasický hot-hatche, Cupra, Megane, Opc, za chvíli snad Type-r a je fakt z čeho vybírat :) .

Nepřihlášený goes

Venda: prosimte kde ve Fav.. | 27.8.2014 15:58reagovat
avatar

Venda: prosimte kde ve Favoritu najdu zadni diferencial, kdyz pises, ze zadni diferencial ma kazde auto.

No a k tem ztratam. Existuje web, kde jsou desitky a stovky mereni vykonu rri...

koukam se na auta s haldexem, koukam se na audi s full time quattro (Ty maji vetsi ztraty jak STI), kukame se na EVO.. a..

nejvetsi ztraty ma full time quattro (rozdil vykonu motor-kolo), pak STI, pak EVO a pak haldex. Rozdil mezi haldexem a STI je minimalni.

Takze to jest realita... rozdil tam samozrejme je, ale blizky nule.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Venda: prosimte kde ve Fav.. | 27.8.2014 18:34reagovat
avatar

posli prosim odkaz na ten web. Nasel jsem jen http://rototest-research.eu/ a tam relevantni info k nove S3 a STI nevidim. Diky

Nepřihlášený Venda EVO

S tim diferencialem sem na.. | 27.8.2014 20:00reagovat
avatar

S tim diferencialem sem napsal nesmysl, to je jasny. Je jedno jak to bylo mysleno, nebo nebylo. Beru zpet.

Kde se daj na internetu sehnat takovyhle tabulky? Pochybuju, ze quattro ma nejvetsi ztratu v pohonu, vzdyt ma vsechny diferaky otevreny, mozna je to tim torsenem uprostred, ale tezko rict. Obcas jezdim s A4 3,0 tdi a z kopce to jede v pohode... narozdil od mojeho eva, ktery proste se z kopce nerozjizdi...

Nepřihlášený m3

Reakce na: Venda: prosimte kde ve Fav.. | 27.8.2014 22:05reagovat
avatar

Zrovna na tom rri je moc pekne videt kolik maji na kolech S3 vs Sti (pravda obe jsou predchozi generace). Pravda je ze posledni dobou obecne u vw je tezko odhadovat kolik je skutecny vykon motoru.. Ale i tak bych dal zapravdu Venda EVO.

Nepřihlášený MK

z těch dostupných grafů my.. | 28.8.2014 09:12reagovat
avatar

z těch dostupných grafů my vychází jedna věc. Koncern obecně má někdy až nereálné výsledky ztrát - dle grafu. O tom ostatně svědčí i poslední OIII. V RRI se uvádí výrobcem udávaný výkon motoru (stated engine power) a pak změřený výkon na brzdě (powertrain performance). Je tedy klidně možné, že skutečný výkon motoru je vyšší, a pak rozdíl mezi změřeným výkonem celé soustavy oproti udávanému výkonu je celkově nižší, i když skutečnost může být jiná.

Nepřihlášený MK

pardon za chybu v psaní -.. | 28.8.2014 09:13reagovat
avatar

pardon za chybu v psaní - "mi" vychází ;)

Nepřihlášený goes

Venda: hele principalne te.. | 28.8.2014 11:13reagovat
avatar

Venda: hele principalne ten diferak v STI/EVO vetsi ztraty mit bude, ale uz ne tak zasadne velke vuci napr. haldexu nebo torsenu v Audi, jako vuci predokolce. Ja bohuzel ted ten web, kde to bylo jasne napsane nenajdu, nicmene tam vychazely ty ztraty u 4wd bez ohledu na typ okolo 20% motor-kola. Jednou to bylo 23, jednou 20, jednou 21 apod. ale ciste FWD mivaly okolo tech 13-15%.

Takze ano, verim, ze pohon u STI vezme vice jak u S3 to nepochybuji, ale nebude to skok jako vuci FWD, ale proste par procent.

Jinak v obecne rovine by mel mit motor vyssi nez udavany vykon na klice motoru, jelikoz pokud by tam ten vykon nemel, byl by to duvod k reklamaci, jelikoz vyrobce prodava auto s urcitym vykonem motoru a pod ten jit nejde.

bazmeque

Reakce na: Ale STI je prostě jiné aut.. | 30.8.2014 11:09reagovat
avatar

Podle mně tohle nejlepším způsobem zvládne třeba základní Caterham na uzoučkejch plecháčích s 80hp turbovaným tříválcem. V takovém autě máš adrenalin i na kruháči za sídlištěm :)

Čtyřkolky obecně mají pro mě v reálných podmínkách moc trakce, to nutí člověka letět jak hovado než to auto začne trochu tančit a k čemu to? Když koukám na starší AF dashcamy, tak i ta 170ka na okresce v obyčejném Suzuki Swift mi přijde nemístná, natožpak ty záběry z A45 nebo Golfu R. Samozřejmě každému podle jeho gusta, ale pro mě je šance nevydařeného manévru v AWD bestii při Mach 3 docela odstrašující záležitost...

Jinak ten 660cc šicí stroj v tom Caterhamu bude při nejvyšším nasazení žrát asi tolik, co STi na volnoběh, ale to jen tak bokem :)

bazmeque

Reakce na: Ako je možné, že Audi moto.. | 30.8.2014 11:23reagovat
avatar

Tipujem, že to je turbodúchadlo s variabilnou geometriou (Audi) vs. turbodúchadlo so statickými lopatkami (Subaru). Odpovedalo by to uvedeným vlastnostiam aj faktu, že VGT u benzínových motorov je pomerne netriviálna záležitosť (životnosť), ktorú by som skôr čakal implementovanú u VW koncernu, ako u starej školy z Japonska...

Nepřihlášený lombard

vytecne pocteni, bavilo a.. | 2.9.2014 15:15reagovat
avatar

vytecne pocteni, bavilo a zrejme tomu autor rozumi. Diky za test

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Legi

Reakce na: vytecne pocteni, bavilo a.. | 3.9.2014 19:53reagovat
avatar

V teste čisto S3 jeden čitateľ vyjadril nespokojnosť s jazdou na okreske odkaz

http://www.autoforum.cz/testy-aut/rychly-test-audi-s3 -sedan-2014-golf-r-s-kufrem/?forum

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PS

Reakce na: V teste čisto S3 jeden čit.. | 4.9.2014 09:02reagovat
avatar

...100 fotiek, ukážka zrýchlenia... a??? jazda po okreskách??? a Janda ako vodič, sorry ale kožené rukavičky to nezachránia a ani bezohľadná jazda dole kopcom...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama